Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Stanowisko ds. inwestycji
Suchożebry
Wygasła: 05.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Wykonywanie zadań z zakresu geodezji: prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości
przygotowanie postanowień o wszczęciu postępowań rozgraniczających
analiza i kontrola dokumentacji rozgraniczeniowej
przygotowywanie odpowiednich decyzji rozgraniczeniowych
przesyłanie dokumentacji wraz z opinią do organów wyższej instancji i sądów. Wykonywanie zadań z zakresu podziału gruntów: analiza i ocena przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych
przygotowywanie postanowień opiniujących podział działki
przygotowywanie decyzji zatwierdzającej podziały i przekazywanie kompletu dokumentów do zmian w ewidencji gruntów. Nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach sołectw oraz w ramach Funduszu Sołeckiego. Zarządzanie kontem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Odbieranie od wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Prowadzenie rejestru zleceń i umów Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
przekształcaniem bądź likwidacją placówek oświatowych. Przeprowadzanie procedur konkursowych na stanowiska dyrektorów
oraz procedur związanych z przedłużaniem kadencji dyrektorów i odwoływaniem ze stanowiska. Nadzór nad działalnością gminnych placówek oświatowych. Współpraca z organem prowadzącym nadzór pedagogiczny oraz oświatowymi związkami zawodowymi. Organizacja i przeprowadzanie procedury awansu zawodowego nauczycieli na stopień awansu nauczyciela mianowanego. Prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych. Organizacja postępowania w zakresie rekrutacji do szkół i przedszkoli. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Wójta dla nauczycieli i dyrektorów. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach wynagradzania nauczycieli i organizacji pracy placówek oświatowych. Sporządzanie sprawozdań i analiz zbiorczych z zakresu oświaty. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów dojazdu dzieci niepełnosprawnych do szkół. Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania stypendiów motywacyjnych dla uczniów z terenu gminy. Prowadzenie spraw związanych z dotacjami oświatowymi. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników. Organizowanie dowozów dzieci i młodzieży z terenu Gminy do ośrodków szkolnowychowawczych
programów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Prowadzenie spraw związanych z konserwacją i eksploatacją urządzeń i sprzętu biurowego. Administrowanie stroną internetową Gminy i Biuletynem Informacji Publicznej. Wykonywanie obowiązków administratora systemów informatycznych. Przygotowanie wystąpień i życzeń okolicznościowych. Inicjowanie i organizowanie różnych form promocji Gminy i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy. Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych o Gminie. Planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z promocją Gminy. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i rozwijaniem kontaktów Gminy z właściwymi organami innych państw oraz międzynarodowych organizacji rządowych i pozarządowych mające na celu nawiązanie i utrzymanie partnerskiej współpracy zagranicznej. Współpraca z IODO
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków umieszczone są na stronie internetowej Urzędu Gminy https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3122/wiadomosci/710688/files/ogloszenie_stanowisko_ds_inwestycji.pdf
Po wskazanym okresie zatrudnienia istnieje możliwość dłuższej współpracy.
Termin składania dokumentów do dnia 13.10.2023 r
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Krynica
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej z dziećmi w wieku 3-4 lata. Praca w godz. 8.00-13.00
od 3 329 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Nauczyciel chemii i fizyki z astronomią
Krynica
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Nauczanie przedmiotów chemii (4 godz./tyg.) i fizyki z astronomią (4 godz./tyg.) w szkole podstawowej. Praca w godz. 8.00-16.00 zgodnie z harmonogramem zajęć
od 1 506,56 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Psycholog szkolny
Krynica
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Podejmowanie działań interwencyjnych i profilaktycznych w społeczności szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi obowiązków psychologów szkolnych. Praca w wymiarze 7 godz. tygodniowo w godz. 8.00-15.00
od 1 095,68 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sekretarka w szkole podstawowej
Krynica
Wygasła: 18.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówki
sporządzanie dokumentacji pracowniczej. Praca w godz. 8.00-12.00
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
Suchożebry
Wygasła: 31.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Kierowanie Referatem Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi remontami i inwestycjami gminnymi w terenie
przygotowanie niezbędnych dokumentów dla planowanych inwestycji i współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami
współdziałanie z dyrektorami szkół w zakresie organizowania remontów i inwestycji w placówkach oświatowych
współpraca z innymi referatami w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
czuwanie nad prawidłową realizacją zadań z funduszy sołeckich
planowanie i organizacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg
1. realizacja zadań wynikająca z ustawy o ochronie przyrody
2. realizacja zadań w zakresie ustawy prawo ochrony środowiska
3. prowadzenie postępowań administracyjnych dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
4. nadzór nad realizacją Gminnego Programu Ochrony Środowiska oraz Programu Usuwania Azbestu
5. realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
6. sporządzanie i weryfikacja sprawozdań związanych z systemem gospodarki odpadów komunalnych
7. prowadzenie rejestru działalności regulowanej dot. transportu odpadów i nieczystości ciekłych
8. sporządzanie stosownych analiz i sprawozdań wynikających z powierzonego zakresu czynności
9. opracowywanie projektów aktów prawnych i ich realizacja zgodnie z powierzonym zakresem czynności
Praca w godzinach od 7.30 do 15.30. Istnieje możliwość przedłużenia umowy o pracę