Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (19 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 19 )
Zastępca dyrektora finansowego
Pastelowa 16, Grunwald, Poznań
Wygasła: 12.05.2024
praca stacjonarna
praca hybrydowa
Obowiązki:
Aktywny udział w przygotowaniu budżetów oraz krótko- i długoterminowych planów finansowych
Współtworzenie i wdrażanie strategii finansowej firmy
Nadzorowanie procesów kontroli wewnętrznej, przygotowywanie analiz i raportów finansowych
Współtworzenie i nadzór nad przestrzeganiem standardów finansowych w spółce i podmiotach zależnych
Ocena projektów inwestycyjnych
Współzarządzanie płynnością spółki
Ścisła współpraca z Dyrektorem Departamentu Finansowego, Głównym Księgowym oraz innymi działami w firmie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka członka zarządu
Pastelowa 16, Grunwald, Poznań
Wygasła: 06.10.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
Obowiązki:
Organizowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań oraz planowanie podróży i przygotowywanie rezerwacji
Przygotowywanie dokumentów, prezentacji i raportów na potrzeby członka zarządu
Zapewnienie poufności oraz rzetelności informacji i dokumentów dotyczących zadań członka zarządu
Współpraca z innymi członkami zarządu i pracownikami firmy w celu efektywnej organizacji i realizacji celów i zadań członka zarządu
Koordynacja i zarządzanie spotkaniami, w tym rezerwowanie sal, przygotowywanie materiałów, sporządzanie protokołów
Utrzymywanie dokumentacji i archiwizacja danych związanych z zadaniami członka zarządu
Wykonywanie innych zadań o charakterze administracyjnym i organizacyjnym zleconych przez członka zarządu
Samodzielne planowanie i realizacja zadań wskazanych przez członka zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura zarządu
Poznań
Wygasła: 03.03.2023
Obowiązki:
Obsługa organizacyjna projektów realizowanych w Biurze Zarządu - organizacja spotkań, zarządzanie dokumentami, dbanie o przepływ informacji, analiza danych
Bieżąca współpraca z Dyrektorem Departamentu w zakresie organizacji pracy, planowania i obsługi spotkań, przygotowywania raportów, materiałów i prezentacji
Zapewnienie komunikacji, przepływu informacji i materiałów wewnątrz Spółki oraz na linii Spółka - Podmioty zależne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji
Poznań
Wygasła: 13.11.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie w prowadzeniu inwestycji budowlanej,
dbanie o kompletność dokumentacji związanej z inwestycją,
przygotowanie dokumentów do postępowań zakupowych, wsparcie w realizacji zakupów wyposażenia,
wsparcie w tworzeniu i kontrolowaniu harmonogramu inwestycji,
prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z projektem i współpraca z Urzędami przy pozyskiwaniu decyzji administracyjnych,
współpraca z wszystkimi stronami procesu inwestycyjnego, organizacja i prowadzenie dokumentacji spotkań
Po zakończonej inwestycji przewidziany jest zakres zadań związany z zarządzaniem budynkiem:
współpraca z najemcami w procesach eksploatacji i administracji obiektu oraz identyfikacja ich potrzeb,
koordynowanie i realizacja działań administracyjnych wynikających z obowiązujących przepisów dot. nieruchomości,
rozliczanie kosztów związanych z funkcjonowaniem nieruchomości,
monitoring i kontrola usług świadczonych przez firmy zewnętrzne,
dbałość o kompletność w prowadzeniu dokumentacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Komunikacji
Aleja Niepodległości 2, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 16.09.2022
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie w budowaniu pozytywnego wizerunku organizacji wobec akcjonariuszy, partnerów, pracowników
tworzenie tekstów, newsletterów, materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej
współorganizowanie eventów, integracji, wydarzeń wewnętrznych
aktualizacja stron internetowych i wewnętrznych kanałów komunikacji
realizacja projektów z zakresu PR i CSR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Badań i Analiz Strategicznych
Aleja Niepodległości 2, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 16.09.2022
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
identyfikacja potrzeb organizacji w zakresie badań i analiz
współpraca z przełożonym w zakresie opracowania systemu analiz rynkowych
prowadzenie analiz desk research
bieżące monitorowanie raportów zewnętrznych
przygotowywanie analiz i raportów (samodzielnie i we współpracy z ekspertami zewnętrznymi)
bieżące monitorowanie kluczowych wskaźników rynkowych/ branżowych (na bazie dostępnych danych (np. GUS)
realizacja/ koordynacja wewnętrznych badań ankietowych (samodzielnie i we współpracy z kooperantem zewnętrznym)
monitorowanie wskaźników wewnętrznych na potrzeby oceny stopnia realizacji celów organizacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik ds. zarządzania nieruchomościami komercyjnymi
Aleja Niepodległości 2, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 29.06.2022
Obowiązki:
Stworzenie zasad związanych z zarządzaniem budynkiem biurowym
Przygotowanie Spółki do przeprowadzki wraz z kontrolowaniem harmonogramu działań
Kompleksowe zarządzanie budynkiem biurowym w zakresie funkcjonalnym i administracyjnym
Współpraca z najemcami (podmioty ze struktur wewnętrznych)
Kontrola nad zmianami w aranżacjach przestrzeni najemców
Bieżące rozliczanie najemców z tytułu zawartych umów najmu – opłaty czynszowe i inne opłaty wynikające z zawartych umów najmu - w tym opłaty za media, podatki, użytkowanie wieczyste
Koordynacja procesu obiegu faktur kosztowych dotyczących nieruchomości oraz współpraca z działem księgowości
Zawieranie/odnawianie umów związanych z zarządzaniem nieruchomością – umowy ubezpieczeniowe, umowy serwisowe, umowy o dostawę usług telekomunikacyjnych itp
Inicjowanie działań związanych z optymalizacją kosztów funkcjonowania budynku
Koordynacja zakupów wspólnych dla najemców
Koordynacja prac firm zewnętrznych
Wsparcie w innych projektach inwestycyjnych związanych z zarządzaniem nieruchomościami realizowanymi w Spółce
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor PR
Aleja Niepodległości 2, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 01.04.2022
Obowiązki:
Opracowanie i wdrażanie strategii PR dla Spółki i Holdingu
Koordynacja i nadzór nad spójnością CI
Przygotowywanie komunikatów, redagowanie tekstów, tworzenie prezentacji
Zarządzanie wizerunkiem i treścią wewnętrznych stron firmowych
Organizowanie wydarzeń o charakterze podmiotowym i holdingowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator SharePoint
Aleja Niepodległości 2
Wygasła: 10.10.2021
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik ds. Nieruchomości
wielkopolskie
Wygasła: 02.01.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych
wielkopolskie
Wygasła: 11.01.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator IT/SAP
Poznań
Wygasła: 12.05.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Ochrony Danych
Poznań
Wygasła: 19.09.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Projektów
Poznań
Wygasła: 22.08.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Komunikacji i PR
Poznań
Wygasła: 28.07.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
IT Project Manager
Poznań
Wygasła: 27.05.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik ds. administracyjnych
Poznań
Wygasła: 20.04.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Menadżer Projektów Strategicznych
Poznań
Wygasła: 15.10.2015
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne