Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. Marketingu - Social Media | Content
Bałtycka 24/26, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bezpośredni wpływ na strategię firmy w internecie;
Tworzenie angażujących treści na firmowe social media oraz blogowych;
Tworzenie opisów produktów - umiejętność posługiwania się językiem korzyści;
Bliska współpraca z pozostałymi osobami w zespole - szefem działu sprzedaży, grafikiem;
Planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych;
Szukanie i wdrażanie nowych kanałów do komunikacji marketingowej;
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, np. Twórcą filmów na platformę YouTube (dbanie o harmonogram prac, przekazywanie wytycznych, w razie potrzeby zlecanie korekt i poprawek);
Organizowanie, tworzenie i rozsyłanie newslettera;
Stworzenie, wdrożenie oraz realizacja strategii sprzedaży dla firmy YouTab Sp. z o.o. w internecie;
Realizacja planów rozwojowych i sprzedażowych w oparciu o budżet;
Rozwijanie platformy e-sklepu (Woocommerce) we współpracy z firmami IT i designerami UX, pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych;
Zarządzanie realizacją sprzedaży na marketplace, takich jak: Allegro, Empik, Shopee itp oraz na porównywarkach cenowych: Ceneo, Nokaut itp ;
Poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży w celu realizacji założeń sprzedażowych;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników oraz koordynowanie działań wewnątrz zespołu;
Współpraca z agencjami reklamowymi/partnerami w zakresie działań promocyjnych (google ads, facebook ads) oraz monitoring i analiza podjętych działań marketingowych;
Prowadzenie analiz procesów biznesowych;
Prowadzenie analiz sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem analizy konwersji oraz definiowanie rekomendacji w zakresie poprawy wskaźników;
Definiowanie wniosków oraz inicjatyw w związku z trendami rynkowymi, preferencjami zakupowymi Klientów oraz działaniami konkurencji
Stworzenie, wdrożenie oraz realizacja strategii sprzedaży dla firmy YouTab Sp. z o.o. w internecie;
Realizacja planów rozwojowych i sprzedażowych w oparciu o budżet;
Rozwijanie platformy e-sklepu (Woocommerce) we współpracy z firmami IT i designerami UX, pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych;
Zarządzanie realizacją sprzedaży na marketplace, takich jak: Allegro, Empik, Shopee itp oraz na porównywarkach cenowych: Ceneo, Nokaut itp ;
Poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży w celu realizacji założeń sprzedażowych;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników oraz koordynowanie działań wewnątrz zespołu;
Współpraca z agencjami reklamowymi/partnerami w zakresie działań promocyjnych (google ads, facebook ads) oraz monitoring i analiza podjętych działań marketingowych;
Prowadzenie analiz procesów biznesowych;
Prowadzenie analiz sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem analizy konwersji oraz definiowanie rekomendacji w zakresie poprawy wskaźników;
Definiowanie wniosków oraz inicjatyw w związku z trendami rynkowymi, preferencjami zakupowymi Klientów oraz działaniami konkurencji