Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Akademicka” ogłasza nabór na stanowisko: Główny księgowy
Do obowiązków Głównego księgowego należy m.in
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
- ustalanie polityki rachunkowości, planu kont oraz procedur księgowo – podatkowych,
- sporządzenia i rozliczanie deklaracji VAT, CIT, PIT, podatku od nieruchomości i innych,
- nadzorowanie i kontrolowanie rozrachunków płacowych z pracownikami oraz ZUS,
- zamykanie roku księgowego i przygotowanie pełnych sprawozdań finansowych,
kalkulacja stawek opłat,
- kontrolowanie i zatwierdzanie operacji finansowych pod względem ich zasadności, celowości i zgodności z prawem,
- nadzorowanie i kontrolowanie rozliczania i ewidencjonowania kosztów na poszczególnych nieruchomościach, rozliczanie gospodarki zasobami mieszkaniowymi,
- opracowywanie planów przychodów i kosztów na poszczególne lata na potrzeby planów gospodarczych,
- współtworzenie finansowego planu gospodarczego i remontowego Spółdzielni,
sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej, sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości, raportów i bilansów,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, audytorzy i inne),
- bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem,
- zarządzanie finansami Spółdzielni,
- nadzór nad właściwym obiegiem, utrzymaniem, przechowywaniem oraz archiwizacją dokumentów księgowych,
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
ustalanie polityki rachunkowości, planu kont oraz procedur księgowo – podatkowych,
sporządzenia i rozliczanie deklaracji VAT, CIT, PIT, podatku od nieruchomości i innych,
nadzorowanie i kontrolowanie rozrachunków płacowych z pracownikami oraz ZUS,
zamykanie roku księgowego i przygotowanie pełnych sprawozdań finansowych,
kalkulacja stawek opłat,
kontrolowanie i zatwierdzanie operacji finansowych pod względem ich zasadności, celowości i zgodności z prawem,
nadzorowanie i kontrolowanie rozliczania i ewidencjonowania kosztów na poszczególnych nieruchomościach, rozliczanie gospodarki zasobami mieszkaniowymi,
opracowywanie planów przychodów i kosztów na poszczególne lata na potrzeby planów gospodarczych,
współtworzenie finansowego planu gospodarczego i remontowego Spółdzielni,
sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej, sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości, raportów i bilansów,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, audytorzy i inne),
bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem,
zarządzanie finansami Spółdzielni,
nadzór nad właściwym obiegiem, utrzymaniem, przechowywaniem oraz archiwizacją dokumentów księgowych,
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, prowadzenie gospodarki finansowej, w tym spraw podatkowych Spółdzielni, a w szczególności:
ustalanie polityki rachunkowości, planu kont oraz procedur księgowo – podatkowych,
nadzorowanie i kontrolowanie sporządzenia deklaracji VAT, CIT, PIT, podatku od nieruchomości i innych,
nadzorowanie i kontrolowanie rozrachunków z pracownikami oraz ZUS,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie, nadzorowanie i kontrolowanie sprawozdań GUS,
kontrolowanie i zatwierdzanie operacji finansowych pod względem ich zasadności, celowości i zgodności z prawem,
kierowanie, koordynowanie i nadzorowanie działań podległego pionu organizacyjnego,
nadzorowanie i kontrolowanie rozliczania i ewidencjonowania kosztów na poszczególnych nieruchomościach,
współtworzenie finansowego planu gospodarczego i remontowego Spółdzielni,
sporządzanie i kontrolowanie informacji ekonomiczno-finansowych,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
zarządzanie finansami Spółdzielni,
sporządzanie planów finansowych na potrzeby planów gospodarczych