Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (163)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 163 )
Controlling Specialist
Japońska 1, Jelcz-Laskowice
Wygasła: 12.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitoring and analyzing selling prices and inflation of raw materials
Collaborating with various departments to develop and maintain accurate budgets and forecasts
Evaluating key financial metrics, such as revenue, expenses, and profit margins
Identify trends and variances and provide explanations for deviations from budget or forecasts- monthly analysis of sales and COGS per customer vs. budget and forecast
Standard cost vs. actual analysis per product group and customer
Conducting financial analysis to support strategic decision-making
Preparing regular financial reports for internal and external stakeholders
Providing accurate and timely financial information to support management decisions
Working closely with the sales teams to develop pricing strategies and optimize revenue streams
Identifying and assessing financial risks associated with commercial activities
Communicate financial insights and recommendations to senior management in a clear and concise manner
Tworzenie i modyfikowanie planów produkcyjnych w oparciu o informacje o oczekiwaniach klienta, dostępności surowców oraz możliwościach produkcyjnych (siła robocza i urządzenia)
Ciągłe monitorowanie stanu realizacji planu produkcyjnego celem eliminacji opóźnień i zapewnienia możliwie najwyższej wydajności
Utrzymywanie kontaktu z innymi działami, sprzedawcami i klientami w celu koordynacji produkcji
Potwierdzanie zamówień do działu obsługi klienta
Prowadzenie inwentarza materiałów oraz zapasów niezbędnych do sprostania wymaganiom produkcji
Tworzenie zamówień zakupu i koordynacja dostaw na przypisanych grupach materiałów
Wprowadzanie prognoz dla surowców i gotowych produktów
Opracowywanie harmonogramu realizacji zamówień, przygotowywanie i dbanie o ich terminową realizację i najwyższą możliwą wydajność
Tworzenie i modyfikowanie struktur surowców, gotowych produktów, BOM i routingu w porozumieniu z Kierownikami ds. Zakupów i Planowania oraz Produkcji
Analizowanie stanów magazynowych na prośbę produkcji
Przygotowywanie okresowych raportów
Przetwarzanie danych dla comiesięcznych raportów Intrastat
Optymalizacja procesów, wdrażanie usprawnień w procesie planowania produkcji
Raportowanie i monitorowanie poziomów stanów magazynowych (DSI) oraz terminowej realizacji produkcji
Cotygodniowe raportowanie ryzyk opóźnień oraz opóźnionych zamówień
Monitoring and analyzing selling prices and inflation of raw materials
Collaborating with various departments to develop and maintain accurate budgets and forecasts
Evaluating key financial metrics, such as revenue, expenses, and profit margins
Identify trends and variances and provide explanations for deviations from budget or forecasts- monthly analysis of sales and COGS per customer vs. budget and forecast
Standard cost vs. actual analysis per product group and customer
Conducting financial analysis to support strategic decision-making
Preparing regular financial reports for internal and external stakeholders
Providing accurate and timely financial information to support management decisions
Working closely with the sales teams to develop pricing strategies and optimize revenue streams
Identifying and assessing financial risks associated with commercial activities
Communicate financial insights and recommendations to senior management in a clear and concise manner
przygotowywanie dokumentacji walidacyjnej (protokoły, raporty) zgodnie z wymaganiami ISO 13485, FDA oraz procedur wewnętrznych (w tym statystyczna ocena wyników uzyskanych w trakcie walidacji)
planowanie i koordynowanie działań walidacyjnych podczas wdrażania nowych produktów i urządzeń (walidacja procesów: pakowania, wtrysku, sterylizacji, mycia; kwalifikacja urządzeń i pomieszczeń czystych; walidacja metod testowych)
kontakt z klientem w trakcie fazy wdrożeniowej
wspieranie zespołu projektowego odpowiedzialnego za nowe wdrożenia
wsparcie w zakresie eliminowania niezgodności w procesach walidacyjnych
przygotowanie i realizacja szkoleń z procesów walidacji
reprezentowanie obszaru w trakcie audytów
wspieranie innych działów (Jakości, Produkcji, Inżynierii) w rutynowej produkcji wyrobów (udział w procesie reklamacyjnym, audytach wewnętrznych, ocena zmian)
Odpowiedzialność za realizację i merytoryczną poprawność opracowania dokumentacji materiałów opakowaniowych zgodnej z obowiązującymi procedurami i instrukcjami wewnętrznymi (GMP, ISO 14385, przepisy UE)
Przygotowanie i merytoryczna ocena poprawności wzorów graficznych i technicznych na podstawie materiałów przesłanych przez klientów
Opracowywanie Specyfikacji Materiałów Opakowaniowych zgodnie z Polskimi i Europejskimi Normami
Współpraca z innymi działami (Inżyniera, Produkcja, Jakość) w zakresie opracowywania, sprawdzania i konsultowania wzorów graficznych, wymagań technicznych w dokumentacji materiałów opakowaniowych oraz opracowania lub zmian specyfikacji
Współpraca z planistami w zakresie ustalania dostępności wzorów graficznych materiałów opakowaniowych dla produkcji po wszelkich zmianach (technicznych, graficznych, itp.)
Kontakt z drukarniami w zakresie technicznym
Nadzór nad generowaniem i przydzielaniem pharmacode na materiałach drukowanych
Przygotowywanie koncepcji i ocena propozycji dostawców i klientów w zakresie opakowań jednostkowych i zbiorczych
Optymalizacja i unifikacja opakowań jednostkowych i zbiorczych
Wdrażanie i aktualizacja wymagań dotyczących danych zmiennych drukowanych na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych
Kierownik ds. Produkcji Farmaceutycznej - Pharma Production Manager
Japońska 1, Jelcz-Laskowice
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zapewnienie, że organizacja produkcyjna działa zgodnie z wymaganiami zatwierdzonych planów produkcji, przy minimalnych kosztach, w ramach ustalonych limitów jakości i zgodnie z wymaganiami FDA, cGMP, ISO
Opracowywanie i tworzenie standardowych procedur operacyjnych, specyfikacji i innych form dokumentów w celu określenia wymagań procesu produkcyjnego zgodnie z kwalifikacjami, zgodnością i wymaganiami biznesowymi
Aktywne uczestniczenie w procesie kwalifikacji nowych urządzeń i procesów
Odpowiedzialność za identyfikację możliwości poprawy obsługi klienta, jakości, wyników w zakresie bezpieczeństwa, minimalizacji odpadu lub innego obniżenia kosztów produkcji, poprzez zastosowanie skutecznego zarządzania projektami, kontrolą kosztów i Lean Manufacturing
Mentoring współpracowników produkcyjnych w zakresie technik zarządzania i kontroli zmian w celu zapewnienia terminowej realizacji i oczekiwanych rezultatów
Wykorzystywanie metodologii Problem Solving do analiz przyczyn źródłowych i ocen skutków w celu wsparcia szybkiego rozwiązywania odchyleń/rozbieżności związanych z produkcją
Identyfikacja działań korygujących i zapobiegawczych (CAPA) i weryfikacja ich skuteczność poprzez gromadzenie i analizę danych
Pełnienie roli eksperta merytorycznego w zakresie budowy i funkcjonowania sprzętu produkcyjnego, a także procesów produkcyjnych i serializacji
Rozwój, planowanie i utrzymanie procesów produkcyjnych, tak by zostały osiągnięte wyznaczone cele działu produkcji obejmujące: ciągłe polepszanie jakości wytwarzanych produktów, planowanie i utrzymanie zasobów ludzkich niezbędnych do realizacji planu produkcji, optymalizacja procesów produkcji mających na celu zmniejszenie kosztów materiałowych i generowanych odpadów
Realizacja strategii zakupowej spójnej z potrzebami firmy
Negocjacja warunków umów oraz optymalizacja kosztów zakupów
Analiza ofert, tworzenie umów, raportów i dokumentów związanych z procesem zakupowym
Praca nad nowymi zapytaniami od klientów: wyszukiwanie i składanie zapytań o surowce, narzędzia, maszyny oraz inne sprzęty we współpracy w działami technicznymi, wymaganymi do przygotowania bieżących wycen oraz realizacji nowych projektów
Tworzenie d-base dla kosztów zakupionych materiałów oraz dostawców
Weryfikacja dostawców, udział w audytach, tworzenie alternatywnych źródeł dostaw
Nadzór nad dostępnością i optymalnym poziomem zapasów powierzonych kategorii
Analiza informacji rynkowych, prognoz i trendów na rynku
Wdrażanie polityk i procedur bezpieczeństwa informacji w placówkach Grupy SteriPack wraz ze szkoleniami i programem uświadamiającym w zakresie bezpieczeństwa
Współpraca z inspektorami ochrony danych w poszczególnych fabrykach w zakresie oceny zagrożeń bezpieczeństwa informacji oraz zarządzania kryzysami i incydentami
Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy w sprawach związanych z bezpieczeństwem
Realizowanie operacji, projektów i inicjatyw związanych z bezpieczeństwem, aby chronić ludzi, mienie i informacje firmy SteriPack zgodnie z najlepszymi praktykami
Informowanie o wszelkich zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na współpracowników lub działalność biznesową SteriPack
Skuteczne monitorowanie zagrożeń RODO i bezpieczeństwa informacji
Tworzenie, koordynowanie, utrzymywanie odpowiednich procesów związanych z klasyfikacją informacji, znajdowaniem i dostarczaniem konstruktywnych wkładów w tworzenie i rozwijanie strategii bezpieczeństwa
Działanie jako ekspert merytoryczny w obszarze bezpieczeństwa informacji, który prowadzi odpowiednią bazę wiedzy dla placówek SteriPack wraz z dostępnymi materiałami szkoleniowymi/wytycznymi
Tworzenie oraz prezentacja opartych na danych raportów oraz wskaźników
Administrowanie firmowymi systemami bezpieczeństwa
Zapewnienie szkoleń związanych z bezpieczeństwem pracownikom SteriPack osobiście i wirtualnie
Wnioskowanie, opracowywanie lub/i opiniowanie dokumentów Systemu Zarządzania Jakością, czyli specyfikacji dla produktów wyjściowych i końcowych, procedur pobierania prób oraz procedur metod badań
Wystawianie reklamacji i udział w postępowaniach wyjaśniających dotyczących reklamacji związanych z jakością produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz inspekcji
Proponowanie i realizacja działań korygujących i zapobiegawczych będących wynikiem stwierdzonych niezgodności
Gospodarowanie sprzętem kontrolno pomiarowym, zgodnie z jego przeznaczeniem
Wykonywanie badań atestacyjnych surowców, półwyrobów i wyrobów gotowych
Pobieranie i przygotowywanie próbek materiałów i produktów do badań jakościowych
Określenie statusu materiałów wyjściowych i opakowaniowych oraz produktów końcowych z kontrolą i badaniami
Akceptowanie lub odrzucanie badanych materiałów wyjściowych, materiałów opakowaniowych, półproduktów oraz produktów końcowych
Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji z przeprowadzonych badań
Obsługa aparatury kontrolno-pomiarowej w zakresie opisanym w odpowiednich instrukcjach. Prowadzenie odpowiednich zapisów w dziennikach pracy urządzeń
Stosowanie aktualnych wymagań prawnych oraz standardów jakościowych dla produktów leczniczych oraz wyrobów
Wdrażanie polityk i procedur bezpieczeństwa informacji w placówkach Grupy SteriPack wraz ze szkoleniami i programem uświadamiającym w zakresie bezpieczeństwa
Współpraca z inspektorami ochrony danych w poszczególnych fabrykach w zakresie oceny zagrożeń bezpieczeństwa informacji oraz zarządzania kryzysami i incydentami
Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy w sprawach związanych z bezpieczeństwem
Realizowanie operacji, projektów i inicjatyw związanych z bezpieczeństwem, aby chronić ludzi, mienie i informacje firmy SteriPack zgodnie z najlepszymi praktykami
Informowanie o wszelkich zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na współpracowników lub działalność biznesową SteriPack
Skuteczne monitorowanie zagrożeń RODO i bezpieczeństwa informacji
Tworzenie, koordynowanie, utrzymywanie odpowiednich procesów związanych z klasyfikacją informacji, znajdowaniem i dostarczaniem konstruktywnych wkładów w tworzenie i rozwijanie strategii bezpieczeństwa
Działanie jako ekspert merytoryczny w obszarze bezpieczeństwa informacji, który prowadzi odpowiednią bazę wiedzy dla placówek SteriPack wraz z dostępnymi materiałami szkoleniowymi/wytycznymi
Tworzenie oraz prezentacja opartych na danych raportów oraz wskaźników
Administrowanie firmowymi systemami bezpieczeństwa
Zapewnienie szkoleń związanych z bezpieczeństwem pracownikom SteriPack osobiście i wirtualnie
Wdrażanie polityk i procedur bezpieczeństwa informacji w placówkach Grupy SteriPack wraz ze szkoleniami i programem uświadamiającym w zakresie bezpieczeństwa
Współpraca z inspektorami ochrony danych w poszczególnych fabrykach w zakresie oceny zagrożeń bezpieczeństwa informacji oraz zarządzania kryzysami i incydentami
Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy w sprawach związanych z bezpieczeństwem
Realizowanie operacji, projektów i inicjatyw związanych z bezpieczeństwem, aby chronić ludzi, mienie i informacje firmy SteriPack zgodnie z najlepszymi praktykami
Informowanie o wszelkich zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na współpracowników lub działalność biznesową SteriPack
Skuteczne monitorowanie zagrożeń RODO i bezpieczeństwa informacji
Tworzenie, koordynowanie, utrzymywanie odpowiednich procesów związanych z klasyfikacją informacji, znajdowaniem i dostarczaniem konstruktywnych wkładów w tworzenie i rozwijanie strategii bezpieczeństwa
Działanie jako ekspert merytoryczny w obszarze bezpieczeństwa informacji, który prowadzi odpowiednią bazę wiedzy dla placówek SteriPack wraz z dostępnymi materiałami szkoleniowymi/wytycznymi
Tworzenie oraz prezentacja opartych na danych raportów oraz wskaźników
Administrowanie firmowymi systemami bezpieczeństwa
Zapewnienie szkoleń związanych z bezpieczeństwem pracownikom SteriPack osobiście i wirtualnie
• Promotes sustainability principles within the group
• Creates together with Top Management an overarching strategy for sustainability in organizations with an accompanying mission or vision and clear operating principles
• Build short and long-range operational planning that incorporates sustainability practices
• Collaborates within the group (Poland – USA – Malaysia) with appropriate departmental managers to facilitate performance evaluations that efficacy are timely and constructive
• Knows procedures, policies, reporting systems within the group
• Helps to develop and implement programs that support social, environmental, and economic sustainability objectives
• Oversees the overall execution, mission, and efficacy of the sustainability program and department
• Maintains all activities connected with Ecovadis platform-subscription payment, yearly evaluation, coordinates implementation of improvements if necessary
• Assesses and analyzes company policies and processes to identify areas and processes to which improvements can be made in accordance with the organizations commitment to sustainability
• Evaluates efficacy of sustainability programs; recommends and implements improvements as necessary
• Conducts research to identify environmental and sustainability concerns, interests, and issues
• Maintains appropriate documentation and records
• Identifies and facilitates training as needed
• Performs other related duties as required
For H&S role:
• Conducting safety audits at the Company's sites
• Unifying and maintaining a health and safety system within the Company
• Preparing and promoting health and safety best practices and culture for employees
• Creating group policies on occupational health and safety and ensuring their compliance with local law requirements
• Supervising the implementation of safety policies at the Company's sites
• Interpreting EU directives and internal regulations on H&S
• Estimating occupational risks and carry out safety analyses in the Company's plants
• Advising on applicable rules and on the selection of individual and collective protection measures
• Actively participating in the development of modernization and investment plans of the Company's plants from the safety point of view
• Developing proposals for technical and organizational changes to improve work and safety conditions
• Cooperating with domestic and foreign organizations knowledge of legal regulations in the area of occupational safety applicable in the countries where the Company operates
Tworzenie i modyfikowanie planów produkcyjnych w oparciu o informacje o oczekiwaniach klienta, dostępności surowców oraz możliwościach produkcyjnych (siła robocza i urządzenia)
Ciągłe monitorowanie stanu realizacji planu produkcyjnego celem eliminacji opóźnień i zapewnienia możliwie najwyższej wydajności
Utrzymywanie kontaktu z innymi działami, sprzedawcami i klientami w celu koordynacji produkcji
Potwierdzanie zamówień do działu obsługi klienta
Prowadzenie inwentarza materiałów oraz zapasów niezbędnych do sprostania wymaganiom produkcji
Tworzenie zamówień zakupu i koordynacja dostaw na przypisanych grupach materiałów
Wprowadzanie prognoz dla surowców i gotowych produktów
Opracowywanie harmonogramu realizacji zamówień, przygotowywanie i dbanie o ich terminową realizację i najwyższą możliwą wydajność
Tworzenie i modyfikowanie struktur surowców, gotowych produktów, BOM i routingu w porozumieniu z Kierownikami ds. Zakupów i Planowania oraz Produkcji
Analizowanie stanów magazynowych na prośbę produkcji
Przygotowywanie okresowych raportów
Przetwarzanie danych dla comiesięcznych raportów Intrastat
Optymalizacja procesów, wdrażanie usprawnień w procesie planowania produkcji
Raportowanie i monitorowanie poziomów stanów magazynowych (DSI) oraz terminowej realizacji produkcji
Cotygodniowe raportowanie ryzyk opóźnień oraz opóźnionych zamówień
Zamawianie i kontrolowanie partii próbek materiałów od dostawców
Wyszukiwanie nowych dostawców
Przeprowadzanie okresowych ocen dostawców
Kontrolowanie i uaktualnianie listy zatwierdzonych dostawców
Koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości
Optymalizacja kosztów i warunków realizowanych zakupów
Analizowanie stanów magazynowych
Praca nad nowymi zapytaniami od klientów: wyszukiwanie i składanie zapytań o surowce, narzędzia, maszyny oraz inne sprzęty we współpracy w działami technicznymi, wymaganymi do przygotowania bieżących wycen oraz realizacji nowych projektów
przygotowywanie dokumentacji walidacyjnej (protokoły, raporty) zgodnie z wymaganiami ISO 13485, FDA oraz procedur wewnętrznych (w tym statystyczna ocena wyników uzyskanych w trakcie walidacji);
planowanie i koordynowanie działań walidacyjnych podczas wdrażania nowych produktów i urządzeń (walidacja procesów: pakowania, wtrysku, sterylizacji, mycia; kwalifikacja urządzeń i pomieszczeń czystych; walidacja metod testowych);
kontakt z klientem w trakcie fazy wdrożeniowej;
wspieranie zespołu projektowego odpowiedzialnego za nowe wdrożenia;
wsparcie w zakresie eliminowania niezgodności w procesach walidacyjnych;
przygotowanie i realizacja szkoleń z procesów walidacji;
reprezentowanie obszaru w trakcie audytów;
wspieranie innych działów (Jakości, Produkcji, Inżynieringu) w rutynowej produkcji wyrobów (udział w procesie reklamacyjnym, audytach wewnętrznych, ocena zmian)
Maintain on-going understanding and knowledge of the latest regulatory requirements in compliance with worldwide regulations and guidance documents. Key focus on European and US markets
Review, preparation and implementation of regulatory SOPs, in line with both the applicable market requirements and best SteriPack Group practices
Review regulatory documentation from key resources e.g. customers/projects, SteriPack products etc. to ensure that customer and company requirements are met
Compilation/support the creation, of technical files, for key SteriPack customers, products and projects
Provide input, at key project/design phases; e.g. pre-sales support, concept/design kick off, project/design review and final project/design transfer to production, to ensure that all regulatory requirements are ‘in compliance’
Support validation activities, as necessary, to comply with defined regulatory regulations, global/local procedures and customer requirements
Internal and external audits and any associated regulatory/quality assurance programs
Support, co-ordinate/conduct training in Regulatory procedures, as required
Support to the Quality Assurance Department for key operational activities e.g.; non-conformances/complaint reporting, where a regulatory issue is identified; specification approval; remotely support internal and external audits based on approved schedule; update and correction of QMS documents and records archive (related to regulatory)