Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska / EHS Specialist
Wrzosowa 9, Świnoujście
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP, ochrony środowiska i przeciwpożarowych;
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji;
Wykonywanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy;
Realizacja i ewidencjonowanie szkoleń BHP wstępnych oraz organizacja i nadzór nad okresowymi;
Uczestnictwo w tworzeniu sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHP;
Udział w przygotowaniach do wewnętrznych i zewnętrznych kontroli i audytów;
Nadzór nad środkami ochrony indywidualnej oraz nad odzieżą roboczą;
Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz wdrażanie działań korygujących;
Realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania odpadów również w systemie BDO);
Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska (sprawozdania i raporty do Urzędu Marszałkowskiego, Wód Polskich, KOBiZE, WIOŚ, GIOŚ);
Wsparcie przy prowadzeniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001;
Nadzorowanie prac firm zewnętrznych w zakresie zleconych im zadań, zapewnienie prawidłowości wykonywanych prac oraz ich zgodności z przepisami;
Przygotowywanie i analiza raportów, statystyk, zestawień z zakresu BHP i ochrony środowiska;
Pozostałe działania zgodne z Rozporządzeniem dotyczącym służby BHP;
Analiza nowych projektów i inwestycji pod względem wpływu na bhp i środowisko na etapie podejmowania decyzji;
Nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla zdrowia;
Budowanie świadomości, opracowywanie programów działań kształtujących właściwą postawę pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa;
Zarządzanie odpadami na terenie zakładu;
Zarządzanie grupowym systemem BHP;
Organizacja akcji i kampanii dotyczących bezpieczeństwa
Wdrażanie, rozwijanie i koordynowanie systemu ciągłego doskonalenia oraz ewaluacja działań,
Prowadzenie projektów związanych z usprawnieniem procesów produkcyjnych i nieprodukcyjnych, ze szczególnym zorientowaniem na redukcję kosztów - identyfikowanie i monitorowanie oszczędności,
Wsparcie dla kierowników produkcyjnych oraz koordynacja między działami w zakresie redukcji kosztów produkcji i poprawy jakości produktu gotowego,
Przestrzeganie zasad zgodnych z wdrożonymi systemami zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności; HACCP; PPOŻ; BHP,
Wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania i optymalizacji procesów, w tym narzędzi do optymalizacji procesów - Lean Manufacturing, Six Sigma, TPM, 5S, Kaizen, PDCA, itp.,
Współpraca z zagranicznymi oddziałami grupy obejmująca tworzenie strategii optymalizacji,
Udział w programach optymalizacyjnych oraz raportowanie postępów,
Kontrola, analiza i optymalizacja wskaźników KPI w fabryce w celu osiągnięcia oczekiwanego poziomu wyników,
Kontrola codziennych danych produkcyjnych i szukanie możliwości ich optymalizacji,
Analizowanie danych oraz identyfikacja możliwości rozwoju procesu produkcyjnego – prowadzenie własnych projektów optymalizacyjnych na podstawie zrobionej analizy i identyfikacji,
Optymalizacja fabryki pod kątem zasad i metod Lean – Six Sigma,
Standaryzacja procesu produkcyjnego w oparciu o metodologię Lean Six Sigma,
Planowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu Lean dla pracowników i kierownictwa fabryki oraz przygotowanie niezbędnych materiałów szkoleniowych,
Kierowanie projektami optymalizacyjnymi dotyczącymi wszystkich działów w fabryce,
Zabezpieczenie globalnego program Lean w przyszłości,
Uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji wymogów w związku z projektami inwestycyjnymi,
Rozwijanie i koordynowanie systemu ciągłego doskonalenia oraz ewaluacja działań,
Prowadzenie projektów związanych z usprawnieniem procesów produkcyjnych i nieprodukcyjnych,
Wsparcie dla kierowników produkcyjnych w zakresie redukcji kosztów produkcji i poprawy jakości produktu gotowego,
Przestrzeganie zasad zgodnych z wdrożonymi systemami zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności; HACCP; PPOŻ; BHP,
Wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania i optymalizacji procesów
Tworzenie strategii optymalizacji,
Kontrola, analiza i optymalizacja wskaźników KPI w fabryce w celu osiągnięcia oczekiwanego poziomu wyników,
Kontrola codziennych danych produkcyjnych i szukanie możliwości ich optymalizacji,
Analizowanie danych oraz identyfikacja możliwości rozwoju procesu produkcyjnego – prowadzenie własnych projektów optymalizacyjnych na podstawie zrobionej analizy i identyfikacji,
Optymalizacja fabryki pod kątem zasad i metod Lean – Six Sigma,
Standaryzacja procesu produkcyjnego w oparciu o metodologię Lean Six Sigma,
Planowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu Lean dla pracowników i kierownictwa fabryki oraz przygotowanie niezbędnych materiałów szkoleniowych,
Kierowanie projektami optymalizacyjnymi dotyczącymi wszystkich działów w fabryce – Logistyka, Wędzarnia, Prasy, Krojenie, Pakowanie, Spedycja,
Zabezpieczenie globalnego program Lean w przyszłości,
Uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji wymogów w związku z projektami inwestycyjnymi,
Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska / EHS Specialist
Wrzosowa 9, Świnoujście
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP, ochrony środowiska i przeciwpożarowych;
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji;
Wykonywanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy;
Realizacja i ewidencjonowanie szkoleń BHP wstępnych oraz organizacja i nadzór nad okresowymi;
Uczestnictwo w tworzeniu sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHP;
Udział w przygotowaniach do wewnętrznych i zewnętrznych kontroli i audytów;
Nadzór nad środkami ochrony indywidualnej oraz nad odzieżą roboczą;
Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz wdrażanie działań korygujących;
Realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania odpadów również w systemie BDO);
Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska (sprawozdania i raporty do Urzędu Marszałkowskiego, Wód Polskich, KOBiZE, WIOŚ, GIOŚ);
Wsparcie przy prowadzeniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001;
Nadzorowanie prac firm zewnętrznych w zakresie zleconych im zadań, zapewnienie prawidłowości wykonywanych prac oraz ich zgodności z przepisami;
Przygotowywanie i analiza raportów, statystyk, zestawień z zakresu BHP i ochrony środowiska;
Pozostałe działania zgodne z Rozporządzeniem dotyczącym służby BHP;
Analiza nowych projektów i inwestycji pod względem wpływu na bhp i środowisko na etapie podejmowania decyzji;
Nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla zdrowia;
Budowanie świadomości, opracowywanie programów działań kształtujących właściwą postawę pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa;
Zarządzanie odpadami na terenie zakładu;
Zarządzanie grupowym systemem BHP;
Organizacja akcji i kampanii dotyczących bezpieczeństwa
Wsparcie Dyrektora Zarządzającego w zakresie planów biznesowych, w tym strategii i projektów inwestycyjnych
Odpowiedzialność za przygotowywanie uzasadnień biznesowych, danych, informacji, opisów przyszłych projektów inwestycyjnych, prowadzenie uzgodnień z PMO, HQ
Odpowiedzialność za zarządzanie projektami inwestycyjnymi w ramach zakresu, budżetu i harmonogramu oraz zgodnie z firmowym modelem zarządzania projektami tzw. Shaper
Odpowiedzialność za dostarczanie wyników pośrednich i końcowych projektów oraz zapewnienie realizacji projektów zgodnie ze standardami technicznymi, jakościowymi i BHP
Odpowiedzialność za raportowanie zewnętrzne i wewnętrzne postępów realizacji projektów
Odpowiedzialność za definiowanie potrzeb inwestycyjnych i tworzenie krótkoterminowych i długoterminowych planów inwestycyjnych
Odpowiedzialność w zakresie wsparcia Dyrektora Zarządzającego w zakresie rozwoju jednostki biznesowej, ze szczególnym uwzględnienim codziennych i cyklicznych aktywności oraz tworzenia wieloletnich planów biznesowych, w tym strategii i planów inwestycyjnych
Zarządzanie projektami od uzasadnienia biznesowego do implementacji
Dostarczanie wszystkich elementów projektu, w tym zakresu, planowania, ładu korporacyjnego, kontroli ryzyka, zarządzania zmianą, ułatwienia procesu i zarządzania interesariuszami oraz zabezpieczenia właściwych informacji
Komunikacja z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz zapewnienie właściwej i efektywnej komunikacji w projekcie i w ramach grupy projektowej
Aktualizacja danych w systemach inwestycyjnych zgodnie z wymogami PMO
Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, akceptacji w zakresie realizacji i implementacji projektów
organizacja i wsparcie prac związanych z wdrożeniem projektu SAP, w tym nadzór nad procesem wprowadzania danych księgowych,
analiza aspektów podatkowych poszczególnych transakcji, nadzór nad procesem zamykania miesiąca,
finalizacja sprawozdawczości rachunkowej i podatkowej, m.in. sprawozdania finansowe, deklaracje CIT i VAT, raporty zarządcze, sprawozdawczość do NBP i GUS, a także wewnętrznej sprawozdawczości do Grupy,
dostosowanie rozwiązań funkcjonujących we wdrożonym systemie SAP, rozwiązywanie bieżących zagadnień związanych z obsługą systemu,
nadzór nad ewidencją operacji gospodarczych zgodnie z prawem bilansowym oraz podatkowym,
przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych oraz nadzór nad zasadami księgowymi oraz instrukcjami,
optymalizacja procesów księgowych i podatkowych,
zamykanie okresów finansowych zgodnie z wewnętrznymi wymogami grupowymi i polskimi zasadami,
nastawienie na współpracę i bieżące wsparcie działalności spółki w zakresie raportowania zarządczego
Wsparcie Dyrektora Zarządzającego w zakresie planów biznesowych, w tym strategii i projektów inwestycyjnych
Odpowiedzialność za przygotowywanie uzasadnień biznesowych, danych, informacji, opisów przyszłych projektów inwestycyjnych, prowadzenie uzgodnień z PMO, HQ
Odpowiedzialność za zarządzanie projektami inwestycyjnymi w ramach zakresu, budżetu i harmonogramu oraz zgodnie z firmowym modelem zarządzania projektami tzw. Shaper
Odpowiedzialność za dostarczanie wyników pośrednich i końcowych projektów oraz zapewnienie realizacji projektów zgodnie ze standardami technicznymi, jakościowymi i BHP
Odpowiedzialność za raportowanie zewnętrzne i wewnętrzne postępów realizacji projektów
Odpowiedzialność za definiowanie potrzeb inwestycyjnych i tworzenie krótkoterminowych i długoterminowych planów inwestycyjnych
Odpowiedzialność w zakresie wsparcia Dyrektora Zarządzającego w zakresie rozwoju jednostki biznesowej, ze szczególnym uwzględnienim codziennych i cyklicznych aktywności oraz tworzenia wieloletnich planów biznesowych, w tym strategii i planów inwestycyjnych
Zarządzanie projektami od uzasadnienia biznesowego do implementacji
Dostarczanie wszystkich elementów projektu, w tym zakresu, planowania, ładu korporacyjnego, kontroli ryzyka, zarządzania zmianą, ułatwienia procesu i zarządzania interesariuszami oraz zabezpieczenia właściwych informacji
Komunikacja z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz zapewnienie właściwej i efektywnej komunikacji w projekcie i w ramach grupy projektowej
Aktualizacja danych w systemach inwestycyjnych zgodnie z wymogami PMO
Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, akceptacji w zakresie realizacji i implementacji projektów
organizacja i wsparcie prac związanych z wdrożeniem projektu SAP, w tym nadzór nad procesem wprowadzania danych księgowych,
analiza aspektów podatkowych poszczególnych transakcji, nadzór nad procesem zamykania miesiąca,
finalizacja sprawozdawczości rachunkowej i podatkowej, m.in. sprawozdania finansowe, deklaracje CIT i VAT, raporty zarządcze, sprawozdawczość do NBP i GUS, a także wewnętrznej sprawozdawczości do Grupy,
dostosowanie rozwiązań funkcjonujących we wdrożonym systemie SAP, rozwiązywanie bieżących zagadnień związanych z obsługą systemu,
nadzór nad ewidencją operacji gospodarczych zgodnie z prawem bilansowym oraz podatkowym,
przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych oraz nadzór nad zasadami księgowymi oraz instrukcjami,
optymalizacja procesów księgowych i podatkowych,
zamykanie okresów finansowych zgodnie z wewnętrznymi wymogami grupowymi i polskimi zasadami,
nastawienie na współpracę i bieżące wsparcie działalności spółki w zakresie raportowania zarządczego
Odpowiedzialność za kształtowanie i realizację strategii finansowej firmy,
Wspieranie Dyrektora Zarządzającego w kształtowaniu polityki finansowej firmy i w procesie optymalizacji kosztów produkcji,
Zarządzanie Działem Finansów: Księgowości, Kontrolingu i IT,
Rzetelne i terminowe dostarczanie raportów finansowych dotyczących zamknięcia okresu,
Zapewnienie rzetelnej i terminowej sprawozdawczości finansowej na koniec miesiąca,
Przygotowanie miesięcznych prognoz,
Odpowiedzialność za transakcje FA, GL, realizację płatności, kontrolę należności, ewidencję środków trwałych,
Zarządzanie kredytem,
Zapewnienie prowadzenia księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Nadzór finansowy – przygotowanie budżetów oraz wskaźników KPI, kontrola ich realizacji, analiza odchyleń, bieżące monitorowanie i raportowanie sytuacji finansowej fabryki,
Dostarczanie niezbędnych analiz oraz ich interpretacji i na ich podstawie wykonywanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa oraz wsparcie w planowaniu strategicznym,
Tworzenie długookresowych planów biznesowych,
Realizacja badań w zakresie polityki ustalania cen,
Kontrola przepływów pieniężnych,
Modelowanie biznesowe oraz ocena ryzyka przedsiębiorstwa,
Analiza konkurencji i trendów rynkowych,
Zawieranie polis ubezpieczeniowych,
Przygotowanie uchwał Udziałowców oraz Zarządu,
Zapewnienie poprawnej sprawozdawczości urzędowej,
Wsparcie rozwoju procesów, w tym wdrożenie SAP HANA w firmie,
Aktywna i zaangażowana współpraca z pozostałymi działami fabryki,
Zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich, optymalnej komunikacji, raportowania oraz spotkań,
Kierowanie i delegowanie zadań pracy w Dziale Finansów i IT,
Odpowiedzialność za zespół i bezpieczeństwo podwładnych,
Motywacja podległych pracowników poprzez doskonalenie ich kwalifikacji,
Uczestnictwo w audytach;
Utrzymywanie relacji z organami administracji rządowej, firmami ubezpieczeniowymi, firmami audytorskimi, organami podatkowymi i innymi instytucjami
Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska / EHS Specialist
Wrzosowa 9, Świnoujście
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP, ochrony środowiska i przeciwpożarowych;
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji;
Wykonywanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy;
Realizacja i ewidencjonowanie szkoleń BHP wstępnych oraz organizacja i nadzór nad okresowymi;
Uczestnictwo w tworzeniu sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHP;
Udział w przygotowaniach do wewnętrznych i zewnętrznych kontroli i audytów;
Nadzór nad środkami ochrony indywidualnej oraz nad odzieżą roboczą;
Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz wdrażanie działań korygujących;
Realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania odpadów również w systemie BDO);
Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska (sprawozdania i raporty do Urzędu Marszałkowskiego, Wód Polskich, KOBiZE, WIOŚ, GIOŚ);
Wsparcie przy prowadzeniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001;
Nadzorowanie prac firm zewnętrznych w zakresie zleconych im zadań, zapewnienie prawidłowości wykonywanych prac oraz ich zgodności z przepisami;
Przygotowywanie i analiza raportów, statystyk, zestawień z zakresu BHP i ochrony środowiska;
Pozostałe działania zgodne z Rozporządzenie dotyczącym służby BHP,
analiza nowych projektów i inwestycji pod względem wpływu na bhp i środowisko na etapie podejmowania decyzji,
nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla zdrowia,
budowanie świadomości, opracowywanie programów działań kształtujących właściwą postawę pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa,
zarządzanie odpadami na terenie zakładu
Zarządzanie grupowym systemem BHP;
Organizacja akcji i kampanii dotyczących bezpieczeństwa;
Act as a local single point of contact between business (local Solution Experts; Key Users); 3rd party IT suppliers and group IT
Gathering business requirements for the system development projects and coordination of the change management process with business and IT partners
Local IT service manager role for coordinating local IT infra support, system support and IT service management Coordinate the technical side of implementation – IT part in the systems and testing (SIT)
Act the key local contact on IT related topics, provide assistance, ownership and support to the business (as their main contact point) in solving their issues, concerns and questions raised in the different systems (SAP, Baseware)
Improve efficiency, resiliency, and effectiveness of IT systems and services
Provide functional expertise and leadership in assuring that the business processes and system requirements are still aligned
Wsparcie Dyrektora Zarządzającego w sprawach produkcyjnych i technicznych, Rozwój Działu Produkcji i Działu Technicznego poprzez wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania i optymalizacji procesów,
Zarządzanie Działem Produkcji i Działem Technicznym,
Optymalizacja procesów produkcyjnych i planowania produkcji oraz procesów technicznych i eksploatacji urządzeń, w celu rozwoju strategii firmy w tych obszarach,
Przestrzeganie zasad zgodnych z wdrożonymi systemami zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności: HACCP, PPOŻ., BHP,
Opracowanie oraz przestrzeganie budżetów zarządzanego obszaru oraz zapewnienie raportowania o ewentualnych nieprawidłowościach,
Prawidłowa realizacja codziennej produkcji według ustalonych wytycznych oraz zasad dotyczących urządzeń produkcyjnych,
Opracowanie krótko- oraz długoterminowych planów produkcyjnych oraz ich przestrzeganie,
Odpowiedzialność za utrzymanie ruchu, w tym za sprawność maszyn i instalacji, za terminowość i jakość wykonywania napraw i zadań zgodnie z założeniami systemu ZI,
Aktywna i zaangażowana współpraca z pozostałymi działami fabryki,
Zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich, optymalnej komunikacji, raportowania oraz spotkań,
Kierowanie i delegowanie zadań pracy w Dziale Produkcji i w Dziale Technicznym poprzez swoich managerów,
Odpowiedzialność za zespół i bezpieczeństwo podwładnych,
Motywacja podległych pracowników poprzez doskonalenie ich kwalifikacji,
Wsparcie opracowania specyfikacji wymogów w związku z projektami inwestycyjnymi,
Rozwijanie i koordynowanie systemu ciągłego doskonalenia oraz ewaluacja działań,
Prowadzenie projektów związanych z usprawnieniem procesów produkcyjnych i nieprodukcyjnych,
Wsparcie dla kierowników produkcyjnych w zakresie redukcji kosztów produkcji i poprawy jakości produktu gotowego,
Przestrzeganie zasad zgodnych z wdrożonymi systemami zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności; HACCP; PPOŻ; BHP,
Wsparcie Dyrektora Zarządzającego poprzez wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania i optymalizacji procesów
Tworzenie strategii optymalizacji,
Kontrola, analiza i optymalizacja wskaźników KPI w fabryce w celu osiągnięcia oczekiwanego poziomu wyników,
Kontrola codziennych danych produkcyjnych i szukanie możliwości ich optymalizacji,
Analizowanie danych oraz identyfikacja możliwości rozwoju procesu produkcyjnego – prowadzenie własnych projektów optymalizacyjnych na podstawie zrobionej analizy i identyfikacji,
Optymalizacja fabryki pod kątem zasad i metod Lean – Six Sigma,
Standaryzacja procesu produkcyjnego w oparciu o metodologię Lean Six Sigma,
Planowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu Lean dla pracowników i kierownictwa fabryki oraz przygotowanie niezbędnych materiałów szkoleniowych,
Kierowanie projektami optymalizacyjnymi dotyczącymi wszystkich działów w fabryce – Logistyka, Wędzarnia, Prasy, Krojenie, Pakowanie, Spedycja,
Zabezpieczenie globalnego program Lean w przyszłości,
Kierowanie podległym sobie działem oraz personelem,
Uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji wymogów w związku z projektami inwestycyjnymi,
Act as a local single point of contact between business (local Solution Experts; Key Users); 3rd party IT suppliers and group IT
Gathering business requirements for the system development projects and coordination of the change management process with business and IT partners
Local IT service manager role for coordinating local IT infra support, system support and IT service management Coordinate the technical side of implementation – IT part in the systems and testing (SIT)
Act the key local contact on IT related topics, provide assistance, ownership and support to the business (as their main contact point) in solving their issues, concerns and questions raised in the different systems (SAP, Baseware)
Improve efficiency, resiliency, and effectiveness of IT systems and services
Provide functional expertise and leadership in assuring that the business processes and system requirements are still aligned