Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżące zarządzanie Ośrodkiem zgodnie z polityką i wartościami sieci LNA Sante Origin, mającej na celu zagwarantowanie wysokiej jakości usług oraz opieki,
Pełna odpowiedzialność za funkcjonowanie Centrum,
Wdrażanie strategii biznesowych i projektów firmy,
Zarządzanie i organizacja pracy personelu ośrodka,
Reprezentowanie firmy oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku ośrodka na rynku,
Bycie ambasadorem LSO dla swoich pacjentów, instytucji i pracowników, aby zagwarantować optymalne realizowanie budżetu i rozpoznawalność marki,
Regularny kontakt z pacjentami oraz ich opiekunami,
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (fundacje, dostawcy, usługodawcy),
Poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność działania ośrodka i sieci LSO,
Tworzenie procedur poprawiających jakość świadczonych usług oraz opieki,
Zarządzanie wynikiem operacyjnym i budżetami, zgodnie z celami ekonomicznymi,
Udział w planowaniu i realizacji budżetu dla ośrodka i sieci LSO,
Bieżące raportowanie i ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym oraz Dyrektorem Finansowym,
Śledzenie zmian w przepisach dotyczących prowadzenia placówki medycznej,
Udział w rozwoju firmy na rynku polskim, m. in. otwieranie nowych placówek, jako misja dodatkowa
Bieżące zarządzanie Ośrodkiem zgodnie z polityką i wartościami sieci LNA Sante Origin, mającej na celu zagwarantowanie wysokiej jakości usług oraz opieki,
Pełna odpowiedzialność za funkcjonowanie Centrum,
Wdrażanie strategii biznesowych i projektów firmy,
Zarządzanie i organizacja pracy personelu ośrodka,
Reprezentowanie firmy oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku ośrodka na rynku,
Bycie ambasadorem LSO dla swoich pacjentów, instytucji i pracowników, aby zagwarantować optymalne realizowanie budżetu i rozpoznawalność marki,
Regularny kontakt z pacjentami oraz ich opiekunami,
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (fundacje, dostawcy, usługodawcy),
Poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność działania ośrodka i sieci LSO,
Tworzenie procedur poprawiających jakość świadczonych usług oraz opieki,
Zarządzanie wynikiem operacyjnym i budżetami, zgodnie z celami ekonomicznymi,
Udział w planowaniu i realizacji budżetu dla ośrodka i sieci LSO,
Bieżące raportowanie i ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym oraz Dyrektorem Finansowym,
Śledzenie zmian w przepisach dotyczących prowadzenia placówki medycznej,
Udział w rozwoju firmy na rynku polskim, m. in. otwieranie nowych placówek, jako misja dodatkowa
Jeśli Twoją pasją jest praca z ludźmi, którym chcesz pomagać w byciu aktywnym i sprawnym jak najdłużej, dołącz do naszego zespołu
Jako Pielęgniarka Oddziałowa będziesz przede wszystkim planować, organizować i koordynować pracę zespołu pielęgniarskiego i personelu pomocniczego. Sprawować funkcje administracyjne związane z działalnością Centrum, a także brać udział w bezpośredniej opiece nad pacjentami
Dodatkowe zadania:
monitorowanie stanu zdrowia naszych pacjentów,
wykonywanie zlecenia lekarskie z należytą uwagą i starannością
wykonywanie czynności pielęgnacyjne i higieniczne - nadzorować pracę opiekunów
aktywizowanie naszych pacjentów do samodzielności
dbanie o bezpieczeństwo i komfort naszych pacjentów
Bieżące zarządzanie Ośrodkiem zgodnie z polityką i wartościami sieci LNA Sante Origin, mającej na celu zagwarantowanie wysokiej jakości usług oraz opieki,
Pełna odpowiedzialność za funkcjonowanie Centrum,
Wdrażanie strategii biznesowych i projektów firmy,
Zarządzanie i organizacja pracy personelu ośrodka,
Reprezentowanie firmy oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku ośrodka na rynku,
Bycie ambasadorem LSO dla swoich pacjentów, instytucji i pracowników, aby zagwarantować optymalne realizowanie budżetu i rozpoznawalność marki,
Regularny kontakt z pacjentami oraz ich opiekunami,
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (fundacje, dostawcy, usługodawcy),
Poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność działania ośrodka i sieci LSO,
Tworzenie procedur poprawiających jakość świadczonych usług oraz opieki,
Zarządzanie wynikiem operacyjnym i budżetami, zgodnie z celami ekonomicznymi,
Udział w planowaniu i realizacji budżetu dla ośrodka i sieci LSO,
Bieżące raportowanie i ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym oraz Dyrektorem Finansowym,
Śledzenie zmian w przepisach dotyczących prowadzenia placówki medycznej,
Udział w rozwoju firmy na rynku polskim, m. in. otwieranie nowych placówek, jako misja dodatkowa
Zakres obowiązków obejmuje prowadzenie terapii indywidualnej z pacjentami ze schorzeniami neurologicznymi, ortopedycznymi oraz z zajęcia grupowe z osobami starszymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun medyczny
Bernardyńska 13, Otwock
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako OPIEKUN MEDYCZNY będziesz:
- zapewniać opiekę pozamedyczną pacjentom
- asystować pacjentom w czynnościach dnia codziennego
- dbać o bezpieczeństwo i komfort życia pacjentów
- rozwiązywać bieżące problemy opiekuńcze naszych pacjentów
sporządzanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem (m.in. umowy o pracę, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, PIT-11)
prowadzenie teczek akt osobowych zgodnie z wymogami prawa pracy
realizacja procesu zatrudnienia
ewidencjonowanie czasu pracy pracowników oraz absencji chorobowych i urlopów
sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy B2B)
sporządzanie list płac - naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, podatku dochodowego od osób fizycznych, zasiłków chorobowych
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych do ZUS
sporządzanie deklaracji podatkowych PIT
sporządzanie deklaracji PFRON
bieżącą kontrolę terminowej realizacji badań lekarskich pracowników
bieżąca kontrola terminowej realizacji szkoleń BHP
współpracę ze specjalistą BHP w zakresie organizowania szkoleń z bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników oraz sporządzania dokumentacji wypadkowej
sporządzanie zaświadczeń na wniosek pracowników i zleceniobiorców
sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne i GUS
prowadzenie spraw w zakresie benefitów pracowniczych i świadczeń pozapłacowych
sporządzanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem (m.in. umowy o pracę, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, PIT-11)
prowadzenie teczek akt osobowych zgodnie z wymogami prawa pracy
realizacja procesu zatrudnienia
ewidencjonowanie czasu pracy pracowników oraz absencji chorobowych i urlopów
sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy B2B)
sporządzanie list płac - naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, podatku dochodowego od osób fizycznych, zasiłków chorobowych
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych do ZUS
sporządzanie deklaracji podatkowych PIT
sporządzanie deklaracji PFRON
bieżącą kontrolę terminowej realizacji badań lekarskich pracowników
bieżąca kontrola terminowej realizacji szkoleń BHP
współpracę ze specjalistą BHP w zakresie organizowania szkoleń z bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników oraz sporządzania dokumentacji wypadkowej
sporządzanie zaświadczeń na wniosek pracowników i zleceniobiorców
sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne i GUS
prowadzenie spraw w zakresie benefitów pracowniczych i świadczeń pozapłacowych