1. Pracodawca
  2. Świnoujście
  3. TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM sp. z o.o.

ŚWINOUJŚCIE, UL. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO 35C

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Pracownik gospodarczy

Świnoujście
Wygasła: 20.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Utrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych i budynkach socjalnych z pomieszczeniami przeznaczonymi do wspólnego użytku zarządzanych i administrowanych przez Spółkę
  • m.in. a)zamiatanie klatek schodowych i mycie ich
  • b)bieżące mycie powierzchni dotykowych (poręcze
  • balustrady
  • klamki
  • przyciski wind
  • włączniki światła i inne powierzchnie lub elementy często i wspólnie używane)
  • c)mycie windy wraz z odkurzaniem prowadnic drzwi windy na każdej kondygnacji
  • d)mycie drzwi: wejściowych do budynków
  • pomieszczeń wózkowni oraz pomieszczeń technicznych
  • e)usuwanie na bieżąco napisów z lamperii
  • f)mycie okien i luksferów
  • g)mycie lamperii
  • kratek wentylacyjnych
  • cokołów przypodłogowych
  • kaloryferów
  • lamp
  • skrzynek pocztowych i balustrad na klatce schodowej oraz balustrad zewnętrznych
  • tablic i znaków informacyjnych na zewnątrz daszków nad klatkami
  • h)zamiatanie i mycie pomieszczeń kondygnacji podziemnej (pomieszczenia techniczne i hala garażowa) dotyczy wybranych budynków
  • i)bieżące czyszczenie rusztu i koryta odwodnienia liniowego w garażu i na zjeździe do garażu/garaży
  • j)dodatkowo w budynkach z lokalami socjalnymi w pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego użytku: codzienne mycie urządzeń sanitarnych
  • tj. zlewów
  • umywalek
  • pisuarów
  • brodzików i misek klozetowych oraz podłóg
  • mycie glazury
  • kratek wentylacyjnych i kaloryferów;mycie luster
  • lamp
  • koszy na śmieci na bieżąco
  • k)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości
  • zgodnie z potrzebami Spółki. 2.Utrzymanie czystości terenu wokół nieruchomości zarządzanych i administrowanych przez Spółkę
  • m.in.: a)zieleni i utwardzonych
  • b)placu/wiaty przy pojemnikach na odpady
  • c)altanach rowerowych
  • d)placu zabaw
  • e)chodnikach wokół budynków
  • f)schodów
  • g)podjazdów
  • miejsc postojowych
  • l)stojaków dla rowerów
  • m)bieżące czyszczenie ławek
  • wycieraczek
  • wycieraczek metalowych z osadnikiem
  • opróżnianie koszy na śmieci na terenie posesji
  • n)grabienie i zbieranie liści
  • o)w sezonie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z ciągów komunikacyjnych
  • w tym chodników
  • dojść do budynków
  • wiat śmietnikowych
  • rowerowych
  • w tym skuwanie lodu i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą (w zależności od potrzeb)
  • p)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości
  • zgodnie z potrzebami Spółki. 3.Utrzymanie czystości w budynkach użytkowych zarządzanych i administrowanych przez Spółkę
  • także w częściach wspólnych oraz sanitariatów i innych pomieszczeń użytkowanych
  • m.in.: a)sprzątanie pomieszczeń biur
  • korytarzy
  • toalet
  • pomieszczeń socjalnych oraz pozostałych pomieszczeń (utrzymywanie w czystości elementów wyposażenia biur w szczególności blatów
  • parapetów
  • drzwi itp.)
  • b)zamiatanie klatek schodowych i mycie ich
  • c)bieżące mycie powierzchni dotykowych (poręcze
  • balustrady
  • klamki
  • włączniki światła i inne powierzchnie lub elementy często i wspólnie używane)
  • d)mycie drzwi: wejściowych do budynków
  • pomieszczeń technicznych
  • e)mycie kratek wentylacyjnych
  • cokołów przypodłogowych
  • kaloryferów
  • f)utrzymanie czystości przed wejściem do budynku
  • g)okresowe mycie okien
  • h)opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków
  • i)uzupełnianie środków higienicznych (papier toaletowy
  • mydło
  • ręczniki papierowe) j)czyszczenie i konserwacja podłóg (m.in. odkurzanie
  • mycie
  • polerowanie)
  • k)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości
  • zgodnie z potrzebami Spółki. 4.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy. 5.Przyjmowanie oraz zgłaszanie do służb technicznych awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali administrowanych przez Spółkę. 6.Zastępowanie w czasie nieobecności pracowników komórki organizacyjnej. 7.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań związanych z zakresem czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz Prezesa Zarządu
Pokaż więcej >>
od 5 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Zespole ds. inwestycji i remontów

Świnoujście
Wygasła: 28.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Praca w zespole zajmującym się budownictwem mieszkaniowym - nowe inwestycje. 2.Prowadzenie inspekcji obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych. 3.Kontrola obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. 4.Realizacja zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów budowlanych. 5.Wycena i kosztorysowanie prac. 6.Określenie zakresu prac dotyczących remontów oraz inwestycji w budynkach i lokalach mieszkalnych
  • w tym także usługowych. 7.Prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie okresowych przeglądów technicznych. 8.Uczestniczenie w przygotowaniu postępowań na wyłonienie wykonawców w zakresie robót budowlanych. 9.Opiniowanie dokumentacji technicznych. 10.Gromadzenie i przygotowywanie materiałów do opracowywania i zlecania okresowych przeglądów technicznych. 11.Zlecenie konserwacji bądź remontów głównych budynków i instalacji
  • a także urządzeń technicznych. 12.Zlecanie wykonywania dokumentacji projektowych
  • ekspertyz i opinii technicznych budynków. 13.Koordynacja procesu uzyskiwania stosownych pozwoleń i uzgodnień dokumentacji technicznych. 14.Kwalifikowanie budynków do remontów
  • rozbiórek w zależności od rachunku ekonomicznego i potrzeb. 15.Nadzorowanie wykonywania przez firmy zewnętrzne napraw gwarancyjnych - ich zakresu
  • jakości
  • terminowości. 16.Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw technicznych
  • napraw gwarancyjnych oraz zaleceń pokontrolnych. 17.Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów Spółki z zakresu technicznej obsługi budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach Spółki i Gminy. 18.Realizowanie
  • opracowywanie dokumentów w zakresie zgłoszeń
  • wniosków o pozwolenie na budowę. 19.Udział w przeglądach okresowych stanu technicznego obiektów. 20.Realizowanie w ramach nadzoru merytorycznego nad powierzonymi umowami obowiązku terminowego i zgodnego z treścią zawartych umów zwrotu na rzecz wykonawców zabezpieczeń należytego wykonania umów. 21.Przygotowywanie projektów planów remontów
  • konserwacji
  • modernizacji i inwestycji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali
  • potwierdzone zgłoszenia lokatorów
  • zarządców lub innych służb i osób uprawnionych do tych czynności
  • jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zleconych przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych. 22.Przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali zarządzanych przez Spółkę. 23.Uczestniczenie w zadaniach związanych z opiniowaniem i przygotowaniem w zakresie merytorycznym od strony technicznej zamówień publicznych. 24.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań związanych z zakresem czynności
  • zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz Prezesa Zarządu
Pokaż więcej >>
od 8 000 do 9 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Zespole ds. inwestycji i remontów

Świnoujście
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Praca w zespole zajmującym się budownictwem mieszkaniowym nowe inwestycje. 2. Prowadzenie inspekcji obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych. 3. Kontrola obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. 4. Realizacja zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów budowlanych. 5. Wycena i kosztorysowanie prac. 6. Określenie zakresu prac dotyczących remontów oraz inwestycji w budynkach i lokalach mieszkalnych
  • w tym także usługowych. 7. Prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie okresowych przeglądów technicznych. 8. Uczestniczenie w przygotowaniu postępowań na wyłonienie wykonawców w zakresie robót budowlanych. 9. Opiniowanie dokumentacji technicznych. 10. Gromadzenie i przygotowywanie materiałów do opracowywania i zlecania okresowych przeglądów technicznych. 11. Zlecenie konserwacji bądź remontów głównych budynków i instalacji
  • a także urządzeń technicznych. 12. Zlecanie wykonywania dokumentacji projektowych
  • ekspertyz i opinii technicznych budynków. 13. Koordynacja procesu uzyskiwania stosownych pozwoleń i uzgodnień dokumentacji technicznych. 14. Kwalifikowanie budynków do remontów
  • rozbiórek w zależności od rachunku ekonomicznego i potrzeb. 15. Nadzorowanie wykonywania przez firmy zewnętrzne napraw gwarancyjnych - ich zakresu
  • jakości
  • terminowości. 16. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw technicznych
  • napraw gwarancyjnych oraz zaleceń pokontrolnych. 17. Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów Spółki z zakresu technicznej obsługi budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach Spółki i Gminy. 18. Realizowanie
  • opracowywanie dokumentów w zakresie zgłoszeń
  • wniosków o pozwolenie na budowę
  • 19. Udział w przeglądach okresowych stanu technicznego obiektów. 20. Realizowanie w ramach nadzoru merytorycznego nad powierzonymi umowami obowiązku terminowego i zgodnego z treścią zawartych umów zwrotu na rzecz wykonawców zabezpieczeń należytego wykonania umów. 21. Przygotowywanie projektów planów remontów
  • konserwacji
  • modernizacji i inwestycji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali
  • potwierdzone zgłoszenia lokatorów
  • zarządców lub innych służb i osób uprawnionych do tych czynności
  • jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zleconych przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych. 22. Przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali zarządzanych przez Spółkę. 23. Uczestniczenie w zadaniach związanych z opiniowaniem i przygotowaniem w zakresie merytorycznym od strony technicznej zamówień publicznych. 24. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań związanych z zakresem czynności
  • zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz Prezesa Zarządu
Pokaż więcej >>
od 8 000 do 9 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator

Świnoujście
Wygasła: 09.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) pomoc przy wykonywaniu prac budowlanych
  • remontowychi konserwacyjnych zgodnych ze sztuką i prawem budowlanym oraz terminach wskazanych przez przełożonego
  • 2) wykonywanie prac: malarskich
  • tynkarskich
  • zduńskich
  • hydraulicznych (wodnych)
  • ciesielskich
  • ziemnych i odkrywkowych
  • elektrycznych i elektromechanicznych
  • 3) pomoc w pracach: dekarskich
  • spawalniczych
  • gazowych i elektrycznych
  • hydraulicznych na instalacjach gazowych
  • 4) dbanie o dobry stan techniczny i sprawność powierzonych narzędzi
  • maszyn
  • urządzeń i pojazdów
  • 5) wykonywanie prac załadunkowo- rozładunkowych
  • transportowych
  • konserwacyjnych i porządkowych w zasobach administrowanych przez spółkę
Pokaż więcej >>
od 4 600 do 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych

Świnoujście
Wygasła: 24.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) przygotowanie
  • kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnych
  • 2) przygotowanie wniosków o płatności oraz kontrola płatności pod kątem zgodności z projektami oraz kwalifikowalności wydatków
  • 3) monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego (w tym wskaźników rezultatu)
  • 4) przygotowanie korespondencji z BGK i IZ RPO WZ w sprawach dotyczących projektów
  • 5) nadzór i doradztwo w zakresie realizacji projektów z aktualnymi wytycnymi i dokumentami obowiązującymi w projektach RPO WZ oraz BGK
  • 6) udział w kontrolach jednostek monitorujących projekty finansowane z funduszy zewnętrznych oraz przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrażania
  • 7) wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych na realizację projektów w ramach zadań własnych Spółki
Pokaż więcej >>
od 1 500 do 2 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Zespole technicznym ds. eksploatacji

Świnoujście
Wygasła: 12.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) przygotowanie projektów planów remontów
  • konserwacji i modernizacji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali
  • potwierdzone zgłoszenia lokatorów
  • zarządców lub innych służb i uprawnionych do tych czynności jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zlecone przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych
  • 2) realizowanie zadań związanych z technicznym utrzymaniem obiektów
  • 3) wykonywanie analiz techniczno-ekonomicznych w zakresie planówremontów w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali wg. potrzeby wynajmującego
  • 4) nadzorowanie wykonywanych robót oraz monitorowanie stopnia zaawansowania i jakości robót
  • 5) przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących lokali i budynków znajdujących się w zasobach administrowanych przez spółkę
  • 6) zgłaszanie szkód w gospodarowanym mieniu powstałych na skutek awarii sprzętu technicznego oraz zdarzeń losowych do ubezpieczyciela mienia
  • 7) przyjmowanie oraz przekazywanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali i budynków znajdujących się w zasobach administrowanych przez spółkę
  • 8)uczestniczenie w odbiorach robót realizowanych przez najemców
  • w tym ustalenie poziomu kosztów za wykonanie prac oraz przygotowanie rozliczeń tych robót
  • 9) przygotowywanie danych do zaliczek za korzystanie z mediów
  • a także opłat z tytułu oddania użytkownikom poszczególnych urządzeń technicznych na podstawie zużycia w badanym okresie
  • 10) udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu z zakresu technicznej obsługi lokali i budynków znajdujących się w zasobach administrowanych przez spółkę
Pokaż więcej >>
od 4 500 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. administrowania lokalami

Świnoujście
Wygasła: 22.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie oraz kontrola spraw związanych z bieżącą eksploatacją zasobów mieszkaniowych
  • w tym dotyczących utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu
  • wywozu nieczystości stałych
  • segregowanych
  • płynnych
  • wykonywanie deratyzacji itp
  • 2) prowadzenie obsługi najemców
  • lokatorów w zakresie spraw związanych z opóżnianiem lokali wynikających z obowiązku wynajmującego
  • 3) egzekwowanie obowiązków najemców i mieszkańców lokali odnośnie właściwego utrzymania wynajmowanego zasobu mieszkaniowego
  • 4) przyjmowanie oraz zgłaszanie do służb technicznych awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali
  • w tym wystawianie elektroniczne zlecenia prac dla grupy ds. konserwacji i remontów
  • 5) udział w czynnościach eksmisyjnych z lokali mieszkalnych oraz przyjmowaniu lokali po wykwaterowaniach
  • 6) nadzór nad osobami odpracowującymi zadłużenie lub inne prace zlecone
  • 7) kontrola pustostanów lokalowych
Pokaż więcej >>
od 4 500 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w zespole inwestycji i remontów

Świnoujście
Wygasła: 20.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Praca w zespole zajmującym się budownictwem mieszkaniowym - nowe inwestycje. 2. Prowadzenie przebudów i remontów istniejącego zasobu mieszkaniowego i użytkowego ( w tym: zlecenia prac projektantom
  • wykonawcom robót budowlanych
  • kontrola i odbiory prac
  • prowadzenie dokumentów związanych z inwestycjami i remontami). 3. Czynności związane z utrzymaniem zasobu ( np. ustalenia dotyczące samodzielności lokali
  • okreslenia zakresu robót budowlanych w lokalu). 4. Przygotowywanie planów i sprawozdań związanych z działalnością działu
Pokaż więcej >>
od 5 500 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w zespole inwestycji i remontów

Świnoujście
Wygasła: 12.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Praca w zespole zajmującym się budownictwem mieszkaniowym - nowe inwestycje. 2. Prowadzenie przebudów i remontów istniejącego zasobu mieszkaniowego i użytkowego ( w tym: zlecenia prac projektantom
  • wykonawcom robót budowlanych
  • kontrola i odbiory prac
  • prowadzenie dokumentów związanych z inwestycjami i remontami). 3. Czynności związane z utrzymaniem zasobu ( np. ustalenia dotyczące samodzielności lokali
  • okreslenia zakresu robót budowlanych w lokalu). 4. Przygotowywanie planów i sprawozdań związanych z działalnością działu
Pokaż więcej >>
od 5 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Zespole ds. Organizacyjnych

Świnoujście
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie obsługi sekretariatu dla Prezesa Zarządu
  • Kierownictwa Spółki
  • 2) prowadzenie obsługi kancelaryjnej Prezesa Zarządu
  • Kierownictwa Spółki
  • 3) prowadzenie terminarza Prezesa Zarządu
  • Kierownictwa Spółki
  • 4) obsługa skrzynki elektronicznej zakładu
  • centrali telefonicznej
  • faksu oraz urządzeń biurowych
  • 5) przygotowanie pism Prezesa Zarządu
  • 6) organizowanie oraz obsługa spotkań i narad zgodnie z poleceniami Prezesa Zarządu
  • 7) prowadzenie rejestru korespondencji Spółki
  • w tym monitorowanie terminów odpowiedzi
  • 8) rozdysponowywanie korespondencji zgodnie z ich deklaracją na poszczególne komórki organizacyjne
  • 9) koordynacja obiegu dokumentów w sekretariacie
  • 10) odbieranie oraz wysyłanie korespondencji z zachowaniem zasad opisanych w instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej
  • 11) prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli
  • złożonych skarg i wniosków
  • 12) przygotowanie bieżących dokumentów oraz zestawień na potrzeby Spółki
  • 13) przygotowanie projektów
  • decyzji i innych aktów prawa wewnętrznego w zakresie spraw organizacyjnych Spółki
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Zespole ds. Administrowania Lokalami

Świnoujście
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie oraz kontrola spraw związanych z bieżącą eksploatacją zasobów mieszkaniowych
  • w tym dotyczących utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu
  • wywozu nieczystości stałych
  • segregowanych
  • płynnych
  • wykonywanie deratyzacji itp
  • 2) prowadzenie obsługi najemców
  • lokatorów w zakresie spraw związanych z opóżnianiem lokali wynikających z obowiązku wynajmującego
  • 3) egzekwowanie obowiązków najemców i mieszkańców lokali odnośnie właściwego utrzymania wynajmowanego zasobu mieszkaniowego
  • 4) przyjmowanie oraz zgłaszanie do służb technicznych awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali
  • w tym wystawianie elektroniczne zlecenia prac dla grupy ds. konserwacji i remontów
  • 5) udział w czynnościach eksmisyjnych z lokali mieszkalnych oraz przyjmowaniu lokali po wykwaterowaniach 6) nadzór nad osobami odpracowującymi zadłużenie lub inne prace zlecone
  • 7) kontrola pustostanów lokalowych
Pokaż więcej >>
od 3 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy

Świnoujście
Wygasła: 24.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont
  • 2) kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym
  • 3) dekretowanie wynikających z dokumentów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza
  • 4) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa
  • 5) ewidencja oraz analiza sald rozrachunkowych
  • 6) księgowanie wyciągów bankowych
  • 7) uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych
  • 8) księgowanie kosztów lokali znajdujących się w administrowaniu Wspólnot Mieszkaniowych
Pokaż więcej >>
od 3 700 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne