Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (169)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 169 )
Technik Magazynowy
aleja Generała Władysława Andersa 611, Bielsko-Biała
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kontrola stanu technicznego przenośnika magazynowego i powiązanych z nim systemów, realizacja napraw i czynności konserwacyjnych,
codzienna kontrola i konserwacja urządzeń będących na wyposażeniu Centrum Dystrybucyjnego,
nadzór na terminowym wykonywaniem okresowych przeglądów, przygotowanie urządzeń do okresowych przeglądów, realizacja prac naprawczych wynikających z wyników okresowych przeglądów,
efektywne zarządzanie zapasem materiałów pomocniczych i eksploatacyjnych,
codzienna kontrola urządzeń oraz powiązanych systemów będących na wyposażeniu Centrum Dystrybucyjnego pod kątem ich bezpieczeństwa dla użytkowników,
prace administracyjne i działania optymalizacyjne na podległym obszarze,
bezpośrednia współpraca z zewnętrznymi firmami – zgłaszanie awarii, zbieranie ofert na usługi obce,
zapewnienie ciągłości pracy urządzeń oraz sprzętu będącego na wyposażeniu Centrum Dystrybucyjnego,
dbałość o utrzymanie zasad 5S,
realizacja napraw i konserwacji zgodnie z przyjętym harmonogramem
We are looking for a Category Management Specialist to join our HQ in Warsaw
Your main focus:
• Preparation and update of listing recommendation (Target Listing) for all main Coty’s customers for dedicated categories, including portfolio ranking
• Supervision of Target Listing implementation and execution with cooperation with Key Account Managers for dedicated categories
• Preparation and update of merchandising standards for dedicated categories • Drive Perfect Store Score (including effectiveness analysis) for dedicated categories
• Creating plans / concepts for category development in the area of assortment optimization, product location on the shelf, merchandising in cooperation with the Marketing and Customer Marketing Department
• Preparation of Nielsen and Focus regular reports
• Support for Category Manager in coordinating shopper research for key clients, developing recommendations and presenting them to clients
Working for Coty means joining a company in which we believe in equality and inclusion for all, we stand in solidarity with those who fight for freedom, justice, and equal rights, regardless of who you are or who you love. We build brands to inspire and enable our consumers to feel the confidence and joy of expressing their beauty, in their own way
Kreowanie i nadzór nad strategiami promocyjnymi dla marek beauty
Tworzenie rekomendacji nakierunkowanych na rozwój kategorii i marek bazując na przygotowanych analizach i różnych źródłach danych
Przygotowywanie rocznych planów trade marketingu odpowiadających strategiom i celom biznesowym marek, bieżące zarządzanie oraz post analiza działań
Opracowanie skutecznych mechanizmów promocji i aktywacji handlowych mających na celu maksymalizację wzrostu i zwrotu z inwestycji
Bieżące monitorowanie wyników klienta i kategorii, oraz trendów rynkowych i działań konkurencji w celu zrozumienia czynników wpływających na wyniki sprzedażowe firmy i innych graczy na rynku
Efektywne zarządzanie budżetem zgodnie z priorytetami
Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu, oraz kluczowymi interesariuszami po stronie klienta
Accountability - main responsibilities on the role:
Strategy and trade plans
· Yearly preparation of growth strategy for Coty Make-up brands in dedicated channel/customers corresponding with brands’ strategies and business goals, focusing on promo, distribution, in store excellence and delivering the corporate business financial plan (NR / C1 / C2) on one’s own
· Support Senior CM Mngr with qualitative input and right analysis in the process of preparing Trade perspective to Annual Operating Plan for Make-up Category
· Develop and manage an effective promo plan and other trade activations in dedicated channel/customers based on all internal and external data available in cooperation with KAMs on one's own
· Creation of innovative tools for dedicated channel/customers enabling the sales team perfect execution of promo plan with aim of meeting key brands’ and sales KPIs on one's own
P&L
· On going monitoring of dedicated channel/customer P&L performance with aim to propose needed actions improving key financial KPIs: NR / C1 / C2 within dedicated channel/customer
· Managing Color Trade Marketing Budget (other A&CP) dedicated to respective Channels / Customers with aim of effective spending and instant improving the relations between cost and quality
· Preparing trade activities in dedicated Channels / Customers to deliver effective ROI. Sick for effectiveness in day-to-day business
Market
· On going monitoring of market trends and market performance of Coty and key competitors in Make-up categories on one’s own. Post analysis of all trade activities run in dedicated channel / customer and assess competitors activities on the market
· Be proactive in analysing available data, current market performance and presenting them to the wider audience. Prepare needed analysis on mngr's request
Processes:
· Preparing NPD’s in line with Mktg targets, with cooperation to Sales and based on one's expertise on dedicated channels/customers
· Support the Tester process owner with needed data to make the process flow effective. In case of taking the owner role - take leadership of gathering data, sending input needed within the process
· Prepare needed analysis and fill in dashboards as a preparation to Growth Meetings. Take a role of an expert in area of one's responsibility (brands/channel/customers), be proactive and action oriented
· Cross - category project lead in PL within Shoppr Activation within dedicated channel / customer
Customers
· During Yearly strategic meeting with key customers - deliver persuasive selling stories for Make-up Category focusing on preparing ground for further negotiation process. Cooperate with KAMs and Mktg Make-up team
· Prepare needed analysis and presentations for regularly planned meetings with key customers to grow effective cooperation between Coty and key business partners
People
· Aim to self-development in the areas needed to constantly improve one's expertise in the dedicated area
· Effective cooperation with other teams, create environment for open communication, effective teamwork and focus on problem solving
KPIs / Dimensions – size of business in scope and/or business impact (NR, market share, budget, process effectiveness, compliance, etc):
· 1. NR / C1 / C2 - COLOR P&L in Poland – Hebe & Natura
· 2. A&CP - part of other A&CP dedicated TO Color P&L in Poland – Hebe & Natura
· 3. Market growth of COLOR brands in HEBE & NATURA in line with Coty strategy
Kreowanie i nadzór nad przodującymi strategiami promocyjnymi dla marek COLOR (RIMMEL, MAX FACTOR, BOURJOIS, SALLY HANSEN, MISS SPORY) w Rossmann & E-commerce
Przygotowywanie rocznych planów trade marketingu odpowiadających strategiom i celom biznesowym marek
Opracowanie skutecznych mechanizmów promocji i aktywacji handlowych mających na celu maksymalizację wzrostu i zwrotu z inwestycji
Bieżące monitorowanie zysków i strat poszczególnych klientów oraz wyników sprzedaży w celu proponowania działań poprawiających kluczowe finansowe KPI
Bieżące monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji w celu zrozumienia czynników wpływających na funkcjonowanie firmy i innych graczy na rynku
Nadzór nad wkładem marketingowym klienta w proces wdrażania nowego produktu, w szczególności w zakresie przygotowania strategii i planu wprowadzenia na rynek, we współpracy z zespołem sprzedaży
Ścisła współpraca z działami handlowymi firmy i kluczowymi interesariuszami po stronie klienta
Cooperation with responsible customers at the operational level
Responsibility for cooperation with customer in terms of assortment, new products execution, establishing and implementing a customer promotional plan (including tailor-made promo action), payments
Implementing the brand marketing strategy at given customer
Coordination and management of promotional budget
Analyzing customers data to provide better results
Delivering the results in line with the targets
Monitoring and execution of contract agreements
Effectively collaborating in a multifunctional environment with Marketing, Customer Marketing, Customer Service, Finance, Demand Planning and Supply Chain department
Cooperation with responsible customers at the operational level
Responsibility for cooperation with customer in terms of assortment, new products execution, establishing and implementing a customer promotional plan (including tailor-made promo action), payments
Implementing the brand marketing strategy at given customer
Coordination and management of promotional budget
Analyzing customers data to provide better results
Delivering the results in line with the targets
Monitoring and execution of contract agreements
Effectively collaborating in a multifunctional environment with Marketing, Customer Marketing, Customer Service, Finance, Demand Planning and Supply Chain department
Zapewnienie wsparcia IT jako pierwszy kontakt w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio
Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników
Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji
Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników
Wsparcie techniczne podczas organizowania video konferencji tzw. Town Hall
Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych
Zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego
Zarządzanie usługami telefonicznymi
Wsparcie regionalnych i globalnych zespołów w zakresie sieci komputerowych i serwerów
Monitorowanie działania lokalnych systemów i reagowanie na zauważone nieprawidłowości
W razie potrzeby wsparcie techniczne innych lokalizacja Coty
Przestrzeganie zasad obowiązujących w biurze Coty Eastern Europe
In this role you will cover strategy and trade planning related tasks, work on P&L projects, and other customer, people marketing related activities:
Yearly preparation of growth strategy for Coty non-color brands in dedicated channel/customers corresponding with brands’ strategies and business goals, focusing on promo, distribution, in store excellence and delivering the corporate business financial plan) with Manager’s support
Support Senior Customer Marketing Manager with qualitative input and right analysis in the process of preparing Trade perspective to Annual Operating Plan for Non-Color Category
Develop and manage promo plan and other trade activations in dedicated channel/customers based on all internal and external data available in cooperation with KAMs and with Manger’s support
Creation of innovative tools for dedicated channel/customers enabling the sales team perfect execution of promo plan with aim of meeting key brands and sales KPIs with Manager support
Ongoing monitoring of dedicated channel/customer P&L performance with aim to learn and be familiar with reliance between key financial KPIs
Managing Non-Color Trade Marketing Budget, dedicated to respective Channels / Customers with aim of effective spending and instant improving the relations between cost and quality
Preparing trade activities in dedicated Channels / Customers to deliver effective ROI. Market
Ongoing monitoring of market trends and market performance of Coty and key competitors in non-color categories. Post analysis of all trade activities run in dedicated channel / customer and assessment of competitors activities on the market
Proactiveness in analysis of available data, current market performance and preparation of needed analysis on Manager’s request
Preparing NPD to Gate 2 in line with Marketing targets, in cooperation with Sales and based on employee's expertise on dedicated channels /customers
Engagement and Effective support within Xmas Project TeamForce in line with aligned and set up one’s role
Support the Tester process owner with needed data to make the process flow effective
Preparation of needed analysis and fill in dashboards as a preparation to Growth Meetings. Take a role of an expert in area of employee's responsibility (brands/channel/customers), be proactive and action oriented
Preparation of needed analysis and presentations for regularly planned meetings with key customers to grow effective cooperation between Coty and key business partners
Aim to self-development in the areas needed to constantly improve employee's expertise in the dedicated area
Effective cooperation with other teams, cocreation of environment for an open communication, effective teamworking skills and focus on problem solving
KPIs / Dimensions – size of business in scope and/or business impact
Wsparcie (techniczne / bazodanowe) i rozwój systemu ERP - WMS
Modyfikowanie, analizowanie i tworzenie obiektów bazodanowych (T-SQL)
Pomoc techniczna dla użytkowników końcowych w zakresie systemu WMS
Zapewnienie wsparcia IT jako pierwszy kontakt w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio,
Diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników,
Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników
Wsparcie techniczne podczas organizowania video konferencji
Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych
Zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego
Zarządzanie usługami telefonicznymi
Wsparcie regionalnych i globalnych zespołów w zakresie sieci komputerowych i serwerów
Monitorowanie działania lokalnych systemów i reagowanie na zauważone nieprawidłowości
We’re looking for a Junior Key Account Manager to join our Sales team reporting to a Senior Channel Manager
In this role you will be responsible for:
Developing and maintaining a solid, long – term relationships with assigned customers
Owning responsibility for results delivery in line with the company targets
Owning P&L of assigned customers to improve the Gross – to – Net results
Leading annual negotiations with customers including yearly business plan, monthly business updates, sales & operations planning
Full ownership of the process from order to payment of assigned customers, in collaboration with Customer Service and Finance Department
Analysing customer data to provide better results
Implementing strategic company priorities in cooperation with assigned customers
Effectively collaborating in a multifunctional environment with Marketing, Customer Marketing, Customer Service, Finance, Demand Planning and Supply Chain department
Develop demand planning forecast in units and values
Review historical sales trends, research demand drivers, prepare forecast data, develop statistical forecast models and evaluate forecast results
Build the forecast on SKU level for assigned countries
Interact with Sales, Customer Marketing, Marketing and Finance to understand demand forecast drivers
Present forecast results, construction and trends on business meetings
Manage forecasting meeting for the owned categories/brands to obtain demand planning input to assure alignment between Company sales plans and rolling forecast (up to 18 months), highlighting deviations between the plans
Develop, maintain and report forecast accuracy with root cause analysis to drive improved outputs
Closely monitor and plan promotional activities together with Marketing, Customer Marketing and Sales
Drive and support global and local demand planning, supply chain and logistic related projects
Developing and maintaining a solid, long – term relationships with assigned customers
Owning responsibility for results delivery in line with the company targets
Owning P&L of assigned customers to improve the Gross – to – Net results
Leading annual negotiations with customers including yearly business plan, monthly business updates, sales & operations planning
Full ownership of the process from order to payment of assigned customers, in collaboration with Customer Service and Finance Department
Analyzing customer data to provide better results
Implementing strategic company priorities in cooperation with assigned customers
Effectively collaborating in a multifunctional environment with Marketing, Customer Marketing, Customer Service, Finance, Demand Planning and Supply Chain department
Wsparcie (techniczne / bazodanowe) i rozwój systemu ERP - WMS
Modyfikowanie, analizowanie i tworzenie obiektów bazodanowych (T-SQL)
Pomoc techniczna dla użytkowników końcowych w zakresie systemu WMS
Zapewnienie wsparcia IT jako pierwszy kontakt w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio
Diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników
Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników
Wsparcie techniczne podczas organizowania video konferencji
Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych
Zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego
Zarządzanie usługami telefonicznymi
Wsparcie regionalnych i globalnych zespołów w zakresie sieci komputerowych i serwerów
Monitorowanie działania lokalnych systemów i reagowanie na zauważone nieprawidłowości
Our purpose is to celebrate and liberate the diversity of beauty. We challenge convention through invention, expanding our horizons to enrich your reality with possibility. We build brands to inspire and enable our consumers to experience the confidence and joy of expressing their beauty, their way
KEY ACCOUNTABILITIES:
This role is an integral part of the GPO team which is responsible for defining and owning the end to end processes for Record to Report (RTR) across functional, geographical and business units, ensuring standardization, delivering cost efficiency through the implementation of new technology and tools and implementing effective controls and KPIs. A large part of the role involves participation and drive in Coty global transformation projects
Global Process design:
• Design and implement an optimized operating model
• Define and maintain global policies
• Ensure SSC and LCO are respecting the global processes and polices
• Proactively eliminate gaps from standard
• Constantly seek areas of best practice (both internally and externally) and make recommendations to improve global processes and policies
• Ensure strong internal controls framework in place and appropriate segregation of duties
• Maintain global process maps and policies and ensure SOPs reflect the approved design
Efficiency:
• Support Coty’s transformation to best in class industry practices, defining projects that enable future simplification, standardisation, automation to deliver ongoing efficiency
• Actively promote ideas which will gain efficiencies, identifying opportunities for system enhancement (including VBA / RPA), preparing business cases and partnering with IT and SSC to implement
• Ensure performance metrics are implemented and tracked, utilizing results to identify areas for improvement
• Search for cost effective ways to improve service provided by the SSC without compromising on quality
• Drive the design, implementation and roll out of new and enhanced tools globally
Transition:
• Work as part of a project team to transition activities to shared service centre in line with global operating model and transition methodology
• Responsible for gap identification and remediation, FTE sizing, transition support and training for Coty teams
Projects:
• Participate in projects as representative for RTR and owner of the global design as appropriate
• Work cross functionally with other disciplines to understand the impact on RTR
• Examples range from corporate divestitures to SAP implementations, adoption of a new distributor to changes in tax practices
Working relationships:
• Act as a partner to outsourced Shared Service Centre, local accounting teams, corporate finance and the wider finance and business community
• Navigate across a global finance organization influencing key stakeholders
Leading chosen Fragrance brands in CEE region in order to achieve annual, quantitative goals, profit and market shares
Leading the brands in relation to 4P (product, place, price, promotion)
Responsibility for P&L of given brands in the region
Leading & execution NPIs for the chosen brands across the region, securing topline growth and profitability
Contribution to Fragrance category pricing strategy. Leading pricing positioning of managed brands
Adaptation and implementation of global brands strategy (portfolio & communication) in the region in order to achieve objectives accepted as part of the annual budget and the global COTY strategy
Contribution to total fragrance category development
Preparing activation briefs. Close cooperation with media house and creative agencies. Preparing post-evaluation of activities
Creating consumer insights and adapting them to local communication (using different tools e.g. market researches)
Close cooperation with other commercial functions: sales, customer marketing and finance in order to secure brand portfolio agenda
Active cooperation with a global team, local customer marketing teams across CEE
Developing demand planning forecast in units and values for dedicated brands
Reviewing historical sales trends, research demand drivers, prepare forecast data, developing statistical forecast models and evaluate forecast results
Building the forecast on SKU level for assigned country
Cooperating with Sales, Customer Marketing, Marketing and Finance to understand demand forecast drivers
Presenting forecast results, construction and trends on business meetings
Managing forecasting meeting for the owned categories/brands to obtain demand planning input to assure alignment between Company sales plans and rolling forecast (up to 18 months), highlighting deviations between the plans
Developing, maintaining and reporting forecast accuracy with root cause analysis to drive improved outputs
Driving and supporting global and local demand planning, supply chain and logistic related projects
Kinaxis CEE Key User – maintaining the system, providing feedback to global structure regarding system performance and defects, training CEE Demand Planning community of Kinaxis functionalities
Developing and maintaining a solid, long – term relationships with assigned customers
Owning responsibility for results delivery in line with the company targets
Owning P&L of assigned customers to improve the Gross – to – Net results
Leading annual negotiations with customers including yearly business plan, monthly business updates, sales & operations planning
Full ownership of the process from order to payment of assigned customers, in collaboration with Customer Service and Finance Department
Analyzing customer data to provide better results
Implementing strategic company priorities in cooperation with assigned customers
Effectively collaborating in a multifunctional environment with Marketing, Customer Marketing, Customer Service, Finance, Demand Planning and Supply Chain department
Wsparcie (techniczne / bazodanowe) i rozwój systemu ERP - WMS
Modyfikowanie, analizowanie i tworzenie obiektów bazodanowych (T-SQL)
Pomoc techniczna dla użytkowników końcowych w zakresie systemu WMS
Zapewnienie wsparcia IT jako pierwszy kontakt w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio
Diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników
Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników
Wsparcie techniczne podczas organizowania video konferencji
Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych
Zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego,
Zarządzanie usługami telefonicznymi
Wsparcie regionalnych i globalnych zespołów w zakresie sieci komputerowych i serwerów
Monitorowanie działania lokalnych systemów i reagowanie na zauważone nieprawidłowości
Wsparcie (techniczne / bazodanowe) i rozwój systemu ERP - WMS
Modyfikowanie, analizowanie i tworzenie obiektów bazodanowych (T-SQL)
Pomoc techniczna dla użytkowników końcowych w zakresie systemu WMS
Zapewnienie wsparcia IT jako pierwszy kontakt w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio
Diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników
Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników
Wsparcie techniczne podczas organizowania video konferencji
Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych
Zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego,
Zarządzanie usługami telefonicznymi
Wsparcie regionalnych i globalnych zespołów w zakresie sieci komputerowych i serwerów
Monitorowanie działania lokalnych systemów i reagowanie na zauważone nieprawidłowości
Leading Max Factor brand portfolio in CEE region in order to achieve annual, quantitative goals, profit and market shares
Responsibility for P&L of given brand in the region
Adaptation and implementation of global brand portfolio strategy in the region in order to achieve objectives accepted as part of the annual budget and the global COTY strategy
Leading NPI process for the brand across the region, securing topline growth and profitability
Leading brand portfolio agenda concerning new launches, portfolio priorities, pricing strategy & promo calendar with focus on topline and SOM growth
Day to day brand portfolio management across in the region securing assortment optimization
Close cooperation with other commercial functions: sales, customer marketing and finance in order to secure brand portfolio agenda
Active cooperation with a global team, local customer marketing teams across CEE
Creating new tools and reports using data from various sources to increase business efficiency
Refreshing (daily, weekly, monthly) and maintaining current reports allowing for objective assessment of business results and assumed business plans
Creating ad hoc reports/analysis
Maintaining of Sales Planning Tools from GS through NR to C1 and maintaining Summary files to deliver in one report actuals and estimation of business with information regarding all P&L lines
Uploading actuals to sales planning tools using SQL and VBA language
Providing HANA trainings for new users and other departments. Helping with creation of library of individual Hana reports for commercial teams
Maintaining of KLEE and Connector systems
Quality control of the data as business fundamental
Supporting of the Sales Planning & Reporting Manager CEE for bottom up Profit Forecast cycle input and Target split
Creating new tools and reports using data from various sources to increase business efficiency
Refreshing (daily, weekly, monthly) and maintaining current reports allowing for objective assessment of business results and assumed business plans
Creating ad hoc reports/analysis
Maintaining of Sales Planning Tools from GS through NR to C1 and maintaining Summary files to deliver in one report actuals and estimation of business with information regarding all P&L lines
Uploading actuals to sales planning tools using SQL and VBA language
Providing HANA trainings for new users and other departments. Helping with creation of library of individual Hana reports for commercial teams
Maintaining of KLEE and Connector systems
Quality control of the data as business fundamental
Supporting of the Sales Planning & Reporting Manager CEE for bottom up Profit Forecast cycle input and Target split
aleja Generała Władysława Andersa 611, Bielsko-Biała
Wygasła: 16.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zapewnienie wsparcia IT jako pierwszy kontakt w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio
Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników
Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji
Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników
Wsparcie techniczne podczas organizowania video konferencji
Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych
Zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego
Zarządzanie usługami telefonicznymi
Wsparcie regionalnych i globalnych zespołów w zakresie sieci komputerowych i serwerów
Monitorowanie działania lokalnych systemów i reagowanie na zauważone nieprawidłowości
Wrazie potrzeby wsparcie techniczne innych lokalizacji