Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (899)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 899 )
Mechatronic Engineer
Usługowa 20, Gliwice
Wygasła: 12.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Develop new electro-mechanical interfaces and adaptors,
Test and validate above mentioned, prepare test reports,
Manage plan of the project, create and execute test plans,
Organize comparative tests of existing solutions on the market (benchmark),
Generate prototype and production documentation,
Report progress of the project, achieved goals and timing,
Define the design of new products. Know, develop and apply internal technical standards, procedures and specifications
Ensure compliance with Product Management, DFM, quality requirements and all applicable EHS standards/regulations
Recognize patent ability of concepts/designs and potential infringement of new product designs to existing patents (e.g. intellectual property issues)
Define and coordinate performance and validation tests. Use statistical analyses tools and DOE (Design of Experiment) techniques, when required. Issue and monitor development reports
Work closely with the manufacturing team (Design for manufacturing/ Design for Assembly) during design development, process development and production phases
Close collaboration with Project Leader, suspension product Engineers,
Develop application specific components as per applicable design rules and best practices
Support development of new suppliers and validate their products
Actively looking for missing design rules, propose and release new design rules
Planowanie oraz zarządzanie zapasami z uwzględnieniem zdolności produkcyjnych, przepływów pieniężnych i zamówień klientów zgodnie z wyznaczonymi celami,
Monitorowanie wskaźników poziomu obsługi klienta i ograniczenie czynników wpływających na wydajność,
Składanie zamówień oraz monitorowanie wahań w realizacji dostaw i trendów w popycie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu zapasów,
Przedstawianie wyników analiz i pomiarów kierownictwu - KPI, realizacja zamówień, pokrycie zapasów, dokładność prognoz, pokrycie sprzedaży i statusy otwartych zamówień,
Współpraca z innymi kluczowymi działami - Inżynieria, Finanse, Zakupy, Zarządzanie Produktami, Planowanie Popytu, Magazyn,
Utrzymanie parametrów planowania w systemie ERP (zarządzanie master data) i poprawa dokładności prognoz we współpracy z planowaniem popytu,
Koordynacja wprowadzania nowych pozycji (NPI) we współpracy z działem Zarządzania Produktem, Zakupów i Inżynierii,
Analizowanie, wyczuwanie i przewidywanie globalnej sytuacji w celu natychmiastowego zabezpieczenia przepływu przy użyciu odpowiednich środków i metod
Work with cross functional teams (of technicians, mechanics, suppliers, testing department, etc) to take technical projects from scratch to launch via our New Technology Introduction (NTI) process;
Translate customer requirements into exciting new products by supporting new product SOR development and DVP creation including necessary deeper translation to sub-system and component level SORs;
Lead the development and validation of systems, sub-systems and components as and when necessary;
Assure compliance with project timelines using the appropriate tools and report your results to management on a regular basis;
Provide technical assistance for all products under your responsibility;
Support maintenance of the Engineering database to ensure the latest templates are available;
Grow Product Line Engineering capabilities relative to processes, tools and engineering infrastructure;
Understand key shock absorber attributes and the corresponding Tenneco manufacturing processes that affect them;
Support the annual benchmarking plan for damping systems of competitors and analyze damper technology trends;
Create DFMEA Engineering Culture (Lead the development and maintenance of Global Generic DFMEAs for each Product Line, Utilize the DFMEA format as specified by Global Operations)
Zabezpieczenie ciągłości dostaw energii elektrycznej, gazu, - wytwarzania sprężonego powietrza;
Nadzór nad prawidłową eksploatację oraz utrzymanie w sprawności maszyn i urządzeń oraz infrastruktury elektrycznej i energetycznej (stacje transformatorowe, rozdzielnice nN, kotłownie, nagrzewnice gazowe, kompresory sprężonego powietrza, wodne układy chłodzenia, systemy wentylacji technologicznej itd.;
Nadzór oraz koordynowanie prac firm zewnętrznych związanych z infrastrukturą elektryczną i energetyczną;
Analiza kosztów energii;
Inicjalizowanie i prowadzenie projektów optymalizacyjnych w podległym obszarze
Drukowanie faktur i specyfikacji do faktur (w przypadku eksportu);
Przygotowanie dokumentów do wysyłki wg wymagań klientów;
Obsługa zamówień;
Wprowadzanie i przetwarzanie zamówień klientów;
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta;
Prowadzenie korespondencji z klientem (z uwzględnieniem reklamacji);
Archiwizacja dokumentów związanych z zamówieniami klientów;
Rozliczanie zwrotów klientów zagranicznych i polskich;
Uczestnictwo i reprezentowanie Działu Obsługi Klienta w telekonferencjach i/lub spotkaniach dotyczących operacyjnych zagadnień związanych z pracą Działu;
Obsługa stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp;
Przestrzeganie procedur jakościowych obowiązujących w nadzorowanym obszarze;
Współpraca z pozostałymi obszarami Łańcucha Dostaw (Planowanie, Zakupy, Logistyka) oraz działem Produkcji;
Raportowanie wskaźników z obszaru Działu Obsługi Klienta do Zarządu Tenneco w wymaganym zakresie
Develop new electro-mechanical interfaces and adaptors,
Test and validate above mentioned, prepare test reports,
Manage plan of the project, create and execute test plans,
Organize comparative tests of existing solutions on the market (benchmark),
Generate prototype and production documentation,
Report progress of the project, achieved goals and timing,
Define the design of new products. Know, develop and apply internal technical standards, procedures and specifications
Ensure compliance with Product Management, DFM, quality requirements and all applicable EHS standards/regulations
Recognize patent ability of concepts/designs and potential infringement of new product designs to existing patents (e.g. intellectual property issues)
Define and coordinate performance and validation tests. Use statistical analyses tools and DOE (Design of Experiment) techniques, when required. Issue and monitor development reports
Work closely with the manufacturing team (Design for manufacturing/ Design for Assembly) during design development, process development and production phases
Close collaboration with Project Leader, suspension product Engineers,
Develop application specific components as per applicable design rules and best practices
Support development of new suppliers and validate their products
Actively looking for missing design rules, propose and release new design rules
Planowanie oraz zarządzanie zapasami z uwzględnieniem zdolności produkcyjnych, przepływów pieniężnych i zamówień klientów zgodnie z wyznaczonymi celami
Monitorowanie wskaźników poziomu obsługi klienta i ograniczenie czynników wpływających na wydajność
Składanie zamówień oraz monitorowanie wahań w realizacji dostaw i trendów w popycie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu zapasów
Przedstawianie wyników analiz i pomiarów kierownictwu - KPI, realizacja zamówień, pokrycie zapasów, dokładność prognoz, pokrycie sprzedaży i statusy otwartych zamówień
Współpraca z innymi kluczowymi działami - Inżynieria, Finanse, Zakupy, Zarządzanie Produktami, Planowanie Popytu, Magazyn
Utrzymanie parametrów planowania w systemie ERP (zarządzanie master data) i poprawa dokładności prognoz we współpracy z planowaniem popytu
Koordynacja wprowadzania nowych pozycji (NPI) we współpracy z działem Zarządzania Produktem, Zakupów i Inżynierii
Analizowanie, wyczuwanie i przewidywanie globalnej sytuacji w celu natychmiastowego zabezpieczenia przepływu przy użyciu odpowiednich środków i metod
Odpowiedzialność za monitorowanie programu NPI, w tym tworzenie, realizacja i kończenie projektów NPI w sposób terminowy i zgodny z obowiązującymi standardami;
Współpraca z Zespołami Produktowymi, Działem Zakupów i Dostawcami Zewnętrznymi, jeśli jest to właściwe dla konkretnych NPI;
Pozyskiwanie i dostarczanie wszystkich niezbędnych danych technicznych dla NPI. Kluczowa rola wspierająca w procesie tworzenia katalogu - szczególnie w zakresie dostarczania danych, sprawdzania danych i sprawdzania stron;
Przygotowanie głównych materiałów pomocniczych NPI, w tym biuletynów lub innych informacji o produkcie i dostarczenie ich terenowym zespołom marketingowym. Bieżące wsparcie Zespołu Sprzedaży i Marketingu;
Wsparcie Działów Gwarancyjnych, Serwisu Technicznego i Zespołu Szkoleń w zakresie informacji o produktach i pomocy technicznej;
Praca w systemie SAP;
Pomoc w zarządzaniu produktami na wszystkich etapach cyklu życia produktu, od opracowania NPI do wypuszczenia produktu (wraz ze wsparciem działań następujących), w tym zmiany i usuwanie kategorii;
Analiza i proponowanie rozwiązań na analizy luk TecDoc dostarczonych przez Analityka Danych;
Przygotowywanie analiz sprzedażowych wspierających rozwój produktu i strategii marketingowej;
Zarządzanie bazą danych systemu Vision;
Analiza środowiska konkurencji na różnych rynkach/regionach
Planowanie pracy związanej z analizą zwrotów gwarancyjnych na podstawie wytycznych oraz wymaganej daty końcowej otrzymanych od Inżyniera Jakości ds. Reklamacji
Efektywne zaplanowanie zasobów we współpracy z Inżynierami Jakości ds. Kontaktu z Klientem
Analiza wizualna reklamowanych amortyzatorów zgodnie z wymaganiami
Przeprowadzanie pomiarów i testów zgodnie z wymaganiami wewnętrznymi jak i uzgodnionymi z klientami
Określanie przyczyny uszkodzenia produktu, przekazanie danych wejściowych do dalszego procesu za który odpowiedzialny jest Inżynier Jakości ds. Reklamacji
Wypełnianie formularzy w bazie danych zwrotów gwarancyjnych (zgodnie z procedurą)
Opis ogólny: Przetwarzanie operacji księgowych związanych z rozrachunkami z dostawcami za pomocą określonego systemu księgowego, obiegu faktur i przestrzeganie wszystkich powiązanych procedur; radzenie sobie z fakturami w ramach rozwiązywania błędów; działanie jako pośrednik między zakładami a zespołami Centrum Usług Wspólnych (SSC);
Stanowisko to znajduje się w naszym zakładzie w Gliwicach i podlega kierownikowi zespołu ds. rozrachunków z dostawcami (AP) Centrum Usług Wspólnych;
Faktury: Księgowanie faktur przypisanych w obiegu lub otrzymanych w różnych formatach (papierowy, elektroniczny, e-mail);
Rozstrzyganie sporów dotyczących faktur wykazujących rozbieżności lub wystawionych nieprawidłowo;
Kooperacja z zespołami centrum usług wspólnych w celu wprowadzenia procedur dla procesów przetwarzania zakłócających proces AP;
Rozstrzyganie faktur zablokowanych z powodu rozbieżności;
Kontakt z działem Zakupów;
Wsparcie w zakresie harmonizacji procesów oraz usprawnień procesów;
Współpraca z kierownictwem w sytuacji, która może prowadzić do zatrzymania produkcji na poziomie zakładu;
Reagowanie na wszelkie próby oszustwa z inicjatorami wewnętrznymi lub zewnętrznymi;
Magazyn: Współpraca z działem Logistyki w przypadku różnicy ilościowej między fakturami a dowodami dostawy;
Zarządzanie procesem rozwiązywania sporów z dostawcami. Wymagana jest odpowiednia informacja zwrotna do kontrolera i Logistyki;
Kontrole z działem logistyki, gdy dokumenty dostawy nie zostały wprowadzone przy odbiorze materiału;
Raportowanie pokwitowania, w których zaksięgowano dowód dostawy, a faktura nie została wystawiona;
GRNI (Towary otrzymane niezafakturowane): Przegląd, analiza i eliminacja przestarzałych towarów otrzymanych bez faktury (GRNI) zgodnie z celem;
Obsługa miesięcznych raportów i codziennych kontroli;
Nadzór nad starzeniem się GRNI ściśle oparta na wymaganiach SSC;
Bezpośredni kontakt z dostawcą w celu zarządzania rozwiązywaniem problemów;
Dane podstawowe: Wsparcie centrum usług wspólnych w kontrolowaniu dostosowania SAP do widoków MM (zarządzanie materiałami) i FI (finanse);
Wsparcie w zakresie ewentualnych korekt dokonywanych przez centralę finansową i łańcuch dostaw;
Raporty miesięczne: Obsługa comiesięcznego raportowania w zakresie: GRNI, przeterminowane AP, zablokowane i zaparkowane faktury, zwrot towarów;
Dodatkowe obowiązki: Nadzór nad aktami i dokumentacją procesową (SOP, Matryca Zatwierdzeń) zgodnie z polityką firmy i przyjętymi praktykami księgowymi;
Inne czynności zlecone przez Team Leadera lub AP Managera;
Manages price lists and implements price updates for prototypes and OE parts,
Follows up on Tooling and D&D, Ride work invoicing and payments,
Supports in Recoveries (overdues),
Supports activities in quotation phase, including cost analysis and optimization,
Maintains full OE Service parts (consolidation/standardization, cancellation of obsolete parts, new setting releases, packing, technical aspects ….),
Support customer warranties
Ensure customer satisfaction:
Performs or coordinates timely execution of specific customer requests,
Coordinates and/or supports resolution of technical, logistic, quality, financial, manufacturing, and/or purchasing issues related to the customer account
General support Account Manager:
Maintains customer documentation, customer specific requirements, B2B Portal,
supports customer visits and audits,
Takes specific responsibilities as defined within the customer account,
Review and negotiate supplier contracts to ensure favorable terms and conditions and that agreements meet company procurement policies and IT technical requirements
Engage with IT and Business stakeholders to understand requirements
Evaluate and execute renewals as needed
Manage requests ensuring proper review is completed including necessary approvals and upload final executed contract into the database
Knowledge of using tools such as request tracking, contract storage database and spend cube
Manage IT spend data for Professional Services and Hardware categories by tracking in the system and generating reports to communicate status
Assist with documentation, process improvements and communication of Procure to Pay process
Logistics Supervisor jest stanowiskiem związanym z zarządzaniem i koordynacją pracy 4 zespołów (transport, opakowania, planowanie produkcji, administracja logistyczna) w celu wspiercia działań operacyjnych (od realizacji planów produkcyjnych, aż po wysyłkę produktów do klientów);
Sprawne zarządzanie procesami logistycznymi w firmie;
Nadzór oraz wsparcie zespołów ds. Transportu, Opakowań, Planowania Produkcji oraz Administracji Logistycznej - około 25 osób;
Ciągłe usprawnianie procesów logistycznych;
Kontrola i optymalizacja kosztów Opex i Capex w podległym obszarze;
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników;
Wykonywanie czynności systemowych w SAP;
Wsparcie w analizie reklamacji i ustalaniu działań korygujących;
Prowadzenie projektów ciągłego doskonalenia, redukcji kosztów i wydajności procesów;
Tworzenie harmonogramów realizacji CI dla przydzielonych projektów wraz z raportami końcowymi demonstrującymi bezpośrednie powiązanie wyników projektu z wynikami biznesowymi firmy;
Prowadzenie szkoleń i rozwoju w zakresie ciągłego doskonalenia na wszystkich poziomach zakładu;
Kierowanie zespołami zmierzającymi do rozwiązywania problemów związanych z poprawą jakości;
Promowanie idei ciągłego doskonalenia w organizacji i budowanie kultury Lean;
Identyfikacja potencjalnych usprawnień oraz wdrażanie ich w obszarach produkcyjnych;
Rozwój zaangażowania i świadomości pracowników w proces doskonalenia procesów;
Inicjowanie i przeprowadzanie projektów mających na celu optymalizację procesów produkcyjnych, poprawę jakości produktów, obniżkę kosztów i poprawę ergonomii stanowisk pracy
Represent product engineering in the team responsible for the develop and maintenance of the multi generation plan of the product line
Cascade of requirements to sub system and component level
Own Global Generic SOR, DFMEA's, BOM, BOM cost, DVP, design rules, calculation tool, test methods, drawing templates and training material for DT product line. Including yearly gap analysis and CIC plan on these documents
Participate / lead Quote and Design Reviews assuring adherence to the standards and correct use of the tools
IP expertise on this product line, competitiveness in the market relative to bench marking, positioning of product relative to other Tenneco technology, and functional performance standards (key damper performance characteristics and DFM)
Lead benchmark plan of the product line
Continuous execution of DTV/DTC activities related to the Product line
Maintains a working knowledge of safety policies and regulations to ensure safety of self and others
Effectively leading cost estimation of manufacturing new products (CER)
Leading local indirect reporting team throughout assets investments reviews
Reporting results to local management and to costing team
Production capacity analysis for internal and external purposes
Promotion and monitoring the utilization of standard process, equipment, tooling, and product
Confirmation available capacity for new projects
Justification and creating support documentation for Capital Appropriation Requests (CAR)
Leading the meetings to track and reports the progress of critical projects, identifies roadblocks to success, necessary counter-measures, and amendments to development plans
Identification roadblocks and hurdles early allowing for adequate escalation / resolution
Assisting internal and external contacts to resolve product and process problems
Coordinating design reviews, ensure adequate participation from cross-functional departments and team members. Details all countermeasures for management review
Ride Engineer jest częścią Zespołu ds. Jazdy i jest odpowiedzialny za dostrojenie amortyzatorów oraz układu zawieszenia w samochodzie we współpracy z Klientem i Zespołem Wewnętrznym
Weźmiesz udział w sesjach dostosowania zawieszenia na torach jezdnych oraz skonfigurujesz i zweryfikujesz jazdę i obsługę samochodów zarówno prototypowych, jak i produkowanych seryjnie
Będziesz także wspierać zespół projektowy klienta przy realizacji układów amortyzatorów i podzespołów hydraulicznych do układów zawieszenia
Wykonywanie zadań w ścisłej współpracy z Zespołem ds. Zaworów, Zespołem Projektowym i Zespołem Roboczym ds. Jazdy w celu definiowania, organizowania, monitorowania i raportowania prac projektowych, testowania, wdrażania i dostrajania nowych systemów zaworowych lub nowych technologii;
Pomoc w analizie przyczyn źródłowych (G8D), projektach ciągłego doskonalenia i walidacji produktu w przypadku problemów technicznych i awarii podczas testów;
Kierowanie pracami związanymi z przejazdami u klienta, aby zastosować technologię Tenneco w celu realizacji wymagań dotyczących przejazdów u klienta lub pomoc zespołowi odpowiedzialnemu za przejazdy swoją wiedzą techniczną dotyczącą nowego systemu zaworów;
Obecność podczas jazdy testowej w siedzibie klienta, zgodnie z wymogami projektów, nad którymi będziesz pracować;
Definiowanie matrycy dostosowania wspólnie z Zespołem ds. Zaworów i weryfikacja, czy zakres amortyzatora jest odpowiedni w odniesieniu do wybranego designu;
Reprezentowanie Tenneco u Klienta: przed, w trakcie i po pracy związanej z jazdą testową;
Pomoc w określeniu kolejnych etapów dostrajania pojazdu: wdrażanie koniecznych zmian w atrybutach zachowania pojazdu na ustawienia amortyzatora/systemu;
Ocena zachowania pojazdu podczas jazdy testowej;
Przekazywanie uporządkowanych i jasnych raportów do firmy Tenneco wraz z informacjami zwrotnymi od Klienta
Wdrażanie strategii rozwoju globalnych dostawców, ustalanie zasad oraz procedur wraz inicjatywami, które pomogą ulepszyć globalną bazę dostaw;
Wspieranie zespołów w identyfikacji nowych dostawców zgodnie z wymaganiami Tenneco; aktywne uczestnictwo w przeglądach decyzji sourcingowych w Zespołach Sourcingowych (poprzez bycie na bieżąco z nowymi i pojawiającymi się technologiami);
Koordynowanie między funkcyjnych strategicznych inicjatyw ESG, mających wpływ na globalną bazę dostaw MRS. Badanie sposobów, dzięki którym globalna baza dostawców może wnieść wkład w kwestie dekarbonizacji, LCA, recykling materiału, waste water management;
Ocena inicjatyw dotyczących zrównoważonego rozwoju w ramach globalnej bazy dostaw MRS;
Zapewnianie pracownikom szkoleń i wytycznych dotyczących praktyk zrównoważonego rozwoju. Zapewnianie szkoleń kluczowym partnerom zewnętrznym MRS w zakresie LCA i obliczania emisji gazów cieplarnianych; wsparcie monitorowania emisji GHG Scope 3 w całym łańcuchu dostaw;
Ocena dostawców (w razie potrzeby: współpraca i monitorowanie ulepszeń);
Obsługa globalnych potrzeb zakupowych podczas zmian dostawców lub wprowadzania nowych dostawców
Review and negotiate supplier contracts to ensure favorable terms and conditions and that agreements meet company procurement policies and IT technical requirements
Engage with IT and Business stakeholders to understand requirements
Evaluate and execute renewals as needed
Manage requests ensuring proper review is completed including necessary approvals and upload final executed contract into the database
Knowledge of using tools such as request tracking, contract storage database and spend cube
Manage IT spend data for Professional Services and Hardware categories by tracking in the system and generating reports to communicate status
Assist with documentation, process improvements and communication of Procure to Pay process
Doradztwo i bieżąca współpraca z managerami i innymi pracownikami oraz wspieranie ich w codziennych działaniach dotyczących obszaru HR
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy (stosownie do cyklu życia pracownika)
Wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w systemie Success Factor / SAP
Konsolidacja danych o czasie pracy do listy płac
Sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych w programie PŁATNIK
Raportowanie wskaźników HR
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych
Tworzenie analiz, raportów i prezentacji
Udział lub prowadzenie projektów HR i ich wdrażanie
Jako Inżynier ds. Testów będziesz miał kluczową rolę w projektowaniu, rozwijaniu i zarządzaniu sprzętem pomiarowym (wibracje, naprężenia, właściwości mechaniczne dla układów wydechowych), zapewniając niezbędne wsparcie dla naszego międzynarodowego Zespołu Inżynieryjnego;
Przeprowadzanie testów układów wydechowych w aspekcie: wibracji, naprężeń oraz właściwości mechanicznych;
Projektowanie, rozwijanie, i zarządzanie sprzętem monitorującym i sterującym systemami pomiarowymi;
Wsparcie zespołów Tenneco w ramach przeprowadzania testów (głównie obszar EU oraz USA);
Opracowywanie raportów z pomiarów oraz ich analiza;
Troska o prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz ich stan techniczny;
Zgłaszanie awarii i aktywny udział w projektach ciągłego doskonalenia;
Tworzenie i katalogowanie dokumentacji technicznej oraz kalibracja sprzętu pomiarowego;
Sumienne i terminowe wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi standardami, dbając o zgodność z zasadami BHP
Jako Inżynier Procesu będziesz odpowiadał za wsparcie techniczne procesów produkcyjnych, a także za projektowanie, instalowanie oraz utrzymywanie procesów produkcyjnych tak, aby spełniały one wymagania naszych klientów. Będziesz opowiadał za KPI na swoim obszarze i za wprowadzanie nowych produktów na rynek, a także wspierał działania związane z doskonaleniem naszych procesów;
Wdrażanie i optymalizacja istniejących procesów produkcyjnych;
Kontrola i raportowanie zużycia narzędzi i poziom złomu;
Opracowywanie dokumentacji procesowej;
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z procesem produkcyjnym;
Rozwój i szacowanie kosztów nowych produktów, procesów produkcyjnych i sprzętu;
Wdrażanie nowych projektów, uruchamianie maszyn, opracowanie technologii, identyfikowanie potrzeb produkcyjnych dla nowych produktów w fazie rozwoju;
Zapewnienie jakości produktów oraz procesów zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji;
Tworzenie analiz FMEA;
Wspieranie działań w zakresie ciągłego doskonalenia procesów
Wdrażanie strategii rozwoju globalnych dostawców, ustalanie zasad oraz procedur wraz inicjatywami, które pomogą ulepszyć globalną bazę dostaw;
Wspieranie zespołów w identyfikacji nowych dostawców zgodnie z wymaganiami Tenneco; aktywne uczestnictwo w przeglądach decyzji sourcingowych w Zespołach Sourcingowych (poprzez bycie na bieżąco z nowymi i pojawiającymi się technologiami);
Koordynowanie między funkcyjnych strategicznych inicjatyw ESG, mających wpływ na globalną bazę dostaw MRS. Badanie sposobów, dzięki którym globalna baza dostawców może wnieść wkład w kwestie dekarbonizacji, LCA, recykling materiału, waste water management;
Ocena inicjatyw dotyczących zrównoważonego rozwoju w ramach globalnej bazy dostaw MRS;
Zapewnianie pracownikom szkoleń i wytycznych dotyczących praktyk zrównoważonego rozwoju. Zapewnianie szkoleń kluczowym partnerom zewnętrznym MRS w zakresie LCA i obliczania emisji gazów cieplarnianych; wsparcie monitorowania emisji GHG Scope 3 w całym łańcuchu dostaw;
Ocena dostawców (w razie potrzeby: współpraca i monitorowanie ulepszeń);
Obsługa globalnych potrzeb zakupowych podczas zmian dostawców lub wprowadzania nowych dostawców
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie i rozwój różnych produktów uszczelnień i silników. Rola ta obejmuje bliską współpracę ze strategicznymi dostawcami wskazanymi przez organizację zakupową DRiV w zakresie projektu i specyfikacji technicznych, a także procesu walidacji i zatwierdzania części
Młodszy inżynier produktu jest odpowiedzialny za dostarczanie części do organizacji DRiV zgodnie z wymaganiami inżynieryjnymi/marketingowymi oraz zapewnianie wsparcia inżynieryjnego w celu rozwoju firmy w skali globalnej. Może to obejmować podróże po całym świecie w celu wsparcia procesu tworzenia aplikacji
Wsparcie rozwoju nowych produktów (NPI);
• Projektowanie części oraz ich walidacja;
• Opracowywanie i rozwój dokumentacji dla komponentów;
• Opracowanie wymagań jakościowych/kontrolnych dla próbek DV/PV oraz PPAP dla dostawców zewnętrznych;
• Kontrola i zatwierdzenie części końcowej za pośrednictwem dokumentów PPAP dostawców oraz testowanie/walidacja produktu;
• Wsparcie zakupowe dla części i projektów;
• Wsparcie marketingowe dla NPI, prezentacje techniczne, obsługa klienta, koordynacja gwarancji z dostawcami
Design simulation platform in order to manage engineering applications used for suspension development. CAE work automation by creating dedicated custom web applications for engineering calculations using FEA solvers
The engineer will work in CAE team developing highly customized applications and cooperating with product engineers
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Prototypów
Usługowa 20, Gliwice
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku będzie organizować i nadzorować przygotowanie komponentów oraz realizację budowy prototypów zgodnie z wymaganiami w określonym czasie
Koordynacja przygotowania komponentów do budów prototypowych zleconych w bazie Sample Binder;
Koordynacja budowy prototypów zleconych w bazie Sample Binder;
Zlecenie prac w zakładzie produkcyjnym - Prototype order, zlecenie na testy i pomiar;
Zlecanie prac technikom ds. prototypów;
Informowanie zlecającego o terminie realizacji budowy;
Informowanie zlecającego o wynikach pomiarów;
Raportowanie BOS - osiągnięcie celów;
Prowadzenie raportów G8D dotyczących budowy prototypów;
Wykonywanie zadań w ścisłej współpracy z Zespołem ds. Zaworów, Zespołem Projektowym i Zespołem Roboczym ds. Jazdy w celu definiowania, organizowania, monitorowania i raportowania prac projektowych, testowania, wdrażania i dostrajania nowych systemów zaworowych lub nowych technologii;
Pomoc w analizie przyczyn źródłowych (G8D), projektach ciągłego doskonalenia i walidacji produktu w przypadku problemów technicznych i awarii podczas testów;
Kierowanie pracami związanymi z przejazdami u klienta, aby zastosować technologię Tenneco w celu realizacji wymagań dotyczących przejazdów u klienta lub pomoc zespołowi odpowiedzialnemu za przejazdy swoją wiedzą techniczną dotyczącą nowego systemu zaworów;
Obecność podczas jazdy testowej w siedzibie klienta, zgodnie z wymogami projektów, nad którymi będziesz pracować;
Definiowanie matrycy dostosowania wspólnie z Zespołem ds. Zaworów i weryfikacja, czy zakres amortyzatora jest odpowiedni w odniesieniu do wybranego designu;
Reprezentowanie Tenneco u Klienta: przed, w trakcie i po pracy związanej z jazdą testową;
Pomoc w określeniu kolejnych etapów dostrajania pojazdu: wdrażanie koniecznych zmian w atrybutach zachowania pojazdu na ustawienia amortyzatora/systemu;
Ocena zachowania pojazdu podczas jazdy testowej;
Przekazywanie uporządkowanych i jasnych raportów do firmy Tenneco wraz z informacjami zwrotnymi od Klienta;
The Sales Coordinator is the internal contact point for a group of customers. She/he manages customer purchase orders / pricing, support activities and communications between departments and functions as a general support for the account manager in customer related activities
Ensure account profitability
• Manages price lists and implements price updates for prototypes and OE parts
• Follows up on Tooling and D&D, Ride work invoicing and payments
• Supports in Recoveries (overdues)
• Supports activities in quotation phase, including cost analysis and optimization
• Maintains full OE Service parts (consolidation (standardization), cancellation of obsolete parts, new setting releases, packing, technical aspects ….)
• Support customer warranties
Ensure customer satisfaction
• Performs or coordinates timely execution of specific customer requests
• Coordinates and/or supports resolution of technical, logistic, quality, financial, manufacturing, and/or purchasing issues related to the customer account
General support Account Manager
• Maintains customer documentation, customer specific requirements,
• supports customer visits and audits
• Takes specific responsibilities as defined within the customer account
Explore the production processes market (worldwide) for new technologies for possible use within Tenneco through feasibility studies, initial sample production (mainly externally @ suppliers) and collect / provide data & reports to develop capable processes / product developments and introductions or improve current processes / product portfolio available within Tenneco
Create / collect reports & documents to create Process Technology Roadmaps in cooperation with the CCT-group within MET to facilitate process-standardization or product-standardization projects across different plants, including PFMEA (generic) / SPC-reports / CCT-documentation
Performs Benchmarking (internal & external) activities to define best practices or potential new development areas within process or product realization
Act as CCT-Engineer for newly introduced processes during the first phases of introduction and transfer knowledge to the CCT-group / Plants when the process is matured and ready to be implemented on a larger scale
Support and innovate existing processes in the area of assembly
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników produkcyjnych, rozliczanie czasu pracy pracowników produkcyjnych w systemie SAP (nadzór nad harmonogramem czasu pracy, wprowadzanie urlopów, zaświadczeń lekarskich, nadgodzin, pozostałych wniosków kadrowych itp.)
Przygotowywanie i nadzór nad ewidencjami czasu pracy pracowników w formie arkuszy Excel, list obecności, arkuszy premiowych
Udzielanie informacji pracownikom związanych z czasem pracy oraz doradztwo w kwestiach kadrowych
Współpraca z kadrą kierowniczą oraz pozostałymi działami takimi jak: Dział Finansów, Dział Kadr, BHP - sporządzanie niezbędnych raportów, analiz dot. zatrudnienia, absencji, kosztów itp.)
Wsparcie dla menadżera produkcji - organizacja spotkań, tworzenie raportów, zestawień dotyczących działu produkcji;
Organizowanie dokumentacji produkcyjnej przed produkcją z odpowiednim wyprzedzeniem
Wsparcie działu produkcji w procesach związanych ze standaryzacją 5S
Monitorowanie przebiegu realizacji zleceń produkcyjnych
Design simulation platform in order to manage engineering applications used for suspension development. CAE work automation by creating dedicated custom web applications for engineering calculations using FEA solvers
The engineer will work in CAE team developing highly customized applications and cooperating with product engineers
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik
Usługowa 20, Gliwice
Wygasła: 12.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Usuwanie zgłoszonych awarii maszyn i urządzeń,
Dokonywanie przeglądów okresowych i konserwacji,
Wykonywanie remontów kapitalnych maszyn i urządzeń,
Wprowadzanie modyfikacji i usprawnień do zainstalowanego parku maszynowego,
Udział w instalacji i rozruchu nowych lub przychodzących maszyn
coordinate the definition of the global product bill of material on application level between the different expertise groups (these products need to meet our generic customer requirements)
interact with experts in the field of component development, materials and processes
define the boundary conditions of the existing designs and compare with the latest customer requirements
interact with our chief engineers and product management to get insight in the customer and market specific requirements
coordinate the development of engineering tools together with our CAE team
gradually build the required expertise on damper level to actively support and lead problem solving projects on application level
update and extend the engineering infrastructure, which consist out of DFMEA, DVP, design rules, … , around this product line
drive and support projects to increase our critical knowledge and support the introduction of new technologies
support in improving the product line by structured development, based on customer input and global benchmarking
Zapewnienie wzrostu poziomu dojrzałości wydziału produkcyjnego względem modelu bussinesowego firmy w zakresie Continuous Improvement oraz Visual Management,
Aktywne wsparcie właścicieli obszarów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych,
Szkolenie pracowników, prowadzenie warsztatów z metodyki Lean,
Wdrażanie kultury Problem Solving,
Koordynacja programu sugestii pracowniczych,
Wspieranie działu Nowych Uruchomień we wdrażaniu projektów,
Koordynowanie działań oszczędnościowych na wydziale produkcyjnym zgodnie z wyznaczonym celem,
Nadzór i koordynacja wydziałowego zespołu CI oraz zarządzanie wydziałowym budżetu ciągłego doskonalenia,
Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
Zapewnienie zgodności SZJ z wymaganiami normy IATF 16949 oraz ISO 9001