Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompletowanie garderoby do spektaklu.
Obsługa przedstawień: pomoc przy ubraniu i przebieraniu aktorów przed i w trakcie spektaklu.
Dbałość o kostiumy teatralne
utrzymywanie w porządku i czystości garderoby oraz bielizny.
Prowadzenie podręcznego magazynu kostiumów.
Drobne naprawy kostiumów (np. przeszycie guzika
cerowanie)
prasowanie
odświeżanie obuwia.
Czynny udział w przeglądach kostiumowych
Umiejętność tworzenia form przestrzennych z różnych materiałów (sklejka
drewno
pianka itp.).
Umiejętność samodzielnego tworzenia prostych mechanizmów lalek i rekwizytów.
Praca przy użyciu różnych technologii i materiałów.
Praca przy wykonywaniu elementów konstrukcyjnych (elementy scenografii
rekwizyty
lalki oraz nietypowe mechanizmy).
Prace stolarskie.
Umiejętności samodzielnego korzystania z urządzeń mechanicznych (wiertarka
szlifierka
tokarka itp.).
Umiejętność czytania projektów scenograficznych i rysunków technicznych
samodzielne
kreatywne i twórcze podejście do wykonywanej pracy i podejmowanych zadań
Bieżące naprawy elementów konstrukcyjnych.
Prace stolarskie
- bieżące naprawy konserwatorskie i scenograficzne
- łączenie drobnych elementów konstrukcyjnych lalek urodzinowych
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa/ Księgowy
Wałbrzych
Wygasła: 19.01.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. dekretowanie i księgowanie dokumentów
2. prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
3. przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
4. współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US
ZUS)
5. przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
6. potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
7. prowadzenie kasy głównej Teatru
8. gromadzenia i przechowywania dowodów księgowych w sposób zabezpieczający je przed niedozwolonymi zmianami
nieupoważnionym rozpowszechnianiem
uszkodzeniem lub zniszczeniem
9. bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych.
II. Współpraca z Główną Księgową w zakresie:
1. opracowywania planów i sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. przygotowywania planów finansowych
3. sporządzania sprawozdawczości podatkowej i statystycznej;
Prowadzenie kancelarii Teatru.
Realizacja polityki kadrowej Teatru.
Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.
Sporządzanie obowiązujących sprawozdań okresowych w zakresie kompetencji