Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Młodszy specjalista ds. księgowości z językiem niemieckim
Portowa 24, Sandomierz
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Dział Zobowiązań zajmuje się szeroko pojętym księgowaniem faktur zakupowych. W skład zespołu wchodzi 49 osób, które wspierają poszczególne kraje: Polska, Niemcy, Włochy, Anglia, Austria, Francja, Stany Zjednoczone, Hiszpania oraz Skandynawia
Młodszy specjalista ds. księgowości w Dziale Zobowiązań zajmuje się wsparciem procesów finansowych. Do głównych zadań na tym stanowisku pracy należeć będzie procesowanie faktur, kontakt z klientem zewnętrznym, pomoc w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku, a także stała współpraca z innymi działami firmy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Skierniewice
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Mailowa i telefoniczna obsługa posprzedażowa Klienta biznesowego w zakresie stanu realizacji zleceń i dostaw, a także uzgodnień oraz wyjaśnień dotyczących zamówień Klienta (praca w języku polskim i angielskim)
Współpraca oraz utrzymanie relacji z Klientem biznesowym
Obecnie do zespołu Supply Chain Pilkington Automotive Poland Sp. z o. o. w Sandomierzu (obszar AGR – Aftermarket Glass Replecement) szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. prognozowania. Głównymi obowiązkami Specjalisty ds. prognozowania jest zarządzanie i utrzymywanie częściowej prognozy dla określonych lokalizacji w sieci AGR Europe przy użyciu standardowych narzędzi i procesów oraz efektywnej współpracy z innymi zespołami, przy jednoczesnym zapewnieniu efektywnego przepływu produktów, w tym:
Obsługa procesów prognozowania dla wszystkich szyb i akcesoriów zakupionych i dostarczonych w ramach AGR Europe
Aktywne monitorowanie popytu w celu zapewnienia zgodności prognoz z najnowszymi wymaganiami rynku w porozumieniu z zespołem handlowym
Optymalizacja przepływu produktów dla nowych pozycji asortymentowych (np. wniosków o zmiany inżynieryjne), wydawanie zaleceń dotyczących oszczędności kosztów poprzez maksymalizację bezpośrednich wysyłek do centrów, oddziałów i klientów końcowych
Utrzymanie i kontrola ustawień systemowych w celu zapewnienia dokładnych i skutecznych operacji
Konfigurowanie i zarządzanie głównymi danymi planowania w oparciu o najbardziej zoptymalizowane trasy produktów
Wspieranie standaryzacji parametrów prognozowania i planowania w celu wprowadzania optymalizacji procesu
Generowanie miesięcznych raportów wydajności z analizami/ zaleceniami dotyczącymi obszarów wymagających poprawy w celu zwiększenia dokładności prognoz
Aktywna komunikacja i współpraca z zespołem handlowym, łańcuchem dostaw i z innymi zespołami AGR Europe
Bezpośrednie raportowanie do European Forecasting Manager
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik produkcji
Pomorska 55, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 04.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik utrzymania ruchu
Bohaterów Westerplatte 5, Ostrołęka
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Monitorowanie poprawności działania maszyn, instalacji i urządzeń
Organizacja i planowanie prac związanych z przeglądami sprzętu
Systematyczne robienie przeglądów, remontów zgodnie z przygotowanym harmonogramem (SUR FBD)
Wykrywanie, a następnie usuwanie usterek czy awarii
Stosowanie się do instrukcji serwisowych oraz dokumentacji o charakterze techniczno-ruchowym
Wymienianie uszkodzonych części eksploatacyjnych w maszynach i urządzeniach, instalacji
Sprawdzanie gotowości maszyn i urządzeń do pracy
Przeprowadzanie prac o charakterze kontrolnym i pomiarowym, a także wykonywanie okresowych przeglądów
Prowadzenie raportów w aplikacji SUR FBD - magazyn części eksploatacyjnych
Proponowanie rozwiązań, które mają na celu usprawnienie prac
Koordynator ds. analizy ryzyka (branża Automotive)
Chmielów (pow. tarnobrzeski)
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wykorzystanie standardowego podejścia do oceny ryzyka, angażowanie i kierowanie odpowiednimi funkcjami (zespołami ekspertów technicznych) w celu ustalenia jasnego planu działania dla ofert biznesowych w ramach akceptowalnego poziomu ryzyka
Zarządzanie i proponowanie rozwiązań w zakresie produktów, procesów, łańcucha dostaw zgodnie z możliwościami firmy zapewniając osiągnięcie celów finansowych
Koordynacja i prowadzenie działań w celu zminimalizowania ryzyka dla strategicznych biznesów, korzystając z wiedzy i doświadczenia ekspertów
Zakres pracy rozpoczyna się od wstępnego przeglądu biznesplanu, identyfikacji ryzyka i kończy się na etapie akceptacji oferty. Ponadto w zakres pracy wchodzą również szczególnie złożone zmiany inżynieryjne, które będą wymagały działań związanych z oceną ryzyka
Opracowywanie „Lessons Learned” w przypadku nieudanych ofert oraz wkład w rozwój strategicznych technologii i definicję ich planów na wdrożenie
Zapewnienie lokalnego i zdalnego wsparcia dla użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów z obszaru infrastruktury sieciowej, serwerowej i telefonicznej,
