Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie procesem prowadzenia zleceń (od planowania, realizacji, bieżący monitoring po kontrolowanie rozliczeń wynikających z realizowanych zleceń)
Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie relacji i rozwijanie współpracy ze stałymi Klientami
Pośredniczenie w kontakcie pomiędzy Klientem a chińskim oddziałem firmy
Kontrolowanie i korekta etykiet produktów jednostkowych oraz znakowań na opakowaniach zbiorczych instrukcji obsługi
Samodzielna współpraca z jednostkami notyfikacyjnymi, laboratoriami oraz innymi placówkami w celu pozyskania i weryfikacji niezbędnych danych dotyczących wymogów importowych i celnych dla danego produktu
Ścisła współpraca z innymi działami organizacji oraz firmami współpracującymi ze Spółką
Sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji dla Klienta (wystawianie: faktur, dyspozycji dla opłaconych kontrahentów do dostawy, monitorowanie przelewów, itd.)
Praca w systemie do fakturowania (wystawianie faktur, korekt, itd.)
Obsługa bankowa: wykonywanie przelewów krajowych i międzynarodowych
Wykonywanie bieżących zadań administracyjno-finansowych dla pracowników organizacji
Współpraca z zewnętrzną księgowością
Ścisła współpraca z zespołami polskim i chińskim w zakresie rozliczeń Klientów
Kontakt z Klientem (weryfikacja danych/informacji, windykacja należności, itd.)
Przygotowywanie dla Zarządu Spółki raportów finansowych
(Przez pierwsze 3 miesiące) aktywny udział w szkoleniach podczas okresu wdrożeniowego, w celu zrozumienia sposobu prowadzenia zleceń, poznania kultury pracy i sposobu komunikacji w Chinach;
Przejęcie oraz rozwijanie relacji z obecnymi Klientami przy zachowaniu najwyższego standardu obsługi;
Inicjowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych zleceń od Stałych Klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Planowanie, realizacja oraz bieżący monitoring przebiegu prowadzonych zleceń;
Ocena merytoryczna i weryfikacja dokumentacji handlowej i/lub produktowej przekazywanej do Klientów i/lub innych organizacji niezbędnej do realizacji zleceń;
Kontrola rozliczeń wynikających z realizowanych zleceń oraz ewidencja danych w systemie firmowym;
Pośrednictwo w kontakcie pomiędzy Klientem a oddziałem chińskim;
Regularne raportowanie wykonanej pracy bezpośrednim przełożonym;
Ścisła współpraca z innymi działami Spółki - logistycznym i administracyjno-finansowym, oraz firmami współpracującymi ze Spółką
Organizacja procesów rekrutacyjnych - tworzenie ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, kontakt mailowy i telefoniczny, przekazywanie informacji zwrotnej, ofertowanie kandydatów;
Onboarding i offboarding pracowników;
Kontakt i ścisła współpraca z zewnętrznym działem kadr;
Organizacja wydarzeń okolicznościowych i spotkań integracyjnych;
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy oddziałem w Krakowie a zarządem;
Bieżące wsparcie zarządu w decyzjach dotyczących biura;
Organizacja, segregacja, archiwizacja dokumentów (w formie papierowej i elektronicznej);
Aktywności Employer Branding;
Współpraca z pozostałymi działami w Krakowie;
Pomoc w optymalizacji wewnętrznych procesów w firmie oraz proponowanie nowych rozwiązań dotyczących zasad, dokumentacji i wewnętrznego działania firmy;
Kontakt z organizacjami zewnętrznymi w celu nawiązania potencjalnej współpracy;
(Przez pierwsze 3 miesiące) aktywny udział w szkoleniach podczas okresu wdrożeniowego, w celu zrozumienia sposobu prowadzenia zleceń, poznania kultury pracy i sposobu komunikacji w Chinach;
Przejęcie oraz rozwijanie relacji z obecnymi Klientami przy zachowaniu najwyższego standardu obsługi;
Inicjowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych zleceń od Stałych Klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Planowanie, realizacja oraz bieżący monitoring przebiegu prowadzonych zleceń;
Ocena metaforyczna i weryfikacja dokumentacji handlowej i/lub produktowej przekazywanej do Klientów i/lub innych organizacji niezbędnej do realizacji zleceń;
Kontrola rozliczeń wynikających z realizowanych zleceń oraz ewidencja danych w systemie firmowym;
Pośrednictwo w kontakcie pomiędzy Klientem a oddziałem chińskim;
Regularne raportowanie wykonanej pracy bezpośrednim przełożonym;
Ścisła współpraca z innymi działami Spółki - logistycznym i administracyjno-finansowym, oraz firmami współpracującymi ze Spółką