Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 4 )
Psycholog szkolny
Trębki
Ważna do: 06.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Pomoc wychowawcom klas w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowaniu przyczyn niepowodzeń szkolnych i trudności wychowawczych
poprzez: obserwację zachowania pojedynczych uczniów i klasy
rozmowy indywidualne i uczestnictwo w godzinach wychowawczych oraz innych spotkaniach z klasą
analizowanie wyników nauczania i ocen zachowania
rozmowy z rodzicami
wywiady środowiskowe
udział w wywiadówkach i radach pedagogicznych
porady wychowawcze
prowadzenie lub organizowanie prelekcji i dyskusji na tematy ważne i interesujące młodzież;
- określenie form i sposobów udzielania pomocy uczniom
poprzez wydawanie opinii i zaleceń dotyczących stymulowania rozwoju lub pokonywania przez uczniów trudności rozwojowych
wyrównywania braków i luk w nauce;
- występowanie do dyrektora szkoły
po uzyskaniu zgody rodziców (opiekunów prawnych)
o zorganizowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych
korekcyjno-kompensacyjnych lub socjoterapeutycznych dla dzieci wymagających takiej pomocy;
- współorganizowanie zajęć dydaktycznych prowadzonych przez nauczycieli nauczania specjalnego dla uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych
w tym: klas specjalnych
form integracyjnych
nauczania indywidualnego;
- udzielanie pomocy pedagogicznej uczniom realizującym indywidualny program lub tok nauki poprzez konsultacje dla uczniów
rodziców i nauczycieli;
- koordynacja działań podejmowanych na terenie szkoły z zakresu orientacji szkolnej i zawodowej
tj. organizowanie w odpowiednim czasie informacji (spotkania
prelekcje
wycieczki)
ułatwiającej młodzieży wybór dalszego kierunku kształcenia i zawodu;
- działanie na rzecz zorganizowania opieki i pomocy materialnej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej
poprzez informowanie rodziców i uczniów o możliwościach i procedurze uzyskania zasiłków
stypendiów i innych form pomocy materialnej oraz współdziałanie z instytucjami i organizacjami pozaszkolnymi udzielającymi wsparcia materialnego;
- współpraca z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi w zakresie konsultacji metod i form pomocy udzielanej uczniom oraz w zakresie specjalistycznej diagnozy w indywidualnych przypadkach;
- współdziałanie z organami szkoły
policją
sądami w przypadkach wykroczeń uczniów (naruszenie regulaminu szkoły lub prawa);
- prowadzenie dokumentacji
tj. dziennika pedagoga oraz teczek indywidualnych dzieci i młodzieży
zawierających dokumentację prowadzonych badań i czynności uzupełniających;
- doskonalenia swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w różnych formach doskonalenia i samokształcenia
kartoteki);
- przygotowywanie uczniów do efektywnego korzystania z biblioteki szkolnej przez prowadzenie zajęć dydaktycznych z przysposobienia czytelniczego i informacyjnego;
- wspomaganie nauczycieli przedmiotów w pracy dydaktycznej przez dostarczanie właściwej lektury i innych środków dydaktycznych;
- inicjowanie i prowadzenie działań służących popularyzacji czytelnictwa oraz wyrabianiu nawyków korzystania z książki i innych nośników informacji;
- gromadzenie i upowszechnianie informacji pedagogicznych dla środowiska szkolnego;
- współpraca z innymi placówkami zajmującymi się udostępnianiem zbiorów i prowadzeniem działalności kulturalno-oświatowej
- pomoc wychowawcom klas w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowaniu przyczyn niepowodzeń szkolnych i trudności wychowawczych
poprzez: obserwację zachowania pojedynczych uczniów i klasy
rozmowy indywidualne i uczestnictwo w godzinach wychowawczych oraz innych spotkaniach z klasą
analizowanie wyników nauczania i ocen zachowania
rozmowy z rodzicami
wywiady środowiskowe
udział w wywiadówkach i radach pedagogicznych
porady wychowawcze
prowadzenie lub organizowanie prelekcji i dyskusji na tematy ważne i interesujące młodzież;
- określenie form i sposobów udzielania pomocy uczniom
poprzez wydawanie opinii i zaleceń dotyczących stymulowania rozwoju lub pokonywania przez uczniów trudności rozwojowych
wyrównywania braków i luk w nauce;
- występowanie do dyrektora szkoły
po uzyskaniu zgody rodziców (opiekunów prawnych)
o zorganizowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych
korekcyjno-kompensacyjnych lub socjoterapeutycznych dla dzieci wymagających takiej pomocy;
- współorganizowanie zajęć dydaktycznych prowadzonych przez nauczycieli nauczania specjalnego dla uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych
w tym: klas specjalnych
form integracyjnych
nauczania indywidualnego;
- udzielanie pomocy pedagogicznej uczniom realizującym indywidualny program lub tok nauki poprzez konsultacje dla uczniów
rodziców i nauczycieli;
- koordynacja działań podejmowanych na terenie szkoły z zakresu orientacji szkolnej i zawodowej
tj. organizowanie w odpowiednim czasie informacji (spotkania
prelekcje
wycieczki)
ułatwiającej młodzieży wybór dalszego kierunku kształcenia i zawodu;
- działanie na rzecz zorganizowania opieki i pomocy materialnej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej
poprzez informowanie rodziców i uczniów o możliwościach i procedurze uzyskania zasiłków
stypendiów i innych form pomocy materialnej oraz współdziałanie z instytucjami i organizacjami pozaszkolnymi udzielającymi wsparcia materialnego;
- współpraca z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi w zakresie konsultacji metod i form pomocy udzielanej uczniom oraz w zakresie specjalistycznej diagnozy w indywidualnych przypadkach;
- współdziałanie z organami szkoły
policją
sądami w przypadkach wykroczeń uczniów (naruszenie regulaminu szkoły lub prawa);
- prowadzenie dokumentacji
tj. dziennika pedagoga oraz teczek indywidualnych dzieci i młodzieży
zawierających dokumentację prowadzonych badań i czynności uzupełniających;
- doskonalenia swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w różnych formach doskonalenia i samokształcenia