Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 34 )
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Jana Gutenberga 20, Gliwice
Wygasła: 12.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami (B2B),
Kompleksowa obsługa zamówień stałych oraz nowych klientów zagranicznych, w tym: potwierdzanie cen oraz warunków wysyłki; wprowadzanie zamówień do systemu JDEdwards (system ERP); koordynowanie procesu realizacji zamówień i dbanie o ich sprawny przebieg aż do wysyłki towaru,
Przyjmowanie reklamacji w porozumieniu z Działem Jakości,
Aktywna współpraca z Kierownikiem Produkcji, Działem Logistyki oraz Działem Sprzedaży,
Aktualizacja raportów sprzedażowych,
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji handlowej
Responsibility for sourcing in the design phase, selection of suppliers, conducting risk and cost analysis, ensuring the required quality, certificates, etc
Monitoring, identifying and managing risks related to suppliers and ensuring that suppliers are ready to start production
Managing orders for tooling and prototypes, monitoring the timeliness of orders for tools for implemented projects in accordance with the project schedule and support NPD Teams and Project Manager
Supporting the buyers team in the areas of searching, verification and evaluation of alternative vendors
Supporting the buyer team in searching for alternative materials and their verification in terms of cost, lead time, MOQ, quality requirements, technical specification and certifications
Negotiate supply agreements and contracts in accordance with internal procedures and expected service levels, quality requirements and financial conditions
TCO analysis
Continuous improvement of relationships with suppliers
Obsługa zamówień zagranicznych klientów: potwierdzanie cen, warunków wysyłki i współpracy; wprowadzanie zamówień do system JDEdwards, koordynowanie realizacji zamówień i dbanie o ich sprawny przebieg,
Informowanie klientów o każdym etapie realizacji zamówienia,
Obsługa reklamacji,
Aktywny współpraca z Kierownikiem Produkcji, Działem Logistyki oraz Działem Sprzedaży,
Aktualizacja raportów sprzedażowych,
Nadzór nad sprzedażą internetową,
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji handlowej
Specjalista ds. technicznych w dziale obsługi klienta
Jana Gutenberga 20, Gliwice
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie szkoleń produktowych i technicznych dla klientów podczas spotkań oraz w formie video i telekonferencji,
Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych dla pracowników działu Obsługi Klienta oraz Przedstawicieli Handlowych (wszystkie osoby w dziale sprzedaży to obcokrajowcy),
Udział w procesie wdrażania produktów,
Wsparcie działu Obsługi Klienta w doborze części zamiennych,
Koordynacja działań pomiędzy działami Obsługi Klienta i NPD przy wprowadzaniu zmian technicznych w produktach,
Leadership for Maintenance department to ensure adequate maintenance support systems are provided for the Plant;
Work out and deploy long term Maintenance strategy;
Plan and oversee the installation and maintenance of all plant facilities and utilities ensuring current and future state manufacturing infrastructure capability;
Ensure all maintenance personnel apply solid maintenance fundamentals by providing feedback and coaching resulting in equipment and systems that are maintained in optimum operating condition;
Oversee and advise all Maintenance functions in the Plant ensuring compliance with regulatory requirements for local and corporate standards;
Maintain communications with other facilities in sharing "best practices" to drive results and capability development;
Apply TPM and Lean principles to analyze, plan and execute the requirements of assignment;
Develop standard operating procedures, specification documents, protocols, training programs, trouble-shooting guides and other documents to establish, improve and sustain operational and maintenance processes;
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Jana Gutenberga 20, Gliwice
Wygasła: 12.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa zamówień zagranicznych klientów: potwierdzanie cen, warunków wysyłki i współpracy; wprowadzanie zamówień do system JDEdwards, koordynowanie realizacji zamówień i dbanie o ich sprawny przebieg,
Informowanie klientów o każdym etapie realizacji zamówienia,
Obsługa reklamacji,
Aktywny współpraca z Kierownikiem Produkcji, Działem Logistyki oraz Działem Sprzedaży,
Aktualizacja raportów sprzedażowych,
Nadzór nad sprzedażą internetową,
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji handlowej