Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (77)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 77 )
Pracownik produkcyjny
Rybnik
Wygasła: 18.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Praca przy obsłudze linii produkcyjnej grzejników PURMO. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji oraz umiejętności kandydata. Osoby zainteresowane pracą- możliwość aplikacji przez stronę: praca.purmo.pl
od 30 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik produkcyjno - magazynowy.
Rybnik
Wygasła: 18.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Praca przy obsłudze magazynów grzejników PURMO
wymagane uprawnienia na wózki jezdniowe UDT. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji oraz umiejętności kandydata. Osoby zainteresowane pracą- możliwość aplikacji przez stronę: praca.purmo.pl
od 30 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik produkcyjno - magazynowy.
Rybnik
Wygasła: 07.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Praca przy obsłudze magazynów grzejników PURMO
wymagane uprawnienia na wózki jezdniowe UDT. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji oraz umiejętności kandydata. Kontakt telefoniczny z pracodawcą
od 30 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik produkcyjno - magazynowy
Przemysłowa 11, Paruszowiec-Piaski, Rybnik
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Aktualnie do Naszej Fabryki w Rybniku poszukujemy Pracowników obsługi magazynów grzejników PURMO
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik produkcji
Przemysłowa 11, Paruszowiec-Piaski, Rybnik
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Praca przy obsłudze linii produkującej grzejniki PURMO
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier w dziale zaopatrzenia
Przemysłowa 11, Paruszowiec-Piaski, Rybnik
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Aktualnie do Naszej Fabryki PURMO w Rybniku poszukujemy Pracowników obsługi magazynów w dziale zaopatrzenia
Praca przy obsłudze linii produkującej grzejniki PURMO
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier procesu produkcji
Przemysłowa 11, Paruszowiec-Piaski, Rybnik
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Usprawnianie procesów produkcyjnych przy zastosowaniu narzędzi Lean Manufacturing• Statystyczna kontrola procesów produkcyjnych.• Prowadzenie projektów związanych z uruchomieniem produkcji nowych wyrobów oraz zastosowaniem nowych materiałów, we współpracy z Działem Badań i Rozwoju• Współpraca z dostawcami• Ścisła współpraca z mistrzami produkcji i pracownikami UTR• Nadzór nad dokumentacją techniczną oraz dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością• Kontrola poprawności działania systemu ERP (normy materiałowe, raportowanie produkcji, inwentaryzacje)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy kontroler fabryki
Przemysłowa 11, Paruszowiec-Piaski, Rybnik
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Twoja praca będzie polegać na:
Wspieranie zarządzania zakładem poprzez dostarczanie analiz finansowych
Przygotowanie prognoz miesięcznych i budżetów rocznych
Aktualizacja danych w systemie prognozowania kosztów produkcji
Analiza oraz planowanie kosztów stałych (OPEX)
Przeprowadzanie analizy odchyleń i komentowanie wyników
Monitorowanie kosztów standardowych i ich aktualizacja w systemie ERP
Sprawdzanie parametrów w systemie ERP (BOM, stawki)
Analiza zapasów (poziom i rotacja zapasów)
Analiza marż w podziale na rynki i produkty
Monitorowanie kosztów transportu oraz aktualizacja parametrów logistycznych
Pomoc w przygotowaniu wniosków inwestycyjnych (CAPEX)
Współpraca z pozostałymi działami w organizacji w celu analizy i poprawy wskaźników i mierników oceny sytuacji finansowej
Przekazywanie instrukcji dotyczących kontroli wewnętrznej oraz wprowadzanych procedur pozostałym działom w organizacji
Lead the product management team for all ICS products in cluster Poland including the management of a small team providing technical support, calculation and software services for the cluster
Lead the move towards solution selling by promoting the introduction of new heat pump and ventilation product lines
Understand customer requirements and generate sales plans with the local teams
Assist in setting the budget with the sales and marketing directors
Address escalated complaints and resolve product-related issues
Take responsibility for product data files such as PIM and ETIM
Ensure all product documentation is complete for the Polish market
Monitor effectiveness and results of product introductions
Identify and communicate opportunities for product improvement and new product features
Manage the relationship with key external suppliers
Cooperate with other members of the ICS product management team to create packages of solutions for the Polish market
Attend Strategic Product Committee meetings as required
Responsible for the Finance operations and performance of Purchase to Pay (PtP) and Order to Cash (OtC) processes across all Purmo Group locations including Accounts Payable, Accounts Receivables and related activities -> more activities might be added to the scope later on
Managing collaboration with all Purmo Group finance teams, Sales Cluster teams, Supply/Procurement and Purmo Group Business organization
Responsible for organizing the PtP and OtC roles and responsibilities to ensure stabile, efficient and good quality end to end processes from finance perspective
Responsible for own end-to-end process teams in terms of coaching, performance management, rewards & recognition and competence development
Increase accounting and business understanding in PtP and OtC teams to meet the expectations of our internal customers and external stakeholders
Participating in communication and coordination of audit work in co-operation with Group Accounting, Finance Operations and Business organization
Responsible for completing the accounts payable and receivable centralization project and software implementation
Participating in the Group level finance and related ICT development initiatives
Constantly seeking for ways how to improve the quality and process efficiency
Utrzymanie ruchu linii produkcyjnych (usuwanie awarii, konsultacje z operatorami, kontrola pracy urządzeń pomocniczych, diagnostyka);
Wykonywanie przeglądów prewencyjnych i remontów maszyn (ustalanie zakresu prac, zamówienie i przygotowanie części do remontu, współpraca z serwisami zewnętrznymi);
Sporządzanie dokumentacji części zamiennych (2D, 3D) i realizacja zleconych usprawnień maszyn
Realizacja polityki jakościowej, środowiskowej i bezpieczeństwa pracy poprzez stosowanie wewnętrznych procedur
Responsible for creative design output ( POS material, manuals, ads, pricing books, banners etc) for Purmo Group, from concept to production. Managed internally or with External partners
Responsible for creation for all branded designs, materials, design collateral and templates, including translation and safeguard branding guidelines in all internal and external publications
Creating output coordinated by Brand & Product marketing Manager, providing global campaign templates to facilitate local execution
As Core ICT Services Specialist, you will play an important role in supporting Purmo Group’s Core ICT initiatives and practices. You will report to the Team Leader Core ICT Services
You will contribute to the following areas:
Perform system administration in server environments
Perform database administration tasks
Support group-wide ICT projects
Support our group-wide ICT infrastructure and deployed applications
Handle incidents and service requests (2nd level technical support) following our framework based on ITIL4
Rozliczanie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie inwestycji (Purmo) w uzgodnieniu z Szefami regionów sprzedaży
Sporządzanie ewidencji związanej z rozliczeniem inwestycji oraz comiesięcznych raportów;
Kalkulacja miesięcznych i kwartalnych zaliczek na bonusy dla kontrahentów krajowych i zagranicznych na podstawie ustaleń potwierdzonych przez Dyrektorów Sprzedaży odpowiedzialnych za dany kraj;
Kalkulacja bonusów rocznych na podstawie umów z kontrahentami oraz ustaleń potwierdzonych przez Dyrektorów Sprzedaży odpowiedzialnych za dany kraj;
Comiesięczna weryfikacja rezerwy na bonusy i inwestycje;
Naliczanie skont z tytułu wcześniejszej płatności dla odbiorców krajowych i zagranicznych;
Wystawienie faktur korygujących, dotyczących rabatów w zakresie rozliczania inwestycji, bonusów i skont;
Obsługa parametrów w systemie w zakresie bonusów, skont i inwestycji;
Informowanie klinetów, w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym o osiąganych przez nich obrotach i udzielanych im rabatach z zachowaniem zasady poufności;
Demonstrate the PPS approach of “what and how” to change through successful pilot scopes
Discern how different sections of Purmo’s business can benefit the most from their operations;
Form an expert hypothesis of how bespoke, joined-up changes within each scope (“a production system”) can be redesigned to accomplish this, through the application of TPS principles;
Understand and apply the PGOS approach well to draw local managers and personnel together and towards discovering and developing their own version of this improved system;
Request, consider and apply guidance and support from the Head of PGOS and/or external PGOS advisor;
Model a healthy lean culture (respect, humility, collaboration, scientific method, continuous improvement, lifelong learning) in a way that inspires others to model similar qualities that will help people across Purmo to thrive through continuously improving together
Helping to organise, develop and deliver PGOS training materials, courses and events;
Collaborating with others to develop and implement standard formats where best practices apply to all facilities (e.g. operations KPIs, 1-on-1 reviews, information and problem-solving boards);
Scheduling repeat visits (between 16-week pilots) to facilities that have already completed their pilots, to check progress with further PGOS scopes and to coach/guide the local navigator and management team to gain the most from these;
Providing remote support with the above end, between such visits
Follow a 16-week process where all stakeholders are brought together to diagnose, design, implement and refine their bespoke solution. The Expert will facilitate this and train a local full-time PGOS Navigator to facilitate further 16-week transformations of their remaining end-to-end scopes in the facility and establish continuous improvement