1. Pracodawca
  2. Krosno Odrzańskie
  3. URZĄD MIASTA KROSNO ODRZAŃSKIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIASTA KROSNO ODRZAŃSKIE

Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (19) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 19 )

starszy specjalista

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych na zadania inwestycyjne i społeczne
  • w tym: podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych; opracowywanie wniosków o dofinansowanie; współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej; współpraca z merytorycznymi wydziałami/jednostkami organizacyjnymi w zakresie koordynacji prac związanych z przygotowywaniem wniosków
  • projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i środków unijnych. 2. Prowadzenie rozliczeń zadań/projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych. 3. Współpraca przy opracowywaniu dokumentów planistycznych
  • strategicznych gminy w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych
  • pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 4. Realizowanie działań promocyjnych wymaganych zapisami programów pomocowych 5. Opracowywanie sprawozdań na potrzeby Burmistrza
  • Rady Miejskiej oraz innych komórek organizacyjnych urzędu. 6. Zastępstwo na stanowisku ds. ewidencji działalności gospodarczej
Pokaż więcej >>
od 5 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 12.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem. 2. Informowanie Burmistrza o stanie wykonania zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem Wydziału. 3. Ustalanie planów pracy Wydziału oraz harmonogramów ich realizacji. 4. Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników w tym: ustalanie zakresów czynności dla pracowników
  • opracowywanie oraz podział obowiązującego rzeczowego wykazu akt w Wydziale. 5. Przestrzeganie procedur wynikających z Prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale. 6. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników. 7. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz Komisji z zakresu działania Wydziału. 8. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy
  • przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych. 9. Odpowiedzialność za wyniki pracy Wydziału
  • prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań. 10. Przygotowywanie projektów sprawozdań
  • ocen
  • analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału. 11. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu. 12. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów
  • senatorów
  • radnych
  • komisji Rady
  • wojewody
  • organów samorządu województwa i powiatu. 13. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału
  • w tym w szczególności: gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w zakresie uregulowanym ustawami i aktami normatywnymi organów gminy
  • prowadzeniem rejestru mienia komunalnego i jego inwentaryzacja
  • sporządzaniem załączanej do projektu uchwały budżetowej informacji o stanie mienia komunalnego
  • sprzedażą
  • użyczaniem
  • dzierżawą lub najmem nieruchomości gminnych oraz organizowaniem przetargów w tym zakresie
  • sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców
  • sprzedażą działek budowlanychi przyległych
  • przekazywaniem w trwały zarząd nieruchomości jednostkom organizacyjnych
  • prowadzeniem spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości oraz nabywaniem gruntów na rzecz gminy do realizacji celów publicznych
  • prowadzeniem spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz nieodpłatnego przejmowania gruntów będących w użytkowaniu wieczystym w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem umów
  • prowadzeniem spraw z zakresu rolnictwa
  • w tym: prowadzeniem kontroli w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej rolników z tytułu posiadania gospodarstwa rolnego (OC rolników) oraz ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego od ognia i innych zdarzeń losowych (ubezpieczenia budynków rolniczych)
  • sporządzaniem sprawozdań do Ministra Skarbu w sprawie przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego
  • prowadzeniem merytorycznego nadzoru nad działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  • prowadzeniem spraw z zakresu utrzymania i eksploatacji oświetlenia ulicznego
  • prowadzeniem spraw dotyczących funkcjonowania targowisk
  • ich regulaminów
  • propozycji stawek opłat i sposobu poboru
  • spraw mieszkaniowych
  • gospodarki komunalnej
  • nadzoru nad cmentarzami komunalnymi
  • wojennymi i wyznaniowymi
  • zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o ochronie przyrody
  • zadań wynikających z ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesiania
  • spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt
  • zadań w zakresie gospodarowania wodami
  • ochrony wód i ich zasobów
  • zadań dotyczących zwalczania klęsk żywiołowych
  • w tym prowadzenia spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i realizacji programów przeciwpowodziowych
  • udziału w programach zmierzających do podnoszenia aktywizacji gospodarczej i przeciwdziałania bezrobociu
  • aktywnego zwalczania bezrobocia
  • spraw z zakresu współpracy z sołectwami
  • nadzoru właścicielskiego nad Krośnieńskim Przedsiębiorstwem Wodociągowo-Komunalnym Sp. z o.o
  • prowadzeniem postępowań w sprawie ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć. 14. Wykonywanie obowiązków wynikających ze Statutu Gminy
  • Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta oraz Regulaminu Pracy Urzędu Miasta. 15. Realizowanie zadań z zakresu obrony Rzeczpospolitej Polskiej na wypadek zagrożenia polityczno militarnego w zakresie działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
  • Ochrony Środowiska i Rolnictwa. 16. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z inspektorem danych w Urzędzie. 17. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim; 18. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych. 19. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza
Pokaż więcej >>
od 6 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 19.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z mediami i obsługi prasowej. Reprezentowanie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przed mediami. Obsługa kanałów mediów społecznościowych Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim (m.in. Facebook
  • Instagram
  • YouTube). Koordynacja wpisów w mediach społecznościowych gminnych jednostek organizacyjnych
  • w tym zapewnienie spójności komunikacji. Współpraca przy przygotowywaniu i opracowywaniu bieżących informacji na www.krosnoodrzanskie.pl. Monitorowanie aktywności
  • informacji i treści zamieszczanych w mediach i na profilach społecznościowych zarówno Urzędu
  • jak i jednostek organizacyjnych Gminy oraz reagowanie na nie. Autoryzacja wypowiedzi pracowników Urzędu Miasta i jednostek podległych udzielanych do mediów. Przygotowywanie wystąpień Burmistrza Krosna Odrzańskiego oraz założeń prezentacji multimedialnych. Koordynowanie przepływu informacji przekazywanych środkom masowego przekazu przez komórki organizacyjne Urzędu i jednostki organizacyjne Gminy Krosno Odrzańskie. Przygotowywanie konferencji i briefingów prasowych. Współpraca z Radnymi Rady Miejskiej w zakresie kontaktów z mediami i społeczeństwem. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta przy organizacji spotkań
  • targów
  • konferencji. Współpraca przy tworzeniu i redagowaniu Informatora Samorządowego MOST. Współpraca przy przygotowywaniu projektów planów promocyjnych Gminy. Przygotowywanie i przekazywanie gotowych do publikacji informacji i komunikatów urzędowych do opublikowania w środkach masowego przekazu. Przygotowywanie wyznaczonych elementów kampanii promocyjnych na potrzeby Gminy Krosno Odrzańskie. Przygotowywanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne
  • a także materiały rozpowszechniane w innych środkach masowego przekazu
  • dotyczące działalności Urzędu i jednostek podległych. Udział w wystawach
  • targach
  • konferencjach
  • szkoleniach i wydarzeniach o tematyce gospodarczej i turystycznej. Współorganizacja imprez masowych
  • artystycznych
  • rozrywkowych i sportowych oraz innych przedsięwzięć promocyjnych Gminy. Promocja ogólna Miasta Krosno Odrzańskie
  • Gminy Krosno Odrzańskie
  • jednostek organizacyjnych
  • produktów lokalnych podmiotów gospodarczych poprzez upowszechnianie informacji w mediach Internecie
  • prasie oraz w publikacjach innych podmiotów. Wsparcie innych działań promocyjnych zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Skarbnik Gminy

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 02.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • wykonywanie funkcji głównego księgowego budżetu gminy w zakresie: prowadzenia rachunkowości
  • wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem rachunkowości i gospodarki finansowej gminy
  • w tym nad jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury; nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektu budżetu gminy
  • w tym m.in. przekazywanie wytycznych oraz danych niezbędnych do opracowywania projektu budżetu gminy; nadzorowanie i kontrola wykonywania budżetu
  • polegająca na wstępnej kontroli legalności dokumentów oraz bieżącej i następnej kontroli operacji gospodarczych będących przedmiotem księgowań; koordynowanie i przygotowywanie projektów uchwał dotyczących zmian w budżecie oraz projektów zarządzeń w tym zakresie; dokonywanie okresowych analiz
  • zapewnianie bieżącej informacji i ocen realizacji budżetu i przedkładanie ich odpowiednim organom gminy; kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych (ewentualnie udzielanie upoważnień dla innych osób do dokonywania kontrasygnaty); nadzorowanie sporządzania sprawozdawczości budżetowej; przygotowywanie okresowych analiz
  • sprawozdań
  • ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej gminy; opiniowanie projektów aktów normatywnych organów gminy wywołujących skutki finansowe dla gminy; pełnienie organu kontroli operacji finansowych i kontroli obiegu dokumentów finansowych w zakresie kompletności i rzetelności sporządzanych dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; opracowywanie procedur kontroli operacji finansowych poprzez przygotowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących w szczególności: zakładowego planu kont budżetu gminy i urzędu
  • obiegu i kontroli dokumentów finansowych
  • gospodarki finansowej
  • gospodarowania rzeczowymi składnikami majątkowymi
  • w tym opracowywanie instrukcji inwentaryzacyjnej; współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową
  • instytucjami rozliczającymi budżet państwa i gminy oraz podmiotami uczestniczącymi w procesie gospodarki finansowej gminy; kontrolowanie gospodarki finansowej jednostek pomocniczych w ramach budżetu gminy; koordynowanie zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu
  • poprzez pełnienie funkcji jednostki współpracującej z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej w Ministerstwie Finansów
  • a w szczególności opracowywanie instrukcji postępowania w przypadkach wskazanych w ustawie; dokonywanie ocen kwalifikacyjnych bezpośrednio podległych pracowników; wykonywanie innych zadań określonych przepisami prawa oraz na podstawie odrębnych upoważnień i poleceń służbowych wydawanych przez burmistrza. Skarbnik obejmuje nadzorem sprawy prowadzone przez Wydział Finansowy
  • w tym bezpośrednio Skarbnikowi podlegające samodzielne stanowisko ds. planowania i analiz budżetu
Pokaż więcej >>
od 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor CAK " Zamek "

