Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (863)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 863 )
Specjalista ds. Aktuarialnych - Aktuariusz
Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyznaczanie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości (PSR), sprawozdawczości grupowej (MSSF) oraz wypłacalności (SII) w zakresie ubezpieczeń na życie
Rozwijanie modeli przepływów finansowych na potrzeby MSSF17/SII
Ocena adekwatności modeli i założeń przyjętych do ustalania wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, jak również ocenę jakości danych wykorzystywanych do ustalania rezerw
Przygotowywanie Raportu Funkcji Aktuarialnej wspólnie z innymi członkami zespołu
Współpraca z Grupą Allianz oraz klientem wewnętrznym w zakresie dostosowania sprawozdawczości i metodologii do wymogów Grupy oraz wdrażanie rozwiązań ogólnogrupowych i implementacja najlepszych praktyk
Współpraca z audytorem lub regulatorem w procesach kontroli, audytu i przeglądów rezerw
Udział w pracach związanych z raportowaniem i planowaniem finansowym, szczególnie w zakresie wyceny wartości spółki (MCEV, VNB)
Inne czynności wykonywane w ramach działania Funkcji Aktuarialnej, takie jak opracowywanie i wdrażanie nowych metodologii, automatyzacja i optymalizacja procesów aktuarialnych czy spełnianie wymogów dokumentacyjnych
Realizacja okresowych oraz jednorazowych audytów, zgodnie z przyjętym harmonogramem
Przygotowywanie dokumentacji z realizowanych audytów zgodnie z obowiązującą w Departamencie Audytu Wewnętrznego metodyką
Rzetelne i obiektywne ustalanie stanu faktycznego a w razie stwierdzenia nieprawidłowości lub zagrożeń – ustalanie przyczyn i ewentualnych skutków oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań
Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów, w tym rekomendacji dotyczących m.in. usunięcia ujawnionych słabości, udoskonalenia jakości pracy, poprawy sprawności organizacji
Monitorowanie wykonania zaleconych przez Audyt Wewnętrzny działań naprawczych po przeprowadzonych audytach
Proaktywna współpraca z innymi jednostkami firmy nad propozycjami zmian administracyjnych i organizacyjnych oraz konsultowanie zmian proceduralnych
Ujawnianie i zapobieganie naruszaniu przez TFI Allianz Polska SA i zarządzane przez nie fundusze obowiązków wynikających z przepisów prawa
Sprawowanie nadzoru nad działalnością TFI Allianz Polska SA oraz osób w nim zatrudnionych
Nadzór nad załatwianiem reklamacji uczestników funduszy zarządzanych przez TFI Allianz Polska SA i klientów TFI Allianz Polska SA oraz prowadzeniem rejestru reklamacji
Kontrola sposobu prowadzenia ewidencji transakcji zawartych przez fundusze inwestycyjne, których TFI Allianz Polska SA
Monitorowanie dokonanych przez fundusze inwestycyjne zarządzane przez TFI Allianz Polska SA przekroczeń i dostosowanie ograniczeń inwestycyjnych
Raportowanie do Zarządu i Rady Nadzorczej TFI Allianz Polska SA w zakresie funkcjonowania systemu nadzoru zgodności działalności z prawem
Nadzór nad przestrzeganiem wykonywania przez TFI Allianz Polska SA obowiązków nałożonych przez przepisy o przeciwdziałaniu wprowadzania do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowania terroryzmu
Starszy Specjalista ds. Aktuarialnych - Aktuariusz
Warszawa
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wyznaczanie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości (PSR), sprawozdawczości grupowej (MSSF) oraz wypłacalności (SII) w zakresie ubezpieczeń na życie
Rozwijanie modeli przepływów finansowych na potrzeby MSSF17/SII
Ocena adekwatności modeli i założeń przyjętych do ustalania wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, jak również ocenę jakości danych wykorzystywanych do ustalania rezerw
Przygotowywanie Raportu Funkcji Aktuarialnej wspólnie z innymi członkami zespołu
Współpraca z Grupą Allianz oraz klientem wewnętrznym w zakresie dostosowania sprawozdawczości i metodologii do wymogów Grupy oraz wdrażanie rozwiązań ogólnogrupowych i implementacja najlepszych praktyk
