Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bezpośrednia sprzedaż samochodów dla klientów instytucjonalnych,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie umów,
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i utrzymanie Klientów,
Obsługa procesu sprzedaży zgodnie ze standardami jakości obsługi TOYOTA, LEXUS
Pozyskiwanie potencjalnych klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, uczestnictwo w akcjach marketingowych, wystawach branżowych)
Monitorowanie poziomu wykonania planów sprzedaży i celów jakościowych,
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM,
Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
Bieżące analizowanie trendów na rynku motoryzacyjnym i działań konkurencji,
Bezpośrednia sprzedaż samochodów dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie umów,
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i utrzymanie Klientów,
Obsługa procesu sprzedaży zgodnie ze standardami jakości obsługi LEXUS
Pozyskiwanie potencjalnych klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, uczestnictwo w akcjach marketingowych, wystawach branżowych)
Monitorowanie poziomu wykonania planów sprzedaży i celów jakościowych,
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM,
Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
Bieżące analizowanie trendów na rynku motoryzacyjnym i działań konkurencji,
Bezpośrednia sprzedaż samochodów dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie umów,
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i utrzymanie Klientów,
Obsługa procesu sprzedaży zgodnie ze standardami jakości obsługi TOYOTA, LEXUS
Pozyskiwanie potencjalnych klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, uczestnictwo w akcjach marketingowych, wystawach branżowych)
Monitorowanie poziomu wykonania planów sprzedaży i celów jakościowych,
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM,
Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
Bieżące analizowanie trendów na rynku motoryzacyjnym i działań konkurencji,
Bezpośrednia sprzedaż samochodów dla klientów instytucjonalnych,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie umów,
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i utrzymanie Klientów,
Obsługa procesu sprzedaży zgodnie ze standardami jakości obsługi TOYOTA, LEXUS
Pozyskiwanie potencjalnych klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, uczestnictwo w akcjach marketingowych, wystawach branżowych)
Monitorowanie poziomu wykonania planów sprzedaży i celów jakościowych,
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM,
Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
Bieżące analizowanie trendów na rynku motoryzacyjnym i działań konkurencji,
Bezpośrednia sprzedaż samochodów dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie umów,
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i utrzymanie Klientów,
Obsługa procesu sprzedaży zgodnie ze standardami jakości obsługi TOYOTA, LEXUS
Pozyskiwanie potencjalnych klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, uczestnictwo w akcjach marketingowych, wystawach branżowych)
Monitorowanie poziomu wykonania planów sprzedaży i celów jakościowych,
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM,
Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
Bieżące analizowanie trendów na rynku motoryzacyjnym i działań konkurencji,
Wsparcie działu sprzedaży samochodów dla klientów instytucjonalnych,
Pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych,
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i utrzymanie klientów,
Wsparcie w pozyskiwaniu potencjalnych klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, uczestnictwo w akcjach marketingowych, wystawach branżowych)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
Bieżące analizowanie trendów na rynku motoryzacyjnym i działań konkurencji,
obsługa klientów zgodnie ze standardami marki TOYOTA: umówienie i przyjęcie klienta do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych,
zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług i standardu obsługi,
budowanie długofalowych relacji z Klientami,
działania ukierunkowane na realizację celów biznesowych firmy,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz marki TOYOTA
Bezpośrednia sprzedaż samochodów dla Klientów instytucjonalnych,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie umów,
Inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie i utrzymanie Klientów,
Obsługa procesu sprzedaży zgodnie ze standardami jakości obsługi TOYOTA,
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, uczestnictwo w akcjach marketingowych, wystawach branżowych)
Monitorowanie poziomu wykonania planów sprzedaży i celów jakościowych,
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM,
Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
Bieżące analizowanie trendów na rynku motoryzacyjnym i działań konkurencji,