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 19.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/wakaty/282/135/Dyrektor/ Głównym zadaniem Dyrektora CAK Zamek będzie kierowanie całokształtem działalności instytucji samorządowej funkcjonującej na podstawie ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 87) oraz Statutu CAK Zamek
od 6 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 02.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz na wykonanie robót budowlanych
  • w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych; określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji; prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji: przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych (szczegółowa analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej)
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę
  • przekazywanie placu budowy dla wykonawców
  • koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • zgłaszanie
  • zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom
  • nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
  • przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych
  • rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy; opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych; pozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących: zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych
  • zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami
  • przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przejęcie na majątek zrealizowanego zadania. współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe
  • usługowe
  • przemysłowe; przygotowywanie sprawozdań i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych; opiniowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych
  • instytucji
  • radnych i innych; współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie prowadzonych inwestycji; opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych; przygotowywanie materiałów do projektu budżetu oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych; współpraca w opracowaniu Wieloletniego Programu Inwestycyjnego; współpraca przy opracowywaniu założeń i projektów programów społeczno gospodarczych gminy; opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu; analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy; uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy; współpraca w zakresie przygotowywania projektów wniosków współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; koordynowanie monitoringu
  • sprawozdawczości rzeczowo finansowej oraz rozliczanie przyjętych do realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych; przygotowywanie informacji o zrealizowanych projektach; przygotowywanie projektów uchwał
  • zarządzeń i innych aktów prawnych
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

inspektor

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 18.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz na wykonanie robót budowlanych
  • w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych; określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji; prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji: przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych (szczegółowa analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej)
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę
  • przekazywanie placu budowy dla wykonawców
  • koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • zgłaszanie
  • zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom
  • nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
  • przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych
  • rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy; opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych; pozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących: zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych
  • zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami
  • przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przejęcie na majątek zrealizowanego zadania. współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe
  • usługowe
  • przemysłowe; przygotowywanie sprawozdań i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych; opiniowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych
  • instytucji
  • radnych i innych; współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie prowadzonych inwestycji; opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych; przygotowywanie materiałów do projektu budżetu oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych; współpraca w opracowaniu Wieloletniego Programu Inwestycyjnego; współpraca przy opracowywaniu założeń i projektów programów społeczno gospodarczych gminy; opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu; analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy; uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy; współpraca w zakresie przygotowywania projektów wniosków współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; koordynowanie monitoringu
  • sprawozdawczości rzeczowo finansowej oraz rozliczanie przyjętych do realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych; przygotowywanie informacji o zrealizowanych projektach; przygotowywanie projektów uchwał
  • zarządzeń i innych aktów prawnych
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 11.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Realizacja zadań związanych z obsługą interesantów w Biurze Obsługi Interesanta: udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw
  • wydawanie druków wniosków do załatwienia spraw
  • pomoc przy ich wypełnianiu
  • przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją
  • wydawanie przesyłek awizowanych
  • kopiowanie dokumentów
  • udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu
  • aktualizacja oferty Urzędu
  • umieszczanie ogłoszeń na tablicy Urzędu na okres przewidziany przepisami. 2. Prowadzenie kancelarii ogólnej: przyjmowanie korespondencji do wysyłki z wydziałów
  • potwierdzanie jej odbioru na kopiach pism wysłanych
  • prowadzenie papierowego i elektronicznego rejestru korespondencji
  • skanowanie pism oraz ich wprowadzanie do elektronicznego obiegu dokumentów
  • kierowanie korespondencji do przeglądu przez Burmistrza
  • jego Zastępcę i Sekretarza Gminy
  • wydawanie korespondencji do Wydziałów. 3. Prowadzenie dokumentacji w zakresie łączności telefonicznej oraz obsługa centrali telefonicznej Urzędu. 4. Wykonywanie miesięcznej archiwizacji rozmów telefonicznych przeprowadzonych przez wewnętrznych abonentów centrali telefonicznej Urzędu. 5. Ewidencja i rozliczanie rozmów indywidualnych pracowników Urzędu Miasta. 6. Zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe. 7. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku oraz dekorowanie budynku. 8. Zakupy oraz wydawanie i rozliczanie środków utrzymania czystości. 9. Bieżące zlecanie drobnych napraw sprzętu do utrzymania czystości. 10. Zakup usług pocztowych i rozliczanie kosztów wysyłek pocztowych. 11. Rozdział wydawnictw urzędowych oraz prasy fachowej do Wydziałów. 12. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie. 13. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy. 14. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu. 15. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. 16. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 20.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/wakaty/2821/127/Podinspektor
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 16.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/wakaty/2821/126/Podinspektor_w_Wydziale _Rozwoju_2C_Inwestycji_i_Planowania_Przestrzennego
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

