Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (442)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 442 )
Controlling Specialist
Generała Mariusza Zaruskiego 11, Sosnowiec
Wygasła: 14.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
You will prepare interdepartmental settlements as the basis for the new department's separate fiscal accounts,
You will control expenses vs BDG and review them periodically with the responsible managers,
You will participate in month-end closing activities in the areas of costs and revenues,
You will participate in planning and reporting in relation to the aforementioned areas,
You will be preparing statements/reports/analyses for the department and management,
You will participate in other activities such as the approval of purchase requests, handling with workflow of invoices for internal and external accounting, cost optimization projects and processes and others
Projektant układów optycznych w R&D pełni jedną z głównych ról w procesie projektowania lamp tylnych, przednich, oświetlenia wewnętrznego oraz zgrzewania laserowego
W kolejnych fazach projektu można wyszczególnić konkretne zadania:
• oferta:
-Opracowanie zbioru technicznych rozwiązań spełniających wymagania prawne oraz oczekiwania klienta
-Wybór optymalnego rozwiązania – systemu układów optycznych
• rozwój:
-Optymalizacja wybranego rozwiązania. Modelowanie elementów układu optycznego w CATII V5, przeprowadzanie symulacji optycznych, analiza wyników
-Ścisła współpraca z działem mechanicznym, elektronicznym, standardów, system inżynierem
-Raportowanie oraz omawianie kolejnych zmian, etapów prac z osobą odpowiedzialną za projekt po stronie naszego klienta
-Ocena prototypu, porównanie wyników pomiarów z wynikami symulacji
• uruchomienie produkcji:
-Wsparcie działu walidacji, który ocenia spełnienie wszystkich wymagań określonych w pierwszej fazie projektu
-Zebranie doświadczeń w postaci spisania najlepszych praktyk lub nauczek
opracowywanie i aktualizacja planów postępowych prac programowych i wdrożeniowych
realizacja zadań z zakresu wykonywania kopii zapasowych kluczowych systemów PC, PLC
zaangażowanie w rozwój procesów technologicznych, maszyn oraz procesów industrializacji w zakresie sterowania (programowym i sprzętowym)
podejmowanie działań interwencyjnych zapewniających przywrócenie sterowania maszyn i urządzeń przy awariach kluczowych systemów sterowania we współpracy z Utrzymaniem Ruchu
zaangażowanie w fazę wdrażania nowych projektów we współpracy z Technologią
udział w rozruchu technologicznym i odbiorze technicznym maszyn, urządzeń na poziomie kontroli i akceptacji systemów sterowania i połączeń sieciowych wprowadzanych urządzeń
optymalizacja działań w przydzielonym obszarze w celu osiągnięcia założonych wskaźników
analiza występujących awarii i usterek podległych maszyn i systemów i wdrażanie środków zaradczych
You will be in charge of full financial reporting for projects within the portfolio (forecasting, monthly reporting, milestones/project reviews, KPIs presentation in front of the Management etc.)
You will be a part of the RFQ team as financial project leader for tender preparation and bidding process support
You will be in charge of projects budget control for capital expenditures, development and start up costs, with strong focus on monitoring and control of product gross margin in order to ensure profitability at expected level
You will be a business partner for Project Management supporting decision making process, helping to identify opportunities and risks, driving cost optimization actions and supporting all financial related topics within the project
You will support controlling department in daily tasks, closing operations and cashflow analysis related with projects activity
przeprowadzanie analiz reklamacyjnych, koordynacja planów poprawy, tworzenie raportów 8D i terminowe dostarczanie do klienta
przygotowywanie danych (próbki, pomiary, testy, analizy) dla klientów
uczestnictwo w wizytach/audytach klienta oraz w spotkaniach reklamacyjnych w siedzibie klienta
zapewnienie wymaganej dokumentacji jakościowej dotyczącej wyrobów i procesów
aktywny udział w projektach i spotkaniach związanych z jakością, m. in.: DIM, QRQC, Kaizen
współudział w procesie zatwierdzania produktów/procesów, tworzenie dokumentacji PPAP
inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w przypadku wystąpienia wad
tworzenie oraz uaktualnianie dokumentacji związanej z zapewnieniem jakości, tworzenie próbek i wzorców, przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie standardów jakościowych
Perform costing of Wire Harness required in EMEA but not only. The position will also have the opportunity to participate in global Wire Harness projects
Participation in Design-to-cost process during product development and VAVE during mass production
Lead the RFQ and sourcing of Wire Harness locally and potentially for other locations (in case of Global Projects) as per Marelli Direct Material Sourcing Procedure
Evaluate cost breakdown and cost structure of suppliers participating in the RFQ
Monitor Industrialization follow up of sourced parts at supplier, supporting product development on timing, cost samples availability and tools / equipment readiness for a safe launch plan
Secure Supply chain preparation in terms of timing, volumes and quality release of all purchased parts
Assist in the development and implementation of the Purchasing Strategy for Wire Harness in collaboration with the Global Commodity Responsible
Support the Wire Harness Commodity Leader in the global negotiations
Within the project team to lead cross functional areas to support cost improvement initiatives and sourcing process (Program Management, R&D, Logistics, Supplier Development, Quality, etc)
Support APQP activities leaded by Supplier Development for the items sourced. Secure safe launch
Manage the global monthly S&OP Supply Planning routine in collaboration with a cross-functional team, including Logistics, Manufacturing, Purchasing, New Launches Management, and Controlling, to define the best supply strategies
Ensure the feasibility of short, middle, and long-term capacity utilization in compliance with S&OP Forecast
Collaborate with the Demand Planning team to ensure alignment between Demand and Supply and optimize the execution of the S&OP plan across the organization
Work with the Material Management team to identify potential bottlenecks at the raw material level
Review and support the analysis of supply constraints to understand root causes and lead changes to resolve them
Serve as the point of contact for central and local Manufacturing teams regarding capacity planning and supply constraint management
Proactively identify potential risks or constraints that could impact the harmonization of short-term (MPS) and mid/long-term planning (S&OP), and develop contingency plans to mitigate these risks
Review global production performance metrics, schedules, and inventory volumes to incorporate structural decisions into supply planning
Monitor and report on Supply Planning KPIs, as well as lead contingency actions
Support the continuous digital innovation of the S&OP process within the Business Line, following Marelli guidelines
Provide coaching, mentoring, and kickstart improvement initiatives where required
Perform costing of mechanical components and tools in EMEA but not only. The position will also have the opportunity to participate in global projects
Participation in Design-to-cost process during product development and VAVE
Lead the RFQ and sourcing of mechanical parts and tools locally and potentially for other locations (in case of Global Projects) as per Marelli Direct Material Sourcing Procedure
Evaluate cost breakdown and cost structure of suppliers participating in the RFQ
Monitor Industrialization follow up of sourced parts at supplier, supporting product development on timing, cost samples availability and tools / equipment readiness for a safe launch plan
Secure Supply chain preparation in terms of timing, volumes and quality release of all purchased parts
Assist in the development and implementation of the Purchasing Strategy for mechanical parts and tools in collaboration with the Global Commodity Responsible
Within the project team to lead cross functional areas to support cost improvement initiatives and sourcing process (Program Management, R&D, Logistics, Supplier Development, Quality, etc)
Support APQP activities leaded by Supplier Development for the items sourced. Secure safe launch
Develop, Maintain and update the cost models including material/component database of the perimeter, where necessary refined at regional or country level
Apply the cost models to project in offer phase, development, or production to provide a documented Cost to the Company
support the company in choosing best sourcing strategies, identifying the best cost scenarios including all cost factors (packaging, logistics, …) impacting the full cost of the product
Analyze gaps between calculated best costs and cost breakdowns provided by supplier or internal cost to derive optimization potentials
Support purchasing / manufacturing to close the identified gaps, participating to supplier reviews / audits / negotiation, demonstrating with numbers the discrepancies
Support R&D to implement best design to cost practices from day one
Support identification/costing of VAVE opportunities on existing production
Przygotowywanie danych (próbki, standardy, instrukcje, pomiary, badania, analizy) dla wszystkich etapów rozwoju projektu począwszy od fazy oficjalnej nominacji do czasu przekazania projektu do produkcji seryjnej
Uzgadnianie z klientem dokumentacji kontroli jakości, próbek wzorcowych/granicznych, designu podstawek pomiarowych, metod pomiaru i testów podczas wprowadzania nowego produktu
Udział przy ustalaniu z klientem wymagań homologacyjnych i prawnych (CCC, D, TLD)
Udział w realizacji procesu rozwiązywania problemów jakościowych w fazie przed-seryjnej, organizowanie i udział w spotkaniach z grupą roboczą powołaną w celu wyjaśnienia problemu oraz tworzenie raportu 8D &PDCA, w tym terminowe dostarczanie do klienta
Udział w procesie zatwierdzania nowych produktów/procesów w tym modyfikacji
Tworzenie i zatwierdzanie z Klientem dokumentacji PPAP w wyznaczonym terminie (ISIR, Control plan dla fazy prototyp, trial i seryjny; PFMEA, MSA, SPC)
Przeprowadzanie audytów procesów wg VDA 6.3 wewnętrznych oraz uczestnictwo w Run&Rate dla nowych uruchomień wg rocznego harmonogramu. Sprawowanie nadzoru nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi w zakresie wymagań jakościowych
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie standardów jakościowych oraz procedur jakościowych obowiązujących na stanowisku pracy w przypadku nowych uruchomień
Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w przypadkach wad stwierdzonych w wyrobach gotowych i ich komponentach
Uczestniczenie w spotkaniach projektowych, jakościowych, produkcyjnych, m.in. DIM, QRQC, Kaizen, prezentacje części u Klienta (Cubing/Mappex)
Perform costing of local and global LED PCBA and ECU and its purchased parts: PCB, wire harness, plastics, metallics, rubbers, E-comp. as per Marelli costing process. Participation in Design-to-cost during product development and VAVE during mass production
Lead the sourcing of parts above locally and globally for all AL plants as per Marelli Direct Material Sourcing Procedure
Monitor Industrialization follow up of sourced parts at supplier, supporting product development on timing, cost samples availability and tools / equipment readiness for a safe launch plan
Secure Supply chain preparation in terms of timing, volumes and quality release of all purchased parts
Rozpoznanie, analiza i weryfikacja wymagań klientów, a także porównanie ich z możliwościami walidacyjnymi laboratoriów
Sporządzanie planów walidacji
Kontakt i współpraca z klientem w celu wyjaśniania warunków testów, uzgadniania planów walidacyjnych, informowaniu o wynikach testów i przebiegu walidacji
Analiza wyników walidacji oraz współpraca i koordynacja akcji z innymi działami w zakresie: wdrażanych modyfikacji, zmian i statusu walidacji
Nadzór i terminowe raportowanie z rezultatów testów walidacyjnych
Współpraca i koordynacja badań z wewnętrznymi i zewnętrznymi laboratoriami
Support R&D, Project Buyer and Development Team in Supplier selection of new buy components from external supplier and all sourcing phases
Act as “One-voice” towards Suppliers across all involved Business Units
Ensure supply risk analysis evaluation in the early project phase
Participate to Technical Analysis and validate suppliers solutions in terms of Quality, Technical/ Process solutions, Capability and Timing in line with the project team
Ensure lessons learned application through feasibility commitment and Technical Analysis approval
Ensure the implementation of Commodity state of the art and best in class standards/practice requirements in supplier processes through the application of Commodity Quality Check List
Ensure the transmission and implementation of Specific Customer requirements
Validate the Project Review performed by or with the suppliers
Follow up the planning, execution and completion of all tasks required for Production part Approval Process (PPAP) evaluation and approval (including tool payments when relevant and the interim approval management when applicable)
Support Change Management process and promote second sourcing
Take decisions, autonomously solve problems, escalate properly
Work across a global, matrixed organization, sharing and learning best practices
Continuous cooperation with Project Buyer, Commodity organization, Project team and suppliers
Participate to any relevant technical meeting with R&D and Suppliers
Support the definition of the Request For Quotation Package for new components
Perform requirements review and organize technical meetings and drawing/specifications reviews with suppliers and Development Team
Support any APQP reporting requested at plant / Business Unit level
Maintain the action plan at project level, shared with the Project Buyer, ensure its availability on the APQP Data Base
Apply the APQP Lessons Learned: measure the effectiveness of the APQP process application, by means of reverse APQP process analysis based on the review of product performances, measured 6 months after start of production
Rozpoznanie, analiza i weryfikacja wymagań klientów, a także porównanie ich z możliwościami walidacyjnymi laboratoriów
Sporządzanie planów walidacji
Kontakt i współpraca z klientem w celu wyjaśniania warunków testów, uzgadniania planów walidacyjnych, informowaniu o wynikach testów i przebiegu walidacji
Analiza wyników walidacji oraz współpraca i koordynacja akcji z innymi działami w zakresie: wdrażanych modyfikacji, zmian i statusu walidacji
Nadzór i terminowe raportowanie z rezultatów testów walidacyjnych
Współpraca i koordynacja badań z wewnętrznymi i zewnętrznymi laboratoriami
Przygotowywanie danych (próbki, standardy, instrukcje, pomiary, badania, analizy) dla wszystkich etapów rozwoju projektu począwszy od fazy oficjalnej nominacji do czasu przekazania projektu do produkcji seryjnej
Uzgadnianie z klientem dokumentacji kontroli jakości, próbek wzorcowych/granicznych, designu podstawek pomiarowych, metod pomiaru i testów podczas wprowadzania nowego produktu
Udział przy ustalaniu z klientem wymagań homologacyjnych i prawnych ( CCC, D, TLD )
Udział w realizacji procesu rozwiązywania problemów jakościowych w fazie przed-seryjnej, organizowanie i udział w spotkaniach z grupą roboczą powołaną w celu wyjaśnienia problemu oraz tworzenie raportu 8D &PDCA, w tym terminowe dostarczanie do klienta
Udział w procesie zatwierdzania nowych produktów/procesów w tym modyfikacji
Tworzenie i zatwierdzanie z Klientem dokumentacji PPAP w wyznaczonym terminie (ISIR, Control plan dla fazy prototyp, trial i seryjny; PFMEA, MSA, SPC)
Przeprowadzanie audytów procesów wg VDA 6.3 wewnętrznych oraz uczestnictwo w Run&Rate dla nowych uruchomień wg rocznego harmonogramu. Sprawowanie nadzoru nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi w zakresie wymagań jakościowych
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie standardów jakościowych oraz procedur jakościowych obowiązujących na stanowisku pracy w przypadku nowych uruchomień
Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w przypadkach wad stwierdzonych w wyrobach gotowych i ich komponentach
Uczestniczenie w spotkaniach projektowych, jakościowych, produkcyjnych, m.in. DIM, QRQC, Kaizen, prezentacje części u Klienta (Cubing/Mappex)
The Senior Analyst, Global Compensation responsibilities include, but are not limited to, the following:
Partner with Human Resources and Business Leaders to develop and implement compensation strategies that attract, reward and retain key talent
Engage with Business, HR and Talent Acquisition on offers, promotions, and transfers when required
Operate with a customer-focused approach to program consultation and delivery
Develop a trusted advisor relationship with the business and HR leaders of each function in order to demonstrate influence and impact on compensation outcomes
Innovate and react quickly to changing business and market realities and demonstrate openness and flexibility to internal customer needs and requests
Partner with corporate compensation team to maintain compensation structures and job data. Support practices to ensure compensation data in HR systems is accurate and adequate to meet business needs
Apply technical experience to aide with advancing and connecting technology usage to create simple and effective processes that help HR and the organization work more effectively and efficiently
Provide thought leadership on compensation metrics and reporting for the organization
Work with the global compensation team to develop a harmonized compensation structure, including job structure and salary ranges
Assist with the development of educational materials, tools, and necessary training modules to increase HRBPs and management understanding of existing Compensation programs and practices
Partner with Human Resources and Business Leaders to develop and implement compensation strategies that attract, reward and retain key talent
Engage with Business, HR and Talent Acquisition on offers, promotions, and transfers when required
Operate with a customer-focused approach to program consultation and delivery
Develop a trusted advisor relationship with the business and HR leaders of each function in order to demonstrate influence and impact on compensation outcomes
Innovate and react quickly to changing business and market realities and demonstrate openness and flexibility to internal customer needs and requests
Partner with corporate compensation team to maintain compensation structures and job data. Support practices to ensure compensation data in HR systems is accurate and adequate to meet business needs
Apply technical experience to aide with advancing and connecting technology usage to create simple and effective processes that help HR and the organization work more effectively and efficiently
Provide thought leadership on compensation metrics and reporting for the organization
Work with the global compensation team to develop a harmonized compensation structure, including job structure and salary ranges
Partner with Human Resources and Business Leaders on the design and development of compensation programs for the EMEA region that meets the needs of the business
Engage with Business, HR and Talent Acquisition on offers, promotions, and transfers when required
Drive the team to focus on consistency and operate with a customer-focused approach to program consultation and delivery
Develop a trusted advisor relationship with the business and HR leaders of each function in order to demonstrate influence and impact on compensation outcomes
Innovate and react quickly to changing business and market realities and demonstrate openness and flexibility to internal customer needs and requests
Partner with corporate compensation resources to maintain compensation structures and job data. Support practices to ensure compensation data in HR systems is accurate and adequate to meet business needs
Apply technical experience to aide with advancing and connecting technology usage to create simple and effective processes that help HR and the organization work more effectively and efficiently
Provide thought leadership on compensation metrics and reporting for the organization
Work with the global compensation team to develop a harmonized compensation structure, including job structure and salary ranges
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia po zwolnienie osób zatrudnionych na podstawie różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowy cywilnoprawne,) dla zakładów zlokalizowanych w Bielsku-Białej i Sosnowcu
Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo – płacowym
Bieżąca obsługa kadrowa pracowników firmy
Współpraca z dostawcą usług płacowych w zakresie walidacji listy płac, deklaracji ZUS, odprowadzenia składek PPK
Współpraca z działem BHP w zakresie nadzoru nad szkoleniami BPH i badaniami lekarskimi pracowników
Wystawianie świadectwa pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
Wystawianie dokumentów ERP7
Ewidencjonowanie i kontrolowanie zajęć komorniczych we współpracy z dostawcą usług płacowych
Monitoring zwolnień lekarskich poprzez portal ZUS
Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych
• Worldwide coordination of Q-topics (0-km and field) for customer
• Supporting customer QCF team
• Technical support and advice of customer departments in quality issues, interface with internal positions
Tasks:
• Coordination of customer quality team inside AL&S
• Coordination and follow-up of Q-issues of the customer
• Coordination of customer contacts with AL contacts and plants
• Quality discussions, meetings and presentations with customer
• Regular check up and analysis of customer satisfaction
• Handling and analysis of complains (Cause, failure mode, risk evaluation concerning waranty and product liability)
• Failure diagnosis, failure analysis and follow up of weak points with departments and plants
• Initiation of immediate action (sorting, rework) at the customer according to CP503, management and surveillance of employees and external companies
• Maintenance of customer information systems
• Coordination of waranty processes (AL internal and with customer)
• Warranty negotiations with customer
• Customer Supplier Quality KPI follow up and weekly reporting to the management of KPI trend trying to anticipate and avoid Customer score degradation
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za funkcjonowanie systemów teleinformatycznych działu Badań i Rozwoju z uwzględnieniem aplikacji i programów inżynierskich
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider projektu - Chief Project Engineer
Generała Mariusza Zaruskiego 11, Sosnowiec
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja i nadzór nad przygotowaniem ofert dla klienta – analiza wykonalności, tworzenie listy części, prezentacja techniczna
Tworzenie i nadzór nad harmonogramami technicznego rozwoju produktu
Koordynacja zespołu projektowego i zadań projektowych
Bezpośredni kontakt z klientem oraz dostawcami
Nadzór nad dokumentacją projektową oraz wskaźnikami produktu
Tworzenie specyfikacji prototypów
Koordynacja optymalizacji produktu na etapie walidacji i przygotowania procesu produkcyjnego
zapewnienie realizacji programów produkcyjnych w określonym czasie i na dobrym poziomie jakościowym poprzez właściwe zarządzanie podległymi pracownikami oraz zarządzanie procesem produkcyjnym
bieżąca współpraca z innymi Działami mająca na celu zapobieganie/ eliminowanie zagrożeń w realizacji zadań produkcyjnych zgodnie z założonymi wskaźnikami
prowadzenie bieżącej analizy i oceny przebiegu realizacji zadań produkcyjnych
zapewnienie kontroli jakościowego przebiegu procesu produkcji zgodnie z wytycznymi jakościowymi
podejmowanie działań gwarantujących przestrzeganie norm bhp i ochrony środowiska
przeprowadzanie analiz powstawania i redukcji strat pracochłonności i braków
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia po zwolnienie osób zatrudnionych na podstawie różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowy cywilnoprawne,) dla zakładów zlokalizowanych w Bielsku-Białej i Sosnowcu
Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo – płacowym,
Bieżąca obsługa kadrowa pracowników firmy,
Współpraca z dostawcą usług płacowych w zakresie walidacji listy płac, deklaracji ZUS, odprowadzenia składek PPK,
Współpraca z działem BHP w zakresie nadzoru nad szkoleniami BPH i badaniami lekarskimi pracowników,
Wystawianie świadectwa pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
Wystawianie dokumentów ERP7,
Ewidencjonowanie i kontrolowanie zajęć komorniczych we współpracy z dostawcą usług płacowych,
Monitoring zwolnień lekarskich poprzez portal ZUS,
Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych,
Rozpoznanie, analiza i weryfikacja wymagań klientów, a także porównanie ich z możliwościami walidacyjnymi laboratoriów
Sporządzanie planów walidacji
Kontakt i współpraca z klientem w celu wyjaśniania warunków testów, uzgadniania planów walidacyjnych, informowaniu o wynikach testów i przebiegu walidacji
Analiza wyników walidacji oraz współpraca i koordynacja akcji z innymi działami w zakresie: wdrażanych modyfikacji, zmian i statusu walidacji
Nadzór i terminowe raportowanie z rezultatów testów walidacyjnych
Współpraca i koordynacja badań z wewnętrznymi i zewnętrznymi laboratoriami
To have a good understanding of Operating Cash Flow, and ability to connect P&L and balance sheet movements
To support long and short term cash flow and liquidity planning of the Group
To support on monthly/FCTs/BDG/MTP bases the Balance sheet reporting
Monitor and assure compliance with GAAP and company procedures under IFRS, minimizing the quarterly Post-close JE and the Out of period adj
Meet the deadlines, assuring high quality: in particular, focus on the reliability of the GTR and Enterprise actual and planning phase (BDG/FCTs/MTP) inputs
Support the business in understanding the deviations versus the benchmarks and scout potential risk and opportunities
Be effective partner in each moment any treasury topic is involved
Rozpoznanie, analiza i weryfikacja wymagań klientów, a także porównanie ich z możliwościami walidacyjnymi laboratoriów
Sporządzanie planów walidacji
Kontakt i współpraca z klientem w celu wyjaśniania warunków testów, uzgadniania planów walidacyjnych, informowaniu o wynikach testów i przebiegu walidacji
Analiza wyników walidacji oraz współpraca i koordynacja akcji z innymi działami w zakresie: wdrażanych modyfikacji, zmian i statusu walidacji
Nadzór i terminowe raportowanie z rezultatów testów walidacyjnych
Współpraca i koordynacja badań z wewnętrznymi i zewnętrznymi laboratoriami
Rozpoznanie, analiza i weryfikacja wymagań klientów, a także porównanie ich z możliwościami walidacyjnymi laboratoriów
Sporządzanie planów walidacji
Kontakt i współpraca z klientem w celu wyjaśniania warunków testów, uzgadniania planów walidacyjnych, informowaniu o wynikach testów i przebiegu walidacji
Analiza wyników walidacji oraz współpraca i koordynacja akcji z innymi działami w zakresie: wdrażanych modyfikacji, zmian i statusu walidacji
Nadzór i terminowe raportowanie z rezultatów testów walidacyjnych
Współpraca i koordynacja badań z wewnętrznymi i zewnętrznymi laboratoriami
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia po zwolnienie osób zatrudnionych na podstawie różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowy cywilnoprawne,),
Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo – płacowym,
Bieżąca obsługa kadrowa pracowników firmy,
Współpraca z dostawcą usług płacowych w zakresie walidacji listy płac, deklaracji ZUS, odprowadzenia składek PPK,
Współpraca z działem BHP w zakresie nadzoru nad szkoleniami BPH i badaniami lekarskimi pracowników,
Wystawianie świadectwa pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
Wystawianie dokumentów ERP7,
Ewidencjonowanie i kontrolowanie zajęć komorniczych we współpracy z dostawcą usług płacowych,
Monitoring zwolnień lekarskich poprzez portal ZUS,
Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych,
Zapewnienie efektywnego procesu rozwoju i zakupu komponentów i narzędzi zgodnie z obowiązującą strategią zakupową Grupy we współpracy z centralą Zakupową, R&D, SQA oraz zespołem projektowym
Weryfikacja rynku oraz realizacja procesu selekcji potencjalnych dostawców
Realizacja procesu kwalifikacji oraz nominacji dostawców
Przeprowadzanie analizy oraz negocjacji kosztów i warunków zakupu
Tworzenie raportów oraz analiz w powierzonych obszarach
Rozpoznanie, analiza i weryfikacja wymagań klientów, a także porównanie ich z możliwościami walidacyjnymi laboratoriów
Sporządzanie planów walidacji
Kontakt i współpraca z klientem w celu wyjaśniania warunków testów, uzgadniania planów walidacyjnych, informowaniu o wynikach testów i przebiegu walidacji
Analiza wyników walidacji oraz współpraca i koordynacja akcji z innymi działami w zakresie: wdrażanych modyfikacji, zmian i statusu walidacji
Nadzór i terminowe raportowanie z rezultatów testów walidacyjnych
Współpraca i koordynacja badań z wewnętrznymi i zewnętrznymi laboratoriami
Specjalista ds. jakości dostawców (SQE-electric) w Dziale Zakupów
Generała Mariusza Zaruskiego 11, Sosnowiec
Wygasła: 15.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ustalenie dotyczące podjęcia lub zaniechania działań w zakresie reklamacji u dostawcy poprzez wypełnienie, wspólnie z wnioskującym, stosownego formularza (Supplier Tables)
Zapewnienie wdrożenia działań zapobiegawczych przez dostawcę w celu ochrony zakładu Marelli i Klienta
Sprawdzanie i analiza przyczyny źródłowej, efektywności działań korygujących i standaryzacji, zarządzanie rozwiązywaniem problemów od dostawców zewnętrznych
Uruchomienie procesu eskalacji
Prowadzenie wdrożenia CSL i monitorowanie wyników aż do zatwierdzenia skutecznych akcji korygujących
Zapewnienie kapitalizacji doświadczenia i dzielenie się najlepszymi praktykami w ramach commodity
Zbieranie kosztów nie jakościowych, dzielenie się nimi z dostawcami i zapewnienie zwrotu kosztów dostawcom, po ich zaakceptowaniu
Prowadzenie programów doskonalenia najgorszych dostawców na poziomie zakładu
Wizyta u dostawców w celu sprawdzenia skuteczności działań korygujących w celu przeprowadzenia przeglądu linii lub audytu procesu, gdy jest to konieczne
Zaakceptowanie raportu 8D od dostawców zewnętrznych i zadbanie o udostępnienie go wnioskodawcy
Śledzenie sytuacji w zakresie karty wyników dostawcy i prowadzenie odpowiednich działań / eskalacji w przypadku odchyleń w karcie wyników
Prowadzenie powiadomień o zmianach podczas produkcji seryjnej
Transfer wewnętrzny PCN/PTN pochodzących od dostawców zewnętrznych
Wsparcie wewnętrznych funkcji odpowiedzialnych za zarządzanie zmianą
Informowanie dostawców o klasyfikacji i wnioskach
Dostarczanie próbek do funkcji wewnętrznych w razie potrzeby
Przeprowadzenie zatwierdzenia PPAP wobec dostawców zewnętrznych po zatwierdzeniu wewnętrznym
Postępowanie zgodnie z wewnętrzną procedurą Marelli określającą zarządzanie zmianą