Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
stanowisko ds. lokali mieszkalnych w Dziale Lokali Mieszkalnych
Do zadań na stanowisku pracy należy m. in.:
- przygotowywanie i wydawanie dokumentów niezbędnych do rozporządzania lokalami mieszkalnymi na rynku wtórnym,
- przygotowywanie i wydawanie dokumentów niezbędnych do zakładania ksiąg wieczystych dla spółdzielczych własnościowych praw do lokali mieszkalnych,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przyjęcia osób zainteresowanych w poczet członków Spółdzielni,
- wydawanie dokumentów potwierdzających przyjęcie osób zainteresowanych w poczet członków Spółdzielni,
- prowadzenie korespondencji,
- zawieranie umów o ustanowienie spółdzielczych lokatorskich praw do lokali mieszkalnych,
- prowadzenie rejestrów,
- przygotowywanie wniosków i opracowywanie dokumentów w sprawach o wygaszanie spółdzielczych lokatorskich praw do lokali mieszkalnych,
- przygotowywanie dokumentów w sprawach kierowanych na drogę postępowania sądowego o wydanie lokalu mieszkalnego,
- przygotowywanie pism i wniosków w sprawach kierowanych na drogę postępowania egzekucyjnego o wydanie lokalu mieszkalnego,
- organizację przetargów na zbycie lokali mieszkalnych przejętych przez Spółdzielnię na podstawie przepisów ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, w tym w szczególności w wyniku wykonanych eksmisji lub ich dobrowolnych wydań,
- obsługę organów statutowych Spółdzielni w sprawach członkowskich,
- archiwizację akt członkowskich i zbiorów dokumentów dotyczących członków Spółdzielni i osób niebędących członkami Spółdzielni,
- kompletowanie i przechowywanie akt lokali spełniających wymogi samodzielności,
- bieżąca obsługa członków Spółdzielni i osób niebędących członkami Spółdzielni w sprawach ustanawiania odrębnej własności lokali – udzielanie informacji, - przyjmowanie wniosków, przygotowywanie korespondencji,
- przygotowywanie projektów uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali wraz z załącznikami,
- wykonywanie czynności związanych z wyłożeniem do wglądu osobom uprawnionym projektów uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali,
- przygotowywanie dokumentów dla potrzeb spraw sądowych o stwierdzenie nieważności uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawierania umów notarialnych o ustanowienie i przeniesienie praw odrębnej własności lokali
prowadzenie rejestru usterek wynikłych z bieżącej eksploatacji oraz terminowe załatwianie zgłoszeń,
prowadzenie rejestru zalań i szkód, wystawianie zaświadczeń do firm ubezpieczających oraz prowadzenie wszystkich związanych z tym zagadnień,
udział w przeglądach odbiorowych budynków ze spisywaniem wad i usterek,
udział w zasiedleniach mieszkań,
kontrola terminowego usuwania wad i usterek zapisanych w protokołach odbiorów budynków, terenów i protokołów przeglądów gwarancyjnych,
bieżące prowadzenie książek obiektów budowlanych i ich rejestracja,
bieżące, okresowe przeglądy budynków i ich instalacji,
opracowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, komisji oraz sporządzanie protokołów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
wykonywanie wszelkich czynności dotyczących niezbędnych remontów, modernizacji i zabiegów konserwacyjnych w zasobach spółdzielczych zgodnie z wymogami sztuki budowlanej,
prowadzenie rejestru usterek wynikłych z bieżącej eksploatacji oraz terminowe załatwianie zgłoszeń,
prowadzenie rejestru zalań i szkód, wystawianie zaświadczeń do firm ubezpieczających oraz prowadzenie wszystkich związanych z tym zagadnień,
udział w przeglądach odbiorowych budynków ze spisywaniem wad i usterek,
udział w zasiedleniach mieszkań,
kontrola terminowego usuwania wad i usterek zapisanych w protokołach odbiorów budynków, terenów i protokołów przeglądów gwarancyjnych,
bieżące prowadzenie książek obiektów budowlanych i ich rejestracja,
bieżące, okresowe przeglądy budynków i ich instalacji,
opracowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, komisji oraz sporządzanie protokołów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
wykonywanie wszelkich czynności dotyczących niezbędnych remontów, modernizacji i zabiegów konserwacyjnych w zasobach spółdzielczych zgodnie z wymogami sztuki budowlanej,