Współpraca z audytorem lub regulatorem w procesach kontroli, audytu i przeglądów rezerw
Udział w pracach związanych z raportowaniem i planowaniem finansowym, szczególnie w zakresie wyceny wartości spółki (MCEV, VNB)
Inne czynności wykonywane w ramach działania Funkcji Aktuarialnej, takie jak opracowywanie i wdrażanie nowych metodologii, automatyzacja i optymalizacja procesów aktuarialnych czy spełnianie wymogów dokumentacyjnych
Określanie kolejności elementów Product Backlogu mając na uwadze maksymalizację zysku i wartości dla Klientów i inne kluczowe kryteria decyzyjne (np. regulacyjne);
Współpraca z zespołami developerskimi IT nad spełnieniem kryteriów gotowości elementów Product Backlogu do realizacji;
Koordynowanie prac ekspertów z różnych obszarów w celu przygotowania elementów Product Backlogu do dalszych prac;
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi i koordynowanie prac wdrożeniowych dostarczanych rozwiązań;
Komunikowanie postępów prac interesariuszom na poziomie Zarządu;
Wspieranie stabilizacji po wdrożeniu przyrostu Produktu na środowisko produkcyjne i nadzór na produkcyjnym funkcjonowaniem portfela usług;
Monitorowanie trendów rynkowych w zakresie innowacyjnych rozwiązań stosowanych w Polsce oraz za granicą w firmach finansowych
Starszy Specjalista ds. Aktuarialnych / Zarządzania Ryzykiem - Aktuariusz
Warszawa
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wyznaczanie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości (PSR), sprawozdawczości grupowej (MSSF) oraz / wypłacalności (Solvency II)
Rozwijanie modeli przepływów finansowych na potrzeby MSSF17 / Solvency II
Ocena adekwatności modeli i założeń przyjętych do ustalania wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, jak również ocena jakości danych wykorzystywanych do ustalania rezerw / wyliczenia wymogów kapitałowych (SCR/MCR)
Przygotowywanie Raportu Funkcji Aktuarialnej / Raportu ORSA
Współpraca z Grupą Allianz oraz klientem wewnętrznym w zakresie dostosowania sprawozdawczości i metodologii do wymogów Grupy oraz wdrażania rozwiązań ogólnogrupowych i implementacja najlepszych praktyk
Współpraca z audytorem lub regulatorem w procesach kontroli, audytu i przeglądów rezerw / wyliczeń wymogów kapitałowych (SCR/MCR)
Udział w pracach związanych z raportowaniem i planowaniem finansowym / oraz testami warunków skrajnych
Inne czynności wykonywane w ramach działania Funkcji Aktuarialnej / Zarządzania Ryzykiem, takie jak opracowywanie i wdrażanie nowych metodologii, automatyzacja i optymalizacja procesów aktuarialnych czy spełnianie wymogów dokumentacyjnych
Rozwój procesów zarządzania ryzykiem m.in. optymalizacji profilu ryzyka ponoszonego przez spółkę szczególnie w obszarze ryzyk rynkowych i aktuarialnych / ubezpieczeniowych
Wsparcie procesu tworzenia produktów i zarządzania inwestycjami
Twórcze i proaktywne usprawnianie zastanej rzeczywistości korporacyjnej :)
Obsługa Klientów i Placówek Medycznych w zakresie refundacji oraz rozliczeń wykonanych procedur medycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami operacyjnymi, pełnomocnictwami i standardami obsługi Klienta
Kompleksowa analiza zestawień wykonanych procedur medycznych, w tym przeciwdziałanie nadużyciom w tym obszarze
Akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa
Weryfikacja dokumentacji medycznej
Opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń
Współpraca z innymi departamentami oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi
Likwidacja, opiniowanie oraz orzekanie w sprawach dotyczących świadczeń z ubezpieczeń osobowych (ubezpieczenia grupowe na życie, ubezpieczenia NNW),
Ocena zasadności roszczeń oraz podejmowanie decyzji związanych z wypłatą świadczenia w oparciu o wewnętrzne regulacje, uwarunkowania prawne i orzecznictwo sądowe z zakresu ubezpieczeń osobowych,
Akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa,
Weryfikacja dokumentacji medycznej,
Opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń,
Współpraca z innymi działami w firmie oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi roszczeń,
Menedżer ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych i Zdrowotnych
Warszawa
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie planowanych wskaźników finansowych (w tym zysku technicznego, wskaźnika COR) oraz planowanej wysokości sprzedaży na portfelu ubezpieczeń grupowych i zdrowotnych
Budowa i rozwój zbilansowanego portfela ubezpieczeń grupowych i zdrowotnych
Zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości współpracy z pozostałymi pracownikami zespół, w relacjach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Budowanie i umacnianie świadomości marki Allianz pośród Klientów i pośredników ubezpieczeniowych, w tym utrwalanie renomy jako eksperta w zakresie profesjonalnej oceny i selekcji ryzyka ubezpieczeniowego w ubezpieczeniach grupowych i zdrowotnych
Budowanie pozytywnego wizerunku i pozycji biznesowej grupy Allianz na lokalnym rynku ubezpieczeniowym i w sieci współpracujących placówek medycznych
Współpraca z Działem Obsługi Ubezpieczeń Zdrowotnych i Grupowych przy przygotowaniu standardowego serwisu medycznego
Ocena potrzeb klienta oraz współpraca z Wydziałem Produktowym przy ustalaniu niestandardowych zakresów świadczeń zdrowotnych
Aktywizacja nowych Brokerów i bieżąca współpraca z Brokerami współpracującymi
Osiąganie planowanych wskaźników finansowych (w tym zysku technicznego, wskaźnika COR) oraz planowanej wysokości sprzedaży na portfelu ubezpieczeń Korporacyjnych i Życiowych oferowanych przez grupę Allianz
Budowa i rozwój zbilansowanego portfela ubezpieczeń korporacyjnych
Zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości współpracy z pozostałymi pracownikami zespół, w relacjach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Budowanie i umacnianie świadomości marki Allianz pośród Klientów i pośredników ubezpieczeniowych
Nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie relacji z brokerskim kanałem sprzedaży oraz za planowanie i realizację planów sprzedaży za pośrednictwem kanału brokerskiego oraz kanału agencyjnego
Nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie relacji z towarzystwami ubezpieczeń w zakresie współpracy w obszarze koasekuracji oraz reasekuracji fakultatywnej
Wyznaczanie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości (PSR), sprawozdawczości grupowej (MSSF) oraz wypłacalności (SII) w zakresie ubezpieczeń na życie
Rozwijanie modeli przepływów finansowych na potrzeby MSSF17/SII
Ocena adekwatności modeli i założeń przyjętych do ustalania wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, jak również ocenę jakości danych wykorzystywanych do ustalania rezerw
Przygotowywanie Raportu Funkcji Aktuarialnej wspólnie z innymi członkami zespołu
Współpraca z Grupą Allianz oraz klientem wewnętrznym w zakresie dostosowania sprawozdawczości i metodologii do wymogów Grupy oraz wdrażanie rozwiązań ogólnogrupowych i implementacja najlepszych praktyk
Współpraca z audytorem lub regulatorem w procesach kontroli, audytu i przeglądów rezerw
Udział w pracach związanych z raportowaniem i planowaniem finansowym, szczególnie w zakresie wyceny wartości spółki (MCEV, VNB)
Inne czynności wykonywane w ramach działania Funkcji Aktuarialnej, takie jak opracowywanie i wdrażanie nowych metodologii, automatyzacja i optymalizacja procesów aktuarialnych czy spełnianie wymogów dokumentacyjnych
Starszy Specjalista ds. Aktuarialnych - Aktuariusz
Warszawa
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wyznaczanie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości (PSR), sprawozdawczości grupowej (MSSF) oraz wypłacalności (SII)
Rozwijanie modeli przepływów finansowych na potrzeby MSSF17/SII
Ocena adekwatności modeli i założeń przyjętych do ustalania wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, jak również ocena jakości danych wykorzystywanych do ustalania rezerw
Przygotowywanie Raportu Funkcji Aktuarialnej
Współpraca z Grupą Allianz oraz klientem wewnętrznym w zakresie dostosowania sprawozdawczości i metodologii do wymogów Grupy oraz wdrażania rozwiązań ogólnogrupowych i implementacja najlepszych praktyk
Współpraca z audytorem lub regulatorem w procesach kontroli, audytu i przeglądów rezerw
Udział w pracach związanych z raportowaniem i planowaniem finansowym
Inne czynności wykonywane w ramach działania Funkcji Aktuarialnej, takie jak opracowywanie i wdrażanie nowych metodologii, automatyzacja i optymalizacja procesów aktuarialnych czy spełnianie wymogów dokumentacyjnych
Ekspert ds. Aktuarialnych - Aktuariusz (Funkcja Aktuarialna)
Warszawa
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Nadzór nad wykonywaniem zadań funkcji aktuarialnej w szczególności procesem kalkulacji rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości oraz wypłacalności
Ocenę adekwatności modeli i założeń przyjętych do ustalania wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, jak również ocena jakości danych wykorzystywanych przy ustalania rezerw
Wyrażanie opinii na temat ogólnej polityki przyjmowania ryzyka do ubezpieczenia oraz adekwatności rozwiązań w zakresie reasekuracji
Współpracę przy efektywnym wdrażaniu systemu zarządzania ryzykiem w zakresie modelowania ryzyka będącego podstawą do obliczeń kapitałowego wymogu wypłacalności
Koordynowanie i wykonywanie zadań związanych z raportowaniem i planowaniem finansowym w tym raportowanie do zarządu i rady nadzorczej zakładu ubezpieczeń
Realizacja okresowych oraz jednorazowych audytów, zgodnie z przyjętym harmonogramem
Przygotowywanie dokumentacji z realizowanych audytów zgodnie z obowiązującą w Departamencie Audytu Wewnętrznego metodyką
Rzetelne i obiektywne ustalanie stanu faktycznego a w razie stwierdzenia nieprawidłowości lub zagrożeń - ustalanie przyczyn i ewentualnych skutków oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań
Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów, w tym rekomendacji dotyczących m.in. usunięcia ujawnionych słabości, udoskonalenia jakości pracy, poprawy sprawności organizacji
Monitorowanie wykonania zaleconych przez Audyt Wewnętrzny działań naprawczych po przeprowadzonych audytach
Proaktywna współpraca z innymi jednostkami firmy nad propozycjami zmian administracyjnych i organizacyjnych oraz konsultowanie zmian proceduralnych
Tworzenie zestawień i raportów na potrzeby departamentu HR, biznesu oraz Grupy
Raportowanie danych z systemów kadrowo–płacowych (Teta), ich analizę w MS Office oraz przygotowywanie zestawień dotyczących poziomu zatrudnienia, absencji, wynagrodzeń oraz innych wskaźników HR
Koordynowanie procesu Performance Management
Wsparcie w zakresie rozliczania premii
Przygotowywanie danych do raportów płacowych
Analizę poziomów wynagrodzeń pod kątem zgodności z polityką firmy i trendami rynkowymi
Przygotowywanie raportów do instytucji zewnętrznych (m.in. GUS, KNF, audytorzy zewnętrzni)
Wycenę stanowisk na podstawie benchmarków zewnętrznych
Wsparcie przy tworzeniu, weryfikowaniu i wdrażaniu polityki wynagrodzeń i benefitów
Analizę kosztów wynagrodzeń i wsparcie przy tworzeniu prognoz dotyczących wynagrodzeń
obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w zakresie informacji i rejestracji szkód,
kierowanie szkód na preferowane ścieżki likwidacji szkody,
kompleksowa obsługa szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych w ramach zbudowanego przez siebie portfela szkód (prowadzenie procesu likwidacji szkody od rejestracji do wydania decyzji),
ustalanie zakresu odpowiedzialności ubezpieczeniowej, w tym gromadzenie i analiza informacji o szkodzie wraz z zabezpieczeniem praw regresowych,
ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych,
przygotowywanie decyzji odszkodowawczych wraz z ich uzasadnieniem,
formułowanie odpowiedzi na odwołania poszkodowanych,
akceptacja wypłat odszkodowań zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa
Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń Indywidualnych na Życie
Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie,obowiązujących regulacji, zawartych umów indywidualnych na życie (telefon, poczta, e-mail),
tworzenie kampanii CRM dla klientów - analiza zagadnienia, selekcja bazy klientów, automatyzacja procesów i kontrolowanie wyników,
przygotowywanie raportów i Dashboardów (wraz z rekomendacjami i komentarzami) niezbędnych do mierzenia kluczowych wskaźników klienckich i kampanii CRM,
konfiguracja i tworzenie nowych kampanii CRM w systemie,
przygotowywanie analiz klienckich i sprzedażowych,
rekomendowanie usprawnień w kampaniach CRM w oparciu o analizy i rezultaty,
budowa i utrzymywanie systemów raportowych niezbędnych do mierzenia wskaźników efektywnościowych i jakościowych w kampaniach CRM,
likwidacja, opiniowanie oraz orzekanie w sprawach dotyczących świadczeń z ubezpieczeń osobowych (ubezpieczenia grupowe na życie, ubezpieczenia NNW),
ocena zasadności roszczeń oraz podejmowanie decyzji związanych z wypłatą świadczenia w oparciu o wewnętrzne regulacje, uwarunkowania prawne i orzecznictwo sądowe z zakresu ubezpieczeń osobowych,
akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa,
weryfikacja dokumentacji medycznej,
opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń,
współpraca z innymi działami w firmie oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi roszczeń,
obsługa Klientów i Placówek Medycznych w zakresie refundacji oraz rozliczeń wykonanych procedur medycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami operacyjnymi, pełnomocnictwami i standardami obsługi Klienta,
kompleksowa analiza zestawień wykonanych procedur medycznych, w tym przeciwdziałanie nadużyciom w tym obszarze,
akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa,
weryfikacja dokumentacji medycznej,
opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń,
współpraca z innymi departamentami oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi
Specjalista Medyczny ds. Świadczeń i Szkód Osobowych
Rodziny Hiszpańskich 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Likwidacja, opiniowanie oraz orzekanie w sprawach dotyczących świadczeń z ubezpieczeń na życie,
Ocena zasadności roszczeń oraz podejmowanie decyzji związanych z wypłatą świadczenia w oparciu o wiedzę medyczną, wewnętrzne regulacje, uwarunkowania prawne i orzecznictwo sądowe z zakresu ubezpieczeń na życie,
Akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa,
Weryfikacja dokumentacji medycznej,
Opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń oraz wiedzę medyczną,
Współpraca z innymi działami w firmie oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi roszczeń,
Kontakty z Klientem (telefon, e-mail, pismo) w ramach prowadzonego procesu likwidacji
Likwidacja, opiniowanie oraz orzekanie w sprawach dotyczących świadczeń z ubezpieczeń osobowych (ubezpieczenia grupowe na życie, ubezpieczenia NNW),
Ocena zasadności roszczeń oraz podejmowanie decyzji związanych z wypłatą świadczenia w oparciu o wewnętrzne regulacje, uwarunkowania prawne i orzecznictwo sądowe z zakresu ubezpieczeń osobowych,
Akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa,
Weryfikacja dokumentacji medycznej,
Opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń,
Współpraca z innymi działami w firmie oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi roszczeń,
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w zakresie informacji i rejestracji szkód
Kierowanie szkód na preferowane ścieżki likwidacji szkody
Kompleksowa obsługa szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych w ramach zbudowanego przez siebie portfela szkód (prowadzenie procesu likwidacji szkody od rejestracji do wydania decyzji)
Ustalanie zakresu odpowiedzialności ubezpieczeniowej, w tym gromadzenie i analiza informacji o szkodzie wraz z zabezpieczeniem praw regresowych
Ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych
Przygotowywanie decyzji odszkodowawczych wraz z ich uzasadnieniem
Formułowanie odpowiedzi na odwołania poszkodowanych
Akceptacja wypłat odszkodowań zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa
przygotowywanie raportów i Dashboardów (wraz z rekomendacjami i komentarzami) niezbędnych do mierzenia kluczowych wskaźników efektywnościowych i jakościowych w organizacji
aktywne szukanie rozwiązań optymalizacyjnych w procesie tworzenia narzędzi raportowych
kontrolowanie spójności danych i dostosowywanie ich do zmian organizacyjnych
zapewnienie wykorzystania systemu miar i raportów do rekomendowania działań naprawczych we współpracy z obszarami merytorycznymi,
współpraca z innymi departamentami w zakresie analizy wyników i przygotowania baz danych
definiowanie obszarów mających potencjał do usprawnień w zakresie procesów posprzedażowych realizowanych w Obszarze Obsługi Klienta
kreowanie nowych procesów obsługowych, w tym działania standaryzujące i automatyzujące procesy
odpowiedzialność za zgłaszanie oraz wdrożenie zmian w systemach technicznych zapewniających większą efektywność operacyjną w departamencie, w tym prowadzenie projektów departamentowych
odpowiedzialność za biznesowy rozwój systemu call center oraz menu głosowego IVR
reprezentowanie departamentu w projektach ogólnofirmowych w roli jednostki opiniującej
prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie ze standardami organizacji
kontrola budżetu, zakresu i harmonogramu w ramach prowadzonych projekt
Execute internal audits in the area of Information Technology and Information Security
Plan and execute IT specific audit projects, define risk-based audit areas, audit business transactions, workflows, processes and control systems
Determine deficiencies and vulnerabilities to be remedied, analyze audit results, formulate proposals for solution and support or lead closing meetings
Strong interaction with local internal audit departments, Regional and Group Audit
Develop effective business relationships and encourage knowledge sharing within the Allianz Audit Community in order to identify and implement business and IT solutions that help the Allianz Group grow and become more successful
Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Majątkowych
Rodziny Hiszpańskich 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 22.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
wsparcie Dyrektorów Makroregionów i Menadżerów Sprzedaży w zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych w ubezpieczeniach mieszkaniowych, motorowych oraz małego i średniego biznesu;
analizę wyników sprzedaży, wyciąganie wniosków i proponowanie aktywności sprzedażowych wymaganych do realizacji planu sprzedaży w ubezpieczeniach mieszkaniowych, motorowych oraz małego i średniego biznesu
tworzenie, wdrażanie i nadzorowanie narzędzi wspierających sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, jak np.: konkursy i kampanie sprzedażowe, kampanie i działania marketingowe;
współpraca z Departamentem Market Management w celu analizy pozycjonowania cenowego, wydajności konwersji oraz sugerowania inicjatyw usprawniających;
zbieranie informacji zwrotnych od sieci sprzedaży na temat produktów, prowizji i działań promocyjnych konkurentów;
współpraca z innymi departamentami oraz działami w celu opracowania i wdrożenia narzędzi wspierających sprzedaż ubezpieczeń majątkowych - prowadzenie i uczestnictwo w projektach;
nadzór i koordynacja szkoleń doskonalących kompetencje w zakresie ubezpieczeń majątkowych (ze szczególnym uwzględnieniem Menadżerów Sprzedaży);
monitorowanie poprawności funkcjonowania procesu retencji ubezpieczeń majątkowych;
bezpośrednia współpraca z Regionalnymi Ekspertami Małego i Średniego Biznesu
Obsługa Klientów i Placówek Medycznych w zakresie refundacji oraz rozliczeń wykonanych procedur medycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami operacyjnymi, pełnomocnictwami i standardami obsługi Klienta
Kompleksowa analiza zestawień wykonanych procedur medycznych, w tym przeciwdziałanie nadużyciom w tym obszarze
Akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa
Weryfikacja dokumentacji medycznej
Opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń
Współpraca z innymi departamentami oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi
Realizacja potrzeb analitycznych różnych obszarów w organizacji, w szczególności Departamentu Prawnego oraz Departamentu Zarządzania Zgodnością w zakresie:
przygotowywania danych sprzedażowych i klienckich
analizy danych, interpretacji, formułowania wniosków i rekomendacji
opracowywania algorytmów i raportów sprzedażowych
Utrzymywanie, zarządzanie i rozwój struktur danych sprzedażowych
Zarządzanie priorytetami i terminowa realizacja zadań zgodnie z ustaleniami
Wdrażanie usprawnień w bieżącym procesie raportowania
Specjalista Medyczny ds. Świadczeń i Szkód Osobowych
Rodziny Hiszpańskich 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Likwidacja, opiniowanie oraz orzekanie w sprawach dotyczących świadczeń z ubezpieczeń na życie,
Ocena zasadności roszczeń oraz podejmowanie decyzji związanych z wypłatą świadczenia w oparciu o wiedzę medyczną, wewnętrzne regulacje, uwarunkowania prawne i orzecznictwo sądowe z zakresu ubezpieczeń na życie,
Akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictwa,
Weryfikacja dokumentacji medycznej,
Opiniowanie w oparciu o wiedzę z zakresu ogólnych warunków ubezpieczeń oraz wiedzę medyczną,
Współpraca z innymi działami w firmie oraz z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi roszczeń,
Kontakty z Klientem (telefon, e-mail, pismo) w ramach prowadzonego procesu likwidacji
Regionalny Menadżer ds. wsparcia sprzedaży ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu (majątek)
zachodniopomorskie
Wygasła: 04.06.2021
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
Wsparcie przypisanej grupy agentów i multiagentów w sprzedaży ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów sprzedażowych dla współpracujących pośredników
Efektywną współpracę z managerami sieci sprzedaży własnej oraz multiagencyjnej oraz ich zespołami działającymi na terenie województwa Pomorskie, Zachodnio-Pomorskie i Warmińsko-Mazurskie
Motywowanie i angażowanie agentów i multiagentów do sprzedaży ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu
Wsparcie pośredników w zakresie procesów zawarcia i obsługi ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu
Dbałość o standardy sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej klientów
Analizę trendów rozwoju rynku w zakresie ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu
Raportowanie aktywności sprzedażowej w zakresie ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu w podległym rejonie
Regionalny Menadżer ds. wsparcia sprzedaży ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu (majątek)
warmińsko-mazurskie
Wygasła: 04.06.2021
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
Wsparcie przypisanej grupy agentów i multiagentów w sprzedaży ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów sprzedażowych dla współpracujących pośredników
Efektywną współpracę z managerami sieci sprzedaży własnej oraz multiagencyjnej oraz ich zespołami działającymi na terenie województwa Pomorskie, Zachodnio-Pomorskie i Warmińsko-Mazurskie
Motywowanie i angażowanie agentów i multiagentów do sprzedaży ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu
Wsparcie pośredników w zakresie procesów zawarcia i obsługi ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu
Dbałość o standardy sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej klientów
Analizę trendów rozwoju rynku w zakresie ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu
Raportowanie aktywności sprzedażowej w zakresie ubezpieczeń Małego i Średniego Biznesu w podległym rejonie