Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Referent/ podinspektor/ inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
Świeszyno
Wygasła: 25.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) Wyszukiwanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych na realizację projektów mających na celu rozwój społeczno-gospodarczy Gminy Świeszyno.
2) Zbieranie i opracowywanie propozycji dotyczących zadań gminy
kwalifikujących się do wsparcia w ramach funduszy pomocowych.
3) Utrzymywanie stałej bazy informacji o środkach zewnętrznych dostępnych w danym okresie oraz o możliwości skorzystania z nich na realizację zadań gminnych.
4) Przedkładanie Wójtowi Gminy Świeszyno propozycji projektów wniosków do ewentualnej realizacji.
5) Przygotowywanie wniosków dla projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych
kompletowanie dokumentacji i realizacja projektów.
6) Prowadzenie rejestru wszystkich wniosków składanych przez Gminę o pozyskiwanie środków zewnętrznych z różnych źródeł i programów pomocowych.
7) Koordynowanie działań związanych z ubieganiem się o środki pomocowe z UE i krajowe.
8) Sporządzanie planów i harmonogramów wydatków dla realizowanych projektów.
9) Prowadzenie monitoringu i analiz wydatkowanych środków.
10) Kontrola formalna i merytoryczna dokumentów finansowych.
11) Prowadzenie rozliczeń zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
12) Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Gminy w zakresie opracowywania materiałów
informacji i opinii.
13) Współpraca ze Skarbnikiem Gminy Świeszyno w zakresie wprowadzonych do realizacji projektów.
14) Współpraca z instytucjami zajmującymi się wdrażaniem funduszy zewnętrznych.
15) Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.
16) Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje
wnioski i zapytania Radnych.
17) Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
18) Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy z zakresu swoich obowiązków.
19) Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
20) Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
21) Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
22) Przekazywanie informacji do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku wymagających publikacji w BIP oraz ich aktualizacja.
23) Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu
Podinspektor/ Inspektor ds. księgowości budżetowej
Świeszyno
Wygasła: 23.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. prowadzenie ewidencji księgowej wydatków
2. prowadzenie ewidencji księgowej zaangażowania
3. sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym
4. sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej
5.przygotowywanie danych do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej
6. prowadzenie księgowości i rozliczeń w zakresie podatku VAT
sporządzanie plików JPK VAT cząstkowego Urzędu gminy i zbiorczego gminy
7. przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT zbiorczego gminy
8.współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT
9. sporządzanie i przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych w formie jednolitego pliku kontrolnego zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży
10. współpraca z pracownikiem ds. ochrony środowiska w zakresie sporządzania sprawozdania z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej - OŚ-4
11. rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę pod względem formalno-rachunkowym
12. przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie
sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej,
przygotowywanie danych do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
prowadzenie księgowości i rozliczeń w zakresie podatku VAT, sporządzanie plików JPK VAT cząstkowego Urzędu gminy i zbiorczego gminy,
przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT zbiorczego gminy,
współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
sporządzanie i przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych w formie jednolitego pliku kontrolnego zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży,
współpraca z pracownikiem ds. ochrony środowiska w zakresie sporządzania sprawozdania z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej - OŚ-4
rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę pod względem formalno-rachunkowym,
przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie,
Podinspektor w Referacie ds. Inwestycji i Budownictwa
Świeszyno
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. prowadzenie ewidencji księgowej wydatków
2. prowadzenie ewidencji księgowej zaangażowania
3. sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym
4. sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej
5.przygotowywanie danych do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej
6. prowadzenie księgowości i rozliczeń w zakresie podatku VAT
sporządzanie plików JPK VAT cząstkowego Urzędu gminy i zbiorczego gminy
7. przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT zbiorczego gminy
8.współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT
9. sporządzanie i przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych w formie jednolitego pliku kontrolnego zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży
10. współpraca z pracownikiem ds. ochrony środowiska w zakresie sporządzania sprawozdania z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej - OŚ-4
11. rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę pod względem formalno-rachunkowym
12. przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie
przygotowywanie oraz prowadzenie gminnych inwestycji budowlanych w tym dofinansowanych ze środków zewnętrznych w tym ze środków Unii Europejskiej
przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
udział w planowaniu robót i opiniowaniu oraz weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej
zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia zadań inwestycyjnych oraz remontowych właściwym organom
współpraca i korespondowanie ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjno – remontowego
koordynacja i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych
udział w przekazywaniu placu budowy, w odbiorach robót oraz przeglądach gwarancyjnych
sporządzanie protokołów OT dla wykonanych zadań inwestycyjnych i przekazanie ich do Referatu Finansowego
współpraca z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie swoich obowiązków
nadzór nad zaliczeniem dróg do kategorii dróg gminnych,
prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego, jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczenia kosztów oświetlenia ulicznego
prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg
prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych
aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie realizowanych obowiązków
prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska,
opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo – finansowego w ramach swojego stanowiska,
przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
przygotowanie zezwoleń na zajecie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo – Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego,
wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych,
nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego, jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska,
opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo – finansowego w ramach swojego stanowiska,
przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
przygotowanie zezwoleń na zajecie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo – Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego,
wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych,
nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego, jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
1. prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska;
2. opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo - finansowego w ramach swojego stanowiska;
3. przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
4. przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
5. przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego
6. wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych
7. nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
8. prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego
jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
10. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
1. prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska;
2. opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo - finansowego w ramach swojego stanowiska;
3. przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
4. przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
5. przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego
6. wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych
7. nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
8. prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego
jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
10. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
Podinspektor w Referacie ds. Inwestycji i Budownictwa
Świeszyno
Wygasła: 04.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska;
2. opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo - finansowego w ramach swojego stanowiska;
3. przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
4. przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
5. przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego
6. wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych
7. nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
8. prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego
jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
10. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
Podinspektor w Referacie ds. Inwestycji i Budownictwa
Świeszyno
Wygasła: 22.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska;
2. opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo - finansowego w ramach swojego stanowiska;
3. przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
4. przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
5. przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego
6. wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych
7. nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
8. prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego
jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
10. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;