Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizowanie planów oraz wskaźników produkcyjnych
Kontrolowanie przestrzegania przepisów BHP i standardów zakładowych przez podległych pracowników
Kontrola ŚOI podległych Pracowników
Rozdzielanie zadań podległym Pracownikom na swoim odcinku produkcyjnym
Znajomość i stosowanie punktów instrukcji technologicznych dotyczących czynności na swoim odcinku
Znajomość zakresu czynności konserwacyjnych zgodnych z kalendarzem AM i przestrzeganie terminów ich realizacji
Dbałość o stan techniczny maszyn
uczestnictwo w działaniach prewencyjnych i naprawczych
Umiejętność wykonywania niestandardowych (testowych) przezbrojeń do nowych produktów zgodnie z wytycznymi działu technologicznego
Systematyczna kontrola stanu i daty legalizacji - raportowanie niezgodności przyrządami pomiarowymi
Umiejętność klasyfikacji materiałów i narzędzi do dalszej produkcji lub regeneracji
Skuteczne przekazywanie informacji na temat bezpieczeństwa i celów produkcyjnych podległym pracownikom
Dbałość o rozwój podległych Pracowników (szkolenia; lista zarządzanie pracownikami; nastawiacze)
Przeprowadzanie rozmów z podległymi Pracownikami (rozmowy rozwojowe
Support the business objectives of Tarkett in the field of R&D in particular innovative product development. Make the EMEA R&D function an asset of the company and actively participate to the global R&D expert net in full alignment, commonalities and systematic exchange
His/her main responsibilities will consist in:
• Lead or take part in EMEA R&D projects in line with project management methodology
• Lead R&D advanced research projects to support the R&D EMEA groups in their technical project leadership, R&D advanced research projects, being project of understanding relationship between flooring constructions, materials used and production processes
• At Lab level, draw and implement design of experiments involving R&D people (technicians, operators). Make sure that aspects regarding safety and environment are respected
• Systematically monitor technology landscape and update as an expert the related involved teams
• Nurture the pipeline with innovative ideas and opportunities for new developments
• Proactively act with the key interfaces of R&D, in particular with production & other R&D groups
Monitoring aspektów środowiskowych oraz opracowywanie działań mających na celu minimalizowanie wpływu firmy na środowisko
Nadzór nad gospodarką odpadami
gospodarką wodno-ściekową
emisją do powietrza oraz bieżąca kontrola warunków środowiskowych
Sporządzanie wymaganych sprawozdań
ewidencji
raportów zgodnie z przepisami ochrony środowiska
Udział w procedurach administracyjnych związanych z uzyskiwaniem decyzji środowiskowych (kontakt z urzędami
uzyskiwanie informacji
sporządzanie pism)
Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków określonych prawnie i ujętych w posiadanych przez Spółkę decyzjach dot. ochrony środowiska
Bieżące doradztwo i opiniowanie w zakresie ochrony środowiska wynikające z zadań i projektów inwestycyjnych realizowanych przez Spółkę
Prowadzenie sprawozdawczości m.in. KOBIZE
BDO
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie odbioru odpadów
Udział w kontrolach zewnętrznych realizowanych przez organy nadzoru prawa w obszarze ochrony środowiska
Przeprowadzanie niezbędnych zmian wynikających z przepisów prawa i wymagań korporacyjnych
Współpraca z ekspertami zewnętrznymi
laboratoriami
urzędami w zakresie spełnienia wymagań w obszarze ochrony środowiska
Współpraca z innymi komórkami w zakresie inicjowania
promowania i wdrażania działań dotyczących obszaru ochrony środowiska
Udział i prowadzenie audytów wewnętrznych oraz wdrażanie działań naprawczych związanych z wynikami audytów
Przygotowanie
prowadzenie oraz aktualizacja instrukcji i procedur w ramach systemu zarządzania środowiskowego
Monitoring aspektów środowiskowych oraz opracowywanie działań mających na celu minimalizowanie wpływu firmy na środowisko
Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno-ściekową, emisją do powietrza oraz bieżąca kontrola warunków środowiskowych
Sporządzanie wymaganych sprawozdań, ewidencji, raportów zgodnie z przepisami ochrony środowiska
Udział w procedurach administracyjnych związanych z uzyskiwaniem decyzji środowiskowych (kontakt z urzędami, uzyskiwanie informacji, sporządzanie pism)
Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków określonych prawnie i ujętych w posiadanych przez Spółkę decyzjach dot. ochrony środowiska
Bieżące doradztwo i opiniowanie w zakresie ochrony środowiska wynikające z zadań i projektów inwestycyjnych realizowanych przez Spółkę
Prowadzenie sprawozdawczości m.in. KOBIZE, BDO
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie odbioru odpadów
Udział w kontrolach zewnętrznych realizowanych przez organy nadzoru prawa w obszarze ochrony środowiska
Przeprowadzanie niezbędnych zmian wynikających z przepisów prawa i wymagań korporacyjnych
Współpraca z ekspertami zewnętrznymi, laboratoriami, urzędami w zakresie spełnienia wymagań w obszarze ochrony środowiska
Współpraca z innymi komórkami w zakresie inicjowania, promowania i wdrażania działań dotyczących obszaru ochrony środowiska
Udział i prowadzenie audytów wewnętrznych oraz wdrażanie działań naprawczych związanych z wynikami audytów
Przygotowanie, prowadzenie oraz aktualizacja instrukcji i procedur w ramach systemu zarządzania środowiskowego
Zarządzanie projektami inwestycyjnymi prowadzonymi w fabryce
Planowanie projektu: określenie zakresu, wykonalności, proponowanego rozwiązania technicznego
Przygotowanie specyfikacji technicznych dla realizowanych projektów i wymaganych linii produkcyjnych
Nadzór nad pozostałą dokumentacją techniczną, w tym jej częściowe przygotowanie: m.in. rzuty, opis technologii i maszyn, rysunki techniczne, weryfikacja rysunków i dokumentacji dostarczonej przez wykonawców
Tworzenie budżetu i harmonogramu projektów, planowanie zasobów
Przygotowanie zapytań do firm zewnętrznych, udział w wyborze wykonawcy, analiza i tworzenie umów i zleceń, udział w negocjacjach, kontakt z firmami zewnętrznymi i nadzór nad ich pracą
Odpowiedzialność za realizację całego projektu, w tym składanie zamówień na materiały oraz zamówień na produkcję warsztatową (prefabrykację)
Zarządzanie interesariuszami projektu (zespół projektowy, komitet sterujący itp.)
Współpraca z Klientem/Użytkownikiem, w tym udział w dyskusjach technicznych
Analiza kosztów projektu
Raportowanie stopnia realizacji projektu i ewentualnych ryzyk, zgodnie z wytycznymi
Zarządzanie zespołem projektowym i monitorowanie jego działań
Organizacja odbioru robót, protokoły
Udział w rozliczaniu projektów
Dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa związanych z realizowanymi projektami oraz zgodność dostarczanych urządzeń z przepisami prawa
Provide 1st & 2nd Line IT Support within a mixed environment (Offices, Production & Logistics), both local and remote. This includes, but is not limited to:
Infra & Workplace management. Make sure end users have the needed and proper working hard- and software and peripherals to perform their job on a daily basis. This includes, but is not limited to, installation and configuration of equipment for new employees and maintaining, troubleshooting and monitoring of the local infrastructure
User & Asset management. User account and asset management within the available IT systems (Active Directory, Intune, Azure, 3rd party tooling, etc.). Also responsible for IT Stock management
Project support. Support in both Local as well as Group IT Infra projects so milestones are reached within the set timeframe
End user training & onboarding. Make sure end user documentation is up to date and provide end user training when needed on hard- or software solutions provided as well as business critical topics like cybersecurity. Also guide users during their onboarding process
Aktywne wsparcie w przygotowaniu i koordynacji całokształtu działań marketingowych na rynku polskim;
Realizacja działań na podstawie rocznych planów marketingowych z uwzględnieniem budżetu marketingowego;
Wspieranie procesów związanych z realizacją strategii w zakresie działań trade marketingu oraz kreowania wizerunku Firmy w punktach sprzedaży;
Planowanie produkcji, organizacja dystrybucji oraz monitoring materiałów ekspozycyjnych (stojaki, płyty, naklejki, itp.) w punktach sprzedaży;
Wspieranie procesu wprowadzania na rynek nowych produktów, lokalizacja materiałów marketingowych, przygotowywanie komunikacji do działów sprzedaży i klientów oraz realizacja kampanii produktowych;
Przygotowanie i koordynacja produkcji narzędzi marketingowych wspierających działania sprzedażowe w różnych kanałach dystrybucji (zdjęcia produktowe i aranżacyjne, katalogi, próbniki i narzędzia komunikacji wizualnej, itp.);
Zbieranie lokalnego zapotrzebowania oraz zarządzanie magazynem próbek oraz materiałów marketingowych produkowanych;
Organizacja eventów oraz koordynacja udziału w targach, szkoleniach i konferencjach;
Koordynacja produkcji gadżetów promocyjnych związanych z eventami oraz targami;
Samodzielne prowadzenie długofalowych projektów marketingowych, opracowanie harmonogramu działań, zdefiniowanie zakładanych efektów, koordynacja działań oraz ewaluacja
Rozwój rynku inwestycyjnego na terenie woj. lubelskiego oraz świętokrzyskiego
Aktywna współpraca z architektami, instalatorami i inwestorami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych z powierzonymi i nowymi klientami (regularne wizyty)
Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
Przeprowadzanie szkoleń według zapotrzebowania
Bieżące kontrolowanie i raportowanie wyników sprzedaży oraz regularna praca z systemem CRM
Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Rozwój rynku inwestycyjnego na terenie woj. lubelskiego oraz świętokrzyskiego
Aktywna współpraca z architektami, instalatorami i inwestorami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych z powierzonymi i nowymi klientami (regularne wizyty)
Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
Przeprowadzanie szkoleń według zapotrzebowania
Bieżące kontrolowanie i raportowanie wyników sprzedaży oraz regularna praca z systemem CRM
Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Rozwój rynku inwestycyjnego na powierzonym terenie
Aktywna współpraca z architektami, instalatorami i inwestorami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych z powierzonymi i nowymi klientami (regularne wizyty)
Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
Przeprowadzanie szkoleń według zapotrzebowania
Bieżące kontrolowanie i raportowanie wyników sprzedaży oraz regularna praca z systemem CRM
Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Prowadzenie nadzoru nad procesem produkcji (proces związany z wykrawaniem paneli i płytek, obróbką i formowaniem systemu click oraz pakowaniem wyrobu)
Prowadzenie nadzoru nad procesem produkcji (technologia związana z wytłaczaniem /extruzją/ i laminacją)
Opracowywanie i wdrażanie technologii produkcji (dobór odpowiednich parametrów procesu, określenie sposobu i częstotliwości ich rejestrowania i innych zapisów z procesu)
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji procesowej
Monitorowanie wskaźników procesu (KPI)
Opracowanie koncepcji rozwoju technologii produkcji ukierunkowanej na obniżenie kosztów produkcji oraz poprawę bezpieczeństwa i jakości wyrobu
Poszukiwanie, badanie i wdrażanie do stosowania nowych surowców i materiałów
Współpraca z innymi komórkami zakładu produkcyjnego we wszelkim zakresie związanym z poprawnym funkcjonowaniem danej linii produkcyjnej
Szkolenie pracowników produkcji w zakresie stosowanych technologii produkcji, w tym w zakresie bezpiecznego posługiwania się surowcami i materiałami
Odpowiedzialność i nadzór nad bezpieczeństwem pracy – egzekwowanie przestrzegania przez podległych pracowników dyscypliny, przepisów BHP i ppoż. oraz wewnętrznych regulacji w tym zakresie
Nadzór nad realizacją planów produkcji oraz monitorowanie określonych na produkcji wskaźników KPI tj. realizacja planu na czas, produktywność, obciążenie i wykorzystywanie maszyn i linii produkcyjnych
Zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy zmiany w oparciu o plan produkcyjny i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów czasu pracy itp
Zarządzanie dokumentacją produkcyjną
Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych oraz ich realizacja w tym przeprowadzanie instruktaży stanowiskowych
Przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego
Liderowanie projektem poprawy bezpieczeństwa, jakości i produktywności na powierzonym obszarze
Podejmowanie działań zgodnie z metodologią WCM, które mają na celu zwiększenie wydajności oraz zmniejszenie kosztów
Realizacja zadań wynikająca z planu produkcji, zgodnie z wymogami jakościowymi i wydajnościowymi
Nadzór nad właściwym i kontrolowanym przepływem materiałów w obrębie produkcji
Zarządzanie projektami inwestycyjnymi prowadzonymi w fabryce
Planowanie projektu: określenie zakresu, wykonalności, proponowanego rozwiązania technicznego
Przygotowanie specyfikacji technicznych dla realizowanych projektów i wymaganych linii produkcyjnych
Nadzór nad pozostałą dokumentacją techniczną, w tym jej częściowe przygotowanie: m.in. rzuty, opis technologii i maszyn, rysunki techniczne, weryfikacja rysunków i dokumentacji dostarczonej przez wykonawców
Tworzenie budżetu i harmonogramu projektów, planowanie zasobów
Przygotowanie zapytań do firm zewnętrznych, udział w wyborze wykonawcy, analiza i tworzenie umów i zleceń, udział w negocjacjach, kontakt z firmami zewnętrznymi i nadzór nad ich pracą
Odpowiedzialność za realizację całego projektu, w tym składanie zamówień na materiały oraz zamówień na produkcję warsztatową (prefabrykację)
Zarządzanie interesariuszami projektu (zespół projektowy, komitet sterujący itp.)
Współpraca z Klientem/Użytkownikiem, w tym udział w dyskusjach technicznych
Analiza kosztów projektu
Raportowanie stopnia realizacji projektu i ewentualnych ryzyk, zgodnie z wytycznymi
Zarządzanie zespołem projektowym i monitorowanie jego działań
Organizacja odbioru robót, protokoły
Udział w rozliczaniu projektów
Dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa związanych z realizowanymi projektami oraz zgodność dostarczanych urządzeń z przepisami prawa
Rozwój rynku inwestycyjnego na powierzonym terenie
Aktywna współpraca z architektami, instalatorami i inwestorami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych z powierzonymi i nowymi klientami (regularne wizyty)
Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
Przeprowadzanie szkoleń według zapotrzebowania
Bieżące raportowanie wyników oraz regularna praca z systemem CRM
Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Rozwój rynku inwestycyjnego na powierzonym terenie
Aktywna współpraca z architektami, instalatorami i inwestorami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych z powierzonymi i nowymi klientami (regularne wizyty)
Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
Przeprowadzanie szkoleń według zapotrzebowania
Bieżące raportowanie wyników oraz regularna praca z systemem CRM
Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Programowanie pracy linii produkcyjnej, zawierające m.in.: proces pozyskiwania, analizy i generowania obrazów z wykorzystaniem istniejących bibliotek oraz open source, OPC
Przyjmowanie reklamacji i rejestrowanie ich w systemie
Kompletowanie niezbędnej dokumentacji
Zapewnienie sprawnej oraz ciągłej obsługi klientów (komunikacja reklamacyjna) za pośrednictwem e-mail oraz telefonicznie
Współpraca z innymi działami (m.in. Technicznym, Produkcją, Handlowym, Obsługi Klienta) w zakresie procedowania i wyjaśniania reklamacji
Terminowe przygotowywanie raportów/pism dla klientów
Wykonywanie zestawień i analiz związanych z reklamacjami
Identyfikacja negatywnych trendów związanych z bieżącymi reklamacjami oraz planowanie i koordynacja działań korekcyjnych z działami technicznymi i handlowymi
Wystawianie faktur korygujących dla klientów
Koordynacja wystawiania certyfikatów dla uczestników szkoleń praktycznych
Wysyłanie dokumentacji technicznej do klientów
Organizacja wysyłek materiałów reklamacyjnych do działów technicznych
Weryfikacja zgodności obowiązujących procedur oraz ich aktualizacja
Wsparcie działu technicznego w zakresie organizacji szkoleń w ramach inicjatywy Tarkett Academy
Obsługa zamówień i procesów związanych z usługą Floorcraft
Rozwój rynku inwestycyjnego na powierzonym terenie
Aktywna współpraca z architektami, instalatorami i inwestorami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych z powierzonymi i nowymi klientami (regularne wizyty)
Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
Przeprowadzanie szkoleń według zapotrzebowania
Bieżące raportowanie wyników oraz regularna praca z systemem CRM
Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Wsparcie komunikacji technicznej pomiędzy siecią sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej a działem zarządzania produktem w centrach biznesowych
Komunikacja dotycząca nowości w produktach pod względem ich parametrów technicznych oraz wsparcie zespołu marketingowego i zespołów sprzedażowych w Europie Środkowo-Wschodniej
Wsparcie techniczne dla menedżerów poszczególnych krajowych CEE i przedstawicieli handlowych
Dostarczanie wymaganej dokumentacji dla nowych i istniejących produktów zgodnie z wymaganiami krajów CEE, tj. Karty Techniczne, Deklaracje Zgodności, Atesty Higieniczne, itp
Utrzymanie archiwum dokumentacji technicznej
Wspieranie Działu Reklamacji w zakresie informacji o właściwościach technicznych produktów
Prezentacje produktów na temat ich właściwości technicznych, ich właściwości użytkowych i różnic w porównaniu z innymi produktami na rynku dla sił sprzedaży i kluczowych klientów
Uczestniczenie w szkoleniach i seminariach związanych z segmentami oraz przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na temat wiedzy specjalistycznej Tarkett
Komunikacja i edukacja zespołów sprzedażowych w zakresie dostępnych narzędzi segmentowych
Wspieranie menedżerów poszczególnych krajów CEE w opracowywaniu produktów „Make to Order” z odpowiednimi fabrykami
Przygotowanie specyfikacji technicznych produktów specjalnych we współpracy z przedstawicielami handlowymi
Koordynacja przygotowania specjalnych opracowań z oddziałami Tarkett
Zbieranie i przygotowywanie wymaganych dokumentów i certyfikatów do postępowań przetargowych (we wspólpracy z działami sprzedaży, R&D i działem jakości w zakładach produkcyjnych)
Wsparcie techniczne w projektach NPD
Zbieranie wniosków ilościowych dotyczących materiałów marketingowych i monitorowanie procesu zamawiania/realizacji
Wsparcie w tworzeniu modelu specyfikacji i narzędzi dla sieci sprzedażowej
Support the business objectives of Tarkett in the field of R&D in particular innovative product development. Make the EMEA R&D function an asset of the company and actively participate to the global R&D expert net in full alignment, commonalities and systematic exchange
His/her main responsibilities will consist in:
🗸 Lead or take part in EMEA R&D projects in line with project management methodology
🗸 Lead R&D advanced research projects to support the R&D EMEA groups in their technical project leadership, R&D advanced research projects, being project of understanding relationship between flooring constructions, materials used and production processes
🗸 At Lab level, draw and implement design of experiments involving R&D people (technicians, operators). Make sure that aspects regarding safety and environment are respected
🗸 Systematically monitor technology landscape and update as an expert the related involved teams
🗸 Nurture the pipeline with innovative ideas and opportunities for new developments
🗸 Proactively act with the key interfaces of R&D, in particular with production & other R&D groups
Identifying the main deposits of post-consumer floorings and non-floorings
Contact the different stakeholders in the value chain to understand the process (raw material producers, collectors, recyclers, building owner, construction companies …)
For floorings, test the flow with some jobsites
For non-floorings, supply some quantities to reformulate internally by R&D
Cooperate with stakeholders when relevant to guarantee agreement on terms and processes
Przygotowywanie specyfikacji technicznych dla prowadzonych projektów i wymaganych linii produkcyjnych
Prowadzenie nadzoru nad pozostałą dokumentacją techniczną, w tym jej częściowe przygotowanie: m.in. layouty, opis technologii i maszyn, rysunki techniczne, weryfikacja rysunków i dokumentacji dostarczanych przez wykonawców
Tworzenie budżetu i harmonogramu dla projektów, planowanie zasobów
Przygotowanie zapytań ofertowych do firm zewnętrznych, uczestnictwo w wyborze wykonawcy, analiza i tworzenie umów i zamówień, udział w negocjacjach, kontakt z firmami zewnętrznymi i nadzór nad ich pracami
Odpowiedzialność za realizację całego projektu wraz ze składaniem zamówień materiałowych oraz zamówień produkcji warsztatowej (prefabrykacje)
Zarządzanie interesariuszami projektu (zespołem projektowym, komitetem sterującym i in.)
Współpracowanie z Klientem / Użytkownikiem, w tym udział w dyskusjach technicznych
Analizowanie kosztów projektu
Raportowanie o stopniu realizacji projektów i ewentualnych ryzykach, zgodnie z wytycznymi
Zarządzanie zespołem projektowym oraz monitorowanie jego działań
Organizowanie odbiorów robót, protokoły
Uczestniczenie w rozliczaniu projektów
Dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa dotyczących prowadzonych projektów oraz zgodność dostarczanych urządzeń z przepisami prawa
Opracowywanie i wdrażanie technologii produkcji (dobór odpowiednich parametrów procesu, określenie sposobu i częstotliwości ich rejestrowania i innych zapisów z procesu)
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji procesowej
Monitorowanie wskaźników procesu (KPI)
Opracowanie koncepcji rozwoju technologii produkcji ukierunkowanej na obniżenie kosztów produkcji oraz poprawę bezpieczeństwa i jakości wyrobu
Poszukiwanie, badanie i wdrażanie do stosowania nowych surowców i materiałów
Współpraca z innymi komórkami zakładu produkcyjnego we wszelkim zakresie związanym z poprawnym funkcjonowaniem danej linii produkcyjnej
Szkolenie pracowników produkcji w zakresie stosowanych technologii produkcji,
w tym w zakresie bezpiecznego posługiwania się surowcami i materiałami