Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Gathering business intelligence from a variety of sources including company data, industry and field reports, public information, or purchased sources
Assessing market strategies by analyzing related products, markets, or trends
Using business intelligence data and tools to identify and monitor current and potential customers
Identifying markets for future product development and methods to improve sales of existing products by analyzing technology trends
Compiling business intelligence or trends to support actionable recommendations
Maintaining current knowledge of industry and business trends through communication with for example professional organizations, suppliers, customers, or competitors
Summarizing financial and economic data reports for review by executives, managers, clients, and stakeholders
Management and development of Salesforce to ensure full utilization and tailoring of the platform to match and support business objectives
Overseeing all system maintenance and configurations in Salesforce, including user set up's, roles, profiles, groups, queues, security and permissions, workflows and validation rules, custom objects, and fields
SMSAPI to marka LINK Mobility Poland. Dostarczamy biznesowe narzędzia komunikacji mobilnej firmom z Polski i zagranicy. Poprzez kanał SMS pomagamy realizować cele takie jak: sprzedaż, marketing, powiadomienia i autoryzację danych. Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu w ramach zastępstwa. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: bieżąca obsługa klienta oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami na najwyższym poziomie
Twoje główne zadania:
• Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów;
• Poszukiwanie i propozycja rozwiązań odpowiednich dla obsługiwanych klientów;
• Realizacja celów jakościowych (NPS, realizacja zadań, wysoki standard pracy);
• Badanie potrzeb klienta (telefonicznie/chat/mail);
SMSAPI to marka LINK Mobility Poland. Dostarczamy biznesowe narzędzia komunikacji mobilnej firmom z Polski i zagranicy. Poprzez kanał SMS pomagamy realizować cele takie jak: sprzedaż, marketing, powiadomienia i autoryzację danych. Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu w ramach zastępstwa. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: bieżąca obsługa klienta oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami na najwyższym poziomie
Twoje główne zadania:
• Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów;
• Poszukiwanie i propozycja rozwiązań odpowiednich dla obsługiwanych klientów;
• Realizacja celów jakościowych (NPS, realizacja zadań, wysoki standard pracy);
• Badanie potrzeb klienta (telefonicznie/chat/mail);
SMSAPI to marka LINK Mobility Poland. Dostarczamy biznesowe narzędzia komunikacji mobilnej firmom z Polski i zagranicy. Poprzez kanał SMS pomagamy realizować cele takie jak: sprzedaż, marketing, powiadomienia i autoryzację danych. Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu w ramach zastępstwa. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: bieżąca obsługa klienta oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami na najwyższym poziomie
Twoje główne zadania:
• Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów;
• Poszukiwanie i propozycja rozwiązań odpowiednich dla obsługiwanych klientów;
• Realizacja celów jakościowych (NPS, realizacja zadań, wysoki standard pracy);
• Badanie potrzeb klienta (telefonicznie/chat/mail);
SMSAPI to marka LINK Mobility Poland. Dostarczamy biznesowe narzędzia komunikacji mobilnej firmom z Polski i zagranicy. Poprzez kanał SMS pomagamy realizować cele takie jak: sprzedaż, marketing, powiadomienia i autoryzację danych. Obecnie, do naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: bieżąca obsługa klienta oraz podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami na najwyższym poziomie
Twoje główne zadania:
• Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów;
• Poszukiwanie i propozycja rozwiązań odpowiednich dla obsługiwanych klientów;
• Realizacja celów jakościowych (NPS, realizacja zadań, wysoki standard pracy);
• Badanie potrzeb klienta (telefonicznie/chat/mail);
SMSAPI to marka LINK Mobility Poland. Dostarczamy biznesowe narzędzia komunikacji mobilnej firmom z Polski i zagranicy. Poprzez kanał SMS pomagamy realizować cele takie jak: sprzedaż, marketing, powiadomienia i autoryzację danych. Obecnie, do naszego zespołu poszukujemy Businness Account Managera. Twoim celem będzie nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: bieżąca obsługa klienta, telefoniczny oraz mailowy kontakt zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi Klientami SMSAPI
Twoje główne zadania:
• Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów;
• Poszukiwanie i propozycja rozwiązań odpowiednich dla obsługiwanych klientów;
• Pozyskiwanie nowych klientów;
• Realizacja celów jakościowych (NPS, realizacja zadań, wysoki standard pracy) oraz sprzedażowych (wyniki sprzedaży, ilość nowych rejestracji, efektywność pozyskania klientów);
• Badanie potrzeb klienta (telefonicznie/chat/mail);
• Prezentacja i składanie ofert handlowych (telefonicznie/chat/mail); negocjowanie cen i ofert utrzymaniowych;
• Administrowanie dokumentami klienckimi;
• Współpraca z działem marketingu (kampanie onboardingowe), przygotowywanie tłumaczeń krótkich materiałów na potrzeby firmy
SMSAPI to marka LINK Mobility Poland. Dostarczamy biznesowe narzędzia komunikacji mobilnej firmom z Polski i zagranicy. Poprzez kanał SMS pomagamy realizować cele takie jak: sprzedaż, marketing, powiadomienia i autoryzację danych. Twoim celem będzie zawieranie współpracy z klientami polskimi i zagranicznymi. Do Twoich zadań będzie należeć aktywna sprzedaż, wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów wynikających ze świadczonych usług lub zgłaszanie ich do odpowiednich działów oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami
• Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedażowego;
• Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami naszego serwisu;
• Analiza potrzeb klienta oraz aktywne uczestnictwo w usprawnianiu procesów sprzedaży;
• Kontrolowanie płatności dokonywanych przez klientów;