Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
team manager
Obowiązki:
Job Overview:
As the Financial Manager for Europe, you will be responsible for overseeing the financial operations and ensuring compliance with all regulatory requirements. You will report directly to the Chief Operating Officer and work closely with regional leadership team to support business decision making
Key Responsibilities:
• Manage and oversee the financial operations across Europe, including budgeting, forecasting, and financial reporting
• Ensure compliance with all financial regulations and reporting requirements across all European offices
• Provide financial analysis and insights to support business decision making, including pricing strategies, cost control measures, and investment decisions
• Develop and maintain relationships with external stakeholders, such as auditors and regulatory bodies
• Lead and mentor a team of three finance professionals, providing guidance and support to ensure high-quality work and ongoing professional development, and liaising with external accounting bureaus
• Prepare financial models and analyses to support potential financing events and assist with due diligence processes
• Ensure invoices are appropriately authorized and categorized in the general ledger; overseeing company policies and internal control, particularly expenditure controls
• Manage cash flow by closely monitoring and balancing cash inflows and outflows. Develop and implement effective strategies to optimize investments and meet all financial obligations in a timely manner
sporządzanie projektów pism, odpowiedzi i wystąpień do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych,
monitorowanie zmian w regulacjach prawnych,
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie środków organizacyjnych i prawnych wynikających z RODO (procedury i polityki w zakresie ochrony danych osobowych)
opracowywanie rejestrów czynności i kategorii czynności przetwarzania danych osobowych
wsparcie jednostek biznesowych w zakresie ochrony danych osobowych, w tym analiza i opiniowanie umów, wewnętrznych aktów prawnych i innych dokumentów, konsultowanie klauzul związanych z przetwarzaniem danych;