Rozwiązywanie zarejestrowanych w systemie BMC Remedy zgłoszeń, incydentów i problemów w ramach ustalonych priorytetów i procedur
Regularna współpraca z pozostałymi zespołami IT specjalizującymi się w obszarze sieci, serwerów i aplikacji
Aktualizowanie procedur oraz zgłaszanie usprawnień w funkcjonowaniu zespołu
Udział w wewnętrznych projektach regionalnych i globalnych przy współpracy z Project Managerami
Managing the Project Core Team to ensure all Customer and internal requirements are met for each phase of the Development
Creating internal Project schedule against both Customer and EU plants timings, so all requirements are met on time and to the correct quality level
Adhering to internal financial baselines, defined by at award business case
Forecasting, managing, monitoring and controlling cost and cash flow of the project during lifetime
Managing risks, facilitating and supporting execution of opportunities to maximize project value
Ensuring that APQP inputs/outputs within NSG are available on time to deliver to customer
Assuring PPAP activities and making sure that the documentation package for the Customer is prepared, in co-operation with the Plants specific core teams
Coordinating analyzes and managing implementation of project change requests during development in line with internal standards
Project status reporting and communication management
Engaging into key customer events (presentations, audits, etc.)
Provides consultancy and support to commercial teams ensuring innovative, responsive and competitive input to help win new businesses
Managing the Project Core Team to ensure all Customer and internal requirements are met for each phase of the Development
Creating internal Project schedule against both Customer and EU plants timings, so all requirements are met on time and to the correct quality level
Adhering to internal financial baselines, defined by at award business case
Forecasting, managing, monitoring and controlling cost and cash flow of the project during lifetime
Managing risks, facilitating and supporting execution of opportunities to maximize project value
Ensuring that APQP inputs/outputs within NSG are available on time to deliver to customer
Assuring PPAP activities and making sure that the documentation package for the Customer is prepared, in co-operation with the Plants specific core teams
Coordinating analyzes and managing implementation of project change requests during development in line with internal standards
Project status reporting and communication management
Engaging into key customer events (presentations, audits, etc.)
Provides consultancy and support to commercial teams ensuring innovative, responsive and competitive input to help win new businesses
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier procesu
Welurowa 6, Zawady, Białystok
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie i wprowadzanie projektów dotyczących rozwoju procesu produkcyjnego w Oddziale w Białymstoku oraz w Oddziale w Ostrołęce
Rozwiązywanie problemów technicznych oraz organizacyjnych
Analiza i raportowanie pracy linii produkcyjnych
Identyfikowanie krytycznych miejsc procesu oraz zapewnienie ich właściwej kontroli
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Forecasting Specialist
Sandomierz
Wygasła: 01.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
An opportunity has arisen within the Automotive Aftermarket business for a Forecasting Specialist reporting to the European Forecasting Manager
The purpose of the role is to manage and maintain a part level forecast for specific locations within the AGR Europe network using standard tools & processes with effective collaboration across the wider teams while ensuring routing and associated settings are effective
The successful candidate will be required to:
• Operating forecast processes for all glass and accessory items purchased and supplied within AGRE; approx. 35,000 parts
• Actively monitoring demand variances to ensure forecasts remain in line with latest market requirements with coloration with the Commercial Team
• Generating monthly performance reports with analyses / recommendations for improvement areas to increase forecast accuracy
• Active communication & collaboration with the Commercial team
• Optimising product routings for new range items, (e.g. Engineering Change Requests), making recommendations for cost savings by maximising direct shipments to hubs, satellites and end-customers
• Maintenance and control of supplying settings to ensure accurate & effective settings
• Set up & maintain planning master data based on the most optimised product routings
• Support the standardisation of the forecasting & planning parameters to drive improvements
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier produkcji
Portowa 24, Sandomierz
