Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (475)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 475 )
Payroll Specialist
Karpacka 24, Bielsko-Biała
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Naliczanie wynagrodzeń za pracę i innych świadczeń związanych z pracą
Konsolidacja danych dotyczących czasu pracy i obecności, raportowanie, wprowadzanie korekt
Obsługa pozostałych świadczeń pracowniczych, opieka medyczna, karty sportowe itp
Przekazywanie i raportowanie dodatków i potrąceń, komunikowanie się z odpowiednimi działami
Przygotowanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
Obliczanie zasiłków chorobowych i innych zasiłków ZUS oraz administrowanie dokumentacją zasiłkową
Przygotowanie wszystkich wymaganych przepisami dokumentów i deklaracji PIT
Przygotowywanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON
Bieżąca obsługa PPK
Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej
Merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy, podatków i kalkulacji wynagrodzenia
Ścisła współpraca z zespołem HR Generalist oraz C&B w celu zapewnienia jakości i terminowości wprowadzania danych płacowych jak i danych wejściowych dotyczących świadczeń
Udział i sugerowanie usprawnień procesów
Monitorowanie zmian w przepisanych prawa pracy i prawa podatkowego
Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości czterech spółek w Grupie Inelo (docelowa liczba spółek będzie rosła)
Księgowania dowodów w Księdze, prowadzenia ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
Prowadzenia rejestrów VAT
Ewidencja i rozliczanie kont księgowych
Sporządzania deklaracji podatkowych, wyliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych, sprawozdań statystycznych GUS oraz sprawozdań NBP
Sporządzania sprawozdań finansowych obejmujących m.in. wprowadzenie do sprawozdania finansowego, bilans, rachunek zysków i strat oraz informację dodatkową
Nadzór nad prawidłową pracą zespołu, zarządzanie, motywowanie, podnoszenie kwalifikacji
Tworzenie i aktualizacja wewnętrznych procedur księgowych wg obowiązujących przepisów i dostosowanych do potrzeb spółki
Współzarządzanie systemem księgowym i systemem obiegu dokumentów
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (NBP, GUS, US, audytorzy) oraz reprezentowanie Spółki przed instytucjami
Zarządzanie płynnością finansową spółki
Wypełnianie wymagań w zakresie raportowania stawianych przez Właściciela notowanego na Giełdzie Londyńskiej Papierów Wartościowych
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach, doradztwo z zakresu księgowego i podatkowego
Przygotowywanie miesięcznych i rocznych raportów na potrzeby Zarządu
Naliczanie wynagrodzeń za pracę i innych świadczeń związanych z pracą
Konsolidacja danych dotyczących czasu pracy i obecności, raportowanie, wprowadzanie korekt
Obsługa pozostałych świadczeń pracowniczych, opieka medyczna, karty sportowe itp
Przekazywanie i raportowanie dodatków i potrąceń, komunikowanie się z odpowiednimi działami
Przygotowanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
Obliczanie zasiłków chorobowych i innych zasiłków ZUS oraz administrowanie dokumentacją zasiłkową
Przygotowanie wszystkich wymaganych przepisami dokumentów i deklaracji PIT
Przygotowywanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON
Bieżąca obsługa PPK
Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej
Merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy, podatków i kalkulacji wynagrodzenia
Ścisła współpraca z zespołem HR Generalist oraz C&B w celu zapewnienia jakości i terminowości wprowadzania danych płacowych jak i danych wejściowych dotyczących świadczeń
Udział i sugerowanie usprawnień procesów
Monitorowanie zmian w przepisanych prawa pracy i prawa podatkowego
Do naszego Zespołu poszukujemy osoby która wesprze nas we wdrażaniu produktów i usług MarcosBis (w przyszłości również produkty Grupy Inelo). Idealny kandydat to były spedytor/dyspozytor znający praktykę branży transportowej, który potrafi przekazywać wiedzę, nawiązywać kontakt z klientem i zrozumieć jego potrzeby, posiadając przy tym rozwinięte umiejętności obsługi systemów komputerowych. Poszukujemy osób z terenu województwa: wielkopolskiego, łódzkiego
Twój zakres obowiązków:
• Analiza potrzeb klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań
• Konfiguracja i dostosowywanie systemu do indywidualnych potrzeb klientów
• Prowadzenie konsultacji i szkoleń dla użytkowników z zakresu funkcjonalności systemu
