Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa zatrudnionych zgodnie z przepisami prawa;
Wprowadzanie i uaktualnianie danych w systemie kadrowo-płacowym;
Samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac dla wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
Rozliczanie czasu pracy pracowników;
Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt;
Sporządzanie deklaracji i rozliczanie należności dla US, ZUS, PFRON;
Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń;
Wstępne przeprowadzenie rekrutacji kandydatów na pracowników;
Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, w tym RP-7;
Realizacja zajęć komorniczych, alimentacyjnych i innych;
Koordynacja badań lekarskich i szkoleń BHP;
Tworzenie analiz oraz raportów kadrowo-płacowych;
Naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe, zdrowotne i fundusz pracy od wynagrodzeń́, świadczeń́ i honorariów;
Uzgadnianie z Sekcją Finansowo-Księgową zrealizowanych wypłat wynagrodzeń́ i świadczeń;
Monitorowanie pod względem formalnym, prawnym i finansowym należności wynikających z dokumentów źródłowych dotyczących wynagrodzeń́ i świadczeń́ pracowniczych;
Sporządzanie umów dydaktycznych oraz kontakt z wykładowcami uczelni w sprawie rozliczeń finansowych;
Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Nadzór merytoryczny, kierowanie i koordynowanie pracami i zadaniami działu kadr i płac;
Kreowanie i wdrażanie, wraz z zespołem marketingu, projektów z zakresu marketingu cyfrowego (digital marketing), mediów społecznościowych (social media), wydarzeń (eventy), materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych online i offline
Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów marketingowych na rynku
Aktywne działania, tworzenie oraz dbanie o wizerunek firmy
Mierzenie efektywności działań marketingowych i tworzenie raportów
Opracowywanie i realizacja projektów marketingowych dla/z filiami
Realizacja bieżących zadań działu marketingu
Tworzenia media-planu
Tworzenie rekomendacji na podstawie monitoringu i analizy działań konkurencji
Ustalanie celów promocyjnych
Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
Nadzór nad działaniami PR
Nadzór na nad prowadzeniu projektów eventowych [m.in., umowy, budżetowanie, raportowanie, risercz, współpraca z obiektami eventowymi, prowadzenie harmonogramu działań, pilnowanie deadlines]
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem fili we wszystkich obszarach działalności (administracyjnej, marketingowej, kadrowej, oferty studiów oraz obsługi studenta/klienta)
Budowanie strategii rozwoju fili oraz nadzór nad jej realizacją w nowych obszarach
Nadzór nad mieniem fili, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości
Organizacja i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
Współpraca z wykładowcami i dyrektorami instytutów
Reprezentowanie fili w kontaktach z organami administracji samorządowej i państwowej oraz przed lokalnymi interesariuszami
Odpowiedzialność za rozwój fili w otoczeniu społeczno-gospodarczym, w tym za nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi studenta zgodnie ze standardami uczelni
Odpowiedzialność za komunikację i współpracę w ramach całej organizacji
Reprezentowanie Rektora wspólna praca z kierownictwem uczelni nad wyznaczaniem strategii fili i wprowadzeniu działań operacyjnych gwarantujących jej realizację
Budowanie zespołu i jednoczenie jego członków wokół realizacji wspólnych celów;
Utrzymywanie zespołu poprzez motywowanie podległych pracowników oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem fili we wszystkich obszarach działalności (administracyjnej, marketingowej, kadrowej, oferty studiów oraz obsługi studenta/klienta)
Budowanie strategii rozwoju fili oraz nadzór nad jej realizacją w nowych obszarach
Nadzór nad mieniem fili, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości
Organizacja i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
Współpraca z wykładowcami i dyrektorami instytutów
Reprezentowanie fili w kontaktach z organami administracji samorządowej i państwowej oraz przed lokalnymi interesariuszami
Odpowiedzialność za rozwój fili w otoczeniu społeczno-gospodarczym, w tym za nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi studenta zgodnie ze standardami uczelni
Odpowiedzialność za komunikację i współpracę w ramach całej organizacji
Reprezentowanie Rektora wspólna praca z kierownictwem uczelni nad wyznaczaniem strategii fili i wprowadzeniu działań operacyjnych gwarantujących jej realizację
Budowanie zespołu i jednoczenie jego członków wokół realizacji wspólnych celów;
Utrzymywanie zespołu poprzez motywowanie podległych pracowników oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Monitorowanie należności i prowadzenie wszelkich spraw związanych z odzyskiwaniem długów oraz rozliczaniem należności,
Analiza dokumentacji finansowej związanej z rozliczeniami ze studentami i dochodzeniem roszczeń wobec studentów,
Prowadzenie negocjacji w zakresie spłaty należności, sporządzanie upomnień/ wezwań do zapłaty, pism oraz ugód z dłużnikami na spłatę należności,
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi wewnątrz organizacji w celu dokonywania wyjaśnień, pozyskania dokumentów oraz wiadomości specjalnych w zakresie realizacji zadań zespołu ds. rozliczeń ze studentami/ windykacyjnego,
Współpraca z działem prawnym w zakresie realizowanych zadań,
Przygotowywanie dokumentacji do wszczęcia postępowania sądowego, egzekucyjnego,
Obsługa korespondencji prowadzonej w związku z realizowanymi zadaniami,
Sporządzanie analiz i okresowych sprawozdań w zakresie wierzytelności,
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem fili we wszystkich obszarach działalności (administracyjnej, marketingowej, kadrowej, oferty studiów oraz obsługi studenta/klienta)
Budowanie strategii rozwoju fili oraz nadzór nad jej realizacją w nowych obszarach
Nadzór nad mieniem fili, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości
Organizacja i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
Współpraca z wykładowcami i dyrektorami instytutów
Reprezentowanie fili w kontaktach z organami administracji samorządowej i państwowej oraz przed lokalnymi interesariuszami
Odpowiedzialność za rozwój fili w otoczeniu społeczno-gospodarczym, w tym za nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi studenta zgodnie ze standardami uczelni
Odpowiedzialność za komunikację i współpracę w ramach całej organizacji
Reprezentowanie Rektora wspólna praca z kierownictwem uczelni nad wyznaczaniem strategii fili i wprowadzeniu działań operacyjnych gwarantujących jej realizację
Budowanie zespołu i jednoczenie jego członków wokół realizacji wspólnych celów;
Utrzymywanie zespołu poprzez motywowanie podległych pracowników oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Kreowanie i wdrażanie, wraz z zespołem marketingu, projektów z zakresu marketingu cyfrowego (digital marketing), mediów społecznościowych (social media), wydarzeń (eventy), materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych online i offline
Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów marketingowych na rynku
Aktywne działania, tworzenie oraz dbanie o wizerunek firmy
Mierzenie efektywności działań marketingowych i tworzenie raportów
Opracowywanie i realizacja projektów marketingowych dla/z filiami
Realizacja bieżących zadań działu marketingu
Tworzenia media-planu
Tworzenie rekomendacji na podstawie monitoringu i analizy działań konkurencji
Ustalanie celów promocyjnych
Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
Nadzór nad działaniami PR
Nadzór na nad prowadzeniu projektów eventowych [m.in., umowy, budżetowanie, raportowanie, risercz, współpraca z obiektami eventowymi, prowadzenie harmonogramu działań, pilnowanie deadlines]
obsługa i rozwiązywanie problemów z systemami MS Windows (od 7 wzwyż) oraz pakietami biurowymi jak MS Office, Open Office, konfiguracja MS Outlook
bezpośredni kontakt z firmą informatyczną obsługującą organizację
obsługa i rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych wśród pracowników (Helpdesk, konfiguracja i podłączanie sprzętu, kontrola i wydawanie dostępów)
kontrola i inwentaryzacja sprzętu
obsługa i sterowanie systemami AV i BMS
znajomość budowy sieci LAN i diagnozowanie problemów sieciowych
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa zatrudnionych zgodnie z przepisami prawa;
Wprowadzanie i uaktualnianie danych w systemie kadrowo-płacowym;
Samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac dla wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
Rozliczanie czasu pracy pracowników;
Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt;
Sporządzanie deklaracji i rozliczanie należności dla US, ZUS, PFRON;
Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń;
Wstępne przeprowadzenie rekrutacji kandydatów na pracowników;
Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, w tym RP-7;
Realizacja zajęć komorniczych, alimentacyjnych i innych;
Koordynacja badań lekarskich i szkoleń BHP;
Tworzenie analiz oraz raportów kadrowo-płacowych;
Naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe, zdrowotne i fundusz pracy od wynagrodzeń́, świadczeń́ i honorariów;
Uzgadnianie z Sekcją Finansowo-Księgową zrealizowanych wypłat wynagrodzeń́ i świadczeń;
Monitorowanie pod względem formalnym, prawnym i finansowym należności wynikających z dokumentów źródłowych dotyczących wynagrodzeń́ i świadczeń́ pracowniczych;
Sporządzanie umów dydaktycznych oraz kontakt z wykładowcami uczelni w sprawie rozliczeń finansowych;
Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Nadzór merytoryczny, kierowanie i koordynowanie pracami i zadaniami działu kadr i płac;
Kreowanie i wdrażanie, wraz z zespołem marketingu, projektów z zakresu marketingu cyfrowego (digital marketing), mediów społecznościowych (social media), wydarzeń (eventy), materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych online i offline
Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów marketingowych na rynku
Aktywne działania, tworzenie oraz dbanie o wizerunek firmy
Mierzenie efektywności działań marketingowych i tworzenie raportów
Opracowywanie i realizacja projektów marketingowych dla/z filiami
Realizacja bieżących zadań działu marketingu
Tworzenia media-planu
Tworzenie rekomendacji na podstawie monitoringu i analizy działań konkurencji
Ustalanie celów promocyjnych
Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
Nadzór nad działaniami PR
Nadzór na nad prowadzeniu projektów eventowych [m.in., umowy, budżetowanie, raportowanie, risercz, współpraca z obiektami eventowymi, prowadzenie harmonogramu działań, pilnowanie deadlines]
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem fili we wszystkich obszarach działalności (administracyjnej, marketingowej, kadrowej, oferty studiów oraz obsługi studenta/klienta)
Budowanie strategii rozwoju fili oraz nadzór nad jej realizacją w nowych obszarach
Nadzór nad mieniem fili, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości
Organizacja i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
Współpraca z wykładowcami i dyrektorami instytutów
Reprezentowanie fili w kontaktach z organami administracji samorządowej i państwowej oraz przed lokalnymi interesariuszami
Odpowiedzialność za rozwój fili w otoczeniu społeczno-gospodarczym, w tym za nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi studenta zgodnie ze standardami uczelni
Odpowiedzialność za komunikację i współpracę w ramach całej organizacji
Reprezentowanie Rektora wspólna praca z kierownictwem uczelni nad wyznaczaniem strategii fili i wprowadzeniu działań operacyjnych gwarantujących jej realizację
Budowanie zespołu i jednoczenie jego członków wokół realizacji wspólnych celów;
Utrzymywanie zespołu poprzez motywowanie podległych pracowników oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa zatrudnionych zgodnie z przepisami prawa;
wprowadzanie i uaktualnianie danych w systemie kadrowo-płacowym;
samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac dla wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
rozliczanie czasu pracy pracowników;
prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt;
sporządzanie deklaracji i rozliczanie należności dla US, ZUS, PFRON;
udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń;
wstępne przeprowadzenie rekrutacji kandydatów na pracowników;
wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, w tym RP-7;
realizacja zajęć komorniczych, alimentacyjnych i innych;
koordynacja badań lekarskich i szkoleń BHP;
tworzenie analiz oraz raportów kadrowo-płacowych;
Naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe, zdrowotne i fundusz pracy od wynagrodzeń́, świadczeń́ i honorariów;
Uzgadnianie z Sekcją Finansowo-Księgową zrealizowanych wypłat wynagrodzeń́ i świadczeń;
Monitorowanie pod względem formalnym, prawnym i finansowym należności wynikających z dokumentów źródłowych dotyczących wynagrodzeń́ i świadczeń́ pracowniczych;
Sporządzanie umów dydaktycznych oraz kontakt z wykładowcami uczelni w sprawie rozliczeń finansowych;
Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Nadzór merytoryczny, kierowanie i koordynowanie pracami i zadaniami działu kadr i płac
Analiza i opisywanie podań studentów w zakresie dot. płatności; rekomendowanie treści decyzji na podstawie analizy sytuacji studenta,
Dokonywanie zmian w płatnościach studentów na podstawie decyzji Władz Uczelni lub osób upoważnionych, ściśle według ustalonych procedur,
Potwierdzanie rozliczenia finansowego studenta wobec uczelni przed wydaniem dyplomu ukończenia studiów,
Podejmowanie działań windykacyjnych wobec studentów,
Komunikacja i współpraca z innymi działami Uczelni w zakresie prowadzenia obsługi finansowej studentów i słuchaczy,
Uczestnictwo w tworzeniu procedur dotyczących realizowania płatności,
Bieżące uzupełnianie wiedzy merytorycznej w zakresie zewnętrznych i wewnętrznych aktów regulujących funkcjonowanie Uczelni, w szczególności procesu obsługi studenta, w tym obsługi finansowej,
Analiza i weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy materialnej (stypendia, zapomogi) składanych przez studentów,
Analiza i weryfikacja odwołań studentów wobec decyzji o nieprzyznaniu świadczeń pomocy materialnej
Kwalifikowanie studentów do przyznania świadczenia (stypendium, zapomoga) na podstawie złożonych podań, przyjętych w uczelni regulaminów oraz obowiązujących przepisów zewnętrznych,
Współpraca z Działem Finansowym w podziale środków na pomoc materialną studentów i definiowaniu wysokości przyznawanych świadczeń
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem fili we wszystkich obszarach działalności (administracyjnej, marketingowej, kadrowej, oferty studiów oraz obsługi studenta/klienta)
Budowanie strategii rozwoju fili oraz nadzór nad jej realizacją w nowych obszarach
Nadzór nad mieniem fili, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości
Organizacja i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
Współpraca z wykładowcami i dyrektorami instytutów
Reprezentowanie fili w kontaktach z organami administracji samorządowej i państwowej oraz przed lokalnymi interesariuszami
Odpowiedzialność za rozwój fili w otoczeniu społeczno-gospodarczym, w tym za nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi studenta zgodnie ze standardami uczelni
Odpowiedzialność za komunikację i współpracę w ramach całej organizacji
Reprezentowanie Rektora wspólna praca z kierownictwem uczelni nad wyznaczaniem strategii fili i wprowadzeniu działań operacyjnych gwarantujących jej realizację
Budowanie zespołu i jednoczenie jego członków wokół realizacji wspólnych celów;
Utrzymywanie zespołu poprzez motywowanie podległych pracowników oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem fili we wszystkich obszarach działalności (administracyjnej, marketingowej, kadrowej, oferty studiów oraz obsługi studenta/klienta)
Budowanie strategii rozwoju fili oraz nadzór nad jej realizacją w nowych obszarach
Nadzór nad mieniem fili, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości
Organizacja i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
Współpraca z wykładowcami i dyrektorami instytutów
Reprezentowanie fili w kontaktach z organami administracji samorządowej i państwowej oraz przed lokalnymi interesariuszami
Odpowiedzialność za rozwój fili w otoczeniu społeczno-gospodarczym, w tym za nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi studenta zgodnie ze standardami uczelni
Odpowiedzialność za komunikację i współpracę w ramach całej organizacji
Reprezentowanie Rektora wspólna praca z kierownictwem uczelni nad wyznaczaniem strategii fili i wprowadzeniu działań operacyjnych gwarantujących jej realizację
Budowanie zespołu i jednoczenie jego członków wokół realizacji wspólnych celów;
Utrzymywanie zespołu poprzez motywowanie podległych pracowników oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Organizowanie bieżącej pracy w zakresie administracji;
Tworzenie oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem procedur, m.in zamówień, czystości itd.;
Nadzorowanie i prowadzenie ewidencji ilościowej majątku;
Onboarding pracowników (sprzęt, procesy i inne niezbędne narzędzia do pracy );
Tworzenie budżetów, planów wydatków na zapotrzebowania na niezbędne materiały, urządzenia i wyposażenie;
Nadzór administracyjny nad budynkiem oraz ekipami i firmami związanymi z funkcjonowaniem infrastruktury we wszystkich lokalizacjach;
Nadzór nad wynajmem powierzchni, wraz z wynajmem powierzchni reklamowych;
Nadzór nad flotą samochodów;
Przygotowywanie ofert, przetargów i przedstawianie ich przełożonemu;
Organizowanie współpracy z firmami zewnętrznymi (firmy współpracujące i dostawcy, np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych, zaopatrujących w materiały biurowe i środki czystości, sprzątających itp.), w tym negocjowanie warunków podpisywanych z nimi umów
Koordynowanie wybranych wydarzeń organizowanych przez uczelnię (w tym naukowych, merytorycznych i integracyjnych),
Planowanie i przygotowywanie poszczególnych wydarzeń - harmonogramów, szczegółowych planów działania, kosztorysów oraz bieżące ich monitorowanie), Odpowiedzialność za pełną realizację wydarzenia (przed, w trakcie i po wydarzeniu),
Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów marketingowych na rynku
Aktywne działania oraz dbanie o wizerunek firmy
Współrealizacja bieżących zadań działu marketingu
Realizacja działań z zakresu PR
Współpraca i komunikacja z osobami z zespołu, z dostawcami usług, a także z osobami biorącymi udział w wydarzeniach
Koordynowanie wybranych wydarzeń organizowanych przez uczelnię (w tym naukowych, merytorycznych i integracyjnych),
Planowanie i przygotowywanie poszczególnych wydarzeń - harmonogramów, szczegółowych planów działania, kosztorysów oraz bieżące ich monitorowanie), Odpowiedzialność za pełną realizację wydarzenia (przed, w trakcie i po wydarzeniu),
Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów marketingowych na rynku
Aktywne działania oraz dbanie o wizerunek firmy
Współrealizacja bieżących zadań działu marketingu
Realizacja działań z zakresu PR
Współpraca i komunikacja z osobami z zespołu, z dostawcami usług, a także z osobami biorącymi udział w wydarzeniach
Kreowanie i wdrażanie, wraz z zespołem marketingu, projektów z zakresu marketingu cyfrowego (digital marketing), mediów społecznościowych (social media), wydarzeń (eventy), materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych online i offline
Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów marketingowych na rynku
Aktywne działania, tworzenie oraz dbanie o wizerunek firmy
Mierzenie efektywności działań marketingowych i tworzenie raportów
Opracowywanie i realizacja projektów marketingowych dla/z filiami
Realizacja bieżących zadań działu marketingu
Tworzenia media-planu
Tworzenie rekomendacji na podstawie monitoringu i analizy działań konkurencji
Ustalanie celów promocyjnych
Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
Nadzór nad działaniami PR
Nadzór na nad prowadzeniu projektów eventowych [m.in., umowy, budżetowanie, raportowanie, risercz, współpraca z obiektami eventowymi, prowadzenie harmonogramu działań, pilnowanie deadlines]
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem fili we wszystkich obszarach działalności (administracyjnej, marketingowej, kadrowej, oferty studiów oraz obsługi studenta/klienta)
Budowanie strategii rozwoju fili oraz nadzór nad jej realizacją w nowych obszarach
Nadzór nad mieniem fili, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości
Organizacja i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
Współpraca z wykładowcami i dyrektorami instytutów
Reprezentowanie fili w kontaktach z organami administracji samorządowej i państwowej oraz przed lokalnymi interesariuszami
Odpowiedzialność za rozwój fili w otoczeniu społeczno-gospodarczym, w tym za nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi studenta zgodnie ze standardami uczelni
Odpowiedzialność za komunikację i współpracę w ramach całej organizacji
Reprezentowanie Rektora wspólna praca z kierownictwem uczelni nad wyznaczaniem strategii fili i wprowadzeniu działań operacyjnych gwarantujących jej realizację
Budowanie zespołu i jednoczenie jego członków wokół realizacji wspólnych celów;
Utrzymywanie zespołu poprzez motywowanie podległych pracowników oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Specjalista / Specjalistka ds. planowania i analiz
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie optymalnych planów zajęć na podstawie programów i obciążeń pracowników etatowych oraz ustaleń z pracownikami zewnętrznymi w oparciu o dostępną infrastrukturę
bieżące korygowanie harmonogramów zajęć
administrowanie salami na potrzeby spotkań, konsultacji oraz eventów
tworzenie cotygodniowych grafików dostępności sal dydaktycznych
• Kreowanie i wdrażanie, wraz z zespołem marketingu, projektów z zakresu marketingu cyfrowego (digital marketing), mediów społecznościowych (social media), wydarzeń (eventy), materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych online i offline
• Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów marketingowych na rynku
• Aktywne działania, tworzenie oraz dbanie o wizerunek firmy
• Mierzenie efektywności działań marketingowych i tworzenie raportów
• Opracowywanie i realizacja projektów marketingowych dla/z filiami
• Realizacja bieżących zadań działu marketingu
• Tworzenie rekomendacji na podstawie monitoringu i analizy działań konkurencji
Specjalista ds. obsługi słuchaczy ze znajomością obsługi Bazy Usług Rozwojowych
Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzorowanie obiegu i przechowywania dokumentów,
nadzorowanie prowadzonej w Biurze ewidencji i sprawozdawczości,
monitorowanie zmian w przepisach kształtujących zadania Biura,
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (dyplomy, indeksy, legitymacje),
przygotowywanie wzorów decyzji/podań w sprawach studenckich oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
przygotowywanie planów organizacyjnych dla studiów studiów podyplomowych,
przygotowywanie rozkładów zajęć dydaktycznych,
analizowanie rozkładów zajęć dydaktycznych pod względem ich zgodności z programami i standardami nauczania,
prowadzenie ewidencji sal wykładowych, zgodnie z ustalonym rozkładem zajęć dydaktycznych, ustalanie dostępności sal dla prowadzących zajęcia,
sporządzanie harmonogramu egzaminów,
obsługa obowiązujących na uczelni programów informatycznych,
kompleksowa obsługa dofinansowań dla słuchaczy (BUR, KFS, Bony Szkoleniowe i inne), a w szczególności:
a) przygotowywanie kart usług,
b) prowadzenie ewidencji słuchaczy w celu rozliczenia usługi,
c) kontakt z słuchaczami otrzymującymi dofinansowanie,
d) kontakt z operatorami środków,
e) przygotowywanie zaświadczeń niezbędnych do pozyskania dofinansowania,
f) przygotowanie raportów i materiałów dla zewnętrznych audytów oraz uczestniczenie w ich przebiegu
aktywne poszukiwanie możliwości pozyskania finansowania zewnętrznego na studia i szkolenia,
obsługa telefoniczna kandydatów na słuchaczy i aktualnych słuchaczy;
aktywna sprzedaż oferty edukacyjnej, a w szczególności:
a) prezentacja podstawowej oferty studiów podyplomowych;
b) udzielanie odpowiedzi na pytania potencjalnych słuchaczy;
c) oferowanie i sprzedaż produktów edukacyjnych;
wprowadzanie zmian w wewnętrznej platformie edukacyjnej, w szczególności:
a) umieszczanie materiału dydaktycznego;
b) nadawanie słuchaczom dostępu do poszczególnych modułów;
wydawanie dyplomów i świadectw ukończenia studiów, archiwizowanie odpisów, przygotowywanie dyplomów i świadectw do wysyłki do słuchaczy; prowadzenie dokumentacji potwierdzającej wydanie dyplomów,