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę techniczną procesu komponowania zestawu szklarskiego i topienia masy szklanej w obszarze Wydziału Szkła Float – Zestawiarnia i Topienie, sporządzanie okresowych raportów techniczno – produkcyjnych, a także za nadzorowanie podległych pracowników
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
• Kontrola zmianowych i dobowych raportów z Linii głównej float
• Prowadzenie analiz produkcyjnych i systemowych
• Utrzymywanie kontaktów i prowadzenie korespondencji z Działem Technicznym w Anglii oraz innymi liniami Grupy w celu wymiany najlepszych praktyk stosowanych w procesie float
• Prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie bazy danych FPPdb.mdb
• Tłumaczenie procedur i instrukcji pracy oraz korespondencji obcojęzycznej
• Opracowywanie formularzy, instrukcji pracy oraz procedur postępowania dla procesu float w zakresie wymagań Systemu Jakości wg ISO 9001- 2001 oraz SZŚ wg ISO 14001 oraz ISO 18001
• Uczestniczenie w przeglądach kontrolnych stanu technicznego urządzeń
• Organizowanie prac i współudział w usuwaniu awarii występujących w procesie float
• Współpraca z Mistrzem ds. zestawiani i topienia oraz Mistrzem ds. formowania w zakresie sporządzania raportów produkcyjnych i systemowych
• Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Wydziałem Kontroli Jakości Szkła, Wydziałem Utrzymania Ruchu, Wydziałem Planowania Operacyjnego
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier ds. zapewnienia jakości (branża Automotive)
Strefowa 17, Chmielów (pow. tarnobrzeski)
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zatwierdzanie i kontrola wzorcowych wyrobów, tworzenie dokumentacji jakościowej
Współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości, ustalania nowych standardów jakościowych
Rozwiązywanie aktualnych problemów jakościowych (przeprowadzanie analiz, wdrażanie działań naprawczych)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę techniczną procesu komponowania zestawu szklarskiego i topienia masy szklanej w obszarze Wydziału Szkła Float – Zestawiarnia i Topienie, sporządzanie okresowych raportów techniczno – produkcyjnych, a także za nadzorowanie podległych pracowników
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
• Kontrola zmianowych i dobowych raportów z Linii głównej float
• Prowadzenie analiz produkcyjnych i systemowych
• Utrzymywanie kontaktów i prowadzenie korespondencji z Działem Technicznym w Anglii oraz innymi liniami Grupy Pilkingtona w celu wymiany najlepszych praktyk stosowanych w procesie float
• Prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie bazy danych FPPdb.mdb
• Tłumaczenie procedur i instrukcji pracy oraz korespondencji obcojęzycznej
• Opracowywanie formularzy, instrukcji pracy oraz procedur postępowania dla procesu float w zakresie wymagań Systemu Jakości wg ISO 9001- 2001 oraz SZŚ wg ISO 14001 oraz ISO 18001
• Uczestniczenie w przeglądach kontrolnych stanu technicznego urządzeń
• Organizowanie prac i współudział w usuwaniu awarii występujących w procesie float
• Współpraca z Mistrzem ds. zestawiani i topienia oraz mistrzem ds. formowania w zakresie sporządzania raportów produkcyjnych i systemowych
• Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Wydziałem Kontroli jakości szkła, Wydziałem Utrzymania Ruchu, Wydziałem Planowania Operacyjnego
w tym ręcznie wypakowywanie szyb samochodowych
- realizacja zamówień zgodnie z dokumentem
w tym skanowanie towarów i wprowadzanie danych do systemu SAP
- przygotowanie towaru do wysyłki oraz załadunek
- inwentaryzacja towarów
- przestrzeganie zasad BHP w codziennej pracy
- dbanie o porządek na magazynie i placu
- współpraca z innymi zespołami
Osoba która dołączy do zespołu Tertiary Innovation (montaż elementów dodatkowych na szybach samochodowych) na stanowisko Feasibility Coordinator, będzie odpowiedzialna za analizę ryzyka oraz koordynowanie działań mających na celu ich zminimalizowanie w obszarze strategicznych dla firmy projektów. Zakres odpowiedzialności obejmuje analizy ryzyka dla projektów w fazie RFQ a ich celem jest zapewnienie wykonalnych rozwiązań zgodnie ze wskaźnikami “on time, on quality, on cost”. Osoba ta będzie bezpośrednio rapotować do High Risk Feasibility and Tertiary Innovation Manager Europe
GŁÓWNE ZAKRESY ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• Wykorzystanie standardowego podejścia do oceny ryzyka, angażowanie i kierowanie odpowiednimi funkcjami (zespołami ekspertów technicznych) w celu ustalenia jasnego planu działania dla ofert biznesowych w ramach akceptowalnego poziomu ryzyka
• Zarządzanie i proponowanie rozwiązań w zakresie produktów, procesów, łańcucha dostaw zgodnie z możliwościami firmy zapewniając osiągnięcie celów finansowych
• Koordynacja i prowadzenie działań w celu zminimalizowania ryzyka dla strategicznych biznesów, korzystając z wiedzy i doświadczenia ekspertów
• Uwzględnienie DFM w ramach zapewnienia najlepszego rozwiązania produkcyjnego z wykorzystaniem najlepszych praktyk
• Zakres pracy rozpoczyna się od wstępnego przeglądu biznesplanu, identyfikacji ryzyka i kończy się na etapie akceptacji oferty. Ponadto w zakres pracy wchodzą również szczególnie złożone zmiany inżynieryjne, które będą wymagały działań związanych z oceną ryzyka
• Pełnienie kluczowej roli technicznej wspierającej proces ofertowania i pozyskiwania docelowego biznesu
• Opracowywanie „Lessons Learned” w przypadku nieudanych ofert oraz wkład w rozwój strategicznych technologii i definicję ich planów na wdrożenie
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Forecasting Specialist
Sandomierz
Wygasła: 26.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
An opportunity has arisen within the Automotive Aftermarket business for a Forecasting Specialist reporting to the European Forecasting Manager
The purpose of the role is to manage and maintain a part level forecast for specific locations within the AGR Europe network using standard tools & processes with effective collaboration across the wider teams while ensuring routing and associated settings are effective
The successful candidate will be required to:
• Operating forecast processes for all glass and accessory items purchased and supplied within AGRE; approx. 35,000 parts
• Actively monitoring demand variances to ensure forecasts remain in line with latest market requirements with coloration with the Commercial Team
• Generating monthly performance reports with analyses / recommendations for improvement areas to increase forecast accuracy
• Active communication & collaboration with the Commercial team
• Optimising product routings for new range items, (e.g. Engineering Change Requests), making recommendations for cost savings by maximising direct shipments to hubs, satellites and end-customers
• Maintenance and control of supplying settings to ensure accurate & effective settings
• Set up & maintain planning master data based on the most optimised product routings
• Support the standardisation of the forecasting & planning parameters to drive improvements
Przewodnictwo w kwalifikacji dostawców i zatwierdzaniu nowych produktów zarówno u istniejących, jak i potencjalnie nowych dostawców. Obejmuje to APQP (PPAP), zarządzanie projektami i Run @ Rate / potwierdzenie wydajności dostawców
Zarządzanie audytami: procesu, produktu, środowiska, BHP, zrównoważonego rozwoju / kodeksu postępowania i łańcucha dostaw
Koordynowanie programów poprawy efektywności dostawców
Zarządzanie SQIN / SDIN (reklamacje jakościowe i logistyczne). 8D - monitorowanie i rozwiązywanie problemów związanych z dostawcami
Uczestniczenie i wspieranie interdyscyplinarnych zespołów: projektowych, produkcyjnych, jakościowych, zakupowych, R&D
Wspieranie Category Teams w rozwoju strategii dostaw
Monitorowanie przestrzegania Standardów Postępowania w Biznesie NSG/Pilkington oraz ich wartości i zasad, w tym wyników NSG
Reprezentowanie funkcji Procurement zarówno w przypadku klienckich, jak i zewnętrznych audytów certyfikacyjnych
Zarządzanie dostawcami przynależącymi do danego obszaru geograficznego a mającymi wpływ na pozostałe zakłady grupy NSG.\
Zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania naszej spółki, zdobycie praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w branży Automotive w firmie o międzynarodowym zasięgu
Szczegółowe szkolenie stanowiskowe dostosowane do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
Pracę z nowoczesnymi i ciekawymi technicznie urządzeniami i technologiami
Poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych do analizy i rozwiązywania problemów produkcyjnych i jakościowych jak: SMED, 5G, 5Why, 5W +1H, Fishbone, DoE, OPL, Kaizen
Zapoznanie się z Systemem Zarządzania Jakości wg IATF
Pracę pod okiem doświadczonych Technologów, Specjalistów i Inżynierów
Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy podczas studiów inżynierskich w pracy na danym stanowisku oraz czynny udział w projektach wdrożeniowych
Możliwość przygotowania i zaprezentowania własnego projektu udoskonalania istniejących procesów technologicznych
Wykorzystanie znajomości języka angielskiego oraz poznanie kluczowych zagadnięć ze strony technicznej
Zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania naszej spółki, zdobycie praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w branży Automotive w firmie o międzynarodowym zasięgu
Szczegółowe szkolenie stanowiskowe dostosowane do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
Pracę z nowoczesnymi i ciekawymi technicznie urządzeniami i technologiami
Poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych do analizy i rozwiązywania problemów produkcyjnych i jakościowych jak: SMED, 5G, 5Why, 5W +1H, Fishbone, DoE, OPL, Kaizen
Zapoznanie się z Systemem Zarządzania Jakości wg IATF
Pracę pod okiem doświadczonych Technologów, Specjalistów i Inżynierów
Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy podczas studiów inżynierskich w pracy na danym stanowisku oraz czynny udział w projektach wdrożeniowych
Możliwość przygotowania i zaprezentowania własnego projektu udoskonalania istniejących procesów technologicznych
Wykorzystanie znajomości języka angielskiego oraz poznanie kluczowych zagadnięć ze strony technicznej
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę techniczną procesu komponowania zestawu szklarskiego i topienia masy szklanej w obszarze Wydziału Szkła Float – Zestawiarnia i Topienie, sporządzanie okresowych raportów techniczno – produkcyjnych, a także za nadzorowanie podległych pracowników
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
• Kontrola zmianowych i dobowych raportów z Linii głównej float
• Prowadzenie analiz produkcyjnych i systemowych
• Utrzymywanie kontaktów i prowadzenie korespondencji z Działem Technicznym w Anglii oraz innymi liniami Grupy Pilkingtona w celu wymiany najlepszych praktyk stosowanych w procesie float
• Prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie bazy danych FPPdb.mdb
• Tłumaczenie procedur i instrukcji pracy oraz korespondencji obcojęzycznej
• Opracowywanie formularzy, instrukcji pracy oraz procedur postępowania dla procesu float w zakresie wymagań Systemu Jakości wg ISO 9001- 2001 oraz SZŚ wg ISO 14001 oraz ISO 18001
• Uczestniczenie w przeglądach kontrolnych stanu technicznego urządzeń
• Organizowanie prac i współudział w usuwaniu awarii występujących w procesie float
• Współpraca z Mistrzem ds. zestawiani i topienia oraz mistrzem ds. formowania w zakresie sporządzania raportów produkcyjnych i systemowych
• Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Wydziałem Kontroli jakości szkła, Wydziałem Utrzymania Ruchu, Wydziałem Planowania Operacyjnego
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier R&D (Automotive)
Chmielów (pow. tarnobrzeski)
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba która dołączy do Działu R&D na tym stanowisku będzie członkiem międzynarodowego zespołu, którego działania będą się koncentrowały na wsparciu doskonalenia procesów produkcji szyb samochodowych na rynek Automotive. Celem tych działań jest planowanie rozwoju tych procesów, analiza i interpretacja wyników badań, rekomendacja działań doskonalących i wsparcie wdrożenia w celu osiągnięcia poprawy wskaźników a ponadto rozwiązywanie niestandardowych problemów technicznych dla istniejących oraz nowo wdrażanych technologii i produktów. Pracownik będzie bezpośrednio raportował do Kierownika Działu R&D
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych
• Badanie i rozwój nowych produktów, procesów, urządzeń, wyposażenia linii zgodnie z wytycznymi
• Testy walidacyjne nowych produktów
• Testy walidacyjne nowych materiałów
• Tworzenie prototypów nowych rozwiązań szyb
• Tworzenie prototypów nowego oprzyrządowania produkcji
• Rozwój urządzeń kontrolno – pomiarowych
• Rozwiązywanie niestandardowych problemów produkcyjnych/ reklamacyjnych
Osoba która dołączy do Działu R&D na tym stanowisku będzie członkiem międzynarodowego zespołu, którego działania będą się koncentrowały na wsparciu doskonalenia procesów produkcji szyb samochodowych na rynek Automotive. Celem tych działań jest planowanie rozwoju tych procesów, analiza i interpretacja wyników badań, rekomendacja działań doskonalących i wsparcie wdrożenia w celu osiągnięcia poprawy wskaźników a ponadto rozwiązywanie niestandardowych problemów technicznych dla istniejących oraz nowo wdrażanych technologii i produktów. Pracownik będzie bezpośrednio raportował do Kierownika Działu R&D
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych
• Badanie i rozwój nowych produktów, procesów, urządzeń, wyposażenia linii zgodnie z wytycznymi
• Testy walidacyjne nowych produktów
• Testy walidacyjne nowych materiałów
• Tworzenie prototypów nowych rozwiązań szyb
• Tworzenie prototypów nowego oprzyrządowania produkcji
• Rozwój urządzeń kontrolno – pomiarowych
• Rozwiązywanie niestandardowych problemów produkcyjnych/ reklamacyjnych
Koordynator ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (Branża Automotive)
Chmielów (pow. tarnobrzeski)
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Rozwój i nadzór nad Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Wdrażanie zasad i procedur opartych o wymagania standardu ISO 27001 i TISAX (Globalny standard bezpieczeństwa informacji dla przemysłu motoryzacyjnego)
Doskonalenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji poprzez wdrażanie nowych inicjatyw wynikających z potrzeb firmy lub globalnych best practices
Nadzór i aktualizacja strony SharePoint dla Systemu Bezpieczeństwa Informacji
Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji
Analiza zgodności stosowanych rozwiązań bezpieczeństwa pod kątem obowiązujących standardów, norm i regulacji
Planowanie i zarządzanie programem audytów wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa informacji
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent Biura Doradztwa Technicznego
Wołoska 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Dobór produktów do zapytań klientów
Przygotowywanie specyfikacji technicznych
Tworzenie plików z parametrami szkła i dodawanie ich do programu Spectrum (program do liczenia parametrów szkła i szyb zespolonych)
Administracja i obsługa bazy danych programu Spectrum (weryfikacja produktów oraz Deklaracji Właściwości Użytkowych)
Bieżąca współpraca z pracownikami Biura Doradztwa Technicznego oraz Działu Handlowego
Zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania naszej spółki, zdobycie praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w branży Automotive w firmie o międzynarodowym zasięgu
Szczegółowe szkolenie stanowiskowe dostosowane do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
Pracę z nowoczesnymi i ciekawymi technicznie urządzeniami i technologiami
Poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych do analizy i rozwiązywania problemów produkcyjnych i jakościowych jak: SMED, 5G, 5Why, 5W +1H, Fishbone, DoE, OPL, Kaizen
Zapoznanie się z Systemem Zarządzania Jakości wg IATF
Pracę pod okiem doświadczonych Technologów, Specjalistów i Inżynierów
Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy podczas studiów inżynierskich w pracy na danym stanowisku oraz czynny udział w projektach wdrożeniowych
Możliwość przygotowania i zaprezentowania własnego projektu udoskonalania istniejących procesów technologicznych
Wykorzystanie znajomości języka angielskiego oraz poznanie kluczowych zagadnięć ze strony technicznej
Zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania naszej spółki, zdobycie praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w branży Automotive w firmie o międzynarodowym zasięgu
Szczegółowe szkolenie stanowiskowe dostosowane do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
Pracę z nowoczesnymi i ciekawymi technicznie urządzeniami i technologiami
Poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych do analizy i rozwiązywania problemów produkcyjnych i jakościowych jak: SMED, 5G, 5Why, 5W +1H, Fishbone, DoE, OPL, Kaizen
Zapoznanie się z Systemem Zarządzania Jakości wg IATF
Pracę pod okiem doświadczonych Technologów, Specjalistów i Inżynierów
Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy podczas studiów inżynierskich w pracy na danym stanowisku oraz czynny udział w projektach wdrożeniowych
Możliwość przygotowania i zaprezentowania własnego projektu udoskonalania istniejących procesów technologicznych
Wykorzystanie znajomości języka angielskiego oraz poznanie kluczowych zagadnięć ze strony technicznej
A vacancy has arisen for a SAP MM Specialist, reporting to the Centre of Excellence Manager for Finance, Procurement & HR. This is a permanent position within IS Group Services
SAP System Support Team is a global team dedicated to the maintenance and development of SAP system, which is the main core IT system used to manage business processes. Work in the SAP team includes resolving user requests, implementing improvements and new functionalities in the system and implementation projects.Providing global support in solving problems of SAP MM systems (material management module). Main responsibilities:
Cooperation with Key Users in NSG to ensure SAP availability in accordance with an agreed level of SLA service
Configuration of SAP MM software in accordance with business requirements
Informing and training end users on changes to the system and providing additional training that will enable them to perform their daily activities
Managing the functionality of available reports in SAP MM
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik produkcji
Pomorska 55, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Zatrudnione osoby będą odpowiadać za prace produkcyjne przy produkcji szyb zespolonych, obsługę linii produkcyjnej oraz maszyn i urządzeń, a także zadania z obszaru spedycji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik utrzymania ruchu
Welurowa 6, Zawady, Białystok
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
monitorowanie poprawności działania maszyn, instalacji i urządzeń
organizacja i planowanie prac związanych z przeglądami sprzętu
systematyczne robienie przeglądów, remontów zgodnie z przygotowanym harmonogramem (SUR FBD)
wykrywanie, a następnie usuwanie różnego typu usterek czy awarii
stosowanie się do instrukcji serwisowych oraz dokumentacji o charakterze techniczno-ruchowym
wymienianie uszkodzonych części eksploatacyjnych w maszynach i urządzeniach, instalacji
sprawdzanie gotowości maszyn i urządzeń do pracy
przeprowadzanie prac o charakterze kontrolnym i pomiarowym, a także wykonywanie okresowych przeglądów
prowadzenie raportów w aplikacji SUR FBD - magazyn części eksploatacyjnych
proponowanie rozwiązań, które mają na celu usprawnienie prac
Specjalista ds. księgowości z językiem portugalskim
Portowa 24, Sandomierz
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku w Dziale Księgi Głównej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie i wprowadzanie płatności, sporządzanie zestawień płatności, bieżące monitorowanie faktur i terminów płatności za faktury, weryfikowanie wezwań do zapłaty, zarządzanie kontami klientów, a także za kontakt z klientem wewnętrznym z Brazylii
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Realizacji Projektów
Przemysłowa 4, Skierniewice
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna z koordynację realizacji zamówień szkieł elewacyjnych dla wykonawców fasad aluminiowych w języku polskim i języku angielskim
Współpraca z planowaniem produkcji, planowania oraz działem spedycji
Obecnie do Centrum Usług Wspólnych w Pilkington Polska w Sandomierzu do obszaru księgowości oraz IT poszukujemy pracowników, którzy w stopniu bardzo dobrym posługują się językiem francuskim
Zakres obowiązków:
• Codzienny kontakt (mailowy i telefoniczny) z naszymi klientami wewnętrznymi z obszaru Francji
• Realizacja zadań w jednym z obszarów: finanse lub IT
• Stała współpraca z innymi zespołami Centrum Usług Wspólnych
• Praca zgodnie z ustalonym procesem i procedurami
NBD High Risk Feasibility Coordinator (Automotive)
Sandomierz
Wygasła: 27.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
A vacancy has arisen within the Automotive OE Strategic Business Unit for the position of New Business Development High Risk Feasibility Coordinator. The successful candidate will report to the Tertiary Innovation & Feasibility Manager Europe
JOB PURPOSE:
• Responsible for analysing and coordinating actions to mitigate high risk items for New Business Sales Targets
• Risk analysis and coordinating mitigation actions to ensure “on time, on quality, on cost” feasible technical solutions for new business quotations and complex ECRs
KEY JOB DIMENSIONS:
• Working with all the Major OEMs - 12 Management Groups
• Knowledge and intimacy of these Management Groups is required as everything is bespoke from Concept through Delivery to Post End of Production
PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES:
• Utilising the Standarised risk assessment approach, involve and drive relevant functions (Technical Expert Teams) to establish clear roadmap for new business final quotation solution within an acceptable risk level
• Participate in the weekly CST review and monthly Business Plan Review to understand upcoming projects
• Contribute to initial risk identification during the monthly Business Plan review with Commercial Director, RBP Team, Product Director
• Manage and propose product, process and supply chain solutions in line with company capability and ensuring financial targets are met
• Coordinate and drive actions to mitigate high risk roadblocks using experts within SBU
• DFM included as part of insurance for best manufacturing solution using Company and Best Practice
• Engage Simulation team and R&D to assure right level of predictive simulation tools to assure right first time design solution (e.g. FEA, mould flow, electrical de-frosting circuit, 3D printer and any other advanced simulation tool available internally in NSG or outside the Company)
• Disseminate lesson learnt/knowledge repositories for high risk projects among different plants (excellence in pre-quotation stage)
• Safe working environment is promoted both within NSG and the Customer
• For std and std+ products central feasibility analysis:
• Develop – and keep regularly updated - standard tables in the tertiary area, engaging manufacturing Plants and technology experts
• Develop quotation tables for new lines / equipment / technologies engaging appropriate Resources from relevant Functions
• Keep updated standard tables already existing for secondary lines and Tooling
• Job perimeter begins with the initial Business Plan Review, risk identification and ends at “Offer Acceptance”. Additionally, there will be some particularly complex ECRs which will require Risk Assessment activities
• Develop lessons learned repository in case of unsuccessful quotations and contribute to the technology and footprint future plan
• Support CST whenever required, in discussion with customers
• Able to work in a flexible capacity adapting to different projects/tasks within the development glazing products area
• Strong ability to prioritise based on urgencies, workload and targets
• Key technical role to support the process of winning target business
• Engaging and drive TET (Technical Experts Team) in risk analysis / management and approval of technical / technological solutions required to identify and implement feasible complex and competitive new business solutions
NBD High Risk Feasibility Coordinator (Automotive)
Chmielów (pow. tarnobrzeski)
Wygasła: 27.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
A vacancy has arisen within the Automotive OE Strategic Business Unit for the position of New Business Development High Risk Feasibility Coordinator. The successful candidate will report to the Tertiary Innovation & Feasibility Manager Europe
JOB PURPOSE:
• Responsible for analysing and coordinating actions to mitigate high risk items for New Business Sales Targets
• Risk analysis and coordinating mitigation actions to ensure “on time, on quality, on cost” feasible technical solutions for new business quotations and complex ECRs
KEY JOB DIMENSIONS:
• Working with all the Major OEMs - 12 Management Groups
• Knowledge and intimacy of these Management Groups is required as everything is bespoke from Concept through Delivery to Post End of Production
PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES:
• Utilising the Standarised risk assessment approach, involve and drive relevant functions (Technical Expert Teams) to establish clear roadmap for new business final quotation solution within an acceptable risk level
• Participate in the weekly CST review and monthly Business Plan Review to understand upcoming projects
• Contribute to initial risk identification during the monthly Business Plan review with Commercial Director, RBP Team, Product Director
• Manage and propose product, process and supply chain solutions in line with company capability and ensuring financial targets are met
• Coordinate and drive actions to mitigate high risk roadblocks using experts within SBU
• DFM included as part of insurance for best manufacturing solution using Company and Best Practice
• Engage Simulation team and R&D to assure right level of predictive simulation tools to assure right first time design solution (e.g. FEA, mould flow, electrical de-frosting circuit, 3D printer and any other advanced simulation tool available internally in NSG or outside the Company)
• Disseminate lesson learnt/knowledge repositories for high risk projects among different plants (excellence in pre-quotation stage)
• Safe working environment is promoted both within NSG and the Customer
• For std and std+ products central feasibility analysis:
• Develop – and keep regularly updated - standard tables in the tertiary area, engaging manufacturing Plants and technology experts
• Develop quotation tables for new lines / equipment / technologies engaging appropriate Resources from relevant Functions
• Keep updated standard tables already existing for secondary lines and Tooling
• Job perimeter begins with the initial Business Plan Review, risk identification and ends at “Offer Acceptance”. Additionally, there will be some particularly complex ECRs which will require Risk Assessment activities
• Develop lessons learned repository in case of unsuccessful quotations and contribute to the technology and footprint future plan
• Support CST whenever required, in discussion with customers
• Able to work in a flexible capacity adapting to different projects/tasks within the development glazing products area
• Strong ability to prioritise based on urgencies, workload and targets
• Key technical role to support the process of winning target business
• Engaging and drive TET (Technical Experts Team) in risk analysis / management and approval of technical / technological solutions required to identify and implement feasible complex and competitive new business solutions
Tertiary Innovation Engineer – Materials and Chemicals (Automotive)
Sandomierz
Wygasła: 24.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
JOB PURPOSE:
Responsible for the technical development and project management of new Tertiary Innovation projects
KEY JOB DIMENSIONS:
• Responsible for the development of the assigned Tertiary Innovation projects (technical and management) – implementation of new assembly methods, adhesives, primers and materials
• Develop and propose new patents on Tertiary
• Responsible to design and execute experiments to investigate possible causes of production issues in collaboration with Quality and Engineering dpt
• Responsible for supporting the introduction on the market of Automotive new strategic products
• Responsible for managing the transfer of the new capabilities to our production plants through the preparation and constant update of the proper documentation (dFMEA, pFMEA, Validation Protocol, WI / SOP, Design Rule / MST)
Tertiary Innovation Engineer – Materials and Chemicals (Automotive)
Chmielów (pow. tarnobrzeski)
Wygasła: 24.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
JOB PURPOSE:
Responsible for the technical development and project management of new Tertiary Innovation projects
KEY JOB DIMENSIONS:
• Responsible for the development of the assigned Tertiary Innovation projects (technical and management) – implementation of new assembly methods, adhesives, primers and materials
• Develop and propose new patents on Tertiary
• Responsible to design and execute experiments to investigate possible causes of production issues in collaboration with Quality and Engineering dpt
• Responsible for supporting the introduction on the market of Automotive new strategic products
• Responsible for managing the transfer of the new capabilities to our production plants through the preparation and constant update of the proper documentation (dFMEA, pFMEA, Validation Protocol, WI / SOP, Design Rule / MST)