Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżąca współpraca z klientami w zakresie przyjmowania zamówień, fakturowania dostaw, informowania o dostępności i braku towarów, awizowanie dostaw i odbiorów, informowanie o statusie dostawy
Wprowadzanie zamówień sprzedaży do systemu i monitorowanie ich realizacji. Wystawianie faktur na podstawie otrzymanych zamówień, faktur korygujących oraz korekt bonusowych i współpraca z działem księgowości w tym zakresie
Kontrola trwających akcji promocyjnych oraz poprawności cen promocyjnych/ cenników dla poszczególnych klientów
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Współpraca z innymi działami w ramach struktur firmy w celu wypracowania najlepszych rozwiązań dla naszych klientów i konsumentów
Współpraca z podwykonawcami logistycznymi min. przekazywanie zleceń, awizacja i monitoring dostaw w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw
Rzetelne prowadzenie dokumentacji (archiwizacja zamówień, faktur, komunikacji z klientem)
Rekomendowanie usprawnień i optymalizacji w procesie obsługi zamówień i fakturowania
Twoim zadaniem będzie realizacja projektu mającego na celu poprawę efektywności współpracy lokalnej z wybranymi halami ogólnopolskich sieci handlowych hiper- i supermarketów, wspierająca długofalowe czynniki wzrostu sprzedaży marek HARIBO i MAOAM, poprzez zapewnienie doskonałej dystrybucji, dostępności, widoczności i efektywne plany promocyjne
Program praktyk:
• Poznanie struktury firmy, wsparcie Opiekuna i omówienie projektu
• Praca w terenie 30%
• Praca w biurze: 70%
• Prezentacja podsumowująca projekt oraz przedstawienie rekomendacji
Twoim zadaniem będzie realizacja projektu mającego na celu poprawę efektywności współpracy lokalnej z wybranymi halami ogólnopolskich sieci handlowych hiper- i supermarketów, wspierająca długofalowe czynniki wzrostu sprzedaży marek HARIBO i MAOAM, poprzez zapewnienie doskonałej dystrybucji, dostępności, widoczności i efektywne plany promocyjne
Program praktyk:
• Poznanie struktury firmy, wsparcie Opiekuna i omówienie projektu
• Praca w terenie 30%
• Praca w biurze: 70%
• Prezentacja podsumowująca projekt oraz przedstawienie rekomendacji
Przygotowanie sklepu do otwarcia, przygotowanie procedur i schematów operacyjnych funkcjonowania sklepu w centrum handlowym
Nabór oraz zarządzanie zespołem sprzedawców/doradców klienta (m.in. rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, organizacja pracy, tworzenie grafików pracy, delegowanie i rozliczanie z zadań)
Bieżące prowadzenie sklepu i realizacja planów sprzedażowych
Planowanie struktury asortymentowej, koordynowanie zamówień, przyjmowanie dostaw, kontrola poziomu zapasów
Zarządzanie kosztami i odpowiedzialność za rachunek zysków i strat
Nadzorowanie procedur reklamacji
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami globalnymi marki
Współpraca z innymi działami firmy, inicjowanie i nadzorowanie prowadzenia akcji promocyjnych sklepu, dbanie o wizerunek sklepu
Opracowywanie analiz, raportów sprzedażowych i terminowe ich przesyłanie