1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. CNS OUTSOURCING IT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CNS OUTSOURCING IT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. KRAKOWIAKÓW 103 / 320

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (20) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 20 )

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
od 4800 do 5800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
od 4800 do 5800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
od 4800 do 7200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w prawie 20 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy handlowiec

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14-osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Kontakty z klientami, dobór rozwiązań IT. Poznawanie innowacyjnych produktów, udział w szkoleniach branżowych to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Korespondowanie z klientami celem przygotowania ofert
  • 2. Uczestnictwo w szkoleniach handlowych dostawców rozwiązań
  • 3. Ocena potencjału klientów uzyskanych przez naszego SDR (Sales Development Representative)
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Utrzymywanie relacji z klientami (także nie formalnych)
  • 11. Rejestrowanie pracy w systemie Microsoft Dynamics CRM
  • 12. Nadzorowanie realizacji projektów od strony handlowej
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę, to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista HelpDesk - Młodszy inżynier wsparcia

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista HelpDesk - Młodszy inżynier wsparcia

Langiewicza 60, Konstantynów Łódzki
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista HelpDesk - Młodszy inżynier wsparcia

Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista HelpDesk - Młodszy inżynier wsparcia

Langiewicza 60, Konstantynów Łódzki
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
  • Przykładowy zakres obowiązków to:
  • 1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
  • 2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
  • (np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
  • 3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
  • 4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
  • 6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
  • 7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
  • 8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
  • 9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
  • 10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
  • 11. Transport sprzętu IT do klientów
  • 12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
  • 13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
  • W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
  • Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista HelpDesk - Młodszy inżynier wsparcia

Krakowiaków 103
Wygasła: 09.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Prawnik w Dziale Bezpieczeństwa Informacji

mazowieckie
Wygasła: 08.05.2020
Młodszy specjalista (Junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Inżynier Wsparcia

Krakowiaków 103
Wygasła: 11.09.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Support Engineer

Warszawa
Wygasła: 10.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Prawnik w Dziale Bezpieczeństwa Informacji

Warszawa
Wygasła: 06.12.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Support Engineer

Warszawa
Wygasła: 21.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Support Engineer

Warszawa
Wygasła: 13.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Support Engineer

Warszawa
Wygasła: 11.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Support Engineer

Warszawa
Wygasła: 30.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Support Engineer

Warszawa
Wygasła: 06.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CNS OUTSOURCING IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.