Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Poszukujemy zmotywowanej osoby, która dołączy do naszego zespołu DevOps. Do głównych zadań należeć będzie bieżący rozwój środowisk klienckich, partnerskich oraz wewnętrznych. W zakresie odpowiedzialności na tym stanowisku mieści się reorganizacja zasobów w publicznej chmurze Azure, przygotowywanie środowisk pracy dla developerów i testerów, monitoring aplikacji i infrastruktury, stałe dbanie o najwyższy poziom bezpieczeństwa wszystkich komponentów w szeroko pojętym środowisku informatycznym firmy. Wymagamy przynajmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku DevOps Engineer lub Administratora Systemów Informatycznych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Zespołu Contact Center
Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nas w obsłudze Klientów, którzy kontaktują się z nami poprzez e-mail, komunikator czat oraz infolinię. Głównie chodzi o to, abyśmy na najwyższym poziomie obsługiwali pytania, prośby lub niestandardowe potrzeby naszych Klientów. Pomóż nam zachwycać Klientów szybkością i rzetelnością!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi umów
Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Chcielibyśmy powiększyć nasz zespół Back Office. Szukamy osoby, która zajmie się obsługą posprzedażową i kontaktem z naszymi Klientami, pomoże rozwiązać ich problemy i sprawi, że poczują się zaopiekowani
Powierzymy Ci w naszej firmie obsługę posprzedażową naszych Klientów – uruchamianie, fakturowanie, aneksowanie oraz zakończanie umów. Będziesz miał/a także realny wpływ na udoskonalanie procesów back office – spraw aby Twoje ręce odpoczęły od bezsensownego klikania. Zostaniesz także członkiem organizacji, w której stawiamy na otwartość i współpracę pomiędzy zespołami
Otrzymasz wszelkie wsparcie i kompetencje aby się rozwijać – ucz się i dziel się widzą
Rozwój platformy LeaseLink – przygotowanie koncepcji rozwiązań dla poszczególnych produktów w celu maksymalizacji sprzedaży oraz poprawy Customer Experience
Koordynacja roadmapy produktów i powiązanych z nimi projektów, nadzór nad terminowym wdrażaniem poszczególnych inicjatyw
Opracowywanie zakresu produktów/ projektów; przygotowywanie wymagań biznesowych we współpracy z niezbędnymi obszarami w firmie
Zarządzanie Backlogiem produktów
Koordynacja prac wdrożeniowych nowych funkcjonalności na każdym etapie;
Zapewnienie jakości wytwarzanych produktów poprzez wsparcie testów akceptacyjnych oraz wdrożenia rozwiązania
Bliska współpraca z zespołem deweloperskim, przedstawicielami poszczególnych zespołów w zależności od kształtu produktu/ projektu ( sprzedażowym, operacyjnym, prawnym, księgowością itd.)
Zarządzanie dokumentacją wymagań przy użyciu istniejących narzędzi i procesów
Przygotowywanie propozycji modyfikacji istniejących procesów w oparciu o analizy rynku i potrzeby Klientów
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi (m.in. dostawcy komponentów technologicznych możliwych do wykorzystania w procesach sprzedażowych)
Stała analiza rynku oraz działań konkurencji w poszukiwaniu inspiracji co do rozwoju ekosystemu produktów LeaseLink
Tworzenie dokumentacji rozwoju produktów
Budowa bazy wiedzy produktowej w oparciu o stałą analizę rynku i działania konkurencji
Chcielibyśmy powiększyć nasz zespół Back Office. Szukamy osoby, która zajmie się obsługą posprzedażową i kontaktem z naszymi Klientami, pomoże rozwiązać ich problemy i sprawi, że poczują się zaopiekowani
Powierzymy Ci w naszej firmie obsługę posprzedażową naszych Klientów – uruchamianie, fakturowanie, aneksowanie oraz zakończanie umów. Będziesz miał/a także realny wpływ na udoskonalanie procesów back office – spraw aby Twoje ręce odpoczęły od bezsensownego klikania. Zostaniesz także członkiem organizacji, w której stawiamy na otwartość i współpracę pomiędzy zespołami
Otrzymasz wszelkie wsparcie i kompetencje aby się rozwijać – ucz się i dziel się widzą
tworzenie i aktualizacja regulacji wewnętrznych z obszaru compliance, w tym AML/CFT i SAN,
identyfikowanie, kontrolowanie i monitorowanie ryzyka braku zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i przyjętymi przez Spółkę standardami postępowania,
organizowanie oraz monitorowanie wykonania obowiązkowych szkoleń z obszaru compliance dla pracowników Spółki,
wspieranie w zakresie merytorycznym innych działów Spółki w obszarze analizy fraudowej i prewencji wyłudzeń,
współpraca z organami ścigania, w przypadku zidentyfikowania podejrzenia oszustwa lub nadużycia,
prowadzenie rejestru prezentów,
obsługa kanałów kontaktu dla sygnalistów (whistleblowers) mających na celu lepsze wykrywanie działań wykraczających poza przyjęte i obowiązujące normy i zasady działania,
zapobieganie konfliktom interesu, monitorowanie umów z kontrahentami w tym zakresie,
zgłaszanie do organów publicznych przypadków naruszeń prawa,
zapewnianie standardów postępowania z informacjami poufnymi,
sporządzanie cyklicznych raportów compliance dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Departamentu Compliance grupy finansowej
Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nas w obsłudze Klientów którzy kontaktują się z nami poprzez e-mail, komunikator czat oraz infolinię. Głównie chodzi o to abyśmy na najwyższym poziomie obsługiwali pytania, prośby lub niestandardowe potrzeby naszych Klientów. Pomóż nam zachwycać Klientów szybkością i rzetelnością!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi Klienta windykacyjnego
mazowieckie
Wygasła: 16.10.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za monitoring kultury płatniczej naszych Klientów oraz obsługę procesów windykacyjnych realizowanych automatycznie a także poprzez zewnętrzne firmy windykacyjne. Wysoko cenimy sobie skrupulatność, umiejętności analityczne oraz komunikatywność. Rozwiążesz wiele różnych problemów i będziesz mógł/a postępować nieszablonowo
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant ds. obsługi Klienta
mazowieckie
Wygasła: 16.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nas w obsłudze Klientów którzy kontaktują się z nami poprzez komunikator czat oraz infolinię. Głównie chodzi o to abyśmy na najwyższym poziomie obsługiwali pytania / prośby lub niestandardowe potrzeby naszych Klientów. Pomóż nam zachwycać Klientów szybkością i rzetelnością
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant ds. obsługi Klienta
mazowieckie
Wygasła: 09.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nas w obsłudze Klientów którzy kontaktują się z nami poprzez komunikator czat oraz infolinię. Głównie chodzi o to abyśmy na najwyższym poziomie obsługiwali pytania / prośby lub niestandardowe potrzeby naszych Klientów. Pomóż nam zachwycać Klientów szybkością i rzetelnością
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant ds. obsługi Klienta
mazowieckie
Wygasła: 04.04.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nas w obsłudze Klientów którzy kontaktują się z nami poprzez komunikator czat oraz infolinię. Głównie chodzi o to abyśmy na najwyższym poziomie obsługiwali pytania / prośby lub niestandardowe potrzeby naszych Klientów. Pomóż nam zachwycać Klientów szybkością i rzetelnością