Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowywaniem i aktualizowaniem Indywidualnych Planów Działania – ścieżek rozwoju zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnościami,
dobór odpowiednich form wsparcia dla każdego z uczestników,
analizą wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzykiem,
organizacją szkoleń/warsztatów,
monitoringiem zatrudnienia,
rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
motywowaniem uczestników,
udzielaniem pracodawcom informacji na temat pozyskiwania dofinansowania do zatrudnienia osób z niepełnosprawnością – przygotowywanie i prowadzenie spotkań dla pracodawców dot. zatrudniania pracowników z niepełnosprawnością,
prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
Wsparcie organizacyjne akcji wewnętrznych, aktywacji, konkursów, budujących zaangażowanie pracowników (kontakt z usługodawcami, dystrybucja gadżetów)
Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych w obrębie oddziałów firmy, kontakty z osobami odpowiedzialnymi w oddziałach i poddostawcami, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji i skutecznej realizacji
Wsparcie w przygotowaniu materiałów komunikacyjnych do różnorodnych kanałów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w celu budowania spójnego wizerunku pracodawcy (mailingi, newslettery, strony www, social media)
Przygotowanie materiałów (we współpracy z grafikami) promujących wydarzenie wśród pracowników (komunikacja, grafiki, infografiki, wideo, zdjęcia etc.)
Współpraca z innymi działami m.in.: Administracji, Komunikacji w zakresie planowania oraz realizacji działań wizerunkowych wpływających na pozytywne doświadczenia pracowników i kandydatów
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnych Planów Działania – ścieżek rozwoju zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnościami,
dobór odpowiednich form wsparcia dla każdego z uczestników,
analiza wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzykiem,
organizacja szkoleń/warsztatów,
monitoring zatrudnienia,
rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych,
motywowanie uczestników,
udzielanie pracodawcom informacji na temat pozyskiwania dofinansowania do zatrudnienia osób z niepełnosprawnością – przygotowywanie i prowadzenie spotkań dla pracodawców dot. zatrudniania pracowników z niepełnosprawnością,
prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
Chcesz wiedzieć, jak możesz wykorzystać u nas swoje mocne strony? Dzięki nim, będziesz:
Pełnić kluczową rolę w rozwoju naszych fundacyjnych szkoleń oraz wsparciu naszych wewnętrznych trenerów
Brać czynny udział w spotkaniach biznesowych, mających na celu wsparcie biznesu w procesach edukacji, rekrutacji i zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami
Badać i analizować potrzeby edukacyjne biznesu w celu zaproponowania optymalnych i spersonalizowanych rozwiązań w postaci kursów, szkoleń i/ lub innych działań edukacyjnych
Odpowiadać za jakościowy i merytoryczny proces realizacji szkoleń (przygotowanie modułów szkoleniowych i prezentacji zgodnie z fundacyjnymi standardami, prowadzenie szkoleń online/ stacjonarnych lub pomoc w przygotowaniu do poprowadzenia ich innym trenerom, przygotowanie certyfikatów dla uczestników szkoleń, dbanie o formalności związane z realizacją i rozliczeniami szkoleń, ewaluacja szkoleń, zbieranie referencji)
Kreować i projektować nowe produkty i narzędzia szkoleniowe we współpracy z zespołem trenerów
Zarządzać i dbać o rozwój oraz jakość bazy fundacyjnych szkoleń
Współpracować z grupą fundacyjnych trenerów na obszarze całej Polski (spotkania mentoringowe online, wsparcie w przygotowaniu do realizacji szkoleń, wsparcie we współprowadzeniu szkoleń, badanie potrzeb rozwojowych trenerów, organizowanie i ew. prowadzenie szkoleń rozwojowych dla grupy trenerów, onboarding nowych trenerów)
Administrować bazą sprzętów szkoleniowych oraz dbać o zakup nowych narzędzi
Zarządzać i aktualizować bazą fundacyjnych trenerów
Odpowiadać za aktualizowanie naszej bazy pracodawców
Przygotowywać raporty, prezentacje i podsumowania działań szkoleniowych
Chcesz wiedzieć, jak możesz wykorzystać u nas swoje mocne strony? Dzięki nim, będziesz:
organizować i prowadzić spotkania biznesowe, mające na celu wsparcie biznesu w procesach rekrutacji i zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami,
promować i rozwijać ideę inkluzywności i dostępności rynku pracy dla osób z niepełnosprawnościami w ramach naszego międzysektorowego Partnerstwa Inclu(vi)sion,
planować i współorganizować spotkania Partnerstwa,
odpowiadać za komunikację z Partnerami oraz firmami zainteresowanymi dołączeniem do Partnerstwa,
odpowiadać za współpracę z zarządem, dostawcami usług (wynajem sal i sprzętu, cateringu, dbanie o dostępność organizowanych spotkań) i/lub agencjami eventowymi,
odpowiadać aktualizowanie naszej bazy Partnerów oraz nowych porozumień,
przygotowywać raporty, prezentacje i podsumowania działań Partnerstwa,
dbać o aktualizację treści na stronie Inclu(vi)sion we współpracy z naszym działem komunikacji i IT,
wspierać swój fundacyjny zespół w zakresie sprzedaży oraz współpracy z pracodawcami
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
- Sortowanie i kompletowanie zamówień magazynowych przy użyciu skanera. Prace pomocnicze. Dbałość o powierzony towar i mienie firmy.
- Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00
Kwalifikowanie uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia. Bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami
w tym diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych. Opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu. Współpraca ze specjalistą d.s. rynku pracy w celu pozyskania przez niego nowych ofert pracy
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych
opracowanie dokumentów aplikacyjnych uczestnika/czki projektu oraz przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej
rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych
monitorowanie zatrudnienia
prowadzenie dokumentacji projektowej
sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań. Realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych
Kwalifikowanie uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia. Bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami
w tym diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych. Opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu. Współpraca ze specjalistą d.s. rynku pracy w celu pozyskania przez niego nowych ofert pracy
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych
opracowanie dokumentów aplikacyjnych uczestnika/czki projektu oraz przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej
rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych
monitorowanie zatrudnienia
prowadzenie dokumentacji projektowej
sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań. Realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych
organizacja działań zmierzających do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w tym wsparcia miękkiego, organizacja staży, nawiązywanie relacji z pracodawcami,
aktywne poszukiwanie miejsc pracy i stażu dla uczestników projektu,
efektywna współpraca z zespołem projektowym, między innymi z innymi job crafterami, rekruterami, doradcami zawodowymi, psychologiem,
rzetelne prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
przygotowanie oraz nadzór prowadzonych w ramach projektów szkoleń, kursów, warsztatów i staży
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
Koordynator/ Koordynatorka ds. Trade Marketingu (z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Warszawa
Wygasła: 20.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
współtworzenie strategii działań trade marketingowych poprzez tworzeniu planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych,
przygotowywanie szczegółowych analiz na podstawie badań konsumenckich oraz komunikacja priorytetów dla sklepów niezrzeszonych,
monitorowanie oraz analizowanie prowadzonych działań pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej,
inicjowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż
Specjalista/Specjalistka ds. BHP (z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Sierpc
Wygasła: 20.05.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kształtowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w działach produkcji, sprzedaży i biurowych,
podejmowanie inicjatyw kontrolnych, prewencyjnych i edukacyjnych, mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy oraz wzrost świadomości pracowników w tym obszarze,
tworzenie, wdrażanie oraz doskonalenie standardów BHP, PPOŻ,
koordynowanie i przeprowadzanie szkolenia tematycznego z zakresu BHP,
sporządzanie raportów z zakresu BHP, w tym prowadzić dokumentacje powypadkowe,
uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu BHP,
monitorowanie przestrzeganie wymogów prawnych i systemowych w obszarze BHP. oraz wspieraniu kadry kierowniczej w egzekwowaniu przestrzegania przepisów i zasad BHP
prowadzenie wymaganych rejestrów oraz sprawozdawczości,
współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z powierzonych obowiązków
rozliczanie czasu pracy, bieżące raportowanie wyników działu,
realizowanie strategii działu, wdrażanie nowych strategii i pomysłów,
aktywne poszukiwanie pracowników: redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja przesłanych aplikacji, kontakt telefoniczny z Kandydatem, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży B2B (z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Gdańsk
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie ofert dla klientów B2B we współpracy z Specjalistami ds. Kluczowych Klientów B2B,
obsługa sprzedaży do klientów B2B (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności, windykacja),
wsparcie w obsłudze zamówień i sprzedaży Specjalisty ds. Kluczowych Klientów B2B,
dbanie o przebieg procesu sprzedażowego,
monitorowanie rezultatów przesłanych ofert,
aktywne wsparcie w realizacji wyników sprzedażowych zespołu B2B,
utrzymywanie długofalowej relacji z klientami firmy,
utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z Klientami, kanałami komunikacji używanymi w Cyfrowe.pl (m.in. mail, telefon, social media) w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi klienta biznesowego,
rozwijanie wiedzy własnej z zakresu oferowanego asortymentu,
zarządzanie bazami danych klientów, takich jak CRM oraz obsługa dedykowanych systemów klasy ERP,
aktywny udział w wydarzeniach branżowych,
aktywny udział w poszukiwaniu usprawnień funkcjonowania działu B2B (narzędzia, rozwiązania etc),
koordynowanie procesu ofertowego. Pomoc w przygotowaniu ofert, wyceny transportu i warunków dostaw. Analiza dokumentów handlowych ( umowy, zapytania ofertowe)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy,
kompleksowe wsparcie pracowników i kadry managerskiej szczególnie w zakresie zapytań dot. prawa pracy (podstawowa wiedza) i wewnętrznych procesów HR,
prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, aneksy do umów, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy,
weryfikowanie grafików czasu pracy w dedykowanym do tego programie,
sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na wewnętrzne potrzeby firmy,
udział we wdrożeniu nowych kontraktów od strony kadrowej,
Analityk Łańcucha Dostaw (z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Bydgoszcz
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
dostarczanie wewnątrz działu niezbędnych informacji potrzebnych do optymalizacji zapasów, procesów oraz kosztów logistyki,
rekomendowanie zmiany w parametrach utrzymywania zapasu oraz w parametrach zakupowych,
analiza i raportowanie zmiany planów sprzedaży oraz dostarczanie działom współpracującym aktualnych informacji w celu zapewnienia dostępności produktów,
rozwijanie narzędzia do analizowania i raportowania w celu przyspieszenia procesów obróbki danych i pozyskiwania wiedzy,
wykonywanie innych poleceń Pracodawcy w ramach umówionego rodzaju pracy
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością,
prowadzenie warsztatów umiejętności społecznych i zawodowych,
wsparcie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosprawnością, w utrzymaniu postawy aktywizacyjnej – chęci dokształcania się i poszukiwania pracy,
opracowanie programów zajęć oraz materiałów szkoleniowych,
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
Specjalista/Specjalistka ds. Rozliczeń (projekty PFRON i UE)
Warszawa
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Chcesz wiedzieć, jak możesz wykorzystać u nas swoje super moce? Dzięki nim będziesz:
jak Kapitan Ameryka planować i zarządzać budżetami powierzonych Ci projektów,
ze szpiegowska precyzją Czarnej Wdowy dbać o poprawność i kompletność dokumentacji księgowej,
niczym Strażnik Galaktyki troszczyć się o transfer płatności związanych z projektem,
z łuczniczą precyzją Clinta Burtona przygotowywać analizy i prognozy finansowe misji projektowych,
odpowiadać za przygotowanie sprawozdań z postępu finansowego projektu i tak jak Kapitan Marvel raportować prowadzone w galaktyce finansowe operacje specjalne,
niczym Tony Stark prowadzić negocjacje z instytucjami grantodawczymi,
tak jak Spider Man wspierać swój fundacyjny zespół w zakresie pajęczej sieci projektowych tematów
Chcesz wiedzieć, jak możesz wykorzystać u nas swoje super moce? Dzięki nim będziesz wspierać nas w takich zadaniach, jak:
obsługa naszego autorskiego narzędzia do kontrolingu realizowanych projektów w nadprzestrzeni galaktyki SharePoint i na lokalnych lądowiskach laptopowych,
wsparcie swoją super mocą analityczną użytkowników narzędzia w wyjaśnianiu rozbieżności i replanowaniu – by oddziały ciut wiedziały, gdzie pieniądze się podziały ;)
obsługa systemu kwartalnego premiowania – by raz na kwartał przekuć moc litery rynku pracy na cyferki na kontach autorów sukcesu naszych klientów,
kontrola kosztorysów planowanej/zrealizowanej działalności gospodarczej, by nasz fundacyjny skarbiec opływał w dostatek a żadna czarna dziura ani burza meteorytów nie była nam straszna,
ścisła współpraca z Dyrektorką Finansową zw. z rozwojem kontrollingu w Fundacji – to dopiero będzie kosmos w Twojej pracy! Podróże nadświetlne w finansową przyszłość jak i śledztwa księgowe z użyciem wszystkich ww. systemów (a w razie kryzysu szklana kula też jest ;)),
tolerancja na pozytywną dawkę energii – z nami raczej umrzesz ze śmiechu niż padniesz z powagi 😊
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
budowanie, aktualizowanie i administrowanie bazą firm współpracujących z Oddziałem Fundacji,
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z pracodawcami zainteresowanymi zatrudnieniem osób z niepełnosprawnościami,
kompleksowe prowadzenie kontraktów biznesowych (przygotowanie oferty, prezentacja usług, formalizowanie umowy współpracy),
współpraca z Job Crafterem i Specjalistą ds. rekrutacji w zakresie prowadzonych procesów rekrutacji, pozyskiwanie nowych ofert pracy oraz bieżąca praca z Klientami Fundacji,
wsparcie pracodawców w zakresie podstawowego doradztwa w obszarze zatrudniania osób z niepełnosprawnościami, dostosowania stanowiska pracy, zarządzania zespołem różnorodnym, organizacja pracy Klienta/-ki,
reprezentowanie Fundacji w trakcie eventów związanych z tematyką rynku pracy, HR, promocja zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami (targi, giełdy, konferencje, seminaria itp.)
prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością,
prowadzenie warsztatów grupowych,
wspieranie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier, psychologicznych związanych z niepełnosprawnością, w utrzymaniu postawy aktywizacyjnej – chęci dokształcania się i poszukiwania pracy,
opracowanie programów zajęć oraz materiałów szkoleniowych,
współpraca z zespołem specjalistów (doradca zawodowy, job crafter, specjalista ds. rekrutacji),
budowanie, aktualizowanie i administrowanie baz firm współpracujących z Oddziałem Fundacji,
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z pracodawcami zainteresowanymi zatrudnieniem osób z niepełnosprawnościami,
kompleksowe prowadzenie kontraktów biznesowych (przygotowanie oferty, prezentacja usług, formalizowanie umowy współpracy),
współpraca z Job Crafterem i Specjalistą ds. rekrutacji w zakresie prowadzonych procesów rekrutacji, pozyskiwania nowych ofert pracy oraz bieżącej pracy z Klientami Fundacji,
wsparcie pracodawców w zakresie podstawowego doradztwa w obszarze zatrudniania osób z niepełnosprawnościami, dostosowania stanowiska pracy, zarządzania zespołem różnorodnym, organizacji pracy Klienta/-ki,
reprezentowanie Fundacji w trakcie eventów związanych z tematyką rynku pracy, HR, promocją zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami (targi, giełdy, konferencje, seminaria itp.)
prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością,
prowadzenie warsztatów umiejętności społecznych i zawodowych,
wsparcie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosprawnością, w utrzymaniu postawy aktywizacyjnej – chęci dokształcania się i poszukiwania pracy,
opracowanie programów zajęć oraz materiałów szkoleniowych,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnych Planów Działania – ścieżek rozwoju zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnościami
dobór odpowiednich form wsparcia dla każdego z uczestników
analiza wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk
organizacja szkoleń/warsztatów
monitoring zatrudnienia
rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych
motywowanie uczestników
udzielanie pracodawcom informacji na temat pozyskiwania dofinansowania do zatrudnienia osób z niepełnosprawnością – przygotowywanie i prowadzenie spotkań dla pracodawców dot. zatrudniania pracowników z niepełnosprawnością
prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
Prowadzenie działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącym zapotrzebowaniem. Przygotowanie i publikacja ogłoszeń o pracę. Prowadzenie administracji filii (m.in.rejestracja
wysyłka dokumentów). Pozyskiwaniem kandydatów przez social media. Poszukiwania kierunkowych i aktywnych działań w terenie. Wstępna ocena kompetencji i kwalifikacji kandydatów. Wsparcie procesów rekrutacji i selekcji. Bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami (potencjalnymi kandydatami do pracy). Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces przygotowania kandydata do pracy (doradca zawodowy
psycholog
trener pracy
job crafter). Monitoring rozpoczętych procesów rekrutacyjnych oraz etapu adaptacji w miejscu pracy. Bieżące pracę administracyjne związane ze stanowiskiem pracy. Przygotowanie raportów
zestawień i miesięcznych sprawozdań z realizacji działań.
Praca od poniedziałku do piątku
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
kwalifikacja uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
bezpośrednia praca z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
projektowanie i prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online,
opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
monitoringi zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań
realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik)
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za działania związane z tworzeniem treści na zadany temat. Zadaniem Copywritera jest uwzględnianie w realizowanych zleceniach fraz kluczowych, będących pozycjonowanym produktem. Do innych obowiązków pełnionych na tym stanowisku należą: korekta oraz optymalizacja istniejących treści bądź artykułów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier
Włocławek
Wygasła: 23.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Rozładunek i załadunek towaru
Rozkładanie towaru w magazynie, zgodnie z przypisaną lokalizacją