Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk
Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk
Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk
Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk
Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób które chcą dołączyć do naszego wspaniałego zespołu i wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT. Dzięki pracy w bardziej doświadczonym zespole będziesz w stanie w najbardziej optymalny sposób zdobywać wiedzę mając na codzień kontakt z klientami naszej spółki. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk
Krakowiaków 103, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w prawie 20 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14-osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Kontakty z klientami, dobór rozwiązań IT. Poznawanie innowacyjnych produktów, udział w szkoleniach branżowych to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Korespondowanie z klientami celem przygotowania ofert
2. Uczestnictwo w szkoleniach handlowych dostawców rozwiązań
3. Ocena potencjału klientów uzyskanych przez naszego SDR (Sales Development Representative)
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Utrzymywanie relacji z klientami (także nie formalnych)
11. Rejestrowanie pracy w systemie Microsoft Dynamics CRM
12. Nadzorowanie realizacji projektów od strony handlowej
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę, to jest to praca dla Ciebie
Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie
Jeśli chcesz wszechstronnie wdrożyć się do pracy w IT, to jest to praca dla Ciebie. Dzięki pracy w 14 osobowym zespole będziesz w stanie dużo szybciej zdobywać wiedzę na pierwszej linii wsparcia. Konfiguracja urządzeń sieciowych, rozwiązywanie problemów z stacjami roboczymi, instruowanie w zakresie obsługi rozwiązań Microsoft to u nas codzienność
Przykładowy zakres obowiązków to:
1. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie obsługi systemów Microsoft Windows, pakietu Microsoft 365, przygotowywania nowych stanowisk pracy, diagnozowania awarii sprzętu oraz oprogramowania)
2. Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych IT na rzecz klientów pracodawcy
(np. w zakresie zakładania, blokowania, resetowania haseł użytkowników w ramach usług katalogowych AD)
3. Wykonywanie usług wsparcia IT na rzecz pracodawcy
4. Uczestnictwo w projektach IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
5. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji IT na rzecz pracodawcy jak i jego klientów
6. Przygotowywanie procedur oraz innych dokumentacji IT
7. Uczestnictwo w procesach pozyskiwania klientów
8. Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych
9. Samodzielne podnoszenie kwalifikacji
10. Świadczenie usług IT w siedzibach klientów
11. Transport sprzętu IT do klientów
12. Rejestrowania otrzymywanych zgłoszeń oraz wykonywanych prac w systemie biletującym
13. Instalacja urządzeń teleinformatycznych w siedzibie pracodawcy oraz w siedzibach klientów
W tej pracy szczególnie cenimy dokładność, sporą dawkę poczucia humoru oraz zdolności interpersonalne
Jeśli interesuje Cię inżynieria systemowa, sieci komputerowe czy też ogólnie informatyka i chcesz zacząć swoją pierwszą pracę lub rozwinąć swoją karierę to jest to praca dla Ciebie