Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja długo- i krótkofalowej polityki sprzedażowej firmy
Aktywne pozyskiwanie nowych firm i współpraca z obecnymi
Przygotowywanie ofert handlowych i spotkania z klientami (praca biurowo-terenowa)
Prowadzenie negocjacji z klientami
Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów dot. oferowanych rozwiązań
Opracowywanie propozycji systemów zabezpieczeń dla różnych obiektów
Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz naszymi partnerami
Wsparcie Dyrektora Oddziału w bieżącej działalności placówki
Cykliczny udział w szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje do pracy na stanowisku inżyniera sprzedaży (produktowe, przygotowywanie ofert, czytanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta, podstawowa konfiguracja urządzeń i inne). Szkolenia będą realizowane przez ekspertów z naszej firmy oraz trenerów producentów
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
W ramach współpracy z nami chcemy przeprowadzić Cię przez ścieżkę rozwojową, która pozwoli Ci na zyskanie niezbędnych kompetencji do samodzielnej realizacji powierzonych zadań. Twoje zadania:
🔷 Przez pierwsze 12 miesięcy:
🔸 wsparcie Dyrektora Oddziału w bieżącej działalności placówki;
🔸 przejście cyklu szkoleń wdrażających do pracy na stanowisku specjalisty/inżyniera ds. sprzedaży (produktowe, przygotowywanie ofert, czytanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta i inne). Szkolenia będą realizowane przez ekspertów z firmy oraz trenerów producentów;
🔸 wspólne wizyty u klientów z Dyrektorem i poznanie specyfiki współpracy z klientami
🔷 W kolejnych latach będziesz samodzielnie:
🔸 przygotowywał oferty handlowe i spotykał się z klientami (praca biurowo-terenowa);
🔸 prowadził negocjacje z klientami;
🔸 wspierał klientów w rozwiązywaniu problemów dot. oferowanych rozwiązań
opisywanie produktów i nowych kategorii w nowopowstającym sklepie internetowym
realizacja bieżących prac związanych z komunikacją i działaniami promocyjnymi
przygotowanie treści materiałów marketingowych dla klientów i zespołów w firmie (BTL, prezentacje, grafiki, mailingi)
organizacja wydarzeń dla klientów - współpraca z oddziałami w Polsce
zarządzanie treściami na stronie www oraz w mediach społecznościowych
organizacja akcji promocyjnych: proponowanie typów/mechanizmów oraz grup docelowych akcji specjalnych, budowanie szczegółowych kalendarzy aktywacji i działań trade marketingowych
bieżąca analiza efektywności podejmowanych działań
aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych i komunikacyjnych
współpraca m.in. z agencją kreatywną, drukarnią, kooperantami biznesowymi
przygotowywanie i wysyłka mailingów
analiza działań konkurencji na rynku oraz śledzenie trendów rynkowych w zakresie programów i ofert lojalnościowych
współpraca z innymi działami firmy oraz zespołem marketingu
weryfikacja poprawności specyfikacji produktów w sklepie
Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych
Ceramiczna 1, Lublin
Wygasła: 27.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa prowadzonych realizacji
• Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń
• Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy dokonasz uruchomienia systemów. Czasem będziesz świadczył pomoc techniczną w terenie. Do Twoich obowiązków należeć będzie także diagnozowanie usterek
• Poprowadzisz również sprawy administracyjne dotyczące powierzonych instalacji. Współpracując z działem logistyki, zadbasz o zamówienia na zakup urządzeń potrzebnych do realizacji zleceń
Budowanie dobrych relacji z klientami
• Powierzymy Ci podtrzymywanie obecnych i budowanie nowych, silnych relacji partnerami
• Będziesz na pierwszej linii w kontakcie z klientami sieciowymi
Rozwój i budowanie marki eksperta
• Liczy się dla nas odpowiednia wiedza na temat oferowanych rozwiązań – jesteśmy ekspertami w swojej branży. Dlatego nasi pracownicy stale podnoszą poziom swojej wiedzy technicznej
• Będziesz uczestniczył w szkoleniach produktowych i technicznych prowadzonych przez producentów, po to abyś był na bieżąco z nowościami oraz mógł wspierać naszych klientów. Nie ominą Cię także szkolenia wewnętrzne, które pomogą rozwijać kluczowe kompetencje na tym stanowisku