Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (10 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 10 )
Asystent / Asystentka zarządu
Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 03.11.2023
Obowiązki:
zatrudnimy Pana lub Panią na stanowisku Asystenta Zarządu
wsparcie w realizacji zadań Zarządu
organizacja biura Zarządu,
wstępna analiza projektów umów i przychodzących dokumentów w tym w języku angielskim
przygotowywanie projektów pism, umów i dokumentacji w tym w języku angielskim
przygotowywanie sprawozdań i raportów
przygotowywanie prezentacji
tłumaczenie tekstów i organizacja spotkań
zarządzanie terminami
prowadzenie wstępnych ustaleń z kontrahentami i Partnerami
nadzór nad harmonogramem spraw kluczowych
sprawy organizacyjne
współtworzenie wizerunku firmy w relacjach z kontrahentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka zarządu
Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 17.09.2023
Obowiązki:
zatrudnimy Pana lub Panią na stanowisku Asystenta Zarządu
wsparcie w realizacji zadań Zarządu
organizacja biura Zarządu,
wstępna analiza projektów umów i przychodzących dokumentów w tym w języku angielskim
przygotowywanie projektów pism, umów i dokumentacji w tym w języku angielskim
przygotowywanie sprawozdań i raportów
przygotowywanie prezentacji
tłumaczenie tekstów i organizacja spotkań
zarządzanie terminami
prowadzenie wstępnych ustaleń z kontrahentami i Partnerami
nadzór nad harmonogramem spraw kluczowych
sprawy organizacyjne
współtworzenie wizerunku firmy w relacjach z kontrahentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny Księgowy / Główna Księgowa
Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 11.03.2023
umowa o pracę
kontrakt B2B
Obowiązki:
osoba zatrudniona będzie wykonywała również funkcje dyrektora finansowego,
prowadzenie pełnej księgowości zgodnie ze standardami sprawozdawczości finansowej,
nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi, analiza danych w systemie księgowym, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg,
przygotowywanie statutowych sprawozdań finansowych firmy,
nadzorowanie rozliczeń podatkowych (CIT, PIT, VAT),
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
automatyzowanie procesów księgowych oraz usprawnianie procedur,
współpraca z organami podatkowymi,
wsparcie kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań księgowych oraz podatkowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Prawnik / Prawniczka
Szczecin
Wygasła: 31.12.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie strategii rozwoju biznesu pod nadzorem i we współpracy z radcą prawnym,
Ocena i rozwój nowych możliwości,
Wyszukiwanie atrakcyjnych lokalizacji (galerii handlowych, centrów handlowych,) dla instalacji butiku prawnego,
Negocjowanie umów najmu z centrami handlowymi,
Otwieranie butików prawnych na terenie sklepów wielkopowierzchniowych, centrów handlowych i koordynowanie ich instalacji,
Prowadzenie rekrutacji wśród radców prawnych i aplikantów celem zatrudnienia w nowo powstałych butikach prawnych oraz organizacyjna kontrola ich działalności,
Rozwijanie istniejących procedur prowadzenia butiku prawnego,
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
Tworzenie i prowadzenie polityki marketingowej przedsięwzięcia,
Analiza rynku,
Zorientowanie na wynik, inicjatywa i chęć podejmowania wyzwań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie strategii rozwoju biznesu pod nadzorem i we współpracy z radcą prawnym,
Ocena i rozwój nowych możliwości,
Wyszukiwanie atrakcyjnych lokalizacji (galerii handlowych, centrów handlowych,) dla instalacji butiku prawnego,
Negocjowanie umów najmu z centrami handlowymi,
Otwieranie butików prawnych na terenie sklepów wielkopowierzchniowych, centrów handlowych i koordynowanie ich instalacji,
Prowadzenie rekrutacji wśród radców prawnych i aplikantów celem zatrudnienia w nowo powstałych butikach prawnych oraz organizacyjna kontrola ich działalności,
Rozwijanie istniejących procedur prowadzenia butiku prawnego,
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
Tworzenie i prowadzenie polityki marketingowej przedsięwzięcia,
Analiza rynku,
Zorientowanie na wynik, inicjatywa i chęć podejmowania wyzwań,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor ds. rozwoju
Szczecin
Wygasła: 21.12.2022
Obowiązki:
Budowanie trwałych i efektywnych relacji biznesowych z partnerami i klientami;
Stałe śledzenie trendów technologicznych oraz identyfikacja możliwości biznesowych;
Aktywne poszukiwanie nowych obszarów rozwoju;
Przygotowywanie analiz biznesowych oraz biznesplanów;
Udział w spotkaniach biznesowych i wydarzeniach branżowych;
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
Odpowiedzialność za przygotowanie portfela projektów inwestycyjnych;
Nadzór nad zespołem odpowiedzialnym za proces przygotowania i zarządzania;
Odpowiedzialność za przygotowanie oraz zarządzanie harmonogramem oraz budżetem inwestycji;
Nadzór nad opracowaniem produktu oraz wdrożeniem standardów;
Rekomendowanie kierunków zmian oraz inwestycji dotyczących wdrażanych produktów na poziomie całej organizacji;
Współtworzenie strategii rozwoju i sprzedaży dla poszczególnych segmentów rynku;
Przeprowadzanie procesu negocjacji warunków handlowych;
Realizacja KPI;
Planowanie oraz wprowadzanie strategii działania w ramach projektu przy ścisłej współpracy z Zarządem;
Analiza jakościowa i ilościowa rynku oraz dostępnych zasobów;
Zarządzanie budżetem projektowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka członka zarządu
Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 03.11.2022
Obowiązki:
Czynności organizacyjne wspomagające zarządzanie w tym np : kontaktowanie sięz klientami, kontrahentami,
organizowanie transakcji, spotkań, wyjazdów służbowych,
tłumaczenie spotkań i videokonferencji międzynarodowych (angielski) on line,
przygotowywanie standardowych dokumentów do czynności prawnych :pełnomocnictwa, projekty aktów, gromadzenie załączników do dokumentówprawnych (akty notarialne, umowy, pozwy),
organizacja biura zarządu od strony organizacyjnej jak i technicznej,
organizacja podróży służbowych,
zbieranie i organizowanie informacji wewnętrznych i zewnętrznych,
korespondencji przygotowywanie materiałów na posiedzenia zarządu czy kierownictwa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka Zarządu
Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 19.03.2022
Obowiązki:
zatrudnimy Pana lub Panią na stanowisku Asystenta Zarządu
wsparcie w realizacji zadań Zarządu
organizacja biura Prezesa Zarządu
prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu
dbanie o obieg dokumentów w firmie
przygotowywanie pism, umów i dokumentacji
przygotowywanie sprawozdań i raportów
przygotowywanie prezentacji
tłumaczenie tekstów i spotkań
obsługa spotkań i wyjazdów biznesowych
współtworzenie wizerunku firmy w relacjach z kontrahentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa ds. Kadrowo-Płacowych
Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 12.02.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielna obsługa pracowników w zakresie kadr i płac
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego i zapewnienie ich poprawności
przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
prowadzenie akt osobowych pracowników
sporządzanie rozliczeń dla ZUS, US, GUS, PFRON
tworzenie raportów i zestawień z systemu kadrowo-płacowego
obsługa programów: Multisport, Lux Med
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
współpraca z radcą prawnym w zakresie prowadzenia procesów kadrowo – płacowych
kontrola terminowości badań lekarskich, szkoleń BHP
rozliczanie pracowników i usługodawców, księgowanie kosztów, zobowiązań, zaliczek, fakturowanie współpracowników
rozliczanie delegacji i wyjazdów pracowniczych
prowadzenie ewidencji wyposażenia pracowniczego, rozliczenia składników obrotowych i trwałych, raty amortyzacji
księgowanie list płac, wyciągów bankowych dot. płac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca Zarządu ds. Przyłączeń Energetycznych
Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 04.02.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja polityki przyłączeniowej Spółki;
Współpraca z Wydziałami Przyłączeń i Rozwoju Sieci OSD (Operatorów Systemu Dystrybucyjnego) w celu realizacji strategii przyłączeniowej;
Szacowanie lokalnych warunków przyłączenia i analiza innych dokumentów planistycznych dla ustalania potencjału przyłączeniowego dla dostawców/odbiorców zakwalifikowanych do III i IV grupy przyłączeniowej, w których jest wymagana rozbudowa sieci SN/WN;
Weryfikacja zapisów dokumentacji przyłączeniowej z OSD;
Współpraca z organami administracji państwowej, jednostkami samorządowymi, OSD, instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań strategii przyłączeniowej;
Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji przyłączeniowej pod względem technicznym;
Tworzenie i aktualizacja danych w wewnętrznym systemie informacji o sieci;
Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne