Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Podinspektor w Dziale Lokali Użytkowych
Lublin
Wygasła: 19.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Obsługa lokali użytkowych pod względem eksploatacyjnym wraz ze sporządzaniem stosownejdokumentacji dotyczącej najmu.
2. Prowadzenie rejestrów
wykazów i wymaganej sprawozdawczości w zakresie obejmującym Dział Lokali Użytkowych.
3. Ocena
kwalifikowanie i rozliczanie koniecznych remontów lokali użytkowych i garaży wykonanych przez najemcę.
4. Rozliczanie świadczeń w lokalach użytkowych i garażach.
5. Prowadzenie spraw związanych z wynajmem powierzchni i terenów pod reklamy.
6. Dokonywanie bieżącej kontroli lokali pod względem przestrzegania warunków umowy.
7. Udział w pracach Komisji Przetargowej prowadzącej przetargi na oddanie najmu lokali użytkowych i garaży
8. Współpraca z Urzędem Miasta oraz innymi urzędami i administratorami
zarządcami wspólnot mieszkaniowych w zakresie prowadzenia spraw.
9. Obsługa interesantów i powierzonej korespondencji
1. Analiza stanów mfinansowych kont dłużników
2. Podpisywanie ugód na ratalną spłatę zaległości
3. Kompletowanie dokumentacji dla Zespołu Radców Prawnych celem kierowania roszczeń do Sądu o wyegzekwowanie należności i o eksmisję
4. Kompletowanie i wpinanie dokumentów do właściwych teczek dłużników
5. Nadzór nad teczkami dłużnikó w archiwum działowym
6. Przygotowywanie wniosków o umorzenie i odpisanie należności
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor w Dziale Eksploatacji
Lublin
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Sprowadzenie pod względem merytorycznym faktur za administrowanie
koszty zarządu
fundusz remontowy i dostawę świadczeń do lokali stanowiących komunalny zasób mieszkaniowy
2. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych z usługobiorcami umów na usługę administrowania budynkami i lokalami pozostającymi w zarządzie ZNK.
3. Prowadzenie kontroli w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno porządkowym i estetycznym budynków i ich otoczenia oraz urządzeń wspólnego użytku.
4. Koordynacja spraw związanych z administrowaniem
obsługa interesantów i powierzonej korespondencji.
5. Koordynacja spraw związanych z nieruchomościami o nieuregulowanym stanie prawnym