Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Asystent/ka
Nowy Świat 61 / 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.08.2022
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Czerpię ogromną przyjemność z pisania książek prowadzenia szkoleń i konferencji. Ufam, że możesz być osobą, która pomoże mi i mojemu zespołowi z natłokiem codziennych zajęć organizacyjnych, koordynacyjnych i nadzorczych. Poniżej podaję przykładowy zakres obowiązków
Osobista współpraca ze mną, w charakterze mojej ,,prawej ręki’’ ze szczególnym uwzględnieniem Fundacji Polski Instytut Liderów
Koordynowanie procesów wydawania książek, przygotowanie budżetów i harmonogramów, pilnowanie terminów, realizacji zadań, kontakt z wykonawcami etc
Organizacja i koordynowanie eventów, szkoleń (stacjonarnych i online) organizowanych w moim imieniu jak i PIL-u (m.in. organizacja, tworzenie programów, zapraszanie gości, zredagowanie materiałów tekstowych)
Koordynacja działań promocyjnych zarówno w Internecie jak i w realu (m.in. współpraca z agencją marketingową)
Wsparcie w obsłudze istniejących stron internetowych oraz kanałów w mediach społecznościowych – przygotowanie i publikacja materiałów redakcyjnych oraz graficznych, opracowanie kalendarza komunikacji
Proponowanie i wdrażanie kreatywnych działań w mediach społecznościowych, które mogą mieć wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku w grupach docelowych
Komunikacja z docelowymi interesariuszami w tym również z prasą m.in. przygotowanie i dystrybucja newsletterów, przygotowanie ofert, prezentacji i odpowiedzi na zapytania ofertowe
Realizacja bieżących zadań administracyjnych i innych zadań „ad hoc”, a także wdrażanie podjętych decyzji
osobista współpraca z dr Sergiuszem Trzeciakiem, w charakterze jego ,,prawej ręki’’ ze szczególnym uwzględnieniem Fundacji Polski Instytut Liderów
zarządzanie kanałami w mediach społecznościowych oraz stroną internetową, (w tym m.in. redagowanie treści, tworzenie komunikatów i grafik oraz przygotowanie kalendarza komunikacji)
komunikacja z docelowymi interesariuszami w tym również z prasą (m.in. przygotowanie i dystrybucja newsletterów, przygotowanie ofert, prezentacji i odpowiedzi na zapytania ofertowe)
wsparcie w pracach merytorycznych, w tym m.in. tworzenie koncepcji programowych wydarzeń oraz ich organizacja. zapraszanie gości, tworzenie materiałów tekstowych dotyczących wydarzeń
realizacja bieżących zadań administracyjnych i innych zadań „ad hoc”, a także wdrażanie podjętych decyzji
koordynowanie bieżących projektów oraz procesów: wydawania książek, realizacji szkoleń stacjonarnych oraz kursów online – m.in. pilnowanie terminów, kontakt z wykonawcami etc