Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowywanie i obróbka materiałów marketingowych na potrzeby sieci klinik stomatologicznych (zdjęcia, ulotki, fotorelacje, filmy promocyjne, reklama outdoor i inne),
zarządzanie profilami poszczególnych sieci klinik i rozwój aktywności użytkowników w Social Mediach (przede wszystkim FB, Instagram - potencjalnie też TikTok, YouTube, Twitter, LinkedIn),
zarządzanie treścią stron www poszczególnych sieci klinik,
utrzymywanie spójności w komunikacji marketingowej na www i w SM pomiędzy sieciami,
A ponadto:
planowanie i organizowanie eventów promocyjnych w istniejących klinikach, przy otwarciach nowych klinik oraz na targach branżowych,
wspieranie działań z zakresu Employer Brandingu,
wsparcie działań płatnych w obszarze digital marketingu
analiza i bieżąca aktualizacja zasobów pracowniczych w ramach funkcjonującej sieci klinik stomatologicznych,
bezpośrednia współpraca z dyrektorami medycznymi klinik oraz dyrektorami operacyjnymi w celu identyfikacji potrzeb rekrutacyjnych dotyczących lekarzy stomatologów, asystentek stomatologicznych, higienistek oraz koordynatorów i pracowników recepcji,
prowadzenie działań mających na celu pozyskanie najlepszych kandydatek i kandydatów na spotkania rekrutacyjne z dyrektorami medycznymi klinik oraz dyrektorami operacyjnymi w ramach ustalonych wcześniej warunków,
budowa bazy potencjalnych kandydatek i kandydatów pod kątem przyszłych potrzeb szybko rosnącej grupy klinik stomatologicznych,
przygotowanie analiz, wycen i modeli finansowych oraz rekomendacji inwestycyjnych
tworzenie dokumentacji ofertowej
aktywny udział w tworzeniu dokumentacji transakcyjnej
aktywny udział w badaniach due dilligence przejmowanych działalności
koordynacja procesu transakcyjnego, w tym współpraca i aktywny kontakt z potencjalnymi targetami inwestycyjnymi, zewnętrznymi wykonawcami usług i doradcami,
monitorowanie realizacji warunków zawartych umów inwestycyjnych,
A ponadto:
udział w tworzeniu budżetów oraz planów strategicznych,
tworzenie analiz biznesowych, raportów zarządczych i przygotowywanie wniosków,
współpraca z zespołami księgowymi, nadzór nad właściwą ewidencją zdarzeń dla celów informacji zarządczej,
budowanie i rozwój raportów i narzędzi do analizy finansowej z uwzględnieniem nowych technologii informatycznych