Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowanie i realizacja strategii treści dla klientów z branży farmaceutycznej i medycznej
Dostosowywanie tekstów do specyfiki odbioru treści i odbiorców, w tym lekarzy, specjalistów i profesjonalistów z branży ochrony zdrowia
Tworzenie wysokiej jakości, angażującego i pouczającego kontentu - treści dla różnego typu platform, (artykuły, przemówienia, publikacje naukowe i media społecznościowe)
Współpraca z całym zespołem Medlevel, rozwój obszaru content marketingu
Bycie "na bieżąco" z najnowszymi trendami i wydarzeniami w obszarze healthcare
Zarządzanie wieloma projektami i terminami, zapewniając, jednocześnie wysokiej jakości materiały wraz z przestrzeganiem terminów
Opracowanie i realizacja strategii treści dla klientów z branży farmaceutycznej i medycznej
Dostosowywanie tekstów do specyfiki odbioru treści i odbiorców, w tym lekarzy, specjalistów i profesjonalistów z branży ochrony zdrowia
Tworzenie wysokiej jakości, angażującego i pouczającego kontentu - treści dla różnego typu platform, (artykuły, przemówienia, publikacje naukowe i media społecznościowe)
Współpraca z całym zespołem Medlevel, rozwój obszaru content marketingu
Bycie "na bieżąco" z najnowszymi trendami i wydarzeniami w obszarze healthcare
Zarządzanie wieloma projektami i terminami, zapewniając, jednocześnie wysokiej jakości materiały wraz z przestrzeganiem terminów
plac Stanisława Małachowskiego 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzenie i budowanie świadomości marki Medlevel we współpracy z Kierownikiem Marketingu
Współuczestniczenie w tworzeniu oraz w realizacji planu marketingowego wg strategii marki poszczególnych marek
Współtworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych w mediach digitalowych
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych
Monitorowanie działań konkurencji i analizowanie danych rynkowych,
Wspieranie zespołu zarządzającego produktami we wszystkich aspektach rozwoju produktu, w tym badaniach rynku, analizy konkurencji i wprowadzania produktów na rynek
Współpraca z zespołami wielofunkcyjnymi, w tym sprzedażą, marketingiem i wsparciem technicznym, w celu zapewnienia realizacji projektów i stałego rozwoju produktów
Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych
Współpraca z klientami, w szczególności z branży farmaceutycznej i medycznej, w celu doboru optymalnych kanałów komunikacji i realizacji skutecznych kampanii
Współpraca z zespołem i dążenie do celu, jakim jest planowana ścieżka rozwoju marketing managera i budowa oraz rozwój zespołu
Identyfikacja i realizacja projektów z zakresu business development u klientów z obszaru life science
Tworzenie akcji promocyjnych dla nowych marek, produktów w ramach istniejących istniejących kont, zgodnie z wyznaczonymi celami
Opracowanie nowych propozycji biznesowych (w tym wkład w rozwój budżetu) dla potencjalnych nowych klientów
Bliska współpraca z zespołami ds. produktów, obsługi klienta i technologii, aby zwiększać efektywność całego zespołu Medlevel w celu wspierania rozwiązań dla klientów
Ukierunkowanie na kluczowych pracowników w przydzielonych klientach - rozwijanie silnych relacji i sieci kontaktów
Sumiennie utrzymywany CRM w ramach zarządzania relacjami z klientami
Reprezentowanie firmy Medlevel na konferencjach i innych wydarzeniach z obszaru ochrony zdrowia
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Identyfikuj i wykorzystuj nowe możliwości biznesowe dzięki kontom klientów z branży farmaceutycznej oraz nowym markom i działom w ramach istniejących kont zgodnie z wyznaczonymi celami;
Twórz i przeprowadzaj skuteczne prezentacje ofert - prezentacje, które jasno wyrażają, w jaki sposób PharmBonus może pomóc w rozwiązywaniu zadań naszych klientów;
Rozwiń pełne zrozumienie modeli cen i ofert;
Wykaż się technicznymi umiejętnościami sprzedaży i znajomością produktów;
Skutecznie prezentuj rozwiązania potencjalnym klientom;
Realizuj cele sprzedażowe dzięki innowacyjnemu podejściu do promocji i partnerstwa z klientami;
Opracuj nowe propozycje biznesowe (w tym wkład w rozwój budżetu) dla potencjalnych nowych klientów;
Ściśle współpracuj z zespołami ds. produktów, obsługi klienta i technologii, aby zapewnić efektywną współpracę w zespole PharmBonus w zakresie wsparcia rozwiązań dla klientów;
Buduj relacje i zyskaj konsensus wśród decydentów, stosując podejście do sprzedaży konsultacyjnej, jednocześnie formułując rekomendacje potencjalnym klientom w trakcie procesu zakupu, w tym na etapie rozwoju i wdrażania;
Znacząco rozszerz lejek możliwości poprzez sprzedaż wychodzącą;
Kieruj się do kluczowego personelu na przydzielonych kontach - rozwijaj silne relacje i sieci;
Pilnie utrzymuj system zarządzania relacjami z klientami (Pipedrive, Monday.com, HubSpot, SalesForce);
Reprezentuj PharmBonus na konferencjach i podobnych wydarzeniach