• Wsparcie klientów w okresie wdrażania i testów systemu
• Udział i reprezentacja firmy w targach oraz wydarzeniach branżowych
• Aktywne współtworzenie i wpływ na usprawnienia produktu oraz rozwiązań firmy
Do naszego Zespołu poszukujemy osoby która wesprze nas we wdrażaniu produktów i usług MarcosBis (w przyszłości również produkty Grupy Inelo). Idealny kandydat to były spedytor/dyspozytor znający praktykę branży transportowej, który potrafi przekazywać wiedzę, nawiązywać kontakt z klientem i zrozumieć jego potrzeby, posiadając przy tym rozwinięte umiejętności obsługi systemów komputerowych. Poszukujemy osób z terenu województwa: wielkopolskiego, łódzkiego
Twój zakres obowiązków:
• Analiza potrzeb klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań
• Konfiguracja i dostosowywanie systemu do indywidualnych potrzeb klientów
• Prowadzenie konsultacji i szkoleń dla użytkowników z zakresu funkcjonalności systemu
• Wsparcie klientów w okresie wdrażania i testów systemu
• Udział i reprezentacja firmy w targach oraz wydarzeniach branżowych
• Aktywne współtworzenie i wpływ na usprawnienia produktu oraz rozwiązań firmy
Do naszego Zespołu poszukujemy osoby która wesprze nas we wdrażaniu produktów i usług MarcosBis (w przyszłości również produkty Grupy Inelo). Idealny kandydat to były spedytor/dyspozytor znający praktykę branży transportowej, który potrafi przekazywać wiedzę, nawiązywać kontakt z klientem i zrozumieć jego potrzeby, posiadając przy tym rozwinięte umiejętności obsługi systemów komputerowych. Poszukujemy osób z terenu województwa: wielkopolskiego, łódzkiego
Twój zakres obowiązków:
• Analiza potrzeb klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań
• Konfiguracja i dostosowywanie systemu do indywidualnych potrzeb klientów
• Prowadzenie konsultacji i szkoleń dla użytkowników z zakresu funkcjonalności systemu
• Wsparcie klientów w okresie wdrażania i testów systemu
• Udział i reprezentacja firmy w targach oraz wydarzeniach branżowych
• Aktywne współtworzenie i wpływ na usprawnienia produktu oraz rozwiązań firmy
Jeśli chcesz dołączyć do projektów mających kluczowy wpływ na transport w Europie, właśnie masz okazję. 👍 Poszukujemy programistów PHP, którzy wesprą nasz zespół w rozwijaniu aplikacji webowych używanych do zbierania oraz przetwarzania i prezentacji danych z monitoringu kilkudziesięciu tysięcy pojazdów oraz obsłudze i utrzymaniu wewnętrznych narzędzi
od 12000 do 20000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Product Owner
Bielsko-Biała
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i prezentowanie wizji wytwarzanego produktu,
Reprezentowanie interesów Klienta przed zespołem deweloperskim,
Zbieranie, opracowywanie i dokładne opisywanie wymagań interesariuszy,
Czynny udział w pozyskiwaniu nowych klientów B2B przez bezpośrednią sprzedaż telefoniczną
Wykonywanie przejrzystej identyfikacji potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań zgodnych z ich oczekiwaniami
Aktywne promowanie i prezentowanie oferty sprzedażowej firmy m.in. usługa rozliczania czasu pracy kierowców, urządzenia telematyczne, program do zarządzania zleceniami spedycyjnymi , karty paliwowe
Budowanie długotrwałych relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów z klientami
Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów i usług firmy oraz ich cech technicznych i konkurencyjnych
Podejmowanie odpowiednich działań w celu zwiększenia sprzedaży i osiągnięcia wyznaczonych celów sprzedażowych
Kompleksowa prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem (tj. przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym)
Bieżąca obsługa pracowników i komunikacja z pracownikami
Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników, a także zestawień oraz raportów na potrzeby spółki
Monitorowanie terminów umów, badań profilaktycznych oraz szkoleń BHP
Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS
Onboarding i offboarding pracowników
Wsparcie pracowników i kadry menedżerskiej w obszarach HR miękkiego i twardego
Czynny udział w pozyskiwaniu nowych klientów B2B przez bezpośrednią sprzedaż telefoniczną
Wykonywanie przejrzystej identyfikacji potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań zgodnych z ich oczekiwaniami
Aktywne promowanie i prezentowanie oferty sprzedażowej firmy m.in. usługa rozliczania czasu pracy kierowców, urządzenia telematyczne, program do zarządzania zleceniami spedycyjnymi , karty paliwowe
Budowanie długotrwałych relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów z klientami
Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów i usług firmy oraz ich cech technicznych i konkurencyjnych
Podejmowanie odpowiednich działań w celu zwiększenia sprzedaży i osiągnięcia wyznaczonych celów sprzedażowych
Poszukiwanie i zbierane informacji od zespołów deweloperskich, product ownerów oraz działów wsparcia na temat nowych funkcjonalności i zmian w produktach, którymi się opiekujesz,
Tworzenie, aktualizowanie i redagowanie dokumentacji technicznej dla aplikacji (desktopowych, webowych) i urządzeń,
Przygotowywanie tekstów do tłumaczenia i późniejsza implementacja tłumaczeń
Generowanie i publikowanie dokumentacji,
Zapewnianie wysokiego poziomu tworzonej dokumentacji,
Przygotowywanie tutoriali o nowych funkcjonalnościach
Coordinating of management and ownership reporting, including reporting of sales, operating ratios and capital expenditures
Participation in the preparation of monthly and periodic (individual and consolidated) financial statements and participation in the work of auditing these statements
Preparing and coordinating the budgeting process
Preparing of financial models/business cases
Monitoring and controlling the execution of adopted budgets
Supporting the group's initiatives and activities in terms of meeting annual EBITDA budgets
Implementing/optimizing financial and operational reporting of acquired companies
Participating in substantive assessments of initiatives, evaluation of investment projects
Leading and expanding the finance and controlling team
Cooperating with auditors and legal and tax advisors
Coordinating of management and ownership reporting, including reporting of sales, operating ratios and capital expenditures
Participation in the preparation of monthly and periodic (individual and consolidated) financial statements and participation in the work of auditing these statements
Preparing and coordinating the budgeting process
Preparing of financial models/business cases
Monitoring and controlling the execution of adopted budgets
Supporting the group's initiatives and activities in terms of meeting annual EBITDA budgets
Implementing/optimizing financial and operational reporting of acquired companies
Participating in substantive assessments of initiatives, evaluation of investment projects
Leading and expanding the finance and controlling team
Cooperating with auditors and legal and tax advisors
Księgowanie dokumentów w ujęciu statutowym – IFRS oraz podatkowym w zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości (VAT i CIT)
Czynny udział w zamknięciu miesiąca w tym kontrola dokumentacji ewidencjonowanej przez dział księgowości
Czynny udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego oraz w badaniu sprawozdania finansowego przez biegłych rewidentów
Identyfikacja i dostarczanie kluczowych danych finansowych w celu umożliwienia podejmowania decyzji na wyższym szczeblu kierowniczym
Zapewnienie wdrożenia zmian i zrozumienia polityki finansowej i procedur zgodnie z przepisami i zasadami organizacji
Zapewnienie kontroli wewnętrznej, odgrywanie wiodącej roli w ograniczaniu ryzyka podatkowego
Księgowanie dokumentów w ujęciu statutowym – IFRS oraz podatkowym w zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości (VAT i CIT)
Czynny udział w zamknięciu miesiąca w tym kontrola dokumentacji ewidencjonowanej przez dział księgowości
Generowanie złożonych raportów finansowych, zgodnie ze standardami IFRS (miesięcznie, kwartalnie i rocznie)
Czynny udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego oraz w badaniu sprawozdania finansowego przez biegłych rewidentów
Identyfikacja i dostarczanie kluczowych danych finansowych w celu umożliwienia podejmowania decyzji na wyższym szczeblu kierowniczym
Zapewnienie wdrożenia zmian i zrozumienia polityki finansowej i procedur zgodnie z przepisami i zasadami organizacji
Zapewnienie kontroli wewnętrznej, odgrywanie wiodącej roli w ograniczaniu ryzyka podatkowego
Księgowanie dokumentów w ujęciu statutowym – IFRS oraz podatkowym w zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości (VAT i CIT)
Czynny udział w zamknięciu miesiąca w tym kontrola dokumentacji ewidencjonowanej przez dział księgowości
Generowanie złożonych raportów finansowych, zgodnie ze standardami IFRS (miesięcznie, kwartalnie i rocznie)
Czynny udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego oraz w badaniu sprawozdania finansowego przez biegłych rewidentów
Identyfikacja i dostarczanie kluczowych danych finansowych w celu umożliwienia podejmowania decyzji na wyższym szczeblu kierowniczym
Zapewnienie wdrożenia zmian i zrozumienia polityki finansowej i procedur zgodnie z przepisami i zasadami organizacji
Zapewnienie kontroli wewnętrznej, odgrywanie wiodącej roli w ograniczaniu ryzyka podatkowego
Jeśli chcesz dołączyć do projektów mających kluczowy wpływ na transport w Europie, właśnie masz okazję. 👍 Poszukujemy programistów PHP, którzy wesprą nasz zespół w rozwijaniu aplikacji webowych używanych do zbierania oraz przetwarzania i prezentacji danych z monitoringu kilkudziesięciu tysięcy pojazdów oraz obsłudze i utrzymaniu wewnętrznych narzędzi
Wyznaczanie kierunku rozwoju dla zespołu specjalistów,
Dbanie o sprawną współpracę działu Design z PO, PM jak i szeroko pojętym biznesem, w tym rekomendowanie optymalnych rozwiązań wspierających osiąganie celów biznesowych,
Wdrażanie podejścia Design Thinking w organizacji. Szerzenie kultury tworzenia nowych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników,
Dbanie o jakość i spójność wypracowywanych przez zespół rozwiązań,
Tworzenie i zarządzanie budżetem zespołu,
Wspieranie projektantów w decyzjach projektowych i biznesowych,
Przekazywanie regularnych informacji zwrotnych zespołowi i pomaganie im w rozwoju kariery
Jeśli zależy Ci na rozwoju zawodowym to nasza oferta jest dla Ciebie 🔥 Dołączysz do mocnego zespołu osób z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu aplikacji mobilnych. Będziesz mógł poznawać rozwiązania i uczyć się od najlepszych
od 15000 do 20000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Handlowiec
łódzkie
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie celów sprzedażowych,
Pozyskiwanie nowych Klientów,
Budowanie stałych i długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami na powierzonym terenie,
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, negocjowanie i zawieranie umów
Jeśli chcesz dołączyć do projektów mających kluczowy wpływ na transport w Europie, właśnie masz okazję. 👍 Poszukujemy programistów PHP, którzy wesprą nasz zespół w rozwijaniu aplikacji webowych używanych do zbierania oraz przetwarzania i prezentacji danych z monitoringu kilkudziesięciu tysięcy pojazdów oraz obsłudze i utrzymaniu wewnętrznych narzędzi
od 10000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Biura - obsługa Front Desk'u
Bielsko-Biała
Wygasła: 13.01.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
prowadzenie i obsługa Front Desk`u z uwzględnieniem m.in.: obsługi centrali telefonicznej oraz poczty e-mail, obiegu dokumentacji, rejestracji i wysyłania poczty firmowej,
obsługa recepcyjna gości oraz pracowników firmy,
obsługa spotkań Zarządu,
zaopatrzenie biura w artykuły biurowe/spożywcze,
organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników i współpracowników firmy,
Zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi oraz nadzór nad kompleksową obsługą kadrowo-płacową i obiegiem dokumentów w dziale kadr i płac
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa przypisanej grupy pracowników
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu
Reprezentowanie spółki przed PIP, PUP, ZUS, GUS, PFRON i innymi organami administracji państwowej
prowadzenie i obsługa Front Desk`u z uwzględnieniem m.in.: obsługi centrali telefonicznej oraz poczty e-mail, obiegu dokumentacji, rejestracji i wysyłania poczty firmowej,
obsługa recepcyjna gości oraz pracowników firmy,
obsługa spotkań Zarządu,
zaopatrzenie biura w artykuły biurowe/spożywcze,
organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników i współpracowników firmy,
Jako Pracownik Działu Realizacji będziesz zajmował się koordynacją zleceń do podwykonawców, zarządzeniem magazynami, fakturowaniem towarów i usług oraz w określonym zakresie kontaktem z Klientem
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Działu Realizacji
Bielsko-Biała
Wygasła: 31.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Pracownik Działu Realizacji będziesz zajmował się koordynacją zleceń do podwykonawców, zarządzeniem magazynami, fakturowaniem towarów i usług oraz w określonym zakresie kontaktem z Klientem
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Handlowiec
Kościerzyna
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie celów sprzedażowych,
Pozyskiwanie nowych Klientów,
Budowanie stałych i długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami na powierzonym terenie,
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, negocjowanie i zawieranie umów
Twoja praca polegała będzie na tworzeniu oprogramowania dla urządzeń opartych na procesorach ARM wykorzystujących m.in. magistralę CAN. Będziesz odpowiedzialny między innymi za opracowywanie nowych modeli pojazdów i pozyskiwanie z nich określonych danych
od 7000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Elektronik - Pracownik ds. Montażu i Serwisu Urządzeń
Bielsko-Biała
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
montaż urządzeń elektronicznych,
serwis urządzeń elektronicznych,
prowadzenie dokumentacji i rejestrów wewnętrznych,
walidacja i testy podzespołów elektronicznych,
współpraca przy tworzeniu i rozwoju nowych produktów
Twoja praca polegała będzie na dbaniu o jakość powierzonego oprogramowania, utrzymaniu go w stanie zgodnym z wymaganiami, sprawdzaniem zgodności z otrzymaną dokumentacją oraz pilnowaniem procesu naprawy błędów. Dodatkowo ważnym elementem będzie rozwój automatyzacji testów oraz utrzymanie istniejących już skryptów testowych
od 8000 do 12500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Handlowiec
łódzkie
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie celów sprzedażowych,
Pozyskiwanie nowych Klientów,
Budowanie stałych i długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami na powierzonym terenie,
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, negocjowanie i zawieranie umów
Twoja praca polegała będzie na tworzeniu oprogramowania dla urządzeń opartych na procesorach ARM wykorzystujących m.in. magistralę CAN. Będziesz odpowiedzialny między innymi za opracowywanie nowych modeli pojazdów i pozyskiwanie z nich określonych danych
od 7000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Handlowiec
Łódź
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie celów sprzedażowych,
Pozyskiwanie nowych Klientów,
Budowanie stałych i długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami na powierzonym terenie,
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, negocjowanie i zawieranie umów
Poszukujemy samodzielnej osoby kierującej się wysokimi standardami etyki ogólnej i zawodowej, która będzie wspierać Zarząd, kierownictwo oraz pracowników spółki. Ponadto, oczekujemy proaktywnego podejścia w rozwiązywaniu różnych zagadnień prawnych w aspekcie biznesowym. Osoba na tym stanowisku podlegać będzie bezpośrednio pod Członka Zarządu, Dyrektora Finansowego Grupy Inelo
Przygotowywanie oraz opiniowanie umów i dbanie o ich standaryzację
Kompleksowe doradztwo w zakresie umów cywilnoprawnych w obrocie gospodarczym (krajowym i międzynarodowym), z uwzględnieniem aspektów prawnych i biznesowych
Przygotowywanie i analiza umów w relacjach z kontrahentami, partnerami, pracownikami i współpracownikami
Obsługa korporacyjna spółki (zarząd, rada nadzorcza, akcjonariusze i struktura holdingowa)
Negocjowanie umów oraz prowadzenie korespondencji związanej z umowami
Uczestniczenie w podejmowaniu decyzji w oparciu o identyfikację szans i ryzyk prawnych oraz biznesowych, na etapie ofertowania, negocjacji i wykonywania
Koordynacja procesów dot. kwestii prawnych wewnątrz Grupy
Sprawowanie nadzoru nad zmianami w prawie oraz wdrażanie wprowadzanych zmian w ramach organizacji
Analiza, rozwiązywanie zagadnień oraz problemów prawnych związanych z działalnością spółki
Współpraca z sądami i organami egzekucyjnymi oraz z zewnętrznymi kancelariami prawnymi. [Reprezentacja spółki w postępowaniach przedsądowych i sądowych]
Przygotowywanie uchwał, protokołów, projektów pełnomocnictw, wniosków do KRS itp
Budowanie świadomości prawnej pracowników spółki
Wspieranie innych działów firmy w zakresie prawnym
Bieżąca współpraca z pozostałymi spółkami grupy kapitałowej
Twoja praca polegała będzie na tworzeniu oprogramowania dla urządzeń opartych na procesorach ARM wykorzystujących m.in. magistralę CAN. Będziesz odpowiedzialny między innymi za opracowywanie nowych modeli pojazdów i pozyskiwanie z nich określonych danych
od 7000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Handlowiec
Ciechanów
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie celów sprzedażowych,
Pozyskiwanie nowych Klientów,
Budowanie stałych i długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami na powierzonym terenie,
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, negocjowanie i zawieranie umów