Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (47)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 47 )
Sales & Key Account Manager (IT)
Gdańsk
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
• Utrzymywanie relacji z dużymi klientami: będziesz odpowiedzialny(-a) za relacje z obecnym portfolio klientów korporacyjnych
Cel: pogłębianie relacji i poszerzanie okazji sprzedażowych
• Rozwój w ramach istniejących portfolio: będziesz odpowiedzialny(-a) za otwieranie nowych pionów i działów w ramach istniejących klientów
Cel: otwieranie nowych pionów w ramach istniejących klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów: wraz z zespołem growth będziesz prowadzić działania Account-Based Marketing (ABM) i budować relacje z potencjalnymi klientami. Oczekujemy aktywnego networkingu, udziału w konferencjach i nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami na rynku. Ważny jest Twój własny network
Cel: pozyskanie nowych klientów korporacyjnych
• Opieka nad talentem: będziesz utrzymywać relacje z naszymi specjalistami pracującymi dla klientów, organizując spotkania feedbackowe i statusowe
• Budowanie procesów: Twoim zadaniem będzie rozwijanie i optymalizacja procesów sprzedażowych i account managerskich w Ideamotive. Będziesz mieć dużą swobodę w kreowaniu efektywnych praktyk wraz z dostępem do wewnętrznego działu analityki i administracji w celu budowy raportów czy automatyzacji procesów
• Utrzymywanie relacji z dużymi klientami: będziesz odpowiedzialny(-a) za relacje z obecnym portfolio klientów korporacyjnych
Cel: pogłębianie relacji i poszerzanie okazji sprzedażowych
• Rozwój w ramach istniejących portfolio: będziesz odpowiedzialny(-a) za otwieranie nowych pionów i działów w ramach istniejących klientów
Cel: otwieranie nowych pionów w ramach istniejących klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów: wraz z zespołem growth będziesz prowadzić działania Account-Based Marketing (ABM) i budować relacje z potencjalnymi klientami. Oczekujemy aktywnego networkingu, udziału w konferencjach i nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami na rynku. Ważny jest Twój własny network
Cel: pozyskanie nowych klientów korporacyjnych
• Opieka nad talentem: będziesz utrzymywać relacje z naszymi specjalistami pracującymi dla klientów, organizując spotkania feedbackowe i statusowe
• Budowanie procesów: Twoim zadaniem będzie rozwijanie i optymalizacja procesów sprzedażowych i account managerskich w Ideamotive. Będziesz mieć dużą swobodę w kreowaniu efektywnych praktyk wraz z dostępem do wewnętrznego działu analityki i administracji w celu budowy raportów czy automatyzacji procesów
• Utrzymywanie relacji z dużymi klientami: będziesz odpowiedzialny(-a) za relacje z obecnym portfolio klientów korporacyjnych
Cel: pogłębianie relacji i poszerzanie okazji sprzedażowych
• Rozwój w ramach istniejących portfolio: będziesz odpowiedzialny(-a) za otwieranie nowych pionów i działów w ramach istniejących klientów
Cel: otwieranie nowych pionów w ramach istniejących klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów: wraz z zespołem growth będziesz prowadzić działania Account-Based Marketing (ABM) i budować relacje z potencjalnymi klientami. Oczekujemy aktywnego networkingu, udziału w konferencjach i nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami na rynku. Ważny jest Twój własny network
Cel: pozyskanie nowych klientów korporacyjnych
• Opieka nad talentem: będziesz utrzymywać relacje z naszymi specjalistami pracującymi dla klientów, organizując spotkania feedbackowe i statusowe
• Budowanie procesów: Twoim zadaniem będzie rozwijanie i optymalizacja procesów sprzedażowych i account managerskich w Ideamotive. Będziesz mieć dużą swobodę w kreowaniu efektywnych praktyk wraz z dostępem do wewnętrznego działu analityki i administracji w celu budowy raportów czy automatyzacji procesów
• Utrzymywanie relacji z dużymi klientami: będziesz odpowiedzialny(-a) za relacje z obecnym portfolio klientów korporacyjnych
Cel: pogłębianie relacji i poszerzanie okazji sprzedażowych
• Rozwój w ramach istniejących portfolio: będziesz odpowiedzialny(-a) za otwieranie nowych pionów i działów w ramach istniejących klientów
Cel: otwieranie nowych pionów w ramach istniejących klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów: wraz z zespołem growth będziesz prowadzić działania Account-Based Marketing (ABM) i budować relacje z potencjalnymi klientami. Oczekujemy aktywnego networkingu, udziału w konferencjach i nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami na rynku. Ważny jest Twój własny network
Cel: pozyskanie nowych klientów korporacyjnych
• Opieka nad talentem: będziesz utrzymywać relacje z naszymi specjalistami pracującymi dla klientów, organizując spotkania feedbackowe i statusowe
• Budowanie procesów: Twoim zadaniem będzie rozwijanie i optymalizacja procesów sprzedażowych i account managerskich w Ideamotive. Będziesz mieć dużą swobodę w kreowaniu efektywnych praktyk wraz z dostępem do wewnętrznego działu analityki i administracji w celu budowy raportów czy automatyzacji procesów
• Utrzymywanie relacji z dużymi klientami: będziesz odpowiedzialny(-a) za relacje z obecnym portfolio klientów korporacyjnych
Cel: pogłębianie relacji i poszerzanie okazji sprzedażowych
• Rozwój w ramach istniejących portfolio: będziesz odpowiedzialny(-a) za otwieranie nowych pionów i działów w ramach istniejących klientów
Cel: otwieranie nowych pionów w ramach istniejących klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów: wraz z zespołem growth będziesz prowadzić działania Account-Based Marketing (ABM) i budować relacje z potencjalnymi klientami. Oczekujemy aktywnego networkingu, udziału w konferencjach i nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami na rynku. Ważny jest Twój własny network
Cel: pozyskanie nowych klientów korporacyjnych
• Opieka nad talentem: będziesz utrzymywać relacje z naszymi specjalistami pracującymi dla klientów, organizując spotkania feedbackowe i statusowe
• Budowanie procesów: Twoim zadaniem będzie rozwijanie i optymalizacja procesów sprzedażowych i account managerskich w Ideamotive. Będziesz mieć dużą swobodę w kreowaniu efektywnych praktyk wraz z dostępem do wewnętrznego działu analityki i administracji w celu budowy raportów czy automatyzacji procesów
Zarządzał(a) wiedzą o klientach oraz przygotowywał(a) wymagania biznesowe do modeli predykcyjnych prognozujących zachowania i preferencje tych klientów
Projektował(a) i wdrażał(a) długofalowe programy up-sell, które obejmują różnorodne kampanie w ramach strategii Omnichannel
Mierzył(a) wyniki kampanii, w tym wykorzystywał(a) grupy kontrolne i przeprowadzał(a) testy A/B
Zarządzał(a) lokalnymi grupami kontrolnymi i współpracował(a) z różnymi jednostkami w firmie
Rozwijał(a) narzędzia kampanijne w środowisku SAS oraz pracował(a) w metodyce Agile
Play a key role for creating a strategic and cohesive technology blueprint that supports the organization's business objectives
Bridge the gap between business needs and technology implementation, ensuring that the organization's IT systems are efficient, secure, scalable, and aligned with the overall business strategy
Acting as the Speaker, secure the expected outcomes of the Architecture Guild
Align the architecture of the system to the business goals
Collaborate with the business owner to define and understand the statement of requirements for the software products under test
Create comprehensive QA documentation and reporting, including test plans, test cases, test scripts, and test summaries
Manage defect logging and tracking using appropriate tools, ensuring that all issues are properly recorded and resolved
Lead, manage, and train the qualification team, fostering a collaborative and results-driven work environment
Identify training and mentoring needs among team members, and provide guidance and support to help them enhance their testing skills and knowledge
Grow and develop the team of testers, ensuring they have the necessary tools and resources to excel in their roles
Conduct regular team meetings and performance reviews to monitor progress and address any challenges or areas for improvement
Coordinate with cross-functional teams, including developers, product owners, and project managers, to ensure effective communication and alignment on testing requirements
Utilize your expertise in Java testing, Selenium, and other testing tools to lead and support the team in test automation efforts
Demonstrate excellence in soft skills, including strong communication, problem-solving, and interpersonal abilities, to foster a collaborative and positive team environment
Praca w niepełnym wymiarze godzin - 2/3 etatu (ok. 25 godzin tygodniowo)
Kompleksowe zarządzanie procesem administrowania zamówień i umów, w tym przygotowywanie dokumentów oraz zapewnienie dokładności i terminowości w wprowadzaniu danych do systemów wewnętrznych
Współpraca z Account Manager w celu zachowania poprawności i aktualności danych w narzędziu do zarządzania projektami, zapewnienie bieżącego wsparcia dla Account Manager'a
Uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca, w szczególności w zakresie weryfikacji czasu pracy kontraktorów oraz rozliczania czasu na projektach
Wsparcie w rozbudowie systemu wewnętrznego od strony administracyjnej
Obsługa zamówień i rozliczeń związanych ze świadczeniami pracowniczymi, takimi jak LuxMed i MultiSport
Koordynacja zebranych wymagań, przekazanie ich do dostawcy, zaplanowanie scenariuszy testowych, odebranie releasów od dostawców zewnętrznych, koordynacja testów i przygotowanie wdrożenia
Planowanie rozwoju aplikacji i udział w projektach
Wsparcie technicznych opiekunów aplikacji w implementacji usprawnień technicznych, zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
Strategiczne zarządzanie pojemnością aplikacji, wykorzystaniem zasobów i wydajnością w kontekście planów biznesowych
Zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa i umowami koniecznymi do działania aplikacji
Koordynacja zebranych wymagań, przekazanie ich do dostawcy, zaplanowanie scenariuszy testowych, odebranie releasów od dostawców zewnętrznych, koordynacja testów i przygotowanie wdrożenia
Planowanie rozwoju aplikacji i udział w projektach
Wsparcie technicznych opiekunów aplikacji w implementacji usprawnień technicznych, zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
Strategiczne zarządzanie pojemnością aplikacji, wykorzystaniem zasobów i wydajnością w kontekście planów biznesowych
Zarządzanie licencjami, certyfikatami bezpieczeństwa i umowami koniecznymi do działania aplikacji
Defining and improving QA strategy, approach and execution in development team
Ensuring that the development team adhere to the principles, guidelines and best practices of the QA strategy as defined
Gather and present testing metrics and testing activities for the project to the team key stakeholders
Focus on continuous QA improvements including usage of appropriate testing tools, test techniques and best test automation practices
Be an escalation point for all matters related to testing and quality assurance and operate as a primary point of contact in the team
Driving and improving the QA team in areas of automated testing, agile testing, framework, strategy and discipline
Work with other QA engineers, Developers and the Tech Leads to develop and execute QA strategies to meet and exceed department and corporate quality goals
Provide technical expertise within Test Automation and Quality Assurance
Be accountable for the test automation project, mentor, and provide leadership to the other QA automation engineers
Maintain and improve existing test automation framework and CI/CD pipelines for the team
Collaborate with business stakeholders and development team members to build requirements for new product features: define scope of new functionalities, stories and use cases as well as testing scenarios and acceptance criteria (using Behavior Driven Development)
To do so, the candidate will interact with many stakeholders, e.g. marketing, UX designers, developers and customer care teams
Follow the delivery of new functionalities in Agile and answer the questions of tech teams on the stories
Conduct tailored workshops to ensure delivery of new product features
Support the analysis of KPIs to boost the operator performance and provide adequate reporting to the top-level management
Prepare and conduct demos of recently developed functionalities at the end of each iteration
Run or organize tests on the delivered features
Prepare iteration planning in Agile methodology
Support in managing iteration scope according to business priorities, value proposition and technical feasibility
Working closely with the sales team. Gathering all the recruitment info needed in order to create recruitment briefs and materials (role descriptions, job ads, social media posts)
Sourcing talent by utilizing a variety of tools, such as job boards, social media channels, and dev communities
Performing initial screening and scheduling interviews
Managing the ongoing communication with candidates
Getting the candidates ready for the recruitment calls with our Clients
Working closely with the sales team. Gathering all the recruitment info needed in order to create recruitment briefs and materials (role descriptions, job ads, social media posts)
Sourcing talent by utilizing a variety of tools, such as job boards, social media channels, and dev communities
Performing initial screening and scheduling interviews
Managing the ongoing communication with candidates
Getting the candidates ready for the recruitment calls with our Clients
Zespół Analizy Bezpieczeństwa analizuje oraz opiniuje narzędzia, oprogramowanie oraz rozwiązania w bankowości pod kątem bezpieczeństwa klientów i transakcji
Zadaniem Managera będzie koordynacja bieżących projektów oraz promowanie dobrych praktyk w dziedzinie bezpieczeństwa w bankowości
Na tym stanowisku będziesz ściśle współpracował z zarządem, a także zespołami Infrastruktury IT, Bankowości Elektronicznej, Bezpieczeństwa, Tworzenia Oprogramowania
Przykładowe zadania zespołu:
Analiza wpływu zagrożeń typu phishing lub malware bankowy na straty banku oraz przygotowanie rozwiązań lub rekomendacje do ich ograniczenia
Wdrożenie skanera kodu typu SAST w proces CI w narzędziach DevOps w celu optymalizacji procesu SDLC
Implementacja nowych narzędzi do przeprowadzania symulacji phishing’owych w celu podniesienia security awareness wewnątrz organizacji
Twoje główne zadania na stanowisku:
Zarządzanie zespołem Analityków oraz bieżącymi projektami
Delegowanie zadań do odpowiednich zespołów wewnętrznych lub zewnętrznych
Bliska współpraca z zespołami Tworzenia Oprogramowania, Bezpieczeństwa, DevOps i innymi
Współpraca oraz konsultacje z Zarządem
Aktywne uczestniczenie w pracach zespołu Analiz
Przygotowanie oraz prezentacja raportów oraz dokumentów projektowych
building and strengthening long-term relations with our partners and clients
identifying new commercial opportunities with existing accounts and coining them into business
be the primary point of customer contact and build long-term relationships with our customers and partners
help our customers through email, phone, online presentations, screen-share, and during face-to-face meetings
work on developing a trusted advisor relationship with key accounts, customer stakeholders, and executive sponsors
ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer report progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders
building and strengthening long-term relations with our partners and clients
identifying new commercial opportunities with existing accounts and coining them into business
be the primary point of customer contact and build long-term relationships with our customers and partners
help our customers through email, phone, online presentations, screen-share, and during face-to-face meetings
work on developing a trusted advisor relationship with key accounts, customer stakeholders, and executive sponsors
ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer report progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders