Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżące utrzymanie nieruchomości, w tym wykonywanie napraw i przeglądów infrastruktury budynkowej oraz instalacyjnej, reagowanie na sytuacje awaryjne, diagnozowanie i usuwanie usterek, utrzymanie budynku w pełnej sprawności technicznej
Wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych i bieżących napraw infrastruktury związanej z budynkami – tzw. „złota rączka”
Dbanie o tereny zielone – koszenie, podlewanie, nawożenie, przycinanie itp
Weryfikacja i koordynacja zgłoszeń awarii, usterek oraz modernizacji dotyczących budynków i infrastruktury w celu jak najszybszego ich usunięcia
Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich, serwisowych i remontowych
Zapewnienie codziennego wsparcia Działu Administracji w realizacji bieżących zadań
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, bieżące monitorowanie zmian przepisów
Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
Prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami
Księgowanie i uzgadnianie konta ZFŚS
Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT oraz innych wymaganych przepisami prawa
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, tj. ZUS, US, GUS, Banki oraz Audytorzy
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Współpraca z Kierownikiem Działu Księgowości i Głównym Księgowym oraz z innymi działami firmy, w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań przez Dział Księgowości
Bliska codzienna współpraca z działami biorącymi udział w procesach związanych z zarządzaniem produktem, w szczególności z działem handlowym i marketingu
Przygotowywanie dokumentacji produktowej
Wsparcie merytoryczne wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu podległych grup produktów
Praca z bazami danych i danymi systemowymi w zakresie informacji dotyczących produktów, dostawców i nabywców oraz aktualizowanie baz danych
Obsługa posprzedażowa, reklamacje, identyfikowanie elementów
Analiza potrzeb klientów i trendów rynkowych, monitoring konkurencji
Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla grupy produktów i usług powiązanych
Wspieranie Product Managerów oraz Category Managera w codziennych zadaniach
Współtworzenie i koordynacja realizacji strategii sprzedażowo-marketingowej, współpraca z działem sprzedaży w zakresie wspierania działań sprzedażowych oraz analiza ich efektywności
Planowanie i koordynacja kampanii internetowych: kanały własne, social media, e-mail marketing, SEO, SEM
Bieżąca analiza prowadzonych kampanii marketingowych – efektywność, wyciąganie wniosków, rekomendowanie i wprowadzanie zmian, monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych
Budowanie spójnego wizerunku spółki w oparciu o strategię marketingową we wszystkich kanałach i działaniach marketingowych
Skuteczne wdrażanie narzędzi AI w celu optymalizacji procesów w organizacji
Obsługa Recepcji - przyjmowanie gości, obsługa spotkań z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, nadzór nad zaopatrzeniem oraz usługami świadczonymi przez dostawców posiłków i firmy cateringowe
Obsługa centrali telefonicznej - odbieranie telefonów, udzielanie informacji o firmie, przełączanie do odpowiednich osób
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - wysyłanie, odbieranie, sortowanie, porządkowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji oraz przekazywanie do właściwych osób w firmie, zgodnie z ustalonymi procedurami
Zarządzanie kalendarzem spotkań i sal konferencyjnych
Wsparcie administracyjno-organizacyjne, w tym: zamawianie materiałów biurowych, pieczątek, wizytówek, tłumaczeń, zgodnie z wewnętrzną procedurą
Dbanie o pozytywny wizerunku firmy
Zapewnienie codziennego wsparcia dla Dyrektorów Zarządzających i Pracowników
Ścisła współpraca z innymi działami w zakresie niezbędnym dla realizacji bieżących zadań
Realizacja zadań w ramach wskazanego obszaru odpowiedzialności Biura Obsługi Klienta
Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami przez skuteczny kontakt telefoniczny i e-mailowy
Rozpoznawanie i określanie potrzeb Klientów oraz umiejętny dobór rozwiązań, samodzielne przygotowywanie ofert handlowych
Prowadzenie procesów realizacji zamówień, od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do finalizacji, w tym rozwiązywanie problemów i wyjaśnianie zgłaszanych reklamacji
Obsługa systemów CRM/ERP, wprowadzanie danych i zgłaszanych zleceń
Sporządzanie analiz i raportów okresowych mierzących efektywność działań
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie właściwym dla realizacji zadań przez obszar Działu Handlowego
Koordynacja i dbałość o sprawne funkcjonowanie Recepcji - obsługa gości, spotkań z klientami, nadzór nad zaopatrzeniem oraz usługami świadczonymi przez dostawców posiłków i firmy cateringowe
Obsługa centrali telefonicznej - odbieranie telefonów, udzielanie informacji o firmie, przełączanie do odpowiednich osób
Nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej - wysyłanie, odbieranie, sortowanie, porządkowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji oraz przekazywanie do właściwych osób w firmie, zgodnie z procedurami
Zarządzaniem kalendarzem spotkań i sal konferencyjnych
Wsparcie administracyjno-organizacyjne, w tym: zamawianie materiałów biurowych, pieczątek, wizytówek, tłumaczeń, zgodnie z wewnętrzną procedurą
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Zapewnienie codziennego wsparcia dla Dyrektorów Zarządzających i Pracowników
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań
Budowanie relacji z klientami, ich bieżąca obsługa oraz aktualizacja dokumentacji i informacji w bazie klientów, kontrola realizacji zamówień
Współpraca z Doradcą Technicznym w zakresie przygotowania i realizacji projektów handlowych
Przygotowywanie opisów do kalkulacji handlowych i ofert handlowych dla klientów
Koordynacja procesu dostawy i montażu, w tym: ustalanie szczegółów dostawy, nadzór nad rozładunkiem, bieżąca komunikacja z ekipą montażową, reagowanie w sytuacjach awaryjnych
Opracowywanie raportów i analiz sprzedażowych
Ścisła współpraca z Doradcą Technicznym oraz z innymi Działami firmy, w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań
Przygotowywanie materiałów wizualnych i graficznych w środowisku 3D i 2D na potrzeby Działu Marketingu oraz innych Działów Spółki,
Wspieranie rozwoju sprzedaży oraz udział w budowie marki poprzez realizację zadań w zakresie opracowania, przygotowania i wdrożenia narzędzi wizualnych i graficznych w środowisku 3D,
Udział w tworzeniu kampanii marketingowych i komunikacyjnych od strony graficznej, projektowanie materiałów promocyjnych,
Uczestniczenie w procesach powstawania i wdrażania koncepcji projektów, a także proponowanie i wprowadzanie rozwiązań optymalizacyjnych,
Stała współpraca z Działem Handlowym w zakresie oferowanych rozwiązań i produktów,
Współpraca z pozostałymi działami wewnętrznymi Spółki w zakresie niezbędnym do realizacji zadań przez Dział Marketingu
Aktywne monitorowanie i analiza otoczenia, w tym: działań konkurencji, trendów rynkowych, preferencji konsumentów, wyników własnych produktów, szans i ryzyka
Opracowywanie strategii, planów oraz długo- i krótkoterminowych celów kierunku rozwoju dla marki
Planowanie i realizowanie budżetów marketingowych marki, w porozumieniem z Marketing Managerem
Przygotowywanie raportów marketingowych i rekomendacji w zakresie wyników efektywności prowadzonych działań promocyjnych marki
Określanie pozycjonowania marki i jej wizerunku w otoczeniu konkurencyjnym, dbanie o spójność komunikacji marki we wszystkich kanałach
Współpraca z agencjami i podmiotami zewnętrznymi
Rekomendowanie oraz udział w targach, konferencjach, eventach branżowych, budowanie pożądanego wizerunku marki wśród klientów
Ścisła współpraca z innymi działami wewnętrznymi Spółki w zakresie niezbędnym do realizacji zadań przez Dział Marketingu
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP na terenie zakładu pracy, analiza zagrożeń zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do ich usunięcia
Prowadzenie szkoleń wstępnych dla zatrudnionych pracowników
Udział w opracowywaniu ocen ryzyka zawodowego, tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP
Wsparcie w trakcie wyjaśniania wypadków/incydentów oraz przygotowanie raportów
Udział w przygotowywaniu zestawień, raportów, prezentacji oraz sporządzaniu i aktualizacji niezbędnej dokumentacji BHP
Wsparcie Specjalisty BHP w bieżącej obsłudze szatni i odzieży roboczej oraz w codziennych obowiązkach
Realizacja pozostałych obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie właściwym dla realizacji zadań obszaru BHP
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, bieżące monitorowanie zmian przepisów
Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
Prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami
Księgowanie i uzgadnianie konta ZFŚS
Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT oraz innych wymaganych przepisami prawa
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, tj. ZUS, US, GUS, Banki oraz Audytorzy
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Ścisła współpraca z Głównym Księgowym i Dyrektorem Finansowym oraz z innymi działami firmy, w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań przez Dział Księgowości
Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych, analiza zapisów na kontach księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT oraz innych wymaganych przepisami prawa
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, tj. ZUS, US, GUS, Banki oraz Audytorzy
Nadzór nad środkami trwałymi, prowadzenie rejestrów środków trwałych, rozliczanie amortyzacji, zamykanie miesiąca i roku w obszarze rachunkowości środków trwałych
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby audytów i kontroli skarbowych
Prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Ścisła współpraca z Głównym Księgowym i Dyrektorem Finansowym oraz z innymi działami firmy, w zakresie niezbędnym do realizacji zadań przez Dział Księgowości
Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych, analiza zapisów na kontach księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT oraz innych wymaganych przepisami prawa
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, tj. ZUS, US, GUS, Banki oraz Audytorzy
Nadzór nad środkami trwałymi, prowadzenie rejestrów środków trwałych, rozliczanie amortyzacji, zamykanie miesiąca i roku w obszarze rachunkowości środków trwałych
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby audytów i kontroli skarbowych
Prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Ścisła współpraca z Głównym Księgowym i Dyrektorem Finansowym oraz z innymi działami firmy, w zakresie niezbędnym do realizacji zadań przez Dział Księgowości
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, bieżące monitorowanie zmian przepisów
Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
Prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami
Księgowanie i uzgadnianie konta ZFŚS
Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT oraz innych wymaganych przepisami prawa
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, tj. ZUS, US, GUS, Banki oraz Audytorzy
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych, kart płatniczych
Ścisła współpraca z Głównym Księgowym i Dyrektorem Finansowym oraz z innymi działami firmy, w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań przez Dział Księgowości
Manager Kategorii/Category Manager (Dział Nowych Technologii)
Nadarzyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Aktywne monitorowanie i analiza otoczenia, w tym: działań konkurencji, trendów rynkowych, preferencji klientów i dostawców, szans i ryzyk
Zarządzanie wyznaczonymi kategoriami produktów, w tym: zarządzanie cyklem produktu, wprowadzanie nowych produktów, optymalizacja portfolio, prognozowanie
Analiza badań rynkowych i danych sprzedażowych oraz przełożenie wyników na konkretne wnioski i plan działania
Regularne raportowanie i przygotowywanie rekomendacji w zakresie wyników kategorii/produktów, kontroli poziomu marży, kształtowania polityki cenowej i produktowej oraz efektywności działań promocyjnych
Przygotowywanie optymalizacji procesów i procedur wdrożeniowych
Przygotowywanie i prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń produktowych
Rekomendowanie oraz udział w targach, konferencjach, eventach branżowych związanych z zarządzaną kategorią
Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w zakresie niezbędnym do realizacji zadań przez Dział Nowych Technologii oraz współpraca z Managerami innych kategorii w celu wykorzystania potencjału rynkowego
Koordynacja i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie Recepcji - przyjmowanie gości, obsługa spotkań z klientami, nadzór nad zaopatrzeniem oraz usługami świadczonymi przez dostawców posiłków oraz firmy cateringowe
Obsługa centrali telefonicznej - odbieranie telefonów, udzielanie informacji o firmie, przełączanie do odpowiednich osób
Nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej - wysyłanie, odbieranie, sortowanie, porządkowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji oraz przekazywanie do właściwych osób w firmie, zgodnie z ustalonymi procedurami
Zarządzaniem kalendarzem spotkań i sal konferencyjnych
Wsparcie administracyjno-organizacyjne, w tym: zamawianie materiałów biurowych, pieczątek, wizytówek, tłumaczeń, zgodnie z wewnętrzną procedurą
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Zapewnienie codziennego wsparcia dla Dyrektorów Zarządzających i Pracowników
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań
Realizacja zadań w ramach delegowanego obszaru odpowiedzialności Biura Obsługi Klienta
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami przez skuteczny kontakt telefoniczny i e-mailowy
Rozpoznawanie i określanie potrzeb Klientów oraz umiejętny dobór rozwiązań
Koordynacja procesu realizacji zamówień Klienta, od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do jego finalizacji, w tym rozwiązywanie problemów i wyjaśnianie reklamacji zgłaszanych przez klientów
Obsługa systemów CRM, wprowadzanie danych i zgłaszanych zleceń
Sporządzanie raportów okresowych mierzących efektywność podejmowanych działań
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie właściwym dla realizacji zadań obszaru Działu Handlowego
Sporządzanie raportów i analiz mierzących efektywność podjętych działań
Prowadzenie negocjacji dotyczących kampanii marketingowych z klientami
Zarządzanie podległymi pracownikami, w tym: planowanie pracy zespołu, ocena kompetencji, planowanie rozwoju poszczególnych członków zespołu, wyznaczanie i rozliczanie celów, motywowanie
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie właściwym dla realizacji zadań obszaru Marketingu
Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi i efektywne funkcjonowanie w obszarze logistyki firmy (transport, gospodarka magazynowa, łańcuch dostaw)
Odpowiedzialność za wskaźniki logistyczne oraz tworzenie i zarządzanie budżetem
Stała optymalizacja procesów logistycznych w tym działania minimalizujące koszty operacyjne
Określanie priorytetów operacyjnych i finansowych oraz odpowiedzialność za realizację przyjętych celów
Prowadzenie negocjacji z dostawcami usług logistycznych
Zarządzanie polityką personalną, w tym rozwój, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z obszaru logistyki