Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (242)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 242 )
Specjalista w Dziale Rachunkowości i Controllingu
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym i ich dekretacja w systemie księgowym (wyciągi bankowe, faktury sprzedaży/zakupu VAT, faktury zbiorcze, rezerwy kosztowe, wykorzystanie rezerw bilansowych, RMK)
analiza i uzgadnianie kont księgowych
udział w procesie zamknięcia miesiąca
przygotowywanie zestawień i analiz księgowych (podatek odroczony, wycena bilansowa)
Specjalista w Zespole Zagospodarowania Strumieniem Odpadów w Dziale Zarządzania Strumieniem Odpadów
Zabraniecka 2, Targówek, Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza przetwarzanego strumienia w instalacjach Spółki ze wskazaniem konieczności jego zagospodarowania w instalacjach zewnętrznych, w tym monitorowanie realizacji zawartych umów z wykonawcami w zakresie m.in.: ilości zagospodarowanych odpadów, płatności, wystąpienia konieczności zawarcia aneksów, naliczaniu kar umownych
przygotowywanie pod względem merytorycznym postępowań przetargowych w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu m. st. Warszawy, w tym udział w procesach wyłonienia podmiotów, w celu zapewnienia zagospodarowania odpadów komunalnych z m. st. Warszawy
współpraca z Biurem Gospodarki Odpadami m. st. Warszawy w zakresie bieżącej realizacji procesu zagospodarowania odpadów, informowanie o zmianach lokalizacji instalacji do zagospodarowania odpadów oraz przedstawianie propozycji zmian w systemie gospodarki odpadami komunalnymi
monitorowanie i analiza rynku zagospodarowania odpadów na terenie kraju oraz przygotowywanie analiz na potrzeby wewnętrzne Działu
współpraca z komórką organizacyjną odpowiedzialną za rozliczenie strumienia w procesie sporządzania stosownej sprawozdawczości wynikającej z realizacji umowy związanej z zagospodarowaniem strumienia odpadów
Specjalista w Zespole Zagospodarowania Strumieniem Odpadów w Dziale Zarządzania Strumieniem Odpadów
Jakuba Mortkowicza 2, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza przetwarzanego strumienia w instalacjach Spółki ze wskazaniem konieczności jego zagospodarowania w instalacjach zewnętrznych, w tym monitorowanie realizacji zawartych umów z wykonawcami w zakresie m.in.: ilości zagospodarowanych odpadów, płatności, wystąpienia konieczności zawarcia aneksów, naliczaniu kar umownych
przygotowywanie pod względem merytorycznym postępowań przetargowych w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu m. st. Warszawy, w tym udział w procesach wyłonienia podmiotów, w celu zapewnienia zagospodarowania odpadów komunalnych z m. st. Warszawy
współpraca z Biurem Gospodarki Odpadami m. st. Warszawy w zakresie bieżącej realizacji procesu zagospodarowania odpadów, informowanie o zmianach lokalizacji instalacji do zagospodarowania odpadów oraz przedstawianie propozycji zmian w systemie gospodarki odpadami komunalnymi
monitorowanie i analiza rynku zagospodarowania odpadów na terenie kraju oraz przygotowywanie analiz na potrzeby wewnętrzne Działu
współpraca z komórką organizacyjną odpowiedzialną za rozliczenie strumienia w procesie sporządzania stosownej sprawozdawczości wynikającej z realizacji umowy związanej z zagospodarowaniem strumienia odpadów
Kierownik Laboratorium w Dziale Utrzymania Ruchu i Organizacji Remontów
Zabraniecka 2, Targówek, Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór i kierowanie pracą laboratorium badania odpadów komunalnych oraz badania laboratoryjnego wody technologicznej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów
monitoring procesów oczyszczania spalin oraz przygotowywania roztworów i mieszanin
zatwierdzanie planów remontów i przeglądów instalacji wykorzystujących chemikalia
koordynowanie działań zaradczych w sytuacji awarii instalacji wykorzystujących chemikalia
zapewnienie prawidłowej i zgodnej z procedurami realizacji postępowań zakupowych w branży chemicznej
kontrola stanów magazynowych w swoim obszarze odpowiedzialności, nadzór nad zamówieniami i rozliczeniami z dostawcami w zakresie usług i chemikaliów
realizacja zaleceń BHP oraz Ppoż. na terenie Zakładu
realizacja polityki edukacyjnej Spółki na terenie Zakładu
Specjalista w Zespole Nowych Technologii i Przygotowania Inwestycji w Dziale Inwestycji i Rozwoju
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie danych informacji o charakterze technicznym związanych z etapem przygotowywania, realizacji i odbiorami inwestycji budowlanych Spółki
przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych Spółki związanych z planowanymi inwestycjami budowlanymi
uczestniczenie w postępowaniach przetargowych na wykonanie usług, opracowań projektowych, robót budowlanych i dokonywanie oceny ofert w zależności od potrzeb inwestycyjnych Spółki
analiza, opiniowanie i zatwierdzanie wszelkich opracowań projektowych i innych dokumentów otrzymywanych od Wykonawców w ramach powierzonych im zamówień
analiza i opiniowanie innowacyjnych technologii gospodarki odpadami przedstawionych i proponowanych do wdrożenia w Spółce
Starszy specjalista w Zespole ds. Zarządzania Kryzysowego w Dziale Bezpieczeństwa i Audytu Wewnętrznego
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
realizacja zadań w zakresie obronności i informacji niejawnej, w tym wynikające z ustawy o obronności oraz obsługa kancelarii informacji niejawnych pod nadzorem Pełnomocnika ds. informacji niejawnych
wykonywanie zadań w zakresie zarządzania kryzysowego: w tym prace w obszarze bezpieczeństwa oraz planów ciągłości działania (określenie standardów oraz współpracy)
przygotowanie dokumentacji związanej z powoływaniem zespołów kryzysowych
wypracowanie standardów bezpieczeństwa w zakresie technologii teleinformatycznych we współpracy z zespołem IT
realizacja i koordynacja zadań w zakresie organizacji i pracy Pełnomocników i IOD, w tym organizacyjne i biurowe wsparcie działań prowadzonych przez powołanych Pełnomocników oraz IDO umiejscowionych organizacyjnie w Dziale
prowadzenie obsługi administracyjnej, rejestru zgłoszeń wewnętrznych oraz działań Zespołu ds. prowadzenia postępowań sprawdzających o naruszenie prawa
kontrola obiegu dokumentów Działu oraz prowadzenie rejestrów, w tym kancelaryjnych, zgodnie z procedurami wewnętrznymi obowiązującymi w Spółce
przygotowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
przygotowywanie i realizacja postępowań przetargowych z ramienia Działu Technicznego
zlecanie oraz koordynowanie napraw i przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych jednostek taborowych, maszyn i urządzeń warsztatowych oraz napraw głównych
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wypełniania obowiązków gwarancyjnych Wykonawców/Dostawców pojazdów i sprzętu nadzorowanego przez Dział
Główny Specjalista ds. Prawnych w Dziale Inwestycji i Rozwoju
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
opracowywanie projektów pism, stanowisk, analiz prawnych, wzorów dokumentów w zakresie niezbędnym do realizacji prowadzonych przez Spółkę inwestycji
opracowywanie wniosków/informacji na posiedzenia organów Spółki, w tym projektów uchwał, pełnomocnictw
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury Zmiany do Kontraktu w trybie Klauzuli 13 Warunków Kontraktowych FIDIC
weryfikacja i opracowanie dokumentów kontraktowych w zakresie zgłaszanych przez Wykonawców roszczeń
nadzór nad procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, związanych z realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi, począwszy od przygotowania niezbędnych dokumentów lub uzyskania ich zmiany, jak również uczestniczenie w procedurze ich uzyskiwania
wsparcie prawne w bieżących zadaniach i działaniach realizowanych przez pracowników pozostałych Zespołów w Dziale Inwestycji i Rozwoju Spółki
- sortowanie odpadów selektywnie zbieranych
- przygotowywanie wysegregowanych surowców wtórnych do sprzedaży
- obsługa urządzeń instalacji segregacji odpadów
- wykonywanie prac porządkowych w czasie przestojów
- współpraca z pozostałymi zespołami odnośnie gospodarki odpadami
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny specjalista w Dziale Inwestycji i Rozwoju
Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
opracowywanie projektów pism, stanowisk, analiz prawnych, wzorów dokumentów w zakresie niezbędnym do realizacji prowadzonych przez Spółkę inwestycji
opracowywanie wniosków/informacji na posiedzenia organów Spółki, w tym projektów uchwał, pełnomocnictw
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury Zmiany do Kontraktu w trybie Klauzuli 13 Warunków Kontraktowych FIDIC
weryfikacja i opracowanie dokumentów kontraktowych w zakresie zgłaszanych przez Wykonawców roszczeń
nadzór nad procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, związanych z realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi, począwszy od przygotowania niezbędnych dokumentów lub uzyskania ich zmiany, jak również uczestniczenie w procedurze ich uzyskiwania
wsparcie prawne w bieżących zadaniach i działaniach realizowanych przez pracowników pozostałych Zespołów w Dziale Inwestycji i Rozwoju Spółki
udział w przygotowaniu i organizacji postępowań przetargowych, w tym ocena dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawców kontraktów/umów, ocena działań, dokumentów, opinii przygotowanych przez Inżyniera Kontraktu/Doradców dotyczących wszystkich działań podejmowanych w ramach realizowanych kontraktów/umów oraz nadzorowanie prawidłowości realizacji kontraktów/umów przez Wykonawców
udział w spotkaniach, naradach, inspekcjach, odbiorach technicznych, rozruchach i odbiorach końcowych realizowanych projektów
realizacja zadań w ramach zespołów projektowych, począwszy od inicjacji projektu inwestycyjnego, wykonania opracowań dokumentacyjnych, pozyskanie decyzji administracyjnych po jego realizację, rozruch i odbiór w ramach przygotowywanych i prowadzonych przez Spółkę projektów inwestycyjnych
monitorowanie harmonogramów dostaw i usług
dokonywanie odbioru dokumentacji projektowej, ocena działań Wykonawców oraz inżyniera kontraktu w zakresie związanym z dokumentacją projektową, prowadzoną realizacją i planowanymi rozruchami dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i Modernizacja Zakładu Unieszkodliwiania Stałych odpadów Komunalnych przy ul. Zabranieckiej 2, w dzielnicy Targówek m. st. Warszawy”
obsługa wózka jezdniowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, instrukcją, dokumentacją techniczno-ruchową oraz procesem technologicznym
sprawdzanie stanu technicznego powierzonego pojazdu
wykonywanie prostych prac konserwacyjnych, mycie i czyszczenie pojazdu
rzetelne i terminowe prowadzenie wymaganej dokumentacji, np. karty drogowe, dokumentacja eksploatacyjna
utrzymanie porządku w halach, na urządzeniach instalacji oraz na terenie zakładu, w okresie zimowym odśnieżanie wszelkich przejazdów na terenie Zakładu
obsługa i kontrola urządzeń energetycznych i instalacji technologicznych, praca przy AKPiA, zapewnienie prawidłowego, bezzakłóceniowego i ekonomicznego działania instalacji/urządzeń,
obsługa rozdzielnic średniego i niskiego napięcia oraz transformatorów,
udział w rozruchach i odstawieniach maszyn i urządzeń energetycznych,
obsługa systemu DCS i sterowanie instalacjami/urządzeniami energetycznymi w zakresie procesu technologicznego produkcji pary, energii elektrycznej, ciepła sieciowego,
identyfikacja awarii, usterek i podejmowanie napraw w swoim zakresie odpowiedzialności, zgłaszanie problemów przełożonym,
zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom brygad zgodnie z ustawą Prawo energetyczne, dopuszczanie do prac brygad remontowych
Główny Specjalista ds. Technicznych - Elektroenergetyk w Dziale Inwestycji i Rozwoju
Zabraniecka 2, Targówek, Warszawa
Wygasła: 12.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
opracowywanie danych i informacji o charakterze technicznym związanych z etapem przygotowywania, realizacji i odbiorami inwestycji budowlanych Spółki,
analiza, opiniowanie i zatwierdzanie wszelkich opracowań projektowych, harmonogramów, dokumentów i raportów sporządzanych przez Wykonawców,
prowadzenie wszelkich działań i czynności związanych z przygotowaniem inwestycji, nadzorem kontraktów usługowych (projektowanie, dostawy, roboty budowlane) oraz nadzór nad tymi pracami zgodnie z wymaganiami określonymi PB i przepisami prawa,
uczestniczenie w postępowaniach przetargowych na wykonanie usług, opracowań projektowych, robót budowlanych i dokonywanie oceny ofert w zależności od potrzeb inwestycyjnych Spółki,
współpraca z kierownictwem budowy, projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym
udział w pracach naprawczych mechanicznych i diagnostycznych samochodów ciężarowych w warsztatach i na zewnątrz
wyjazdy do awarii oraz udział w wykonywaniu bieżących napraw mechanicznych czy elektrotechnicznych pojazdów ciężarowych
transportowanie pojazdów ciężarowych między serwisami, oględziny pojazdów i kierowanie ich do właściwego warsztatu, oględziny po naprawie, jazdy próbne oraz wstępne diagnozy awarii
opracowywanie analiz i raportów dotyczących wskaźników personalnych
zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników systemu kadrowo-płacowego
administrowanie systemem kadrowo-płacowym (nadzorowanie, wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości, współpraca z firmami zewnętrznymi i specjalistami przy pracach aktualizacyjnych)
współpraca z placówkami medycyny pracy (sporządzanie list osób zatrudnionych i zwolnionych)
współuczestniczenie w przygotowywaniu przetargów dotyczących działalności Działu Zarządzania Kadrami
nadzór na procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, związanych z realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi, począwszy od przygotowania niezbędnych dokumentów lub uzyskania ich zmiany, jak również uczestniczenie w procesie ich uzyskiwania,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania procedury zmiany do kontraktu w trybie klauzuli 13 warunków kontraktowych FIDIC,
weryfikacja i opracowanie dokumentów kontraktowych w zakresie zgłaszanych przez wykonawców roszczeń,
opracowywanie projektów pism, stanowisk, analiz prawnych, wzorów dokumentów w zakresie niezbędnym do realizacji prowadzonych przez Spółkę inwestycji,
opracowywanie wniosków/informacji na posiedzenia organów Spółki, w tym projektów uchwał, pełnomocnictw
Specjalista w Dziale Administracji, Zakupów i Zarządzania Nieruchomościami w Zespole Utrzymania Nieruchomości
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizowanie zadań związanych z utrzymaniem technicznym nieruchomości, budynków i urządzeń Spółki, w tym planowanie remontów budynków i obiektów, przyjmowanie zgłoszeń
zlecanie opracowania i odbiór dokumentacji projektowej związanej z zarządzanymi obiektami
przygotowywanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zadań (w tym postępowań o udzielenie zamówienia publicznego)
zlecanie robót wykonawcom zewnętrznym i nadzór nad wykonywanymi robotami oraz dokonywanie odbioru prac
uzyskiwanie uzgodnień i pozwoleń umożliwiających realizację remontów i inwestycji
prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań i archiwizacja dokumentów
Specjalista ds. księgowości w Dziale Rachunkowości i Controllingu
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, ich dekretacja w systemie księgowym (wyciągi bankowe, faktury sprzedaży/zakupu VAT, faktury zbiorcze, rezerwy kosztowe, nakłady inwestycyjne, leasing, wykorzystanie rezerw bilansowych, RMK)
Główny Specjalista ds. Prawnych w Dziale Inwestycji i Rozwoju
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
nadzór na procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, związanych z realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi, począwszy od przygotowania niezbędnych dokumentów lub uzyskania ich zmiany, jak również uczestniczenie w procesie ich uzyskiwania,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania procedury zmiany do kontraktu w trybie klauzuli 13 warunków kontraktowych FIDIC,
weryfikacja i opracowanie dokumentów kontraktowych w zakresie zgłaszanych przez wykonawców roszczeń,
opracowywanie projektów pism, stanowisk, analiz prawnych, wzorów dokumentów w zakresie niezbędnym do realizacji prowadzonych przez Spółkę inwestycji,
opracowywanie wniosków/informacji na posiedzenia organów Spółki, w tym projektów uchwał, pełnomocnictw
Specjalista ds. systemów informatycznych w Zespole Utrzymania Aplikacji i Wdrożeń
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 27.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie wprowadzania zmian w obecnie używanych i wdrażanie nowych systemów informatycznych, tworzenie specyfikacji wymagań do systemu informatycznego na podstawie uzgodnień z użytkownikami, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, rekomendowanie rozwiązań wdrożeniowych,
udział w testach oprogramowania, identyfikacja, raportowanie oraz eliminacja błędów,
wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji systemów informatycznych,
administracja biznesowa systemów IT eksploatowanych w Spółce,
udział w procesach planistycznych IT - rozwojowych, inwestycyjnych oraz zakupowych, oprogramowania oraz usług IT
Specjalista w Dziale Zarządzania Strumieniem Odpadów
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 20.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza przetwarzanego strumienia w instalacjach Spółki ze wskazaniem konieczności jego zagospodarowania w instalacjach zewnętrznych, w tym monitorowanie realizacji zawartych umów z wykonawcami w zakresie m.in.: ilości zagospodarowanych odpadów, płatności, wystąpienia konieczności zawarcia aneksów, naliczaniu kar umownych
przygotowywanie pod względem merytorycznym postępowań przetargowych w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu m. st. Warszawy, w tym udział w procesach wyłonienia podmiotów, w celu zapewnienia zagospodarowania odpadów komunalnych z m. st. Warszawy
współpraca z Biurem Gospodarki Odpadami m. st. Warszawy w zakresie bieżącej realizacji procesu zagospodarowania odpadów, informowanie o zmianach lokalizacji instalacji do zagospodarowania odpadów oraz przedstawianie propozycji zmian w systemie gospodarki odpadami komunalnymi
monitorowanie i analiza rynku zagospodarowania odpadów na terenie kraju oraz przygotowywanie analiz na potrzeby wewnętrzne Działu
współpraca z komórką organizacyjną odpowiedzialną za rozliczenie strumienia w procesie sporządzania stosownej sprawozdawczości wynikającej z realizacji umowy związanej z zagospodarowaniem strumienia odpadów
Dyżurny elektryk w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Gwarków”
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
obsługa prawidłowej pracy urządzeń elektrycznych
przeprowadzanie przełączeń w rozdzielniach wysokiego i niskiego napięcia oraz prac zapobiegawczych i likwidacja zakłóceń ruchowych urządzeń elektrycznych
wykrywanie nieprawidłowych objawów pracy urządzeń elektrycznych takich jak: transformatory, wyłączniki mocy, odłączniki, zabezpieczenia, liczniki energii elektrycznej, silniki, przyrządy pomiarowe, części elektryczne turbozespołu, akumulatorownia, UPS
diagnozowanie i przeprowadzanie czynności konserwacyjnych
utrzymywanie w sprawności oświetlenia rozdzielni elektrycznych, wykonywanie prób oświetlenia awaryjnego, kontrolowanie stanu instalacji gniazd 220 V, instalacji odgromowej, kontrolowanie sprawności urządzeń wentylacyjnych
obsługa i prowadzenie kontroli pracy turbiny napędzającej prądnicę w przypadku produkcji energii elektrycznej po stronie elektrycznej oraz systemów monitoringu spalin
Główny specjalista (informatyk) w Dziale Bezpieczeństwa i Audytu Wewnętrznego
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
administrowanie i utrzymanie systemów informatycznych, wsparcie użytkowników końcowych systemów IT
identyfikacja, raportowanie oraz eliminacja błędów oprogramowania, udział w testach oprogramowania
koordynowanie wdrażania zmian w obecnie używanych i nowych systemach informatycznych, tworzenie specyfikacji na podstawie uzgodnień dokonanych z użytkownikami, uzgodnienia zmian z dostawcami zewnętrznymi, rekomendowanie rozwiązań wdrożeniowych, w tym udział w pracach komisji przetargowych
prowadzenie dokumentacji projektowej, technicznej oraz procedur dotyczących systemów informatycznych
udział w procesach planistycznych IT - rozwojowych, inwestycyjnych oraz zakupowych w zakresie bezpieczeństwa, oprogramowania oraz usług
standaryzacja stosowanego oprogramowania i systemów oraz utrzymanie spójności infrastrukturalnej w obszarze IT
Specjalista ds. Technicznych w Zespole Nowych Technologii i Przygotowania Inwestycji
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie danych i informacji o charakterze technicznym, związanych z etapem przygotowania realizacji i odbiorami inwestycji budowlanych Spółki
Przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych Spółki, związanych z planowanymi inwestycjami budowlanymi
Uczestniczenia w postępowaniach przetargowych na wykonanie usług, opracowań projektowych, robót budowlanych i dokonywanie oceny ofert w zależności od potrzeb inwestycyjnych Spółki
Analiza, opiniowanie i zatwierdzenie wszelkich opracowań projektowych i innych dokumentów otrzymanych od Wykonawców w ramach powierzonych im zamówień
Analiza i opiniowanie innowacyjnych technologii gospodarki odpadami przedstawianych i proponowanych do wdrożenia w Spółce
diagnozowanie i naprawa pojazdów, maszyn budowlanych, maszyn specjalnych, weryfikacja zgodnie ze zleceniem
zgłaszanie zakresu napraw jednostek taborowych i współpraca z mistrzem zmiany
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w Zespole Technicznym
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zlecanie oraz koordynowanie napraw i przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych jednostek taborowych, maszyn i urządzeń warsztatowych oraz napraw głównych
współpraca z zewnętrznymi serwisami naprawczymi, Urzędem Dozoru Technicznego oraz Transportowym Dozorem Technicznym
przygotowywanie i udział w realizacji zamówień publicznych
merytoryczny odbiór ilościowo-jakościowy taboru dostarczonego w efekcie realizacji umów zawartych w trybie postępowań przetargowych, przygotowywanie ich do przekazania dla głównych użytkowników
Główny Specjalista ds. technicznych - elektroenergetyk
Zabraniecka 2, Targówek, Warszawa
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
opracowywanie danych i informacji o charakterze technicznym związanych z etapem przygotowywania, realizacji i odbiorami inwestycji budowlanych Spółki,
analiza, opiniowanie i zatwierdzanie wszelkich opracowań projektowych, harmonogramów, dokumentów i raportów sporządzanych przez Wykonawców,
prowadzenie wszelkich działań i czynności związanych z przygotowaniem inwestycji, nadzorem kontraktów usługowych (projektowanie, dostawy, roboty budowlane) oraz nadzór nad tymi pracami zgodnie z wymaganiami określonymi PB i przepisami prawa,
uczestniczenie w postępowaniach przetargowych na wykonanie usług, opracowań projektowych, robót budowlanych i dokonywanie oceny ofert w zależności od potrzeb inwestycyjnych Spółki,
współpraca z kierownictwem budowy, projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym
Główny Specjalista ds. Prawnych w Dziale Inwestycji i Rozwoju
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzorowanie kontraktów zawartych w związku z działaniami prowadzonymi przez dział, m.in. weryfikacja roszczeń i wniosków o zmianę umowy zgłaszanych przez wykonawców i przygotowanie stanowisk działu dotyczących roszczeń wykonawców
koordynacja wszelkich postępowań dotyczących kontraktów zawartych w związku z działaniami działu
monitorowanie zawartych kontraktów, postępowań administracyjnych, sądowych, sądowo-administracyjnych oraz wszelkich innych, dotyczących działań prowadzonych przez dział
przygotowanie wszelkiego typu projektów: pism, umów, pism procesowych
Główny Specjalista ds. Rachunkowości i Controllingu
Obozowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 27.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie odbiorcom wewnętrznym terminowej i adekwatnej informacji zarządczej
udział w procesie rozliczania kosztów i przychodów na jednostki organizacyjne
nadzór nad stosowanymi zasadami rozliczania kosztów i kluczy rozliczeniowych
ocena rentowności poszczególnych grup produktów i procesów w ujęciu ex post i ex ante
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie poprawności ewidencji przychodów i kosztów oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie alokacji przychodów i kosztów,
sporządzanie analiz ekonomicznych obejmujących m.in analizy rentowności i opłacalności
nadzorowanie kontraktów zawartych w związku z działaniami prowadzonymi przez dział, m.in. weryfikacja roszczeń i wniosków o zmianę umowy zgłaszanych przez wykonawców i przygotowanie stanowisk działu dotyczących roszczeń wykonawców
koordynacja wszelkich postępowań dotyczących kontraktów zawartych w związku z działaniami działu, w szczególności postępowań dotyczących roszczeń i wniosków o zmianę umowy zgłaszanych przez wykonawców kontraktów
monitorowanie kontraktów zawartych w związku z działaniami prowadzonymi przez dział, postępowań administracyjnych, sądowych, sądowo– administracyjnych oraz wszelkich innych dotyczących działań prowadzonych przez dział
przygotowanie wszelkiego typu projektów: pism, umów, pism procesowych
kompleksowe prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i robotnicze (przygotowywanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych przy pomocy systemu e-recruiter, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, formułowanie rekomendacji),
współpraca z kadrą menedżerską w zakresie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
opracowywanie danych i informacji o charakterze technicznym związanych z etapem przygotowywania, realizacji i odbiorami inwestycji budowlanych Spółki,
analiza, opiniowanie i zatwierdzanie wszelkich opracowań projektowych, harmonogramów, dokumentów i raportów sporządzanych przez Wykonawców,
prowadzenie wszelkich działań i czynności związanych z przygotowaniem inwestycji, nadzorem kontraktów usługowych (projektowanie, dostawy, roboty budowlane) oraz nadzór nad tymi pracami zgodnie z wymaganiami określonymi PB i przepisami prawa,
uczestniczenie w postępowaniach przetargowych na wykonanie usług, opracowań projektowych, robót budowlanych i dokonywanie oceny ofert w zależności od potrzeb inwestycyjnych Spółki,
współpraca z kierownictwem budowy, projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym
wsparcie serwisowe użytkowników -pracowników Spółki w zakresie problemów wynikających z użytkowanego sprzętu tj. komputerów, terminali, telefonów VoIP, drukarek,
przeprowadzanie napraw i rozbudowy urządzeń teleinformatycznych oraz platform systemowych,
prowadzenie dokumentacji projektowej i technicznej dotyczącej systemów teleinformatycznych,
udział w przygotowywaniu i aktualizacji procedur awaryjnych i planów ciągłości działania Spółki w nadzorowanym obszarze IT,
udział w tworzeniu projektów regulacji wewnętrznych oraz procedur operacyjnych i awaryjnych związanych z zarządzaniem zasobami i usługami IT biorąc pod uwagę takie aspekty jak: administrowanie, konfiguracja, operacje cykliczne oraz bezpieczeństwo przetwarzanych informacji,
realizowanie procesu zakupowego urządzeń i sprzętu IT poprzez identyfikowanie potrzeb zakupowych, ogłaszanie zapytań ofertowych oraz analizę ofert,
opiniowanie wymagań w ramach systemów aplikacyjnych formułowanych przez użytkowników w zakresie stosowanych technologii oraz administrowanie wybranymi systemami
kompleksowe prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i robotnicze (publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja CV kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, raportowanie),
prowadzenie onboardingu pracowników,
organizacja szkoleń zgodnie z planem szkoleniowym i bieżącymi potrzebami (kontakty z dostawcami szkoleń, ocena efektywności, rozliczanie projektów szkoleniowych, sporządzanie umów lojalnościowych),
administrowanie procesem szkoleniowym w systemie kadrowo – płacowym,
prowadzenie prezentacji i warsztatów dla pracowników i kadry menedżerskiej
prowadzenie procesów wyjaśniania nieuregulowanych stanów prawnych użytkowanych nieruchomości oraz realizacja procesu zbywania i nabywania nieruchomości,
analiza prawna i notyfikacja zmian w obowiązujących przepisach prawa, w tym także udział w sporządzaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych, dotyczących zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
udział w opracowaniu i realizacji strategii cząstkowej w obszarze nieruchomości w ramach rocznych i wieloletnich planów gospodarczych,
współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie pozyskiwania wycen nieruchomości dla potrzeb Spółki,
współpraca z geodetami w zakresie realizacji opracowań geodezyjnych dla potrzeb Spółki w procesach regulacyjnych i porządkujących stan faktyczny nieruchomości
wystawianie, rozliczanie i wstępna weryfikacja kart drogowych i innych dokumentów eksploatacyjnych takich jak: raporty pracy, trasówki, tachografy,
nadzorowanie i kontrolowanie posiadanych uprawnień kierowców i operatorów do obsługi pojazdów i sprzętu,
nadzór i kontrola nad ważnością dokumentów jednostek taborowych,
koordynacja i kontrola świadczonych usług oraz pracy taboru i sprzętu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz prawidłowości i terminowości wykonania zadań,
wgrywanie trasówek na terminale pojazdów,
codzienne analizowanie stopnia realizacji zadań poszczególnych załóg
utrzymanie maszyn i urządzeń Zakładu w ruchu po stronie mechanicznej,
nadzorowanie i koordynowanie likwidacji skutków awarii urządzeń mechanicznych,
przygotowywanie remontów zgodnie z zatwierdzonym planem remontów i przyznanymi na ten cel środkami oraz prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem prac remontowych i serwisowych,
nadzorowanie i realizacja zaleceń p.poż na terenie Zakładu,
współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie realizacji zamówień na usługi, części zamienne oraz materiały remontowe,
współpraca z innymi komórkami w Zakładzie przy ustalaniu remontów, bieżącej eksploatacji maszyn i ich prac serwisowych
wystawianie, rozliczanie i wstępna weryfikacja kart drogowych i innych dokumentów eksploatacyjnych takich jak: raporty pracy, trasówki, tachografy,
nadzorowanie i kontrolowanie posiadanych uprawnień kierowców i operatorów do obsługi pojazdów i sprzętu,
nadzór i kontrola nad ważnością dokumentów jednostek taborowych,
koordynacja i kontrola świadczonych usług oraz pracy taboru i sprzętu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz prawidłowości i terminowości wykonania zadań,
wgrywanie trasówek na terminale pojazdów,
codzienne analizowanie stopnia realizacji zadań poszczególnych załóg,
przygotowywanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami określającymi zasady udzielania zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi Spółki w tym zakresie,
dokonywanie badania i oceny złożonych ofert,
uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych,
przygotowanie sprawozdań w zakresie postępowań prowadzonych w Spółce,
przekazywanie dokumentacji przetargowej do Archiwum Zakładowego,
śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych,
praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy