1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. MARCIN WYSTRYCHOWSKI BIG FOUR GROUP
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MARCIN WYSTRYCHOWSKI BIG FOUR GROUP

Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 1/U11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Asystent / Asystentka działu wsparcia sprzedaży

Siedmiogrodzka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.05.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca … tak jak by to było zlecenie od Twojego klienta
  • bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna dostarczająca nośniki dla świadomych marek w Polsce i Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, upominki. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. Jesteśmy firmą doradczą i w praktyce mamy niewiele wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i sklepami internetowymi
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo i do czego szukamy?
  • Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Juniora (asystenta) do zespołu wsparcia sprzedaży - tworzenie ofert, prezentacji, wycen i doboru rozwiązań dla klientów biznesowych. Nie musisz mieć doświadczenia w naszej branży, ale mile widziane „jakieś” oparte o pracę w Outlooku, Office 365, powerpointa i pracę z klientem biznesowym tak
  • • Twoja praca będzie tworzeniem ofert dla naszych klientów, bazując na wiedzy i zbudowanym know-how firmy. I Twoim. Jest to połączenie sprawczości, myślenia, doboru, jakiegoś zmysłu estetycznego oraz pomysłów i wycen w excelu. Dużo pracy z powerpointem, excelem i googlem. Dużo zarządzania procesami i logiki, zmienności a znacznie mniej sfery artystycznej i kreatywnej
  • • Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem) będąc częścią 7 osobowego zespołu wsparcia sprzedaży
  • • To praca dla osób, które lepiej się czują w roli wsparcia, niż na spotkaniach z klientem i froncie
  • • Będziesz natomiast mieć wiele obszarów, do wyżycia się, od wyszukiwania pomysłów, pracy z grafikami nad wizualizacją, po wyceny, dobór i najlepsze możliwe dopasowanie rozwiązań pod potrzeby klienta. I satysfakcję z zespołowego dopięcia projektu
  • • W tej roli, jest mniej stresu (ani klient nie Ciebie nie nakrzyczy ani dostawca nie nawali); nie mniej jest presja czasu, by robić je sprawnie i szybko. I dobrze
  • • Będziesz też współtworzył procesy dotyczące zarządzania wiedzą, współpracował przy naszych rozwiązaniach IT wdrożonych u klientów. Brał udział w targach branżowych, odwiedzał dostawców, produkcje. Będziesz pracować dla międzynarodowych marek, w Europie. Byłaś/eś kiedyś na REMA czy Festiwalu marketingu To jest to
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. sprzedaży

Siedmiogrodzka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca … tak jak by to było zlecenie od Twojego klienta
  • bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna dostarczająca nośniki dla świadomych marek w Polsce i Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, upominki. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. Jesteśmy firmą doradczą i w praktyce mamy niewiele wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i sklepami internetowymi
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo i do czego szukamy?
  • Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Juniora (asystenta) do tworzenia ofert dla klientów B2B. Nie musisz mieć doświadczenia w naszej branży, ale mile widziane „jakieś” oparte o pracę w Outlooku, Office 365, powerpointa i pracę z klientem biznesowym tak
  • • Twoja praca będzie tworzeniem ofert dla naszych klientów, bazując na wiedzy i zbudowanym know-how firmy (nieustannie budowanym). I Twoim. Jest to połączenie sprawczości, myślenia, doboru, jakiegoś zmysłu estetycznego oraz pomysłów i wycen w excelu. Dużo pracy z powerpointem, excelem i googlem. Dużo zarządzania procesami i logiki, zmienności a znacznie mniej sferty artystycznej i kreatywnej
  • • Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem) będąc częścią 8 osobowego zespołu wsparcia sprzedaży
  • • To praca dla osób, które lepiej się czują w roli wsparcia, niż na spotkaniach z klientem
  • • Będziesz natomiast mieć wiele obszarów, do wyżycia się, od wyszukiwania pomysłów, pracy z grafikami nad wizualizacją, po wyceny, dobór i najlepsze możliwe dopasowanie rozwiązań pod potrzeby klienta. I satysfakcję z zespołowego dopięcia projektu
  • • W tej roli, jest mniej stresu (ani klient nie Ciebie nie nakrzyczy ani dostawca nie nawali); nie mniej jest presja czasu, by robić je sprawnie i szybko. I dobrze
  • • Będziesz też współtworzył procesy dotyczące zarządzania wiedzą, współpracował przy naszych rozwiązaniach IT wdrożonych u klientów. Brał udział w targach branżowych, odwiedzał dostawców, produkcje. Będziesz pracować dla międzynarodowych marek, w Europie. Byłaś/eś kiedyś na REMA czy Festiwalu marketingu To jest to
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun klienta biznesowego

Siedmiogrodzka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Szanujemy Twój i swój czas – włóż w aplikację tyle serca, ale my staraliśmy się włożyć w nasze ogłoszenie. Odpiszemy
  • bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki w całej Europie. Zajmujemy się tworzeniem fizycznych rzeczy (towary), nie wymyślamy kampanii brandu, czy nie zajmujemy się social mediami czy eventami. Czyli w praktyce: wszelki merch, sklepy korporacyjne z nim, kompleksowe nośniki marki, np. welcomepacki, gadżety na targi pracy czy upominki bizneowe. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania od A do Z dla świadomych marek. Pracujemy z klientami kompleksowo i doradczo, nie sprzedajemy reklamami przez Internet ani nie mamy gotowych katalogów. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i „marketingowymi”
  • Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń, jakie masz. (1) Co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, (2) a co nie spodobało. Rekrutuje już długo i szanuje te odpowiedzi, które są doszyte… tak jak zapytanie klienta. Raczek na pytanie „czy chomik ma cztery nogi” nie odpowiadasz, że „dziś piękna pogoda i trawa nieźle się mieni w słońcu?” ;-p (to wrzutka dla tych co doczytali do końca)
  • Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Accounta (opiekuna klienta B2B, relacyjnego, opiekuńczego, proaktywnego z zacięciem project management) z min 2 letnim doświadczeniem (chętnie z branży, szeroko czy to po stronie agencji marketingowej, evetowej, czy dostawców, producentów, czy to działów employer brandingu / marketingu czy klienckiej) do zespołu obsługującego klientów B2B
  • Szukamy kogoś, kto będzie pracować z największymi markami na świecie. Klientów mamy, nie będziemy oczekiwać od Ciebie przynoszenia własnych (ale już posiadane relacje biznesowe możesz wykorzystać). Będziemy za to oczekiwać ich rozwoju, budowania relacji z czasem pozyskiwania nowych. Wykształcenie nie jest kluczowe, a Twoja zaradność (sprawczość) i umiejętność słuchania wraz z uczeniem się i rozwiązywaniem problemów to zastąpi
  • Szukamy osób klientocentrycznych, słuchających, sprawczych, samodzielnych, skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami i fuckupami. Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam. Spotkasz u nas na kawie odwiedzających nas szefów HR czy juniorów EB. Nie ma u nas wyścigu szczurów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się sami ze sobą pod względem jakości oraz z rynkiem. Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera. Nie będziesz miał u nas swojego budżetu, ale będziesz znał wspólny. Wolimy zaplanować i zapolować wspólnie na mamuty, niż zadowolić się po zającu złapanym przez każdego z osobna
  • Ważniejsze dla nas są DOPASOWANIE i CHĘCI, niż kompetencje (one są ważne, ale bez dopasowania do zespołu i firmy nie wystarczają). Ważny jest też poukładany proces pracy i „deadline”. Pierwszy pozwala nam rosnąć, a drugi wyznacza klient. Zmienność jest w DNA tego co robimy. Twoja praca nie będzie przygotowywaniem katalogów i sztywnych cenników (bo takich nie dajemy klientom), a będzie polegać na zaskoczeniu klienta rozwiązaniem – jakim? Jeszcze nie wiemy, to będzie zależeć od Ciebie i zespołu, z którym będziesz ściśle współpracować. Lojalność. Szczerość. Pasja
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun klienta biznesowego

Siedmiogrodzka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Szanujemy Twój i swój czas – włóż w aplikację tyle serca, ale my staraliśmy się włożyć w nasze ogłoszenie. Odpiszemy
  • bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki w całej Europie. Zajmujemy się tworzeniem fizycznych rzeczy (towary), nie wymyślamy kampanii brandu, czy nie zajmujemy się social mediami czy eventami. Czyli w praktyce: wszelki merch, sklepy korporacyjne z nim, kompleksowe nośniki marki, np. welcomepacki, gadżety na targi pracy czy upominki bizneowe. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania od A do Z dla świadomych marek. Pracujemy z klientami kompleksowo i doradczo, nie sprzedajemy reklamami przez Internet ani nie mamy gotowych katalogów. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i „marketingowymi”
  • Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń, jakie masz. (1) Co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, (2) a co nie spodobało. Rekrutuje już długo i szanuje te odpowiedzi, które są doszyte… tak jak zapytanie klienta. Raczek na pytanie „czy chomik ma cztery nogi” nie odpowiadasz, że „dziś piękna pogoda i trawa nieźle się mieni w słońcu?” ;-p (to wrzutka dla tych co doczytali do końca)
  • Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Accounta (opiekuna klienta B2B, relacyjnego, opiekuńczego, proaktywnego z zacięciem project management) z min 2 letnim doświadczeniem (chętnie z branży, szeroko czy to po stronie agencji marketingowej, evetowej, czy dostawców, producentów, czy to działów employer brandingu / marketingu czy klienckiej) do zespołu obsługującego klientów B2B
  • Szukamy kogoś, kto będzie pracować z największymi markami na świecie. Klientów mamy, nie będziemy oczekiwać od Ciebie przynoszenia własnych (ale już posiadane relacje biznesowe możesz wykorzystać). Będziemy za to oczekiwać ich rozwoju, budowania relacji z czasem pozyskiwania nowych. Wykształcenie nie jest kluczowe, a Twoja zaradność (sprawczość) i umiejętność słuchania wraz z uczeniem się i rozwiązywaniem problemów to zastąpi
  • Szukamy osób klientocentrycznych, słuchających, sprawczych, samodzielnych, skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami i fuckupami. Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam. Spotkasz u nas na kawie odwiedzających nas szefów HR czy juniorów EB. Nie ma u nas wyścigu szczurów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się sami ze sobą pod względem jakości oraz z rynkiem. Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera. Nie będziesz miał u nas swojego budżetu, ale będziesz znał wspólny. Wolimy zaplanować i zapolować wspólnie na mamuty, niż zadowolić się po zającu złapanym przez każdego z osobna
  • Ważniejsze dla nas są DOPASOWANIE i CHĘCI, niż kompetencje (one są ważne, ale bez dopasowania do zespołu i firmy nie wystarczają). Ważny jest też poukładany proces pracy i „deadline”. Pierwszy pozwala nam rosnąć, a drugi wyznacza klient. Zmienność jest w DNA tego co robimy. Twoja praca nie będzie przygotowywaniem katalogów i sztywnych cenników (bo takich nie dajemy klientom), a będzie polegać na zaskoczeniu klienta rozwiązaniem – jakim? Jeszcze nie wiemy, to będzie zależeć od Ciebie i zespołu, z którym będziesz ściśle współpracować. Lojalność. Szczerość. Pasja
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Executive w Dziale Client Service

Siedmiogrodzka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • WSTĘP … to nasz pierwszy raz na tym portalu z ogłoszeniem. czyli doczytaj proszę do końca
  • … tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Jak byle jak zaaplikujesz to... i byle jak odpiszemy 😉
  • bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki. W całej Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, czasem zwane gadżetami czy upominkami. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi
  • Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Accounta (opiekuna klienta B2B) z min 2 letnim doświadczeniem (z branży, szeroko czy to po stronie agencji, czy dostawców, producentów, gadżetowni, firmy znakującej, czy to działów employer branding / marketingu czy klienckiej) do zespołu obsługującego klientów B2B. Szukamy kogoś, kto będzie pracować z największymi markami na świecie. Klientów mamy, nie będziemy oczekiwać od Ciebie przynoszenia własnych 😉 Jednak oczekujemy zainteresowania i wiedzy o produktach, rozwiązaniach i metodach znakowania. Studia nie mają dla nas znaczenia, a Twoja zaradność i umiejętność uczenia się i rozwiązywania problemów
  • Szukamy osób sprawczych, samodzielnych, skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami i fuckupami. Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam. Spotkasz u nas na kawie odwiedzających nas szefów HR czy juniorów EB. Nie ma u nas wyścigu szczurów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się sami ze sobą pod względem jakości oraz z rynkiem. Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera. Nie będziesz miał u nas swojego budżetu, ale będziesz znał wspólny. Wolimy zaplanować i zapolować na mamuty, niż zadowolić się po jednym zającu złapanym przez każdego osobno
  • Ważniejsze dla nas jest DOPASOWANIE i CHĘCI, niż kompetencje (one są ważne, ale bez dopasowania do zespołu i firmy nie wystarczają). Ważny jest też poukładany proces pracy i „deadline”. Pierwszy pozwala nam rosnąć, a drugi wyznacza klient. Zmienność jest w DNA tego co robimy. Twoja praca nie będzie przygotowywaniem katalogów i sztywnych cenników (bo takich nie dajemy klientom), a będzie polegać na zaskoczeniu klienta rozwiązaniem – jakim? Jeszcze nie wiemy, to będzie zależeć od Ciebie i zespołu, z którym będziesz ściśle współpracować. Lojalność. Szczerość. Pasja
  • Nie zajmujemy się social mediami ani e-marketingiem – naszą pasją jest tworzenie rzeczywistych, użytecznych i potrzebnych klientom produktów. Ulokowanych w strategii i wspierających cele biznesowe. Jeśli szukasz miejsca na dłużej, zmiany i czegoś innego, niż typowe agencje lub korporacje; jeśli kręci Cię szukanie i kreowanie rozwiązań, które potem wyprodukujemy i będzie można ich dotknąć i zobaczyć na socialach klientów – zapraszamy. Na naszych ścianach i regałach nie znajdziesz statuetek z konkursów i rankingów, dyplomów i certyfikatów, gdyż dla nas nagrodą jest zadowolenie i uśmiech klienta. Ludzie. Relacje. Emocje. Czyli tak, jak powinna wyglądać normalna praca, prawda?
Pokaż więcej >>
od 8000 do 13000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Ofertowania i Wsparcia Sprzedaży

Siedmiogrodzka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…
  • … tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Jak byle jak zaaplikujesz to... i byle jak odpiszemy 😉
  • bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki. W całej Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, upominki. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo i do czego szukamy?
  • Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Specjalisty / koordynatora tworzenia ofert dla klientów B2B (ofertomaster). Z doświadczeniem, chętnie z branży szeroko rozumianych upominków, gadżetów, czy to po stronie agencji czy producentów, firmy znakującej
  • • Twoja praca będzie tworzeniem ofert dla naszych klientów, bazując na wiedzy i zbudowanym know-how firmy. I Twoim. Jest to swoiste połączenie kreatywności (dobór, pod brief, potrzeby), pomysłów (nie mamy gotowców, często coś trzeba wymyśleć), z powerpointem, ale i czuciem wizualnym, marketingowym (w końcu klient do czegoś tego będzie używać) i skrupulatnymi wycenami (bo oferta musi mieć podstawę w wycenie 😉 I musi się zgadzać
  • • Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem)
  • • To praca dla osób, które lepiej się czują w roli wsparcia, niż na spotkaniach z klientem
  • • Będziesz natomiast mieć wiele obszarów, do wyżycia się, od wyszukiwania pomysłów, pracy z grafikami nad wizualizacją, po najlepsze możliwe dopasowanie rozwiązań pod potrzeby klienta
  • • W tej roli, jest mniej stresu (ani klient nie Ciebie nie nakrzyczy ani dostawca nie nawali); nie mniej jest presja czasu, by robić je sprawnie i szybko. I dobrze
  • • Będziesz ściśle pracować z accuntami i grafikami, będąc częścią dużego zespołu wsparcia sprzedaży
  • • Będziesz współkreował produkty projekty, czasem wymyślał nowe. Będziesz też współtworzył procesy dotyczące zarządzania wiedzą, współpracował przy naszych rozwiązaniach IT wdrożonych u klientów. Brał udział w targach branżowych, odwiedzał dostawców, produkcje. Będziesz pracować dla międzynarodowych marek, w Europie. Byłaś/eś kiedyś na REMA czy Festiwalu marketingu To jest to
  • • Twoje królestwo to także 40 metrowy show-room i wzorcownia, w której mamy tysiące realizacji i sampli
  • • To rola dla osób kochających wizualny piękny efekt, tworząc najlepsze rozwiązanie dla klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. realizacji zamówień i reklamacji

Siedmiogrodzka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…
  • … tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Jak byle jak zaaplikujesz to... i byle jak odpiszemy 😉
  • bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki. W całej Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, upominki. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo i do czego szukamy?
  • Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Specjalisty / koordynatora / project managera do zespołu realizującego zamówienia klientów B2B. Z doświadczeniem, chętnie z branży szeroko rozumianych upominków, gadżetów, czy to po stronie agencji czy producentów, firmy znakującej
  • • Twoja praca będzie koordynacją wielu projektów naraz składających się często z kilkunastu elementów z różnych miejsc
  • • Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem)
  • • To praca dla osób, które lepiej się czują w excelu i pipelinie niż na spotkaniach z klientem. Lubią mieć 3 monitory, a na nich odpalone 7 exceli, 4 kalendarze i 2 CRMy ;-p (aż tylu nie ma)
  • • Będziesz natomiast mieć wiele obszarów, do wyżycia się, od wyszukiwania dostawców, doboru, zlecenia, pilnowania produkcji i terminów po negocjacje i rozwiązywanie problemów
  • • Praktycznie każdy projekt jest inny, a wiele wymaga sprawczego wymyślania rozwiązania
  • • Musisz być odporny na stres i fuckupy; one są i będą, a Twoim zadaniem będzie nimi zarządzać, minimalizować i szukać często alternatywnych rozwiązań. To, że paczki nie dojechały do 10:00 nie może Cię stresować, a nakręcać na znalezienie rozwiązania
  • • Będziesz ściśle pracować z grafikami oraz logistyką i finansami. Jest to rola bliska funkcji PM (project managera)
  • • Będziesz też współtworzył procesy i pracował na naszych rozwiązaniach IT wdrożonych u klientów
  • • Będziesz pracować dla międzynarodowych marek, w Europie
  • • To rola dla osób kochających procesy, koordynację oraz excela i cyfry, a mniej sferę kreacji i artyzm i kreację. U Ciebie pojawi się dreszczyk emocji, po znegocjowaniu 15% ceny u producenta albo znalezieniu nowej drukarni, co zrobi coś 2 dni szybciej
  • Szukamy osób sprawczych, samodzielnych, potrafiących wziąć odpowiedzialność i podejmować decyzje. Skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami i fuckupami. Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam. Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera. Wiemy, że jesteś „cichszy”, a często nie jest Ci łatwo się zareklamować i „sprzedać” – my to wiemy i docenimy. Cła drużyna rozumie, że w różnorodności charakterów i kompetencji jest siła
  • Jeśli szukasz miejsca na dłużej, zmiany i czegoś innego, niż typowe agencje lub korporacje; jeśli kręci Cię szukanie i kreowanie rozwiązań, które potem wyprodukujemy i będzie można ich dotknąć i zobaczyć na socialach klientów – zapraszamy. Na naszych ścianach i regałach nie znajdziesz statuetek z konkursów i rankingów, dyplomów i certyfikatów, gdyż dla nas nagrodą jest zadowolenie i uśmiech klienta. Ludzie. Relacje. Emocje. Czyli tak, jak powinna wyglądać normalna praca, prawda?
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Assistant - agencja marketingowa

Warszawa
Wygasła: 29.03.2018
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Account w agencji marketingowej

Warszawa
Wygasła: 20.09.2016
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent - agencja marketingowa

Warszawa
Wygasła: 30.05.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MARCIN WYSTRYCHOWSKI "BIG FOUR GROUP", podziel się opinią i pomóż innym.