Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie różnorodnych projektów w obszarze HR zgodnie z potrzebami (np. organizacja badania satysfakcji pracowników i analiza jego wyników, udział w targach pracy, koordynacja akcji charytatywnych, organizacja imprez integracyjnych i dorocznych bali),
Koordynacja szkoleń i procesów rozwojowych pracowników od strony organizacyjnej,
Tworzenie planów rozwojowych i ścieżek karier we współpracy z managerami zespołów,
Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych w zakresie rozwoju i potrzeb pracowników,
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i koordynacja onboardingu oraz exit interviews,
Rozliczanie i kontrola czasu pracy, list obecności, urlopów
Aktualizacja opisów stanowisk i materiałów wdrożeniowych
Współtworzenie i realizacja planów działania w obszarze marketingu personalnego (wewnętrznego i zewnętrznego),
Prowadzenie i rozwijanie profili firmy w mediach społecznościowych,
Realizacja zadań w zakresie komunikacji wewnętrznej
proponowanie własnych zmian i usprawnień w obszarze HR,
Aktywny monitoring trendów HR, inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Bieżąca obsługa kadrowa (m.in. badania lekarskie, BHP, umowy, aneksy i świadectwa) oraz benefitów firmowych: m.in. PZU, multisport
Regulacje i aktualizacje wewnętrzne z zakresu spraw kadrowych (m.in. regulaminy, ustawy, ogłoszenia, prawo pracy)
Reprezentowanie pracodawcy w audytach wewnętrznych i kontrolach zewnętrznych, jak i współpraca z instytucjami audytowymi
Obsługa kadrowo-płacowa spółki oraz podmiotów powiązanych,
Sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, US, PFRON oraz Zarządu, współtworzenie budżetów,
Obsługa procesu zatrudniania obcokrajowców, procesowania pozwoleń na pracę, komunikacja z urzędami,
Obsługa programów kadrowo-płacowych Symfonia, Płatnik,
Naliczenie wynagrodzeń, zasiłków oraz innych świadczeń pracowniczych,
Współpraca z Zarządem w sprawach kadrowo-płacowych,
Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzonych przez zewnętrzne instytucje,
Doradztwo i wsparcie pracowników oraz managerów firmy w zakresie zagadnień personalnych
Prowadzenie różnorodnych projektów w obszarze HR zgodnie z potrzebami (np. organizacja badania satysfakcji pracowników i analiza jego wyników, udział w targach pracy, koordynacja akcji charytatywnych, organizacja imprez integracyjnych i dorocznych bali),
Koordynacja szkoleń i procesów rozwojowych pracowników od strony organizacyjnej,
Tworzenie planów rozwojowych i ścieżek karier we współpracy z managerami zespołów,
proponowanie własnych zmian i usprawnień w obszarze HR,
Aktywny monitoring trendów HR, inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Zarządzanie zespołem operacyjnym konferencji i bankietów
Współpraca z agencjami pracy
Koordynacja organizacji wszelkich eventów organizowanych w Zamku Topacz, odbywających się na 6 salach konferencyjnych oraz obszernych terenach zielonych
Ścisła współpraca z innymi działami, co w naszej Topaczowej rodzinnej jest najprzyjemniejszą częścią naszej pracy!
Prowadzenie różnorodnych projektów w obszarze HR zgodnie z potrzebami (np. organizacja badania satysfakcji pracowników i analiza jego wyników, udział w targach pracy, koordynacja akcji charytatywnych, organizacja imprez integracyjnych i dorocznych bali),
Koordynacja szkoleń i procesów rozwojowych pracowników od strony organizacyjnej,
Tworzenie planów rozwojowych i ścieżek karier we współpracy z managerami zespołów,
Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych w zakresie rozwoju i potrzeb pracowników,
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i koordynacja onboardingu oraz exit interviews,
Rozliczanie i kontrola czasu pracy, list obecności, urlopów
Aktualizacja opisów stanowisk i materiałów wdrożeniowych
Współtworzenie i realizacja planów działania w obszarze marketingu personalnego (wewnętrznego i zewnętrznego),
Prowadzenie i rozwijanie profili firmy w mediach społecznościowych,
Realizacja zadań w zakresie komunikacji wewnętrznej
proponowanie własnych zmian i usprawnień w obszarze HR,
Aktywny monitoring trendów HR, inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Bieżąca obsługa kadrowa (m.in. badania lekarskie, BHP, umowy i świadectwa) oraz benefitów firmowych: m.in. PZU, multisport
Regulacje i aktualizacje wewnętrzne z zakresu spraw kadrowych (m.in. regulaminy, ustawy, ogłoszenia, prawo pracy)
Reprezentowanie pracodawcy w audytach wewnętrznych i kontrolach zewnętrznych, jak i współpraca z instytucjami audytowymi
Jesteś rodzinny, towarzyski i uśmiechnięty, a przy tym, zorganizowany i zaangażowany?
Masz doświadczenie w zarządzaniu restauracją
Chcesz być gospodarzem nowo otwartej Restauracji Spichlerz na Terenie Zamku Topacz?
Spichlerz to Restauracja, w której stawiamy na rodzinny charakter, gdzie gościnność stawiamy na pierwszym miejscu i szukamy gospodarza, który będzie jej wizytówką
czynny udział w przygotowywaniu budżetu firmy na dany rok oraz późniejsza kontrola realizacji założonego planu,
ocena finansowego ryzyka oraz rentowności działań prowadzonych przez przedsiębiorstwo,
sporządzanie analiz dotyczących opłacalności konkretnych produktów,
kontrola przepływów pieniężnych w przedsiębiorstwie,
przygotowywanie prognoz ekonomicznych,
uczestnictwo w sporządzaniu strategii finansowych,
przygotowywanie różnorodnych zestawień i raportów,
współpraca z działem księgowości firmy oraz z podmiotami zewnętrznymi,
dobra znajomość ksiąg oraz programu SAGE SYMFONIA, biegła znajomość MS Excel,
raportowanie bankom, firmom leasingowym, NBP,
weryfikacja dokumentów finansowych i dokumentacji z nią związaną w systemie operacyjnym Spółki przed zaksięgowaniem; bieżące wsparcie w tym zakresie dla pracowników,
nadzór na gwarancjami podwykonawczymi (gwarancje bankowe i kwoty zatrzymane),
analiza wiekowania należności i zobowiązań, przygotowywanie we współpracy z księgowością okresowych kompensat,
ścisła współpraca z audytorami,
podstawowa znajomość podatków i prawa spółek handlowych