Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki
naliczanie wynagrodzeń, oraz sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami dla ok. 250 pracowników
obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie rozliczania obowiązkowych i dobrowolnych składek oraz przekazywanie danych o miesięcznych rozliczeniach składek
sporządzanie deklaracji PIT, oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS
sporządzanie sprawozdań oraz korespondencji do instytucji zewnętrznych (GUS, US, ZUS, Komornicy itp.)
bieżące wsparcie pracowników i kadry kierowniczej w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby spółki
Bieżąca współpraca i wsparcie kadry managerskiej oraz Zarządu w decyzjach dotyczących spraw pracowniczych
Koordynacja i realizacja procesów związanych z rekrutacją onboardingiem i exitboardingiem pracowników. Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
Koordynacja i realizacja procesów szkoleniowych
Tworzenie i wdrażanie polityki wynagrodzeń zgodnie z celami strategicznymi spółek i Grupy. Ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych Grupy
Nadzór procesu przygotowywania oraz dystrybucji dokumentów kadrowych, ewidencja dokumentacji związanej z zawieraniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Kontrola procesów kadrowo-płacowych. Zagwarantowanie terminowego i zgodnego z przepisami rozliczenia umów, urlopów oraz przygotowania sprawozdań i deklaracji, m.in. do US, GUS, ZUS, PPE
Sporządzanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego, w tym analiza wskaźników HR oraz wskazanych KPI
Proponowanie działań optymalizacyjnych
Monitorowanie budżetu kosztów osobowych oraz raportowanie zgodnie z wytycznymi
Stałe monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie zmian w Spółce
Sporządzenie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
Bieżąca współpraca i wsparcie kadry managerskiej oraz Zarządu w decyzjach dotyczących spraw pracowniczych
Koordynacja i realizacja procesów związanych z rekrutacją onboardingiem i exitboardingiem pracowników. Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
Koordynacja i realizacja procesów szkoleniowych
Tworzenie i wdrażanie polityki wynagrodzeń zgodnie z celami strategicznymi spółek i Grupy. Ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych Grupy
Nadzór procesu przygotowywania oraz dystrybucji dokumentów kadrowych, ewidencja dokumentacji związanej z zawieraniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Kontrola procesów kadrowo-płacowych. Zagwarantowanie terminowego i zgodnego z przepisami rozliczenia umów, urlopów oraz przygotowania sprawozdań i deklaracji, m.in. do US, GUS, ZUS, PPE
Sporządzanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego, w tym analiza wskaźników HR oraz wskazanych KPI
Proponowanie działań optymalizacyjnych
Monitorowanie budżetu kosztów osobowych oraz raportowanie zgodnie z wytycznymi
Stałe monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie zmian w Spółce
Sporządzenie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oraz rozwojem hurtowni danych biznesowych Grupy w Microsoft Power BI
przetwarzanie danych, analityka predykcyjna w celu optymalizacji rekomendacji kontentu dla użytkowników serwisów (rozwój systemu rekomendacyjnego w oparciu o big data)
monitorowanie zachowań i doświadczeń subskrybentów/czytelników; tworzenie insightów
analiza danych i formułowanie hipotez na potrzeby testów optymalizacyjnych (A/B), projektowanie i nadzorowanie testów
ścisła współpraca z zespołami rozwoju produktu mediowego i reklamowego w procesie wypracowywania nowych kierunków rozwoju
tworzenie, rozwijanie i realizacja strategii SEO dla serwisu wprost.pl
bieżąca współpraca z redakcją i liderami serwisów tematycznych w zakresie optymalizacji doboru przygotowywanego kontentu (zwiększenia liczby użytkowników i odsłon)
wsparcie redakcji w tworzeniu materiałów newsowych i evergreenowych
przygotowywanie (wsparcie przy przygotowywaniu) celów trafficowych dla obszarów tematycznych
analiza preferencji użytkowników
śledzenie trendów i narzędzi wspierających realizację celów biznesowych w zakresie ruchu
przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów i szkoleń wewnętrznych
Bieżące wsparcie Biura Zarządu; koordynacja i organizacja spotkań
Przygotowywanie prezentacji oraz projektów umów i zleceń handlowych
Wsparcie procesu administracji sprzedaży; uzupełnianie danych w systemie CRM oraz dbanie o dobry przepływ informacji między odpowiednimi działami/ pracownikami
Koordynowanie realizacji kampanii internetowych klientów
Przygotowywanie zestawień i raportów z prowadzonych działań sprzedażowych
Bieżąca współpraca z Dyrektorem Zarządzającym w celu opracowania pomysłów i koordynacji realizacji kampanii m.in. w kanałach email, web push, onsite
Współpraca z zespołami wewnętrznymi w zakresie przygotowywania spersonalizowanych komunikacji kierowanych do określonych segmentów użytkowników odpowiadających na ich zachowania, momenty w cyklu życia (np. onboarding) oraz punkt styku z ofertą subskrypcyjną (pół-automatyczne/automatyczne)
Dbanie o to, aby realizowane działania przyczyniały się do budowania pozytywnego doświadczenie użytkownika
Analiza oraz rekomendacja usprawnień i optymalizacji wdrożonych kampanii pod kątem operacyjnym i copywriterskim
Współpraca z partnerami zewnętrznymi np. dostawcami rozwiązań i narzędzi oraz dostawcami produktów rozszerzających ofertę produktową
Udział w planowaniu działań marketingowych w kanale online w serwisie wprost.pl oraz na zewnętrznych platformach
Analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisie Wprost.pl w kontekście prowadzonych działań promocyjnych
Przygotowanie i rozwój strategii komunikacji onboardingowej, anty-churnowej w różnych kanałach (m.in. e-mail, onsite, push)
Segmentacja czytelników wprost.pl oraz budowanie i optymalizacja ścieżek komunikacji w ramach wyróżnionych segmentów użytkowników,
Planowanie i wdrożenie komunikacji ofertowej mającej na celu utrzymanie zaangażowania użytkownika, subskrybenta
Monitoring, raportowanie oraz optymalizacja efektywności prowadzonych działań;
Współpraca z redakcją WPROST w przygotowywaniu działań autopromocyjnych
Bieżące wsparcie biura Zarządu; koordynacja i organizacja spotkań
Przygotowywanie prezentacji oraz projektów umów i zleceń handlowych
Wsparcie procesu administracji sprzedaży; uzupełnianie danych w systemie CRM oraz dbanie o dobry przepływ informacji między odpowiednimi działami/ pracownikami
Koordynowanie realizacji kampanii internetowych klientów
Przygotowywanie zestawień i raportów z prowadzonych działań sprzedażowych
realizacja celów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów korporacyjnych w jednym z wybranych segmentów – Finanse, Hi-Tech, Automotive, Consumer Goods
umiejętność budowania indywidualnych, szytych na miarę, ofert reklamowych uwzgledniających mix świadczeń i sprzedaż projektów specjalnych
zapewnienie rzetelnej informacji dotyczącej procesu sprzedażowego, kontrahentów i historii współpracy z Klientami; codzienna praca na systemie CRM
cykliczne raportowanie wyników sprzedażowych; prezentacja analiz ad hoc dotyczących powierzonego obszaru sprzedaży
ścisła współpraca z działem wsparcia sprzedaży w kontekście realizacji świadczeń Klientów i budowania konkurencyjnej oferty reklamowej
analiza rynku, potrzeb klientów i otoczenia biznesowego celem dopasowania taktyki i strategii działań sprzedażowych
wsparcie klientów wewnętrznych (managerów operacyjnych) w procesie rekrutacji i on-boardingu nowych pracowników oraz partnerów biznesowych Spółki
współpraca z analitykiem, w kontekście rozliczania kosztów zewnętrznych partnerów biznesowych; kontrola tych kosztów i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności
przygotowywanie zestawień i analiz oraz prezentacja wyników zarządowi spółki
wprowadzanie faktur do obiegu akceptacji
przygotowywanie i rejestracja korespondencji
współpraca z dostawcami usług gwarantujących ciągłość pracy biura
organizacja pracy biura, dbanie o wizerunek firmy
organizowanie spotkań biznesowych
inicjowanie i wdrażanie w życie nowych procedur optymalizujących procesy operacyjne w Spółce
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki
naliczanie wynagrodzeń, oraz sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami dla ok. 250 pracowników
obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie rozliczania obowiązkowych i dobrowolnych składek oraz przekazywanie danych o miesięcznych rozliczeniach składek
sporządzanie deklaracji PIT, oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS
sporządzanie sprawozdań oraz korespondencji do instytucji zewnętrznych (GUS, US, ZUS, Komornicy itp.)
bieżące wsparcie pracowników i kadry kierowniczej w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby spółki
współpraca z business ownerem w celu opracowania pomysłów i koordynacji realizacji kampanii m.in. w kanałach email, web push, onsite
współpraca z zespołami wewnętrznymi w zakresie przygotowywania personalizowanych komunikacji kierowanych do określonych segmentów użytkowników, odpowiadając na ich zachowania, momenty w cyklu życia (np. onboarding) oraz punkt styku z ofertą subskrypcyjną (pół-automatyczne/automatyczne)
dbanie o to, aby realizowane działania przyczyniały się do budowania pozytywnego doświadczenie użytkownika
analiza oraz rekomendacja usprawnień i optymalizacji kampanii pod kątem operacyjnym i copywriterskim
współpraca z partnerami zewnętrznymi np. dostawcami rozwiązań i narzędzi
udział w planowaniu działań marketingowych w kanale online w serwisie wprost.pl oraz na zewnętrznych platformach
analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisie Wprost.pl w kontekście prowadzonych działań promocyjnych
przygotowanie i rozwój strategii komunikacji onboardingowej, anty-churnowej w różnych kanałach (m.in. e-mail, onsite, push)
segmentacja czytelników wprost.pl oraz budowanie i optymalizacja ścieżek komunikacji w ramach wyróżnionych segmentów użytkowników,
planowanie i wdrożenie komunikacji ofertowej mającej na celu utrzymanie zaangażowania użytkownika, subskrybenta
automatyzacja przygotowanych rozwiązań komunikacji w różnych kanałach oraz rozwój istniejących
monitoring, raportowanie oraz optymalizacja efektywności prowadzonych działań;
bieżąca współpraca z redakcją WPROST w przygotowywaniu działań autopromocyjnych
audyt istniejących danych i ich źródeł – stworzenie systemu cyklicznych raportów na potrzeby działu subskrypcyjnego
analiza danych i formułowanie hipotez na potrzeby testów optymalizacyjnych (A/B); projektowanie i nadzorowanie testów;
monitorowanie zachowań i doświadczeń konsumentów / czytelników; tworzenie insightów;
analiza retencji subskrybentów;
ścisła współpraca z senior managementem w kontekście wypracowywania nowych kierunków rozwoju produktu subskrypcyjnego w oparciu o zachowania poszczególnych segmentów użytkowników;
realizacja projektów rekrutacyjnych – przygotowywanie kampanii ogłoszeniowych, analiza aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, koordynacja formalnego procesu zawierania umów (współpraca z działem kadr i płac oraz działem prawnym);
wsparcie biznesu w przygotowywaniu opisów stanowisk;
współpraca z partnerami zewnętrznymi zapewniającymi źródło pozyskania odpowiednich Kandydatów;
analiza efektywności prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
wsparcie procesu wprowadzania nowych pracowników do organizacji;
współpraca z działem administracji kadrowo-płacowej, w celu zapewnienia odpowiedniej dokumentacji pracowniczej;
współpraca z uczelniami wyższymi i środowiskami akademickimi w celu organizacji staży studenckich i promocji pracodawcy;
uczestniczenie identyfikacji potrzeb rozwojowych;
współpraca z kluczowymi liderami organizacji w zakresie budowania i realizacji polityki rozwoju kompetencji
aktywny udział w przygotowaniu raportów z działalności statutowej spółki; wsparcie procesu komunikacji z GPW i inwestorami
przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, a także uchwał, wniosków, zarządzeń, instrukcji, regulaminów i innych dokumentów prawno-organizacyjnych w ramach Grupy PMPG
bieżący monitoring legislacyjny w szczególności zmian dotyczących spółek notowanych na GPW
codzienna współpraca z biznesem i dbałość o wysoką jakość świadczonych usług