Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (209)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 209 )
Kontroler Konstrukcji Spawanych
Leona Wyczółkowskiego 29, Gliwice
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Kontrola elementów spawanych według ustalonych procedur – kontrola wymiarowa oraz wizualna
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider Techniczny ds. Automatyki - lotnictwo
Leona Wyczółkowskiego 29, Gliwice
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
nadzór nad procesem projektowania i realizacji systemów automatyki zautomatyzowanych stacji montażowych i kontrolnych dla największych koncernów lotniczych
dobór rozwiązań technicznych niezbędnych do realizacji projektu
weryfikacja projektów pod kątem zgodności z normami oraz standardami projektowymi
samodzielne prowadzenie przydzielonego projektu od strony technicznej
wspieranie zespołu projektowego od strony merytorycznej oraz samodzielne usuwanie przeszkód projektowych
utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, kierownikiem projektu oraz podwykonawcami
egzekwowanie terminowego wykonywania prac w ramach przydzielonego projektu
prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z BHP zgodnie z regulacjami prawnymi, realizacja zadań z obszaru BHP i PPOŻ zgodnie z wymaganiami prawnymi i wewnętrznymi standardami
opracowywanie, wdrażanie oraz weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów w zakresie BHP
prowadzenie analizy i oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
sporządzanie dokumentacji wypadkowej
nadzorowanie i zlecanie niezbędnych pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy
koordynowanie i realizacja szkoleń z zakresu BHP oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej
zarządzanie oraz administrowanie odzieżą i obuwiem roboczą, środkami ochrony osobistej oraz gospodarką odpadową
współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz pozostałymi działami firmy w celu realizacji działań z zakresu BHP
przeprowadzanie audytów z zakresu ISO 14001 i ISO 45001
dobór środków ochrony indywidualnej oraz weryfikację deklaracji zgodności na te środki
ocenianie bezpieczeństwa pracy maszyn i urządzeń
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, przygotowywanie raportów i zaleceń pokontrolnych
przeprowadzanie kontroli uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
podejmowanie aktywnych działań mających na celu budowanie świadomości w obszarze BHP, a w szczególności mającej na celu eliminację wypadków i zagrożeń wypadkowych
monitorowanie zmian w przepisach i normach dotyczących BHP oraz wprowadzanie niezbędnych poprawek
prowadzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z badaniami medycyny pracy
bieżące wsparcie merytoryczne w obszarze BHP osób zarządzających personelem oraz infrastrukturą
nadzór nad wymaganą dokumentacją p.poż oraz organizacja ćwiczeń i ewakuacji próbnych
nadzór nad procesem projektowania i realizacji systemów automatyki zrobotyzowanych linii spawalniczych oraz montażowych dla największych koncernów motoryzacyjnych i lotniczych,
dobór rozwiązań technicznych niezbędnych do realizacji projektu,
weryfikacja projektów pod kątem zgodności z normami oraz standardami przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego,
samodzielne prowadzenie przydzielonego projektu od strony technicznej,
wspieranie zespołu projektowego od strony merytorycznej oraz samodzielne usuwanie przeszkód projektowych,
utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, kierownikiem projektu oraz innymi liderami technicznymi biorącymi udział w projekcie,
egzekwowanie terminowego wykonywania prac w ramach przydzielonego projektu,
tworzenie zamówień wewnętrznych związanych z przydzielonym projektem
nadzór nad procesem projektowania i realizacji systemów automatyki zrobotyzowanych linii spawalniczych oraz montażowych dla największych koncernów motoryzacyjnych i lotniczych,
dobór rozwiązań technicznych niezbędnych do realizacji projektu,
weryfikacja projektów pod kątem zgodności z normami oraz standardami przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego,
samodzielne prowadzenie przydzielonego projektu od strony technicznej,
wspieranie zespołu projektowego od strony merytorycznej oraz samodzielne usuwanie przeszkód projektowych,
utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, kierownikiem projektu oraz innymi liderami technicznymi biorącymi udział w projekcie,
egzekwowanie terminowego wykonywania prac w ramach przydzielonego projektu,
tworzenie zamówień wewnętrznych związanych z przydzielonym projektem
nadzór nad procesem projektowania i realizacji systemów automatyki zrobotyzowanych linii spawalniczych oraz montażowych dla największych koncernów motoryzacyjnych i lotniczych,
dobór rozwiązań technicznych niezbędnych do realizacji projektu,
weryfikacja projektów pod kątem zgodności z normami oraz standardami przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego,
samodzielne prowadzenie przydzielonego projektu od strony technicznej,
wspieranie zespołu projektowego od strony merytorycznej oraz samodzielne usuwanie przeszkód projektowych,
utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, kierownikiem projektu oraz innymi liderami technicznymi biorącymi udział w projekcie,
egzekwowanie terminowego wykonywania prac w ramach przydzielonego projektu,
tworzenie zamówień wewnętrznych związanych z przydzielonym projektem
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta oraz pomoc w doborze rozwiązań zrobotyzowanych adekwatnych do potrzeb
Współpraca z działem handlowym w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, w zakresie programowania i uruchomienia robotów offline i online
Tworzenie programów dla robotów (offline i online) oraz ich rozwój, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją
Pomoc w pierwszych uruchomieniach nowych robotów w zakładzie klienta
Uruchomienie i rozwój oprogramowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności oraz wszelkich innych wymagań klienta
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej
Zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań
nadzór nad procesem projektowania i realizacji systemów automatyki zrobotyzowanych linii spawalniczych oraz montażowych dla największych koncernów motoryzacyjnych i lotniczych,
dobór rozwiązań technicznych niezbędnych do realizacji projektu,
weryfikacja projektów pod kątem zgodności z normami oraz standardami przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego,
samodzielne prowadzenie przydzielonego projektu od strony technicznej,
wspieranie zespołu projektowego od strony merytorycznej oraz samodzielne usuwanie przeszkód projektowych,
utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, kierownikiem projektu oraz innymi liderami technicznymi biorącymi udział w projekcie,
egzekwowanie terminowego wykonywania prac w ramach przydzielonego projektu,
tworzenie zamówień wewnętrznych związanych z przydzielonym projektem
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta, oraz pomoc w doborze rozwiązań zrobotyzowanych adekwatnych do potrzeb
Współpraca z działem handlowym w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, a zakresie programowania i uruchomienia robotów ofline i online
Tworzenie programów dla robotów (offline i online), oraz ich rozwój, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją
Pomoc w pierwszych uruchomieniach nowych robotów w zakładzie klienta
Uruchomienie i rozwój oprogramowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności, oraz wszelkich innych wymagań klienta
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej
Zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta, oraz dobór odpowiednich standardów i narzędzi do napisania wszystkich niezbędnych programów,
Współpraca z działem ofertowania w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, a zakresie programowania PLC/HMI/SCADA offline/online
Nawiązanie i utrzymywanie kontaktu z klientem, w celu analizy jego potrzeb w zakresie oprogramowania,
Nadzór nad opracowywaniem programów PLC/HMI/SCADA (offline i online), oraz ich rozwojem, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów,
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją,
Nadzór nad instalacją oprogramowania PLC/HMI/SCADA oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
Testowanie i rozwój systemów sterowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności, oraz wszelkich innych wymagań klienta,
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej,
Organizacja szkoleń i zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu,
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań
Organizacja i zarządzanie zespołem kilku pracowników lub podwykonawców (także firm) o podobnych kompetencjach, w sytuacji gdy projekty wymagają podejścia zespołowego w celu utrzymania harmonogramu
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta, oraz pomoc w doborze rozwiązań zrobotyzowanych adekwatnych do potrzeb
Współpraca z działem handlowym w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, a zakresie programowania i uruchomienia robotów ofline i online
Tworzenie programów dla robotów (offline i online), oraz ich rozwój, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów,
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją,
Pomoc w pierwszych uruchomieniach nowych robotów w zakładzie klienta,
Uruchomienie i rozwój oprogramowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności, oraz wszelkich innych wymagań klienta,
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej,
Zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu,
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta, oraz pomoc w doborze rozwiązań zrobotyzowanych adekwatnych do potrzeb
Współpraca z działem handlowym w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, a zakresie programowania i uruchomienia robotów ofline i online
Tworzenie programów dla robotów (offline i online), oraz ich rozwój, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów,
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją,
Pomoc w pierwszych uruchomieniach nowych robotów w zakładzie klienta,
Uruchomienie i rozwój oprogramowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności, oraz wszelkich innych wymagań klienta,
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej,
Zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu,
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta, oraz pomoc w doborze rozwiązań zrobotyzowanych adekwatnych do potrzeb
Współpraca z działem handlowym w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, a zakresie programowania i uruchomienia robotów ofline i online
Tworzenie programów dla robotów (offline i online), oraz ich rozwój, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów,
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją,
Pomoc w pierwszych uruchomieniach nowych robotów w zakładzie klienta,
Uruchomienie i rozwój oprogramowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności, oraz wszelkich innych wymagań klienta,
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej,
Zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu,
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta, oraz dobór odpowiednich standardów i narzędzi do napisania wszystkich niezbędnych programów,
Współpraca z działem ofertowania w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, a zakresie programowania PLC/HMI/SCADA offline/online
Nawiązanie i utrzymywanie kontaktu z klientem, w celu analizy jego potrzeb w zakresie oprogramowania,
Nadzór nad opracowywaniem programów PLC/HMI/SCADA (offline i online), oraz ich rozwojem, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów,
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją,
Nadzór nad instalacją oprogramowania PLC/HMI/SCADA oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
Testowanie i rozwój systemów sterowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności, oraz wszelkich innych wymagań klienta,
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej,
Organizacja szkoleń i zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu,
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań
Organizacja i zarządzanie zespołem kilku pracowników lub podwykonawców (także firm) o podobnych kompetencjach, w sytuacji gdy projekty wymagają podejścia zespołowego w celu utrzymania harmonogramu
Analiza dokumentacji, wymagań, specyfikacji (standardów) i norm klienta, oraz pomoc w doborze rozwiązań zrobotyzowanych adekwatnych do potrzeb
Współpraca z działem handlowym w tworzeniu ofert na podstawie otrzymanych specyfikacji klienta, a zakresie programowania i uruchomienia robotów ofline i online
Tworzenie programów dla robotów (offline i online), oraz ich rozwój, aż do spełnienia wszystkich wymaganych przez klienta kryteriów,
Testowanie oprogramowania offline, przed ostateczną instalacją,
Pomoc w pierwszych uruchomieniach nowych robotów w zakładzie klienta,
Uruchomienie i rozwój oprogramowania online pod kątem zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności, oraz wszelkich innych wymagań klienta,
Dokumentowanie wszystkich procesów rozwojowych oraz współpraca przy tworzeniu dokumentacji finalnej,
Zapewnienie klientom wsparcia technicznego w trakcie i po zakończeniu projektu,
Przestrzeganie harmonogramu i wymagań budżetowych firmy oraz dobre zarządzanie czasem i zasobami, aby sprostać wymaganiom projektu
Prowadzenie skutecznej komunikacji z kierownictwem, współpracownikami i klientami na temat statusu bieżących projektów, problemów projektowych i możliwych rozwiązań