DYREKTOR ZGKiM

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 30.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Organizowanie pracy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim na mocy postanowień statutowych i przyjętego regulaminu. 2. Ustalanie wewnętrznej organizacji Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim. 3. Składanie Radzie Miejskiej i Burmistrzowi sprawozdań z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim i przedstawianie potrzeb w zakresie realizacji statutowych zadań. 4. Dysponowanie mieniem i środkami finansowymi ZGKiM oraz bieżący nadzór nad prawidłowym prowadzeniem gospodarki budżetowej i materiałowej jednostki. 5. Współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej
  • organizacjami społecznymi i pozarządowymi
  • placówkami oświatowymi oraz innymi podmiotami w celu realizacji statutowych zadań ZGKiM. 6. Kierowanie pracą i nadzór nad zadaniami realizowanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
  • zgodnie ze statutem zakładu
  • w zakresie m.in.: oczyszczania miasta
  • gospodarki odpadami komunalnymi
  • utrzymania dróg
  • placów
  • chodników
  • utrzymania i zagospodarowania terenów zielonych
  • robót drogowych i brukarskich
  • sprzedaży gazu propan-butan
  • obsługi budynków komunalnych i wspólnot mieszkaniowych
  • robót remontowo-budowlanych
  • administrowania cmentarzem komunalnym
  • wykonywania usług pogrzebowych. 7. Prowadzenie gospodarki finansowej i rozliczanie się z budżetem gminy. 8. Opracowywanie rocznych planów działalności merytorycznej i finansowej ZGKi M w Krośnie Odrzańskim. 9. Dokonywanie czynności prawnych zgodnie z udzielonym przez Burmistrza pełnomocnictwem. 10. Wykonywanie obowiązków pracodawcy zgodnie z kodeksem pracy
  • w stosunku do zatrudnionych pracowników. 11. W zakresie wewnętrznej organizacji pracy: a. organizacja i podział pracy
  • b. nadzór i kontrola nad wykonywanymi zadaniami. 12. Wykonywanie innych zadań w zakresie gospodarki komunalnej zleconych przez Burmistrza bądź wynikających z przepisów szczególnych
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor Wydziału Finansowego

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 09.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/wakaty/282/106/podinspektor
od 3 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. obsługi Kancelarii Ogólnej Urzędu

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 06.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - prowadzenie Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
od 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. obsługi Kancelarii Ogólnej Urzędu

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Prowadzenie Kancelarii Ogónej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. ochrony środowiska

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 23.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Opracowywanie projektów decyzji
  • postanowień
  • zarządzeń Burmistrza
  • uchwał Rady Miejskiej. Prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej wydawanych decyzji dla spraw określonych niniejszym zakresem. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla postępowania z zakresu zamówień publicznych. Wykonywanie funkcji administratora danych w ramach eksploatowanej bazy informatycznej i współpracy z administratorem systemu. Opisywanie faktur pod względem merytorycznym. Realizowanie zadań wynikających z ustaw o ochronie środowiska i ochronie przyrody
  • w szczególności: wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów dla zarządców dróg
  • firm
  • instytucji i innych podmiotów
  • uzgadnianie projektów decyzji na usunięcie drzew rosnących zgodnie z ustawą o ochronie przyrody
  • wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew i krzewów
  • podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska naturalnego
  • opracowywanie informacji o ilości gazów i płynów wprowadzanych do środowiska
  • naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie. Prowadzenie spraw związanych z oceną oddziaływania na środowisko przedsięwzięć inwestycyjnych
  • w tym: opracowywanie postanowień w przedmiocie sporządzania raportu o oddziaływania na środowisko
  • przeprowadzanie procedury i opracowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. Opiniowanie spraw z zakresu uznania lasów za ochronne. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo wodne
  • w zakresie ochrony wód przed zanieczyszczeniem. Prowadzenie spraw dotyczących obszarów chronionego krajobrazu
  • obszarów Natura 2000
  • pomników przyrody
  • stanowisk dokumentacyjnych i użytków ekologicznych. Opiniowanie projektów prac geologicznych. Prowadzenie ewidencji informacji opracowywanych przez placówki oświatowe o ilości i rodzajach gazów lub pyłów wprowadzanych do powietrza. Wykonywanie zadań w zakresie gospodarowania wodami
  • ochrony wód i ich zasobów. Prowadzenie wykazu podmiotów gospodarczych korzystających ze środowiska. Opracowywanie informacji w zakresie wprowadzania wód opadowych lub roztopowych pochodzących z powierzchni zanieczyszczonych o trwałej nawierzchni ujętych w systemy kanalizacyjne
  • z wyjątkiem kanalizacji ogólnospławnej. Prowadzenie publicznie dostępnych danych o dokumentacji zawierających informacje o środowisku i jego ochronie. Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami
  • przygotowanie dokumentacji do uzyskania uzgodnień i zezwoleń
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. kadr

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 23.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę
  • udzielaniem urlopów i zwolnień z pracy
  • awansowaniem i nagradzaniem pracowników Urzędu Miasta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz sporządzanie na wniosek pracowników dokumentacji rentowo-emerytalnej do ZUS. Zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych pracowników i zleceniobiorców z wyjątkiem dyrektorów szkół i przedszkoli. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu powoływania
  • zaszeregowania
  • awansowania i odwoływania kierowników jednostek organizacyjnych Gminy z wyjątkiem dyrektorów szkół i przedszkoli. Realizowanie ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i kontrolą jej przestrzegania (wykorzystanie czasu pracy
  • absencja chorobowa
  • ewidencja wyjść
  • urlopy
  • kary dyscyplinarne i ich zacieranie). Prowadzenie spraw i przygotowywanie dokumentów związanych z nadaniem odznaczeń państwowych
  • odznaczeń resortowych
  • wyróżnień i nagród. Prowadzenie ewidencji pracowników podlegających obowiązkowi służby wojskowej oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi i cywilnymi. Prowadzenie gospodarki etatami i funduszem płac w Urzędzie. Prowadzenie spraw związanych z naborem
  • dokształcaniem
  • przeprowadzaniem służby przygotowawczej oraz oceną pracowników Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim i kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem dyrektorów szkół i przedszkoli. Wydawanie legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji osobowej i akt osobowych pracowników. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych
  • bilansów kadrowych oraz etatyzacji. Rejestracja umów zleceń
  • umów o dzieło
  • upoważnień i pełnomocnictw. Organizacja i koordynacja praktyk zawodowych. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. Prowadzenie rejestru osób
  • którym przyznano ryczałt samochodowy oraz sporządzanie umów dotyczących przyznanego ryczałtu. Prowadzenie rejestru zatrudnionych i zwolnionych pracowników Urzędu Miasta i kierowników jednostek organizacyjnych
  • z wyjątkiem dyrektorów szkół i przedszkoli. Wydawanie zaświadczeń i świadectw pracy. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu konkursów stanowiskowych. Współpraca przy wykonywaniu zadań związanych z organizacją pracy Urzędu. Przygotowywanie analiz dotyczących zatrudnienia. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 19.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Opracowywanie projektów decyzji
  • postanowień
  • zarządzeń Burmistrza
  • uchwał Rady Miejskiej. Prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej dla wydawanych decyzji dla spraw określonych niniejszym zakresem. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla postępowania z zakresu zamówień publicznych. Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy. ustalanie uprawnień do lokalu osób pozostających po śmierci najemcy lub po wyprowadzeniu się najemcy
  • zamiana lokali mieszkalnych
  • dokonywanie analiz i ocen potrzeb mieszkaniowych oraz możliwości ich zaspokojenia
  • sporządzanie i aktualizacja list na wynajem lokali mieszkalnych
  • opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy. Obsługa i uczestnictwo w działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej. Prowadzenie spraw dotyczących ustalania stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i użytkowych. Prowadzenie spraw z zakresu wynajmu lokali w razie klęski żywiołowej. Prowadzenie spraw dotyczących utrzymania budynków i lokali mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego gminy. Prowadzenie spraw w zakresie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw. Wprowadzanie faktur i dokumentów księgowych do Budżetu 24. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza lub Naczelnika Wydziału
Pokaż więcej >>
od 3 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Naczelnik

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 21.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem. Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej
  • oraz Komisji z zakresu działania Wydziału. Przygotowywanie projektów sprawozdań
  • ocen
  • analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacji posłów
  • senatorów
  • radnych
  • komisji Rady
  • wojewody
  • organów samorządu województwa i powiatu. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • w szczególności: organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz na wykonawstwo robót budowlanych
  • w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji gminnych
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych
  • opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • rozliczanie kosztów realizowanych zadań
  • współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe
  • usługowe
  • przemysłowe
  • sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych
  • przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych
  • instytucji
  • radnych i innych
  • współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji obiektów zabytkowych
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych
  • przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych
  • współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy w zakresie realizacji zadań ujętych w programach rozwoju obszarów wiejskich
  • opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu
  • przyjmowanie
  • analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w placówkach oświatowych i jednostkach organizacyjnych
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w placówkach oświatowych i kultury oraz rozliczanie przyznanych środków
  • dokonywanie analizy i wyboru obszarów terenu gminy przeznaczonych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych
  • wykonywanie planów miejscowych oraz zmian studium
  • a także sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • inicjowanie
  • koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studium
  • prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
  • wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • wydawanie wypisów i wyrysów ze studium oraz z planów miejscowych
  • opiniowanie w formie postanowienia wstępnych projektów podziału nieruchomości
  • wydawanie opinii związanych z lokalizacją i formą plastyczną reklam na terenie gminy
  • opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego województwa
  • prowadzenie spraw związanych z rewitalizacją inwestycyjną zdegradowanych obszarów miasta
  • opracowywanie projektów planów zaopatrzenia gminy w ciepło
  • energię elektryczną
  • i paliwa gazowe
  • realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych
  • prowadzenia inwestycji drogowych i bieżącego utrzymania dróg gminnych
  • realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi gminy w zakresie realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych
  • prowadzenie gminnej ewidencji zabytków oraz realizacja obowiązków gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków
  • realizacja zadań w zakresie budowy przystanków
  • koordynacja prowadzenia spraw z zakresu realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych
  • prowadzenie spraw dotyczących bieżących remontów Urzędu
  • analiza i szacowanie kosztów budżetów obywatelskich
  • realizacja zadań związanych z transportem publicznym
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Naczelnik Wydziału

Krosno Odrzańskie
Wygasła: 21.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem. Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej
  • oraz Komisji z zakresu działania Wydziału. Przygotowywanie projektów sprawozdań
  • ocen
  • analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacji posłów
  • senatorów
  • radnych
  • komisji Rady
  • wojewody
  • organów samorządu województwa i powiatu. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • w szczególności: organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz na wykonawstwo robót budowlanych
  • w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji gminnych
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych
  • opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • rozliczanie kosztów realizowanych zadań
  • współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe
  • usługowe
  • przemysłowe
  • sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych
  • przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych
  • instytucji
  • radnych i innych
  • współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji obiektów zabytkowych
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych
  • przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych
  • współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy w zakresie realizacji zadań ujętych w programach rozwoju obszarów wiejskich
  • opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu
  • przyjmowanie
  • analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w placówkach oświatowych i jednostkach organizacyjnych
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w placówkach oświatowych i kultury oraz rozliczanie przyznanych środków
  • dokonywanie analizy i wyboru obszarów terenu gminy przeznaczonych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych
  • wykonywanie planów miejscowych oraz zmian studium
  • a także sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • inicjowanie
  • koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studium
  • prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
  • wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • wydawanie wypisów i wyrysów ze studium oraz z planów miejscowych
  • opiniowanie w formie postanowienia wstępnych projektów podziału nieruchomości
  • wydawanie opinii związanych z lokalizacją i formą plastyczną reklam na terenie gminy
  • opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego województwa
  • prowadzenie spraw związanych z rewitalizacją inwestycyjną zdegradowanych obszarów miasta
  • opracowywanie projektów planów zaopatrzenia gminy w ciepło
  • energię elektryczną
  • i paliwa gazowe
  • realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych
  • prowadzenia inwestycji drogowych i bieżącego utrzymania dróg gminnych
  • realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi gminy w zakresie realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych
  • prowadzenie gminnej ewidencji zabytków oraz realizacja obowiązków gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków
  • realizacja zadań w zakresie budowy przystanków
  • koordynacja prowadzenia spraw z zakresu realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych
  • prowadzenie spraw dotyczących bieżących remontów Urzędu
  • analiza i szacowanie kosztów budżetów obywatelskich
  • realizacja zadań związanych z transportem publicznym
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne