Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
• wyszukiwanie programów finansowania projektów badawczych
rozwojowych
i inwestycyjnych ze środków krajowych i zagranicznych
• obsługa administracyjna projektów
• współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów
• prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów
• rozliczanie finansowe oraz opieka nad budżetami i harmonogramami projektów
• analiza i kalkulacja kosztów projektów
• współpraca z przedsiębiorcami jedn. naukowymi
i innymi podmiotami w zakresie projektów
• opracowywanie projektu rocznego planu projektów oraz usług badawczych i rozwojowych
bieżąca jego korekta zgodnie z zachodzącymi zmianami oraz nadzorowanie jego wykonania
• bieżąca analiza terminowej realizacji projektów oraz usług badawczych i rozwojowych
• prace budowlano- malarskie i konserwacyjno-naprawcze na obiektach i terenie;
• pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych oraz drzewostanu w tym m.in. koszenie
przycinanie gałęzi drzew i pielęgnacja krzewów;
• regularne oczyszczanie pasu granicznego wewnętrznego i zewnętrznego działki LBB w Pionkach;
• obsługa narzędzi takich jak kosy
i materiałów niezbędnych do pracy;
• konserwacja używanych urządzeń i narzędzi;
• prace porządkowe;
• dbanie o nienaganny stan ogrodzenia;
• wykonywanie innych poleceń służbowych
roztworów i odczynników
• samodzielna obsługa drobnego sprzętu laboratoryjnego
• praca w systemie DPL
• udział i prowadzenie eksperymentów zgodnie z wytycznymi OECD
gipsowanie
• pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych oraz drzewostanu w tym min. koszenie
przycinanie gałęzi drzew i pielęgnacja krzewów
• obsługa i konserwacja urządzeń mechanicznych
takich jak: ciągniki
kosiarki
kosy spalinowe
dmuchawy
• obsługa elektronarzędzi i narzędzi niebezpiecznych takich jak nożyce do metalu
sekatory
piły
• umiejętność przygotowania i doboru narzędzi odpowiednich do wykonywanej pracy
• konserwacja urządzeń mechanicznych i narzędzi
• prace transportowe wewnątrz zakładu
• prace porządkowe
• wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu działalności Sekcji Infrastruktury
maszyn i materiałów niezbędnych do pracy
• konserwacja używanych urządzeń i narzędzi
• prace porządkowe
• wykonywanie poleceń służbowych wynikających z zakresu działalności działu infrastruktury
planowanie i prowadzenie badań zgodnie z obowiązującymi wytycznymi OECD
• udział i prowadzenie projektów badawczych
• praca w systemie DPL
• przygotowanie planów i sprawozdań z badań
• prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami zawartymi w procedurach
• nadzór nad aparaturą laboratoryjną
• opracowywanie standardowych procedur operacyjnych
• praca w laboratorium
• pomoc w prowadzeniu hodowli systemów badawczych: organizmów wodnych
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ekotoksykolog
Doświadczalna 27, Pszczyna
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział, planowanie i prowadzenie badań zgodnie z obowiązującymi wytycznymi OECD,
udział i prowadzenie projektów badawczych,
praca w systemie DPL,
przygotowywanie planów i sprawozdań z badań,
prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami zawartymi w procedurach,
• prowadzenie syntez substancji organicznych
• opracowanie metod syntezy nowych agrochemikaliów
• praktyczne prowadzenie prac eksperymentalnych
• czynny udział w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych i realizacji usług komercyjnych
• śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań
• dbanie o własny rozwój naukowo-badawczy
• poszukiwanie nowych obszarów badawczych w zakresie kompetencji grupy badawczej
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy specjalista w grupie badawczej
Annopol 6, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
• prowadzenie syntez substancji organicznych
• opracowanie metod syntezy nowych agrochemikaliów
• praktyczne prowadzenie prac eksperymentalnych
• czynny udział w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych i realizacji usług komercyjnych
• śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań
• dbanie o własny rozwój naukowo-badawczy
• poszukiwanie nowych obszarów badawczych w zakresie kompetencji grupy badawczej
• Współudział / sporządzanie umów na wykonanie pracy (b+r, usługi, dostawy), porozumień o współpracy, konsorcjum i o poufności oraz nadzorowanie ww. umów – terminów realizacji, dokumentowanie rozliczania etapów/prac
• Prowadzenie korespondencji z podmiotami gospodarczymi, jednostkami naukowymi, instytucjami, urzędami itp. oraz osobami fizycznymi w sprawach związanych z nadzorowanymi umowami
• Udział w sporządzanie wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzenia, pisma okólne), prowadzenie ich ewidencji i rozdysponowywanie do odpowiednich komórek oraz kontrola potrzeby ich aktualizacji
• Wykonywanie zadań z obszaru sprawozdawczości zewnętrznej (okresowe sprawozdania i raporty) oraz udział w wykonywaniu pozostałych zadań związanych ze sprawami nadzorowanymi przez Departament (dokumentacja kontrolna, sprawy organizacyjne instytutu, wydawane dokumenty, archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i.in.)
• Wykonywanie badań w Laboratorium Bezpieczeństwa Chemicznego i Elektryczności Statycznej, (badania korozyjne, oznaczanie prężności par oraz inne wybrane)
• Klasyfikacja chemikaliów zgodnie z Rozporządzeniem CLP, wg. przepisów dotyczących transportu towarów niebezpiecznych ADR/RID,
• Tworzenie kart charakterystyk i etykiet dla zróżnicowanych produktów chemicznych, dokonywanie zgłoszeń PCN dla mieszanin niebezpiecznych,
• Prowadzenie badań w systemach jakości (system Dobrej Praktyki Laboratoryjnej oraz wg PN-EN ISO/IEC 17025 – prowadzenie stosowanej dokumentacji dla tych badań)
• Praca w ramach zespołu zajmującym się Konwencją o Zakazie Broni Chemicznej
• Wykonanie czynności związanych ze zleceniami dotyczącymi elektryczności statycznej. Opracowywanie wstępne sprawozdań z badań rezystancji i elektryzacji, uczestnictwo w badaniach laboratoryjnych i terenowych (okazjonalnie), nadzór nad dokumentacja systemów jakości
Młodszy Specjalista w Laboratorium Bezpieczeństwa Chemicznego
Annopol 6, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Tworzenie dokumentacji rejestracyjnej (aktualnie dla produktów biobójczych) poprzez zbieranie danych i ich interpretację (analityka, fizykochemia, klasyfikacja a w szczególności ocena ryzyka i narażenia dla człowieka i środowiska – preferowana znajomość ekotoksykologii i toksykologii w stopniu koniecznym do tych oszacowań)
Klasyfikacja chemikaliów zgodnie z Rozporządzeniem CLP, wg. przepisów dotyczących transportu towarów niebezpiecznych ADR/RID,
Tworzenie kart charakterystyk i etykiet dla zróżnicowanych produktów chemicznych, dokonywanie zgłoszeń PCN dla mieszanin niebezpiecznych,
Prowadzenie badań w systemach jakości (system Dobrej Praktyki Laboratoryjnej oraz prowadzenie stosowanej dokumentacji dla tych badań)
Wykonywanie badań metodami analizy termicznej (DSC, TG) badania bezpieczeństwa oraz inne badania (pomiary czystości, stabilności termicznej zgodnie z procedurami)
• tworzenie bazy klientów
• nawiązywanie oraz podtrzymywanie kontaktów z klientami
• zbieranie ofert
• negocjacje umów z kontrahentami
• przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów
• sporządzanie umów dla klientów
• zarządzanie działaniami promocyjnymi
• współtworzenie strategii marketingowych
• udział oraz pomoc w organizacji oficjalnych spotkań oraz imprez handlowych
• śledzenie literatury i bieżących trendów marketingowych
• obsługa systemu Simple
• prowadzenie obsługi administracyjnej Grupy Badawczej Technik Wybuchowych
• przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji w zakresie:
– Systemów Zarządzania Jakością w tym AQAP
– obsługi klientów
– spraw księgowych i kadrowych
– działalności koncesyjnej
• dbanie o własny rozwój zawodowy
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista/Specjalista
Pszczyna
Wygasła: 19.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
• przygotowywanie próbek do analizy
roztworów i odczynników
• samodzielna obsługa drobnego sprzętu laboratoryjnego
• praca w systemie DPL
• udział i prowadzenie eksperymentów zgodnie z wytycznymi OECD
prowadzenie badań zgodnie z wytycznymi OECD
• udział i prowadzenie projektów badawczych
• praca w systemie DPL
• przygotowywanie planów i sprawozdań z badań
• opracowywanie standardowych procedur operacyjnych
• praca w laboratorium
• pomoc w prowadzeniu hodowli organizmów wodnych oraz ryb
• udział w badaniach ekotoksykologicznych na stawonogach pożytecznych
organizmach glebowych
wodnych i zwierzętach laboratoryjnych zgodnie z wytycznymi
• czynny udział w prowadzeniu hodowli organizmów testowych
• pozyskiwanie materiału biologicznego do badań
• praca w systemie DPL
• praca w laboratorium z roztoczami i owadami błonkoskrzydłymi (pszczoły
• udział w badaniach ekotoksykologicznych na stawonogach pożytecznych, organizmach glebowych, wodnych i zwierzętach laboratoryjnych zgodnie z wytycznymi
• czynny udział w prowadzeniu hodowli organizmów testowych
• pozyskiwanie materiału biologicznego do badań
• praca w systemie DPL
• praca w laboratorium z roztoczami i owadami błonkoskrzydłymi (pszczoły, trzmiele) – możliwość alergii
• pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych oraz drzewostanu w tym m. in. koszenie przycinanie gałęzi drzew i pielęgnacja krzewów
• obsługa narzędzi takich jak kosy
nożyce
sekatory
piły
narzędzia mechaniczne
• obsługa elektronarzędzi
• umiejętność przygotowania i doboru narzędzi
maszyn i materiałów niezbędnych do pracy
• konserwacja używanych urządzeń i narzędzi
• prace porządkowe
• wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu działalności sekcji infrastruktury
• Współudział / sporządzanie umów na wykonanie pracy (B+R, usługi, dostawy), porozumień o współpracy, konsorcjum i o poufności oraz nadzorowanie ww. umów – terminów realizacji, dokumentowanie rozliczania etapów/prac
• Prowadzenie korespondencji z podmiotami gospodarczymi, jednostkami naukowymi, instytucjami, urzędami itp. oraz osobami fizycznymi w sprawach związanych z nadzorowanymi umowami
• Udział w sporządzanie wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzenia, pisma okólne), prowadzenie ich ewidencji i rozdysponowywanie do odpowiednich komórek oraz kontrola potrzeby ich aktualizacji
• Udział w wykonywaniu zadań związanych ze sprawami nadzorowanymi przez dział (sprawozdawczość zewnętrzna, dokumentacja kontrolna, sprawy organizacyjne instytutu, wydawane dokumenty, archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i. in)
• czynny udział w badaniach prowadzonych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
• pomoc w prowadzeniu hodowli stawonogów pożytecznych oraz pasieki
• praca w systemie DPL
• przygotowywanie planów i sprawozdań z badań
• opracowywanie Standardowych Procedur Operacyjnych
• praca w laboratorium z owadami błonkoskrzydłymi
• wykonywanie elementów na podstawie dokumentacji technicznej
• prowadzenie obróbki skrawaniem zgodnie z procesem technologicznym
• biegłość w czytaniu dokumentacji technicznej
• praktyczna znajomość AutoCad i Inventor w wersji podstawowej
• szybki poziom przyswajania nowej wiedzy z zakresu obowiązku – obróbki mechanicznej i innych dziedzin w tym mile widziana znajomość chemii i fizyki
• dobra komunikatywność i otwartość na wykonywanie nowych zadań i obowiązków
• dbanie o prawidłową eksploatację maszyn i urządzeń na stanowisku pracy
• prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego
• dbałość o dyscyplinę pracy
przestrzeganie prawa oraz wewnętrznych procedur
• wielozadaniowość i otwartość na nowe wyzwania
• zachowanie poufności w ramach powierzonych zadań
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Biolog - Ekotoksykolog
Doświadczalna 27, Pszczyna
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• czynny udział w badaniach prowadzonych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
• pomoc w prowadzeniu hodowli stawonogów pożytecznych oraz pasieki
Główny Specjalista w Dziale Administracji i Infrastruktury
Annopol 6, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kierowanie Działem, organizacja pracy Działu i zarządzanie podległym personelem;
zarządzanie infrastrukturą w tym nadzór nad podległymi obiektami poprzez zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa, przeprowadzanie prac konserwacyjnych, remontów, przeglądów technicznych, administrowanie powierzchniami biurowymi, w tym zapewnienie usług porządkowych i gospodarowania odpadami;
nadzór nad Archiwum Zakładowym i magazynami;
odpowiedzialność za wszelkie umowy z kontrahentami w obszarze Działu,
planowanie, organizacja i nadzór nad codziennymi działaniami administracyjnymi,
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Instytutu
przygotowanie i złożenie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby ubiegania się przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – instytut Przemysłu Organicznego o środki finansowe dla projektu inwestycyjnego polegającego na stworzeniu infrastruktury badawczej w konkursie w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja A2.4.1 Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego, Schemat B: Infrastruktura badawcza - przedsięwzięcia realizowane przez Sieć Badawczą Łukasiewicz (nabór wniosków nr KPOD.01.18-IW.03-002/23);
wspieranie Zamawiającego w Konkursie (w tym zwłaszcza opracowywania na wezwanie instytucji organizującej Konkurs zmian i uzupełnień do przygotowanych dokumentów)
Zakres prac obejmuje w szczególności:
weryfikację koncepcji projektu pod kątem możliwości spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych działania pomocowego,
wskazanie rozwiązań, których uwzględnienie zwiększa szanse na uzyskanie dofinansowania,
dostosowanie koncepcji projektu do wymogów działania pomocowego,
wsparcie przy ustalaniu wstępnego harmonogramu projektu i budżetu projektu,
przeprowadzenie wstępnej analizy dokumentacji pod kątem zgodności z wymogami działania pomocowego,
koordynację procesu kompletowania niezbędnych załączników do wniosku aplikacyjnego przed złożeniem wniosku,
opracowanie wniosku aplikacyjnego wraz ze wszystkimi załącznikami zgodnie z regulaminem Konkursu,
złożenie zatwierdzonego, podpisanego przez Zamawiającego i skompletowanego wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami,
przygotowanie zmian i uzupełnień dokumentacji aplikacyjnej na wezwanie instytucji organizującej Konkurs,
pomoc w kompletowaniu dokumentów niezbędnych do podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie, w tym wypełnienie formularzy i oświadczeń
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. zamówień publicznych
Annopol 6, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 05.10.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i procedurami;
udział w pracach komisji przetargowej;
sporządzanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych;
współudział w przygotowaniu opisów przedmiotów zamówienia i projektów umów;
przygotowanie i publikacja ogłoszeń;
współpraca z komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach udzielania zamówień
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. obsługi umów
Annopol 6, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współudział / sporządzanie umów na wykonanie pracy (B+R, usługi, dostawy), porozumień o współpracy, konsorcjum i o poufności oraz nadzorowanie ww. umów – terminów realizacji, dokumentowanie rozliczania etapów/prac
Prowadzenie korespondencji z podmiotami gospodarczymi, jednostkami naukowymi, instytucjami, urzędami itp. oraz osobami fizycznymi w sprawach związanych z nadzorowanymi umowami
Udział w sporządzanie wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzenia, pisma okólne), prowadzenie ich ewidencji i rozdysponowywanie do odpowiednich komórek oraz kontrola potrzeby ich aktualizacji
Udział w wykonywaniu zadań związanych ze sprawami nadzorowanymi przez dział (sprawozdawczość zewnętrzna, dokumentacja kontrolna, sprawy organizacyjne instytutu, wydawane dokumenty, archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i. in)
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Doświadczalna 27, Pszczyna
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw z zakresu koordynowania, planowania, udzielania oraz realizacji zamówień publicznych o wartości powyżej 15.000 PLN zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych, w tym w szczególności:
załatwianie spraw w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
prowadzenie bieżącej analizy wartościowej zakupów i usług
uczestniczenie w procesie zakupu towarów i usług o wartości poniżej 15.000 PLN zgodnie z obowiązującym regulaminem wewnętrznym
gospodarka środkami ochrony indywidualnej zgodnie z obowiązującym Regulaminem
sporządzanie rocznego planu dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
prowadzenie bazy dostawców
wykonywanie prac biurowych i prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw
współpraca przy opracowywaniu projektów zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych wewnętrznych regulacji
współpraca w zakresie wdrażania i utrzymania systemów jakości funkcjonujących w Oddziale
czynny udziału w realizacji zadań statutowych, projektów badawczych, udział w w wykonywaniu badań zleconych i produkcyjnych- w pierwszym etapie zatrudnienia bez dostępu do materiałów wybuchowych,
•wsparcie techniczne zespołu badawczego
wsparcie pracowników produkcji
kreatywne rozwiązanie problemów technicznych
wykonywanie działań w zakresie utrzymywania infrastruktury, w tym budynków, poligonu i aparatury pomiarowo-badawczej Grupy Badawczej Technik Wybuchowych
czynny udział w realizacji zadań statutowych, projektów badawczych, udział w wykonywaniu badań zleconych i produkcyjnych- w pierwszym etapie bez dostępu do materiałów wybuchowych
wsparcie techniczne zespołu badawczego
wsparcie pracowników produkcji
korzystanie z aparatury pomiarowo-badawczej Grupy Badawczej Technik Wybuchowych
przygotowywanie i przeprowadzanie testów laboratoryjnych i poligonowych materiałów wybuchowych (w kolejnym etapie zatrudnienia), zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i normami
kontrola i dokumentowanie uzyskanych wyników z wykonywanych badań
Specjalista / Specjalistka ds. klasyfikacji chemikaliów
Annopol 6, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
a) klasyfikacja chemikaliów zgodnie z Rozporządzeniem CLP, wg. przepisów dotyczących transportu towarów niebezpiecznych ADR/RID oraz Ustawy o odpadach,
b) tworzenie kart charakterystyk i etykiet dla zróżnicowanych produktów chemicznych, dokonywanie zgłoszeń PCN dla mieszanin niebezpiecznych,
c) praca w ramach zagadnień dotyczących rejestracji i oceny substancji chemicznych zgodnie z Rozporządzeniem REACH,
d) udział w pracach związanych z obowiązkami dotyczącymi rejestracji produktów biobójczych, kompletowanie dokumentacji i pozwoleń do wprowadzania środków biobójczych do obrotu zgodnie z przepisami prawa,
e) udział w pracach dotyczących klasyfikacji odpadów, przygotowywania wniosków o pozwolenia na zbieranie, przetwarzanie lub wytwarzanie odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Doświadczalna 27, Pszczyna
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw z zakresu koordynowania, planowania, udzielania oraz realizacji zamówień publicznych o wartości powyżej 15.000 PLN zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych, w tym w szczególności:
załatwianie spraw w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
prowadzenie bieżącej analizy wartościowej zakupów i usług
uczestniczenie w procesie zakupu towarów i usług o wartości poniżej 15.000 PLN zgodnie z obowiązującym regulaminem wewnętrznym
gospodarka środkami ochrony indywidualnej zgodnie z obowiązującym Regulaminem
sporządzanie rocznego planu dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
prowadzenie bazy dostawców
wykonywanie prac biurowych i prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw
współpraca przy opracowywaniu projektów zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych wewnętrznych regulacji
współpraca w zakresie wdrażania i utrzymania systemów jakości funkcjonujących w Oddziale
nadzór nad kompleksową obsługą kadrowo-płacową (umowy o pracę, akta osobowe i pozostała dokumentacja personalna, w tym czas pracy, naliczanie wynagrodzeń, rejestr szkoleń i obsługa wniosków o udział w szkoleniu)
- zarządzanie podległym zespołem;
- opracowywanie planów działań marketingowych;
- współtworzenie strategii komercjalizacji w porozumieniu z Dyrektorami Centrów Badawczych Łukasiewicz – IPO;
- koordynowanie i uczestniczenie w procesie komercjalizacji projektów B+R i innych;
- pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji;
- wsparcie w prowadzeniu sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Laboratoria Badawcze Łukasiewicz – IPO;
- monitorowanie potrzeb klientów
analiza nowych rynków i możliwości sprzedaży usług i produktów oferowanych przez Łukasiewicz – IPO;
- dbałość o spójny wizerunek marki Łukasiewicz;
- koordynowanie prac związanych z digital marketingiem: strona internetowa oraz Social Media;
- inicjowanie i kreowanie działań marketingowych: informacyjnych
Specjalista, Starszy Specjalista, Główny Specjalista
Warszawa
Wygasła: 25.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) obsługa administracyjna projektów
2) współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów
3) prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów
4) rozliczanie finansowe oraz opieka nad budżetami i harmonogramami projektów
5) analiza i kalkulacja kosztów projektów
6) współpraca z przedsiębiorcami
jednostkami naukowymi i innymi podmiotami w zakresie rozliczania projektów
7) inne zadania z zakresu działu (min. Sporządzanie i nadzorowanie umów o współpracy
1) Obsługiwanie aparatury laboratoryjnej zgodnie z instrukcjami obsługi
2) Udział w wykonywaniu badań analitycznych z wykorzystaniem aparatury laboratoryjnej
3) Przygotowanie prób do analizy (przygotowywanie odważek
roztworów itp.)
4) Prowadzenie dokumentacji wyników zgodnie z obowiązującymi w laboratorium systemami jakości
5) Utrzymanie porządku na stanowisku pracy
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista - Biolog
Annopol 6, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Uczestnictwo w pracach badawczo-rozwojowych prowadzonych przez Sekcję Procesów Biotechnologicznych w tym w szczególności:
udział w pracach związanych z oceną skuteczności przeciwdrobnoustrojowej
ocena czystości mikrobiologicznej kosmetyków, oraz prowadzenie testu konserwacji
Analiza wyników badań i sporządzanie planów badań, sprawozdań z badań, nadzór nad próbkami
Śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań
Opracowywanie procedur laboratoryjnych i wdrażanie nowych metod badawczych
Uczestnictwo w pracach badawczo-rozwojowych prowadzonych przez Sekcję Procesów Biotechnologicznych w tym w szczególności:
- udział w pracach związanych z oceną skuteczności przeciwdrobnoustrojowej
- ocena czystości mikrobiologicznej kosmetyków
oraz prowadzenie testu konserwacji
2) Analiza wyników badań i sporządzanie planów badań
sprawozdań z badań
nadzór nad próbkami
3) Śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań
4) Opracowywanie procedur laboratoryjnych i wdrażanie nowych metod badawczych
Zastępca Dyrektora ds. Badawczych i Komercjalizacji
Warszawa
Wygasła: 08.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
określanie celów i kierunków rozwoju Instytutu w obszarze badań we współpracy z Radą Instytutu
Dyrektorem Instytutu i jego Zastępcą ds. Finansowych i Operacyjnych oraz Liderami Obszarów;
2) udział w opracowaniu i koordynacja realizacji strategii badawczej Instytutu;
3) inicjowanie i rozwój współpracy w obszarze naukowo-badawczym między Instytutem i innymi instytutami Sieci Badawczej Łukasiewicz
krajowymi i zagranicznymi partnerami naukowymi i podmiotami przemysłowymi;
4) podejmowanie działań zmierzających do rozwoju możliwości zastosowania w praktyce gospodarczej wyników prac badawczych i rozwojowych prowadzonych w Instytucie;
5) planowanie
koordynacja oraz nadzór nad realizacją procesów sprzedaży i komercjalizacji wyników prac badawczych i rozwojowych oraz transferu technologii;
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa (sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji personalnej, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rejestru szkoleń i obsługa wniosków o udział w szkoleniu)
współpraca przy prowadzeniu rekrutacji
tworzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
współpraca z zewnętrznymi instytucjami między innymi z ZUS, US, GUS
sporządzanie zestawień i raportów karowo-płacowych
Pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych oraz drzewostanu w tym min. koszenie
przycinanie gałęzi drzew i pielęgnacja krzewów; obsługa i konserwacja urządzeń mechanicznych
takich jak: ciągniki
kosiarki
kosy spalinowe
dmuchawy; obsługa niebezpiecznych narzędzi
takich jak nożyce
sekatory
piły
narzędzia mechaniczne; obsługa elektronarzędzi; umiejętność przygotowania i doboru narzędzi
maszyn i materiałów niezbędnych do pracy; konserwacja używanych urządzeń mechanicznych i narzędzi; drobne prace budowlane i ziemne; prace transportowe wewnątrz zakładu w tym przewóz butli z gazami oraz substancji i mieszanin chemicznych; prace porządkowe; wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu działalności działu infrastruktury
• Zarządzanie podległym zespołem;
• Opracowywanie planów działań marketingowych;
• Współtworzenie strategii komercjalizacji w porozumieniu z Dyrektorami Centrów Badawczych Łukasiewicz – IPO;
• Koordynowanie i uczestniczenie w procesie komercjalizacji projektów B+R i innych;
• Pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji;
• Wsparcie w prowadzeniu sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Laboratoria Badawcze Łukasiewicz – IPO;
• Monitorowanie potrzeb klientów
analiza nowych rynków i możliwości sprzedaży usług i produktów oferowanych przez Łukasiewicz – IPO;
• Dbałość o spójny wizerunek marki Łukasiewicz;
• Koordynowanie prac związanych z digital marketingiem: strona internetowa oraz Social Media;
• Inicjowanie i kreowanie działań marketingowych: informacyjnych
1) Samodzielne wykonywanie badań właściwości fizykochemicznych substancji i formulacji oraz badań z zakresu ochrony środowiska
2) Analizowanie wyników badań i sporządzanie planów badań
sprawozdań z badań
nadzór nad próbkami
3) Opracowywanie procedur laboratoryjnych i wdrażanie nowych metod badawczych
4) Śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań/powyższego zakresu zadań
5) Praca w systemach jakości zgodnych z ISO 9001 oraz DPL
6) Aktywny udział w tworzeniu wniosków projektowych i realizacji projektów badawczych
Nadzór nad kompleksową obsługą kadrowo-płacową (umowy o pracę
akta osobowe i pozostała dokumentacja personalna
w tym czas pracy
naliczanie wynagrodzeń
rejestr szkoleń i obsługa wniosków o udział w szkoleniu): obsługa dokumentów cywilno-prawnych (zlecenia
dzieło); obsługa dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS
US
GUS
i inne); współpraca w sporządzaniu zestawień danych dotyczących spraw kadrowo-płacowych; współpraca przy przeprowadzaniu rekrutacji; nadzór nad obiegiem dokumentów w zakresie obsługi kadrowo-płacowej
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa (umowy o pracę
akta osobowe i pozostała dokumentacja personalna
w tym czas pracy
naliczanie wynagrodzeń
rejestr szkoleń i obsługa wniosków o udział w szkoleniu); obsługa dokumentów cywilno-prawnych (zlecenia
dzieło); obsługa dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS
US
GUS
i inne); współpraca w sporządzaniu zestawień danych dotyczących spraw kadrowo-płacowych; nadzór nad obiegiem dokumentów w zakresie obsługi kadrowo-płacowej
Porządkowanie dokumentacji będącej w ewidencji Archiwum Zakładowego; porządkowanie dokumentacji przyjętej w stanie nieuporządkowanym; klasyfikowanie i kategoryzowanie dokumentów; prowadzenie i uzupełnianie ewidencji akt; udostępnianie dokumentacji i przeprowadzanie kwerend dla potrzeb pracowników; udział w przekazywaniu materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego; brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w uzgodnieniu z właściwym organem państwowym; dbałość o bezpieczeństwo przechowywanej dokumentacji; współudział przy przygotowaniu sprawozdań i planów działalności Archiwum Zakładowego; wsparcie dla komórek organizacyjnych w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej
nadzór nad kompleksową obsługą kadrowo-płacową (umowy o pracę, akta osobowe i pozostała dokumentacja personalna, w tym czas pracy, naliczanie wynagrodzeń, rejestr szkoleń i obsługa wniosków o udział w szkoleniu)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa (umowy o pracę, akta osobowe i pozostała dokumentacja personalna, w tym czas pracy, naliczanie wynagrodzeń, rejestr szkoleń i obsługa wniosków o udział w szkoleniu)
wykonywanie badań fizykochemicznych materiałów niebezpiecznych
prowadzenie rozchodu próbek
analizowanie wyników badań i sporządzanie raportów z badań
prowadzenie dokumentacji związanej z systemami jakości ISO 17025 i DPL
opracowywanie procedur badawczych i wdrażanie nowych metod badawczych
obsługa urządzeń badawczo-pomiarowych, nadzór nad aparaturą, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów i urządzeń badawczo-pomiarowych
udział w projektach badawczych związanych bezpieczeństwem chemicznym
śledzenie literatury naukowej/branżowej w zakresie prowadzonych badań
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa (umowy o pracę, akta osobowe i pozostała dokumentacja personalna, w tym czas pracy, naliczanie wynagrodzeń, rejestr szkoleń i obsługa wniosków o udział w szkoleniu)
obsługa umów cywilnoprawnych (zlecenia, dzieło)
obsługa pracowników w zakresie zfśs;
obsługa dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS i inne);
współpraca w sporządzaniu zestawień danych dotyczących spraw kadrowo-płacowych
współpraca przy przeprowadzaniu rekrutacji
nadzór nad obiegiem dokumentów w zakresie obsługi kadrowo-płacowej