1. Pracodawca
  2. Suchożebry
  3. URZĄD GMINY SUCHOŻEBRY
0% Ocen 0
0% poleca firmę Opinie (1)
0%
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY SUCHOŻEBRY

Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 1 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Stanowisko ds. inwestycji

Suchożebry
Wygasła: 05.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Wykonywanie zadań z zakresu geodezji: prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości
  • przygotowanie postanowień o wszczęciu postępowań rozgraniczających
  • analiza i kontrola dokumentacji rozgraniczeniowej
  • przygotowywanie odpowiednich decyzji rozgraniczeniowych
  • przesyłanie dokumentacji wraz z opinią do organów wyższej instancji i sądów. Wykonywanie zadań z zakresu podziału gruntów: analiza i ocena przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych
  • przygotowywanie postanowień opiniujących podział działki
  • przygotowywanie decyzji zatwierdzającej podziały i przekazywanie kompletu dokumentów do zmian w ewidencji gruntów. Nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach sołectw oraz w ramach Funduszu Sołeckiego. Zarządzanie kontem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Odbieranie od wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Prowadzenie rejestru zleceń i umów Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. oświatowych

Suchożebry
Wygasła: 05.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem
  • przekształcaniem bądź likwidacją placówek oświatowych. Przeprowadzanie procedur konkursowych na stanowiska dyrektorów
  • oraz procedur związanych z przedłużaniem kadencji dyrektorów i odwoływaniem ze stanowiska. Nadzór nad działalnością gminnych placówek oświatowych. Współpraca z organem prowadzącym nadzór pedagogiczny oraz oświatowymi związkami zawodowymi. Organizacja i przeprowadzanie procedury awansu zawodowego nauczycieli na stopień awansu nauczyciela mianowanego. Prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych. Organizacja postępowania w zakresie rekrutacji do szkół i przedszkoli. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Wójta dla nauczycieli i dyrektorów. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach wynagradzania nauczycieli i organizacji pracy placówek oświatowych. Sporządzanie sprawozdań i analiz zbiorczych z zakresu oświaty. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów dojazdu dzieci niepełnosprawnych do szkół. Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania stypendiów motywacyjnych dla uczniów z terenu gminy. Prowadzenie spraw związanych z dotacjami oświatowymi. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników. Organizowanie dowozów dzieci i młodzieży z terenu Gminy do ośrodków szkolnowychowawczych
  • ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczych. Dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego
  • programów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Prowadzenie spraw związanych z konserwacją i eksploatacją urządzeń i sprzętu biurowego. Administrowanie stroną internetową Gminy i Biuletynem Informacji Publicznej. Wykonywanie obowiązków administratora systemów informatycznych. Przygotowanie wystąpień i życzeń okolicznościowych. Inicjowanie i organizowanie różnych form promocji Gminy i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy. Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych o Gminie. Planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z promocją Gminy. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i rozwijaniem kontaktów Gminy z właściwymi organami innych państw oraz międzynarodowych organizacji rządowych i pozarządowych mające na celu nawiązanie i utrzymanie partnerskiej współpracy zagranicznej. Współpraca z IODO
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. inwestycji

Suchożebry
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków umieszczone są na stronie internetowej Urzędu Gminy https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3122/wiadomosci/710688/files/ogloszenie_stanowisko_ds_inwestycji.pdf Po wskazanym okresie zatrudnienia istnieje możliwość dłuższej współpracy. Termin składania dokumentów do dnia 13.10.2023 r
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Krynica
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej z dziećmi w wieku 3-4 lata. Praca w godz. 8.00-13.00
od 3 329 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Nauczyciel chemii i fizyki z astronomią

Krynica
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Nauczanie przedmiotów chemii (4 godz./tyg.) i fizyki z astronomią (4 godz./tyg.) w szkole podstawowej. Praca w godz. 8.00-16.00 zgodnie z harmonogramem zajęć
od 1 506,56 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog szkolny

Krynica
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Podejmowanie działań interwencyjnych i profilaktycznych w społeczności szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi obowiązków psychologów szkolnych. Praca w wymiarze 7 godz. tygodniowo w godz. 8.00-15.00
od 1 095,68 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sekretarka w szkole podstawowej

Krynica
Wygasła: 18.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówki
  • sporządzanie dokumentacji pracowniczej. Praca w godz. 8.00-12.00
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

Suchożebry
Wygasła: 31.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Kierowanie Referatem Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
  • sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi remontami i inwestycjami gminnymi w terenie
  • przygotowanie niezbędnych dokumentów dla planowanych inwestycji i współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami
  • współdziałanie z dyrektorami szkół w zakresie organizowania remontów i inwestycji w placówkach oświatowych
  • współpraca z innymi referatami w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
  • czuwanie nad prawidłową realizacją zadań z funduszy sołeckich
  • planowanie i organizacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg
  • sprawowanie nadzoru nad mieniem komunalnym
Pokaż więcej >>
od 6 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. ochrony środowiska

Suchożebry
Wygasła: 21.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. realizacja zadań wynikająca z ustawy o ochronie przyrody
  • 2. realizacja zadań w zakresie ustawy prawo ochrony środowiska
  • 3. prowadzenie postępowań administracyjnych dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • 4. nadzór nad realizacją Gminnego Programu Ochrony Środowiska oraz Programu Usuwania Azbestu
  • 5. realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • 6. sporządzanie i weryfikacja sprawozdań związanych z systemem gospodarki odpadów komunalnych
  • 7. prowadzenie rejestru działalności regulowanej dot. transportu odpadów i nieczystości ciekłych
  • 8. sporządzanie stosownych analiz i sprawozdań wynikających z powierzonego zakresu czynności
  • 9. opracowywanie projektów aktów prawnych i ich realizacja zgodnie z powierzonym zakresem czynności Praca w godzinach od 7.30 do 15.30. Istnieje możliwość przedłużenia umowy o pracę
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. inwestycji

Suchożebry
Wygasła: 15.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków umieszczone są na stronie internetowej urzędu www.bip.suchozebry.pl
od 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Intendent

Krynica
Wygasła: 24.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Planowanie zakupów do przygotowania II śniadania i podwieczorku dla około 30 dzieci przedszkolnych
  • wydawanie produktów kucharzowi
  • rozliczanie wpływów od rodziców oraz poniesionych wydatków na zakup produktów. Umiejętność pracy z programem komputerowym "Spiżarnia"
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

Suchożebry
Wygasła: 31.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) kierowanie Referatem Inwestycji i Gospodarki Komunalnej 2) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi remontami i inwestycjami gminnymi w terenie
  • 3) przygotowanie niezbędnych dokumentów dla planowanych inwestycji i współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami
  • 4) współdziałanie z dyrektorami szkół w zakresie organizowania remontów i inwestycji w placówkach oświatowych
  • 5) współpraca z innymi referatami w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
  • 6) czuwanie nad prawidłową realizacją zadań z funduszy sołeckich
  • 7) planowanie i organizacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg
  • 8) sprawowanie nadzoru nad mieniem komunalnym
Pokaż więcej >>
od 7 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne