Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (79)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 79 )
Kierownik Centrum Innowacji
Łabiszyńska 25, Targówek, Warszawa
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizacja zadań operacyjnych Centrum w szczególności:
Nawiązuje i kieruje współpracą z przedsiębiorcami będącymi adresatem działań Centrum
Koordynuje współpracę Centrum z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu
Odpowiada za przepływ informacji wewnątrz Centrum i pomiędzy Centrum a Uniwersytetem i wszelkimi podmiotami zewnętrznymi
Uczestniczy w pracach wewnętrznych zespołów, grup roboczych, komitetów powoływanych wewnątrz Uniwersytetu oraz przez podmioty zewnętrzne reprezentując Centrum
Administracja i zarządzanie pracownikami centrum
Realizacja regulaminowego celu Centrum jakim jest bieżąca ocena projektów wspieranych przez Centrum
Koordynacja komunikacji prowadzonej przez Centrum
Dbanie o dobry wizerunek Centrum tak wewnątrz Uniwersytetu jak i na zewnątrz
Współpraca z Garażem oraz Przewodniczącym Garażu Centrum Innowacji
Przygotowywania propozycji budżetu Centrum
Przygotowuje kwartalne i roczne sprawozdania z działalności Centrum
Bezpośredni nadzór nad pracownikami Centrum
Administrowanie mieniem Centrum
Zastępowanie Dyrektora Centrum podczas jego nieobecności
prowadzenie zajęć z języka angielskiego (90 min.) na studiach stacjonarnych / niestacjonarnych: 2 razy w tygodniu, poniedziałki i środy, po 90min, o godz. 8:00, 9:45,11:30 i 13:15
współpraca przy układaniu testów zaliczeniowych
nadzorowanie aktywności studentów na platformie wspierającej zajęcia kontaktowe
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
prowadzenie spraw związanych z opłatami studentów (weryfikacja, wezwania do zapłaty, skreślenia i uchylenia skreśleń)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
realizacja innych zadań przydzielonych przez przełożonego
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
prowadzenie spraw związanych z opłatami studentów (weryfikacja, wezwania do zapłaty, skreślenia i uchylenia skreśleń)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
realizacja innych zadań przydzielonych przez przełożonego
koordynowanie i realizacja prac związanych z mobilnością studentów i pracowników Uczelni
pozyskiwanie partnerów zagranicznych i utrzymywanie z nimi współpracy, w ramach strategii umiędzynarodowienia Uczelni
realizacja projektów zleconych w ramach strategii umiędzynarodowienia Uczelni
organizowane wydarzeń informacyjnych, integracyjnych, adaptacyjnych dla studentów zagranicznych
przygotowywanie materiałów i spotkań informacyjnych związanych z mobilnością studentów na studia i praktyki za granicę oraz związanych z adaptacją studentów zagranicznych WSB
zapewnienie obiegu dokumentów i zarządzanie przepływem informacji w obszarze działań realizowanych przez DWZ w Uczelni
wspieranie organizacji wizyt przedstawicieli Uczelni za granicą oraz wizyt delegacji partnerów zagranicznych na Uczelni
rekrutacja studentów zagranicznych na studia, koordynowanie codziennej pracy w dziale rekrutacji dla cudzoziemców
wsparcie w bieżącej obsłudze studentów zagranicznych w dziale w ramach Welcome Point
administrowanie nieruchomościami uczelni wraz z opieką nad salami dydaktycznymi
planowanie i kontrola terminowości realizacji przeglądów technicznych wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi (realizacja zaleceń z przeglądów)
prowadzenie dokumentacji podległych nieruchomości
obsługa zgłaszanych uwag i usterek przez użytkowników budynku
nadzór nad bieżącymi naprawami i konserwacjami w podległych obiektach
identyfikacja potrzeb remontowych i inwestycyjnych w nieruchomościach
monitoring i kontrola usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie ich terminowości i jakości wykonaniakontrola kosztów i opisywanie faktur związanych z pracą działu administracji
bieżąca obsługa działu administracji w tym m.in.: realizacja zakupów (materiały dydaktyczne, wyposażenie biur)
koordynacja działań związanych z organizacją zajęć dla studentów
współpraca z innymi działami w zakresie prac realizowanych przez dział administracji
współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży B2B,
budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi WSB i pozyskiwanie nowych w procesie rekrutacji kandydatów na studia,
badanie potrzeb klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz uczestniczenie w przygotowywaniu oferty dedykowanej (głównie studia podyplomowe, MBA, szkolenia, a także studia wyższe),
wspieranie klientów w wyborze oferty dostosowanej do potrzeb biznesowych,
aktywne uczestnictwo w realizacji działań marketingowych (m.in. udział w targach, eventach),
współpraca z największą Grupą prywatnych uczelni w Polsce. Wysoce rozpoznawalną i cenioną na rynku szkolnictwa wyższego marką WSB
Koordynowanie i realizacja prac związanych z mobilnością studentów i pracowników Uczelni
Pozyskiwanie partnerów zagranicznych i utrzymywanie z nimi współpracy, w ramach strategii umiędzynarodowienia Uczelni
Realizacja projektów zleconych w ramach strategii umiędzynarodowienia Uczelni
Organizowane wydarzeń informacyjnych, integracyjnych, adaptacyjnych dla studentów zagranicznych
Oprzygotowywanie materiałów i spotkań informacyjnych związanych z mobilnością studentów na studia i praktyki za granicę oraz związanych z adaptacją studentów zagranicznych WSB
Zapewnienie obiegu dokumentów i zarządzanie przepływem informacji w obszarze działań realizowanych przez DWZ w Uczelni
Wspieranie organizacji wizyt przedstawicieli Uczelni za granicą oraz wizyt delegacji partnerów zagranicznych na Uczelni
Rekrutacja studentów zagranicznych na studia, koordynowanie codziennej pracy w dziale rekrutacji dla cudzoziemców
Wsparcie w bieżącej obsłudze studentów zagranicznych w dziale w ramach Welcome Point
Zapewnienie sprawnej, przyjaznej i terminowej obsługi studentów oraz pracowników dydaktycznych również w ramach powierzonego obszaru
Kierowanie zespołem oraz organizacją pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru, współpraca z innymi działami
Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz podejmowanie decyzji menedżerskich
Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów
Nadzór nad prowadzoną ewidencją i sprawozdawczością oraz zapewnienie danych sprawozdawanych do systemu POLON, a także stan raportów zwrotnych z tegoż systemu
Gotowość do wdrożeń rozwiązań zapewniających automatyzację i informatyzację pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru
Zapewnienie sprawnej, przyjaznej i terminowej obsługi studentów oraz pracowników dydaktycznych również w ramach powierzonego obszaru
Kierowanie zespołem oraz organizacją pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru, współpraca z innymi działami
Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz podejmowanie decyzji menedżerskich
Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów
Nadzór nad prowadzoną ewidencją i sprawozdawczością oraz zapewnienie danych sprawozdawanych do systemu POLON, a także stan raportów zwrotnych z tegoż systemu
Gotowość do wdrożeń rozwiązań zapewniających automatyzację i informatyzację pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru
Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami - Specjalista w Biurze Karier i Praktyk
Łabiszyńska 25, Targówek, Warszawa
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i wdrażanie rozwiązań zwiększających dostępność kształcenia dla studentów z niepełnosprawnościami (SzN) na Uczelni, w tym:
dostosowanie i aktualizowanie procedur, regulaminów dla kandydatów na studia,
dostosowanie i aktualizowanie procedur, regulaminów, programów i planu studiów, trybu zajęć i egzaminów, ścieżek kariery, urlopów dziekańskich, wniosków o udzielenie wsparcia, itp. dla studentów,
współpraca przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych,
opracowanie i aktualizowanie katalogu usług,
współpraca ze stowarzyszeniami osób z niepełnosprawnościami i inicjowanie współpracy z organizacjami pozarządowymi,
prowadzenie dyżurów oraz koordynowanie informacji dla SzN na stronie internetowej oraz innych formach przekazu,
monitorowanie dostępności infrastruktury technicznej na Uczelni i konsultowanie nowych inwestycji na Uczelni,
konsultowanie specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego wyposażenia sal dydaktycznych i pomieszczeń biurowych,
udział w organizacji szkoleń podnoszących świadomość o niepełnosprawności,
określanie potrzeb związanych ze studiowaniem SzN w szczególności: likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej, dostępu do zasobów informacyjnych, zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom z niepełnosprawnościami i przewlekle chorym,
prowadzenie rejestru studentów z niepełnosprawnościami,
współpraca w realizacji zadań projektu dofinansowanego „Uczelnia dostępna,
realizacja zadań wynikających ze stanowiska specjalisty w Biurze Karier i Praktyk
Zapewnienie sprawnej, przyjaznej i terminowej obsługi studentów oraz pracowników dydaktycznych również w ramach powierzonego obszaru
Kierowanie zespołem oraz organizacją pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru, współpraca z innymi działami
Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz podejmowanie decyzji menedżerskich
Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów
Nadzór nad prowadzoną ewidencją i sprawozdawczością oraz zapewnienie danych sprawozdawanych do systemu POLON, a także stan raportów zwrotnych z tegoż systemu
Gotowość do wdrożeń rozwiązań zapewniających automatyzację i informatyzację pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
prowadzenie spraw związanych z opłatami studentów (weryfikacja, wezwania do zapłaty, skreślenia i uchylenia skreśleń)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
Zapewnienie sprawnej, przyjaznej i terminowej obsługi studentów oraz pracowników dydaktycznych również w ramach powierzonego obszaru
Kierowanie zespołem oraz organizacją pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru, współpraca z innymi działami
Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz podejmowanie decyzji menedżerskich
Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów
Nadzór nad prowadzoną ewidencją i sprawozdawczością oraz zapewnienie danych sprawozdawanych do systemu POLON, a także stan raportów zwrotnych z tegoż systemu
Gotowość do wdrożeń rozwiązań zapewniających automatyzację i informatyzację pracy dziekanatu w ramach powierzonego obszaru
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
prowadzenie spraw związanych z opłatami studentów (weryfikacja, wezwania do zapłaty, skreślenia i uchylenia skreśleń)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
Specjalista ds. Karier i Praktyk w Biurze Karier i Praktyk
Łabiszyńska 25, Targówek, Warszawa
Wygasła: 16.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa studentów w zakresie staży i praktyk zawodowych (informacja, organizacja, weryfikacja)
kompleksowa obsługa firm/instytucji przyjmujących studentów na staże i praktyki (informacja, organizacja)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej staży i praktyk zawodowych
kompleksowa obsługa firm/instytucji współpracujących z BKiP (w tym w ramach Programu Partnerstwa Biznesowego, spotkań z pracodawcami, wizyt studyjnych itp.)
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
prowadzenie spraw związanych z opłatami studentów (weryfikacja, wezwania do zapłaty, skreślenia i uchylenia skreśleń)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
prowadzenie spraw związanych z opłatami studentów (weryfikacja, wezwania do zapłaty, skreślenia i uchylenia skreśleń)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
prowadzenie spraw związanych z opłatami studentów (weryfikacja, wezwania do zapłaty, skreślenia i uchylenia skreśleń)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży B2B
budowanie długotrwałych relacji z klientami WSB i pozyskiwanie nowych
badanie potrzeb klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz uczestniczenie w przygotowywaniu oferty dedykowanej (głównie studia podyplomowe, MBA, szkolenia, a także studia wyższe)
wspieranie klientów w wyborze oferty dostosowanej do potrzeb biznesowych
aktywne uczestniczenie w realizacji działań marketingowych (np. udział w targach, eventach)
praca z rozpoznawalną i cenioną na rynku szkolnictwa wyższego marką WSB
Pracownik do wsparcia wdrożenia nowego narzędzia do organizacji egzaminów dyplomowych oraz przebiegu procesu dyplomowania
Łabiszyńska 25, Targówek, Warszawa
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania na ścieżkach polskich i anglojęzycznych (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy) z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania
przegląd i monitorowanie dostępnych źródeł współfinansowania ze środków publicznych dedykowanych szkołom wyższym (fundusze krajowe, fundusze unijne)
udział w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe, w tym obsługa programów aplikacyjnych
koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie
monitoring wykonalności budżetów projektów oraz realizacji wskaźników i rezultatów
cykliczna weryfikacja sprawozdań i raportów finansowych projektów pod względem kwalifikowalności wydatków
tworzenie rocznych planów finansowych projektów, monitorowanie wykonania planu, sprawozdawczość
indywidualne doradztwo zawodowe w zakresie badania kompetencji i predyspozycji zawodowych, planowania ścieżki kariery, w tym dla studentów z niepełnosprawnościami (m.in. pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu, miejsca zatrudnienia, staży, praktyk zawodowych, dalszego kształcenia) oraz tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych
doradztwo grupowe w zakresie metod poszukiwania pracy i rozwoju umiejętności miękkich w formie warsztatowej
prowadzenie bazy danych studentów i absolwentów zainteresowanych wsparciem w poszukiwaniu pracy lub praktyk
pomoc pracodawcom w pozyskiwaniu kandydatów do pracy/na staże zawodowe, praktyki
poradnictwo w zakresie zakładania działalności gospodarczej (obejmujące m. in. kwestie prawne, pozyskania dofinansowania, ochrony własności intelektualnej, i komercjalizacji wyników badań naukowych)
prowadzenie oraz organizacja z innymi podmiotami warsztatów dla studentów, kształtujących postawy przedsiębiorcze, wzmacniające ich kompetencje- niezbędne na rynku pracy
monitoring karier zawodowych studentów
prowadzenie dokumentacji projektowej
współpraca z Pełnomocnikiem Rektora ds. Studentów z Niepełnosprawnościami
wsparcie działu w procesie realizacji praktyk studenckich
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
przegląd i monitorowanie dostępnych źródeł współfinansowania ze środków publicznych dedykowanych szkołom wyższym (fundusze krajowe, fundusze unijne)
udział w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe, w tym obsługa programów aplikacyjnych
koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie
monitoring wykonalności budżetów projektów oraz realizacji wskaźników i rezultatów
cykliczna weryfikacja sprawozdań i raportów finansowych projektów pod względem kwalifikowalności wydatków
tworzenie rocznych planów finansowych projektów, monitorowanie wykonania planu, sprawozdawczość
samodzielne prowadzenie powierzonych spraw związanych z procesem dydaktycznym
prowadzenie spraw związanych z procesem dyplomowania (organizacja egzaminów dyplomowych, przygotowanie dokumentacji, dyplomy i suplementy, POLON, archiwum)
sporządzanie pism, wezwań i zawiadomień oraz decyzji administracyjnych
udział w pracach zespołów projektowych
obsługa administracyjna studentów (w tym studentów anglojęzycznych)
pozyskiwanie partnerów zagranicznych i utrzymywanie z nimi współpracy, w ramach strategii umiędzynarodowienia Uczelni
organizowanie przyjazdów studentów z uczelni zagranicznych na studia, praktyki i inne organizowane wydarzenia o charakterze studenckim
informowanie studentów o programie, zasadach aplikacji, wymogach wewnętrznych, dokumentach i procedurach oraz kolejnych etapach rekrutacji (terminarz), ogłaszanie informacji w Extranecie i na spotkaniach ze studentami
zapewnienie obiegu dokumentów i zarządzanie przepływem informacji w obszarze studiów, staży i praktyk zagranicznych
wspieranie organizowanie wizyt przedstawicieli Uczelni za granicą oraz wizyt delegacji partnerów zagranicznych na Uczelni
indywidualne doradztwo zawodowe w zakresie badania kompetencji i predyspozycji zawodowych, planowania ścieżki kariery, w tym dla studentów z niepełnosprawnościami (m.in. pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu, miejsca zatrudnienia, staży, praktyk zawodowych, dalszego kształcenia) oraz tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych
doradztwo grupowe w zakresie metod poszukiwania pracy i rozwoju umiejętności miękkich w formie warsztatowej
prowadzenie bazy danych studentów i absolwentów zainteresowanych wsparciem w poszukiwaniu pracy lub praktyk
pomoc pracodawcom w pozyskiwaniu kandydatów do pracy/na staże zawodowe, praktyki
poradnictwo w zakresie zakładania działalności gospodarczej (obejmujące m. in. kwestie prawne, pozyskania dofinansowania, ochrony własności intelektualnej, i komercjalizacji wyników badań naukowych)
prowadzenie oraz organizacja z innymi podmiotami warsztatów dla studentów, kształtujących postawy przedsiębiorcze, wzmacniające ich kompetencje- niezbędne na rynku pracy
monitoring karier zawodowych studentów
prowadzenie dokumentacji projektowej
współpraca z Pełnomocnikiem Rektora ds. Studentów z Niepełnosprawnościami
wsparcie działu w procesie realizacji praktyk studenckich