Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Rozwój sprzedaży w obrębie portfela klientów istniejących (farming + up/cross selling); komórka ta współpracuje z siłami terenowymi sprzedaży i nie jest odpowiedzialna za pozyskanie klienta
Przewodzenie kilku/kilkunastoosobowym zespołem handlowców
Rekrutację i nieustanny rozwój podległej komórki (wyznaczanie celów, wsparcie w procesie sprzedaży i obsługi klientów, coaching, szkolenia – prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, szkoleń produktowych)
Wdrażanie planów rozwoju pracowników poprzez wykorzystanie zróżnicowanych metod rozwojowych (on the job training, coaching)
Tworzenie oraz wdrażanie nowych zasad organizacyjnych i sprzedażowych na projekcie
Czynny udział w tworzeniu nowych procedur i procesów (modelowanie zdalnej wizyty handlowej, wyznaczanie związanych z nią czynników jakościowych i ilościowych, związanie ich z odpowiednim systemem prowizyjno-wynagrodzeniowym)
Nieustanną współpracę z terenowymi siłami sprzedaży oraz innymi departamentami w firmie (finanse, logistyka itp.)
rozwój świadomości biznesowej o grupie produktowej pomp ciepła (powietrze-woda) u aktualnych i przyszłych klientów, włącznie z hurtowniami, instalatorami, użytkownikami itp,
uzyskanie wzrostu sprzedaży poprzez wyżej wymienione kanały,
regularne odwiedziny u klientów w celu zwiększenia zapotrzebowania na produkty poprzez wsparcie merytoryczne i techniczne,
zapewnienie szkoleń dla swojej grupy klientów,
proponowanie akcji promocyjnych dla swojej grupy produktowej,
regularne raportowanie swoich działań i wniosków ze spotkań z klientami,
informowanie o zmianach, trendach na rynku oraz o aktywności konkurencji,
rozwijanie projektowe grupy produktów z deweloperami, architektami i itp.,
wsparcie wszystkich klientów w zakresie najlepszej specyfikacji produktowej dla danego projektu
rozwój świadomości biznesowej o grupie produktowej pomp ciepła (powietrze/powietrze) u aktualnych i przyszłych klientów, włącznie z hurtowniami, instalatorami, użytkownikami itp.,
uzyskanie wzrostu sprzedaży poprzez wyżej wymienione kanały,
regularne odwiedziny u klientów w celu zwiększenia zapotrzebowania na produkty poprzez wsparcie merytoryczne i techniczne,
zapewnienie szkoleń dla swojej grupy klientów,
proponowanie akcji promocyjnych dla swojej grupy produktowej,
regularne raportowanie swoich działań i wniosków ze spotkań z klientami,
informowanie o zmianach, trendach na rynku oraz o aktywności konkurencji,
rozwijanie projektowe grupy produktów z deweloperami, architektami i itp.,
wsparcie wszystkich klientów w zakresie najlepszej specyfikacji produktowej dla danego projektu,
w/w zakres zadań dotyczy odpowiedzialności terytorialnej na 1/3 Polski (północny-wschód)