Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (45)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 45 )
Architekt - Doradca klienta
Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sprzedaż mebli z oferty producentów, z którymi na co dzień współpracujemy oraz projektowanie przestrzeni w oparciu o tę ofertę, przygotowywanie wizualizacji pomieszczeń,
komunikacja z klientem i z wszystkimi osobami, które biorą udział w późniejszej realizacji projektu - Specjalistami ds. zamówień, dostawcami, ekipami montażowymi; zapewnienie sprawnej realizacji projektu,
inwentaryzacja pomieszczeń i przygotowywanie projektów technicznych,
nadzorowanie terminowości i jakości prowadzonych realizacji
zadania administracyjne i organizacyjne - dbanie o wizerunek salonu oraz ogólny stan ekspozycji i próbniki (uaktualnienia próbników, monitoring ich wypożyczeń), dbanie o czystość, w tym koordynację ekip sprzątających, planowanie i realizowanie zamówień biurowych, koordynację spraw technicznych związanych z lokalem, opiekę nad dokumentami wewnętrznymi firmy i ogólnofirmową skrzynką pocztową, prowadzenie kalendarza spotkań i obsługę spotkań firmowych,
zadania związane z kontaktem z klientem - pierwszy kontakt z Klientem salonu (przywitanie, rozpoznanie sprawy, z którą Klient do nas przychodzi, pokierowanie go do odpowiedniej osoby), rejestrowanie i obsługę zgłaszanych reklamacji,
wsparcie sprzedaży internetowej – obsługę zapytań kierowanych przez klientów w sprawie prowadzonego przez nas internetowo outletu meblowego, aktualizowanie opisów produktów w outlecie, komunikacja z architektami w sprawie przygotowania wyceny
dbanie o wizerunek salonu oraz ogólny stan ekspozycji i próbniki (uaktualnienia próbników, monitoring ich wypożyczeń), dbanie o czystość, w tym koordynację ekip sprzątających,
pierwszy kontakt z Klientem salonu (przywitanie, rozpoznanie sprawy, z którą Klient do nas przychodzi, pokierowanie go do odpowiedniej osoby),
planowanie i realizowanie zamówień biurowych,
koordynację spraw technicznych związanych z lokalem,
prowadzenie kalendarza spotkań i kalendarza montażowego,
obsługę spotkań firmowych – zapewnienie napojów, poczęstunku, potrzebnych na spotkanie materiałów,
opiekę nad dokumentami wewnętrznymi firmy i ogólnofirmową skrzynką pocztową,
rejestrowanie i obsługę zgłaszanych reklamacji,
udział w zadaniach o charakterze marketingowym np. uczestnictwo w tworzeniu treści do mediów społecznościowych, koordynację zadań zlecanych do drukarni czy agencji graficznej
weryfikacja projektów przygotowanych przez Architektów pod kątem zapewnienia ich dalszej poprawnej realizacji po stronie naszych dostawców (producentów mebli);
komunikacja z producentami mebli – składanie zamówień, nadzór nad terminowością realizacji, wyjaśnianie ewentualnych zmian etc.;
komunikacja z Architektami w zakresie omówienia projektu, rekomendowanych zmian;
wspieranie wiedzy produktowej sprzedawców i projektantów;
wsparcie zespołu w procesach transportowych, magazynowych i wykonawczych (organizacja transportu zamówienia, pracy ekip montażowych i magazynu);
aktualizowanie informacji i monitorowanie procesu realizacji w systemie CMR
sprzedaż mebli z oferty producentów, z którymi na co dzień współpracujemy oraz projektowanie przestrzeni w oparciu o tę ofertę,
zapewnienie doskonałych doświadczeń w zakresie obsługi klienta, komunikacji w trakcie całego procesu sprzedaży i realizacji projektu
inwentaryzacja pomieszczeń i przygotowywanie projektów technicznych,
przygotowywanie wizualizacji pomieszczeń,
współpraca pracownikami wewnątrz organizacji (Managerem Salonu, Project Managerem, Architektami, Specjalistami ds. realizacji zamówień, ekipami montażowymi) w zakresie realizowanych projektów,
nadzorowanie terminowości i jakości prowadzonych realizacji
sprzedaż mebli z oferty producentów, z którymi na co dzień współpracujemy oraz projektowanie przestrzeni w oparciu o tę ofertę,
zapewnienie doskonałych doświadczeń w zakresie obsługi klienta, komunikacji w trakcie całego procesu sprzedaży i realizacji projektu
inwentaryzacja pomieszczeń i przygotowywanie projektów technicznych,
przygotowywanie wizualizacji pomieszczeń,
współpraca pracownikami wewnątrz organizacji (Managerem Salonu, Project Managerem, Architektami, Specjalistami ds. realizacji zamówień, ekipami montażowymi) w zakresie realizowanych projektów,
nadzorowanie terminowości i jakości prowadzonych realizacji
Będziesz odpowiedzialny za koordynację i monitorowanie pracy wszystkich działów pracujących na rzecz klienta w realizacji projektów. Twoją rolą będzie również zadbanie o doświadczenia klienta. Przyczynisz się do tego, że projekt powstały w głowie naszych klientów i architektów, stanie się rzeczywistością. Będziesz odpowiedzialny m.in. za:
zarządzanie systemem CRM - czuwanie nad aktualizacją informacji pomiędzy klientem a grupą projektową,
planowanie i monitorowanie harmonogramu i budżetu projektowego,
zarządzanie i monitorowanie zmian w zakresie projektu,
dbałość o dokumentację projektową (jej zbieranie, aktualizowanie i archiwizowanie oraz udostępnianie adekwatnym osobom),
prowadzenie spotkań zespołowych, dbanie o komunikację w projektach,
odbiory projektów (obecność na odbiorach projektów, przygotowywanie formularzy zdawczo-odbiorczych),
monitoring reklamacji i rozwiązywanie sytuacji spornych,
zbieranie dobrych praktyk i ich przekazywanie współpracownikom
sprzedaż mebli z oferty producentów, z którymi na co dzień współpracujemy oraz projektowanie przestrzeni w oparciu o tę ofertę,
zapewnienie doskonałych doświadczeń w zakresie obsługi klienta, komunikacji w trakcie całego procesu sprzedaży i realizacji projektu
inwentaryzacja pomieszczeń i przygotowywanie projektów technicznych,
przygotowywanie wizualizacji pomieszczeń,
współpraca z pracownikami wewnątrz organizacji (Architektami, Managerem Salonu, Specjalistami ds. realizacji zamówień, ekipami montażowymi) w zakresie realizowanych projektów,
nadzorowanie terminowości i jakości prowadzonych realizacji
projektowanie przestrzeni w oparciu o meble z naszej oferty,
inwentaryzację pomieszczeń i przygotowywanie projektów technicznych,
przygotowywanie wizualizacji pomieszczeń,
tworzenie oferty handlowej, prowadzenie procesów sprzedażowych poprzez budowanie doskonałych relacji biznesowych z otoczeniem firmy, branżą i naszymi Klientami,
komunikację z Klientem i pracownikami wewnątrz organizacji (Architektami, Managerem Salonu, Specjalistami ds. realizacji zamówień, ekipami montażowymi) w zakresie realizowanych projektów,
nadzorowanie terminowości i jakości prowadzonych realizacji