Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (62)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 62 )
Specjalista / Specjalistka ds. marketing automation
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie, tworzenie, wysyłanie i analityka kampanii e-mail marketingowych skierowanych do różnych grup odbiorców Fundacji Avalon: zarówno osób z niepełnosprawnościami (w tym podopiecznych Fundacji), jak i osób pełnosprawnych (w tym darczyńców)
Odpowiedzialność za kanały e-mail, web/mobile push
Tworzenie koncepcji i konfiguracja automatyzacji marketingu – zarówno w komunikacji z bieżącymi odbiorcami, jak i w pozyskiwaniu nowych
Przygotowanie i wprowadzanie treści mailingów i newsletterów zarówno uruchamianych ręcznie, jak i automatycznie
Współpraca z innymi działami Fundacji Avalon w tworzeniu treści skierowanych do odbiorców różnych projektów
Monitorowanie i analiza danych z kampanii email marketingowych, monitorowanie KPIs, ocenianie ich efektywności i poszukiwanie usprawnień
Odpowiedzialność za bazy danych (zgodność prawna oraz jakość danych marketingowych)
pomoc i doradztwo w zakresie przysługujących uprawień, dostępności usług, przysługujących ulg oraz dostępnego wsparcia finansowego osobom z niepełnosprawnościami,
informowanie zainteresowanych o programach celowych na rzecz poprawy jakości życia i samodzielności w życiu codziennym,
informowanie na temat dostępnych na rynku form wsparcia aktywizujących osoby z niepełnosprawnością zarówno społecznie, medycznie, jak i zawodowo,
informowanie na temat działań edukacyjnych kierowanych do grupy odbiorców projektu,
współpraca z zespołem pracowników Fundacji w zakresie informacyjnym dot. osób z niepełnosprawnościami,
opracowanie i tworzenie treści merytorycznych dotyczących przysługującej pomocy osobom z niepełnosprawnościami i promujących projekt,
współprowadzenie mobilnego punktu poradniczego, podczas eventów Fundacji
Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, umów o dzieło oraz innych, których podpisanie będzie konieczne oraz badanie otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i kadrowym oraz informowanie o zauważonych wadach niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień,
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, zgodnie z zebranymi danymi,
Zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń,
Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, wypełnianie w imieniu Podatnika deklaracji na podstawie danych wynikających z zapisów księgowych i innych niezbędnych informacji oraz przesyłanie ich do odpowiednich organów podatkowych,
Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie oraz przesyłanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych imiennych raportów,
Czynny udziału w audytach, kontrolach i badaniach,
Nadzór nad teczkami osobowymi pracowników oraz dokumentami związanymi z umowami cywilnoprawnymi,
Prowadzenie kadr w programie komputerowym spełniającym wymogi odpowiednich przepisów prawa,
Dopełnienie należytej staranności w dbaniu o to by dokumenty kadrowe były opisane/opieczętowane/podpisane zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Fundacji i obowiązującymi przepisami prawa,
Specjalista / Specjalistka ds. content marketingu i mediów społecznościowych
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i promocja działań Fundacji Avalon i jej projektów w mediach społecznościowych skierowane zarówno do osób z niepełnosprawnościami jak i osób pełnosprawnych
przygotowywanie kreatywnych i angażujących treści oraz materiałów
przygotowywanie prostych grafik i formatów video (np. Canva, Kapwing, Frame.io)
wyszukiwanie ciekawych tematów do komunikacji
przygotowywanie harmonogramów publikacji,
prowadzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w social mediach
ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań
monitorowanie efektywności podejmowanych działań w oparciu o przyjęte KPI oraz statystyki
współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami
prowadzenie moderacji,
Udział w tworzeniu webinarów i spotkań online
obsługa Meta Business Suite, Menedżer reklam
obsługa projektu w ramach działań komunikacyjno-promocyjnych
udział w organizacji, realizacji i komunikacji wydarzeń o różnym charakterze - sportowym, edukacyjnym, warsztatów
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. projektów dotacyjnych
Domaniewska 50, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania dla działań realizowanych przez Fundację
Pozyskiwanie grantów w tym przygotowywanie zestawień, budżetów dla projektów dotacyjnych
Opracowanie części merytorycznej dokumentacji aplikacyjnej, niezbędnej do pozyskania środków krajowych i zagranicznych
Współudział w przygotowywaniu koncepcji projektów, w tym konstruowanie budżetów oraz harmonogramów realizacji
Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów, w tym przygotowywanie sprawozdań oraz monitoring postępu rzeczowo-finansowego projektów
Kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji projektowej, opisywanie dokumentów księgowych w zakresie wymaganym do rozliczenia
Prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, z możliwością pracy zdalnej w wymiarze dwóch dni w tygodniu po okresie próbnym
Realizacja projektów inicjowanych przez Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami: wsparcie finansowe i rzeczowe uchodźców z niepełnosprawnościami oraz ukraińskich szpitali, instytucji, jednostek wojskowych
Współpraca z polskimi i zagranicznymi Darczyńcami, Partnerami i Patronami projektów
Gromadzenie dokumentacji projektowej i opracowanie raportów z realizacji działań
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Podopiecznymi Fundacji
Opracowanie własnych strategii realizacji obszarów projektowych oraz inicjowanie nowych partnerstw
Przygotowanie umów, protokołów i nadzór nad realizacją ustaleń z nich wynikających
Pozyskiwanie darowizn na potrzeby prowadzonych projektów
Świadczenie usług doradczych związanych z realizacją projektu telefonicznie, mailowo i w siedzibie Fundacji na warszawskim Mokotowie
Organizacja wydarzeń integracyjnych, edukacyjnych, akcji charytatywnych
Aktywna współpraca z innymi działami Fundacji
Udział w spotkaniach, wyjazdach i eventach organizowanych przez Fundację Avalon
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. projektów dotacyjnych
Domaniewska 50, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania dla działań realizowanych przez Fundację
Pozyskiwanie grantów w tym przygotowywanie zestawień, budżetów dla projektów dotacyjnych
Opracowanie części merytorycznej dokumentacji aplikacyjnej, niezbędnej do pozyskania środków krajowych i zagranicznych
Współudział w przygotowywaniu koncepcji projektów, w tym konstruowanie budżetów oraz harmonogramów realizacji
Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów, w tym przygotowywanie sprawozdań oraz monitoring postępu rzeczowo-finansowego projektów
Kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji projektowej, opisywanie dokumentów księgowych w zakresie wymaganym do rozliczenia
Prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju i realizacji projektów
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój instagrama Projektu Sekson we współpracy z działem Komunikacji i Promocji – przygotowywanie contentu, research profili i współprac, nawiązywanie współprac i pozyskiwanie materiałów
nawiązywanie nowych kontaktów z osobami z niepełnosprawnościami, osobami eksperckimi w zakresie realizowanych cykli edukacyjnych: przeprowadzanie wywiadów, przygotowywanie tekstów, zdobywanie treści
przygotowywanie treści edukacyjnych na kanały społecznościowe Projektu Sekson: opracowywanie materiałów, research treści, redakcja (krótkie teksty, treści postów)
współorganizowanie wydarzeń (warsztaty, webinary, spotkania live, w tym współorganizacja Konferencji Sekson)
wyszukiwanie potencjalnych współprac – nowe cykle edukacyjne/akcje społeczne
reprezentowanie Projektu Sekson na wydarzeniach, targach i konferencjach
nawiązywanie nowych współprac w ramach realizowanych projektów z organizacjami pozarządowymi i firmami
przygotowywanie umów i nadzór nad realizacją ustaleń z kontrahentami/partnerami wynikających wprost z podpisanych umów
Prowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego beneficjentów projektu aktywizacji społeczno-zawodowej;
Wsparcie beneficjentów Fundacji (osoby powyżej 18 r. ż.) w dążeniu do poznania siebie, wzmocnienia kompetencji społecznych, radzenia sobie ze stresem i nauka asertywności na co dzień;
Wsparcie beneficjentów Fundacji w tworzeniu i realizacji planów oraz kształtowaniu ścieżki zawodowej;
Przygotowanie wspólnie z doradcą zawodowym Indywidualnego Planu Działań dla każdego beneficjenta projektu;
W związku z rozwojem nowego projektu Avalon Kids w Fundacji Avalon poszukujemy energicznej, sumiennej i otwartej osoby na stanowisko animatorki/animatora zajęć edukacyjnych do prowadzenia stałych, cyklicznych zajęć integracyjnych dla dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych. Zajęcia będą obywały się we współpracy z naszymi partnerami, którzy dają nam możliwość organizacji zajęć w obiektach m.in. na salach zabaw znajdujących się na terenie Warszawy oraz okolic
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. projektu
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z zespołem specjalistów Centrum Aktywnej Rehabilitacji m.in. fizjoterapeutów, psychologów, logopedów i innych, w zakresie m.in. monitorowania czasu pracy, monitorowania dokumentacji projektowej, realizacji powierzonych zadań
Dbanie o analityczną stronę naszych działań tj. przygotowywanie raportów nt. danych dot. realizacji projektów, sprzedaży karnetów i innych niezbędnych do funkcjonowania działu,
Współpraca z działem IT i Administracją w zakresie serwisu sprzętów medycznych, zlecania zakupu sprzętu dla członków zespołu, przygotowywania zapotrzebowania dot. zakupów materiałów medycznych, sprzętów medycznych, materiałów biurowych i innych dla działu
Udział w przygotowywaniu, a następnie wdrażaniu nowych procedur usprawniających system pracy w dziale
Inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów i nawiązywania partnerstw mających na celu rozwój działu
Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, umów o dzieło oraz innych, których podpisanie będzie konieczne oraz badanie otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i kadrowym oraz informowanie o zauważonych wadach niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień,
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, zgodnie z zebranymi danymi,
Zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń,
Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, wypełnianie w imieniu Podatnika deklaracji na podstawie danych wynikających z zapisów księgowych i innych niezbędnych informacji oraz przesyłanie ich do odpowiednich organów podatkowych,
Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie oraz przesyłanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych imiennych raportów,
Czynny udziału w audytach, kontrolach i badaniach,
Nadzór nad teczkami osobowymi pracowników oraz dokumentami związanymi z umowami cywilnoprawnymi,
Prowadzenie kadr w programie komputerowym spełniającym wymogi odpowiednich przepisów prawa,
Dopełnienie należytej staranności w dbaniu o to by dokumenty kadrowe były opisane/opieczętowane/podpisane zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Fundacji i obowiązującymi przepisami prawa,
badanie otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz informowanie o zauważonych wadach niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień,
bieżące dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych na podstawie systemu do obiegu FV,
ocena dokumentów księgowych w świetle przepisów podatkowych i informacji przekazanych przez Pracodawcę oraz podejmowanie decyzji o sposobie ich zakwalifikowania,
bieżące informowanie Pracodawcy o sytuacji gospodarczej i kondycji finansowej Fundacji,
ustalanie wysokości zobowiązań publiczno-prawnych, sporządzanie i przesyłanie jednolitych plików kontrolnych oraz wypełnianie w imieniu Pracodawcy deklaracji podatkowych, na podstawie danych wynikających z zapisów księgowych i innych niezbędnych informacji,
przygotowywania zestawień i wydruków umożliwiających identyfikację zapisów na poszczególnych kontach księgowych,
prowadzenie wyodrębnionych zapisów księgowych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych,
kontrola rozrachunków z kontrahentami,
sporządzenia rocznych sprawozdań finansowych w terminach wynikających z przepisów prawa oraz innych wymaganych zestawień lub sprawozdań
czynny udziału w audytach i badaniach sprawozdań finansowych, kontrolach
stosowanie i opiniowanie zapisów polityki rachunkowości Fundacji,
prowadzenia księgowości w programie komputerowym spełniającym wymogi Ustawy o rachunkowości
przygotowywanie co miesiąc zestawienia transakcji koniecznych do identyfikacji płatności kartami Fundacji
opiniowanie wzorów umów sponsoringowych, oraz innych, których podpisanie będzie konieczne z zastrzeżeniem, iż opinia dotyczyć będzie zapisów odnoszących się do części księgowej i związanych z tym przepisów prawa,
prowadzenie dodatkowych zapisów księgowych w taki sposób by umożliwiały i odwzorowywały koszty budżetowe zgodnie z przyjętymi w Fundacji schematami budżetów
Planowanie, wdrażanie oraz monitorowanie działań realizowanych zgodnie z założeniami projektu i ustaleniami zespołu Extreme
Bieżąca merytoryczna obsługa projektów
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie grantów i dotacji na szczeblu krajowym i międzynarodowym
Wspieranie członków zespołu w zakresie bieżących działań, w tym w szczególności: organizacji eventów, nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z innymi organizacjami, związkami sportowymi, partnerami biznesowym i kontaktów z beneficjentami Fundacji Avalon
Aktywny udział w rozwijaniu działalności sportowej projektu
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. dotacji
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania dla działań realizowanych przez Fundację
Pozyskiwanie grantów w tym przygotowywanie zestawień, budżetów dla projektów dotacyjnych
Opracowanie części merytorycznej dokumentacji aplikacyjnej, niezbędnej do pozyskania środków krajowych
Współudział w przygotowywaniu koncepcji projektów, w tym konstruowanie budżetów oraz harmonogramów realizacji
Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów, w tym przygotowywanie sprawozdań oraz monitoring postępu rzeczowo-finansowego projektów
Kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji projektowej, opisywanie dokumentów księgowych w zakresie wymaganym do rozliczenia
Prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
Starszy Specjalista/ Starsza Specjalistka ds. rozwoju Projektu Sekson
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Koordynowanie projektów edukacyjnych, w tym tworzenie koncepcji projektów i realizowanie harmonogramu projektów, a także opracowywanie sprawozdań i ewaluacji z realizacji projektów
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z partnerami Projektu
Koordynowanie i organizowanie wydarzeń (warsztaty, webinary, spotkania live), w tym współorganizacja Konferencji Sekson
Tworzenie materiałów edukacyjnych we współpracy z ekspertami i ekspertkami oraz koordynacja działań związanych z produkcją webinarów i innych treści wideo
Redakcja artykułów, tworzenie treści edukacyjnych (krótkie teksty, artykuły, treści postów)
Reprezentowanie organizacji w wydarzeniach, targach i konferencjach, a także w kontakcie z mediami
Nawiązywanie nowych współprac w ramach realizowanych projektów ze specjalistami_kami, ekspertami_kami, organizacjami pozarządowymi i firmami
Inicjowanie nowych projektów
Przygotowywanie umów i nadzór nad realizacją ustaleń z kontrahentami/partnerami wynikających wprost z podpisanych umów
Nadzór nad publikowanymi treściami i komunikacją w social mediach, we współpracy ze specjalistą ds. social media
Obsługa maila, telefonu oraz obsługa osobista Beneficjentów Fundacji
Witanie oraz kierowanie przychodzących osób do odpowiednich działów
Udzialnie informacji dotyczących aktualnych projektów fundacji
Obsługa administracyjna spraw związanych z rehabilitacją w tym przede wszystkim: 1. Grafik rehabilitacji- tworzenie i odwoływanie wizyt dla każdego beneficjenta, zbieranie bieżących podpisów pod wizytami. 2. Nadzór nad dokumentacją beneficjentów. 3. Przyjmowanie płatności od Beneficjentów, wystawianie paragonów i faktur
Dbanie o części wspólne Fundacji, np. porządek w poczekalni
Odbieranie i wysyłanie poczty i przesyłek kurierskich
Prowadzenie i obsługa zamówień sprzętu ortopedycznego, rehabilitacyjnego i pomocniczego dla Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami, w tym opisywanie faktur, prowadzenie dokumentacji projektowej w tym zakresie,
Wyszukiwanie i porównywanie ofert dotyczących zamówień,
Zastępowanie pracowników działu w obszarze kontaktu telefonicznego, obsługi skrzynki mailowej projektu i innych,
Pozyskiwanie aktywne darczyńców pod kątem zbiórki sprzętów ortopedycznych i środków higieny osobistej oraz dyspozycja do miejsc potrzebujących
Posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą skrupulatną, ale i kreatywną? Interesujesz się tematami społecznymi, potrafisz pisać? Wiesz w jaki sposób prowadzić efektywną komunikację i działania promocyjne? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?
Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!
Do Twoich zadań będzie należało między innymi:
prowadzenie i zarządzanie kontem Google Fundacji Avalon, publikowanie ogłoszeń i moderacja opinii
analityka, monitorowanie i optymalizacja ruchu internetowego z wykorzystaniem narzędzi Google oraz HotJar, SALESManago
tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci Google, optymalizacja i ewaluacja
ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań
pozycjonowanie stron internetowych Fundacji Avalon – SEO
email marketing z wykorzystaniem narzędzi typu SALESManago
pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami
Monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania dla działań realizowanych przez Fundację
Pozyskiwanie grantów w tym przygotowywanie zestawień, budżetów dla projektów dotacyjnych
Opracowanie części merytorycznej dokumentacji aplikacyjnej, niezbędnej do pozyskania środków krajowych
Współudział w przygotowywaniu koncepcji projektów, w tym konstruowanie budżetów oraz harmonogramów realizacji
Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów, w tym przygotowywanie sprawozdań oraz monitoring postępu rzeczowo-finansowego projektów
Kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji projektowej, opisywanie dokumentów księgowych w zakresie wymaganym do rozliczenia
Prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
Specjalista/-tka ds. komunikacji i promocji do projektu Extreme
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Lubisz sporty ekstremalne, masz głowę pełną pomysłów i interesujesz się tematami społecznymi? Wiesz w jaki sposób prowadzić efektywną komunikację w mediach społecznościowych? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?
Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!
od 4550 do 5338 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista_tka ds. fundraisingu indywidualnego
Domaniewska 50A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pośrednia i bezpośrednia komunikacja z podopiecznymi Fundacji,
kontakt mailowy i telefoniczny z darczyńcami,
prowadzanie dla podopiecznych webinarów na tematy związane z aktywnym apelowaniem o wsparcie finansowe na kanałach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram),
przygotowywanie angażujących treści edukacyjnych skierowanych do podopiecznych,
promowanie w mediach społecznościowych sposobów zbierania darowizn i 1% na rzecz podopiecznych,
obróbka video czy tworzenie prostych grafik (np. w programie Canva)
kontrola nad środkami przekazywanymi na subkonta i sporządzanie raportów,
praca z dokumentami dot. darowizn (np. umowy darowizny),
przygotowywanie rozliczeń darowizn,
pomoc podopiecznym w tworzeniu apeli o darowizny,
wsparcie przy zbiórkach publicznych,
pomoc w obsłudze dodatkowych narzędzi zbierania środków przez podopiecznych (m.in. aukcje charytatywne na Allegro, FaniMani, zbiórki na Facebooku)
Posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą skrupulatną, ale i kreatywną? Interesujesz się tematami społecznymi, potrafisz pisać? Wiesz w jaki sposób prowadzić efektywną komunikację i działania promocyjne? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?
Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!
Do Twoich zadań będzie należało między innymi:
prowadzenie i zarządzanie kontem Google Fundacji Avalon, publikowanie ogłoszeń i moderacja opinii
analityka, monitorowanie i optymalizacja ruchu internetowego z wykorzystaniem narzędzi Google oraz HotJar, SALESManago
tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci Google, optymalizacja i ewaluacja
ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań
pozycjonowanie stron internetowych Fundacji Avalon – SEO
email marketing z wykorzystaniem narzędzi typu SALESManago
pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami
Współtworzenie Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami (CPUzN), a w tym między innymi:
Przygotowanie i aktualizowanie bazy organizacji i miejsc pobytowych w całej Polsce działających na rzecz osób z niepełnosprawnością oraz weryfikacja tych miejsc poprzez kontakt tel./mailowy,
Dbanie o jak najszerszą dystrybucję informacji nt. CPUzN w sieci, punktach pobytowych,
Przekazywanie informacji nt. proponowanego wsparcia CPUzN w kontakcie z innymi organizacjami,
Bieżąca obsługa skrzynki mailowej pocmocukrainie i linii telefonicznej dedykowanej Centrum Informacyjnego,
Pozyskiwanie aktywne darczyńców pod kątem zbiórki sprzętów ortopedycznych i środków higieny osobistej oraz dyspozycja do miejsc potrzebujących
Wiedzę teoretyczną oraz znajomość dobrych praktyk dostaniesz od nas. Dajemy możliwość połączenia obowiązków z zakresu moderacji treści oraz edukacji fundraisingowej, co gwarantuje zdobycie i rozwijanie wielu praktycznych umiejętności. Jedno jest pewne: w tej pracy nie będziesz się nudzić!
Udzielanie informacji i rozwiązywanie spraw nie do rozwiązania ;)
Bieżąca praca z dokumentami trafiającymi do biura Fundacji
Archiwizacja dokumentów
Wsparcie w bieżących obowiązkach pozostałych podzespołów
Wsparcie w działaniach komunikacyjnych Działu Subkont (zatem jeśli masz doświadczenie - zarówno prywatne jak i zawodowe - w prowadzeniu Facebooka, Instagrama bądź TikToka – będzie to dodatkowym atutem 😉)
Opracowywanie i tworzenie treści merytorycznych promujących projekt Avalon Active,
Tworzenie raportów z realizacji zajęć prowadzonych przez zespół fizjoterapeutów,
Tworzenie regulaminów Avalon Active,
Tworzenie nowych projektów, działań mających na celu rozwój działu,
Pozyskiwanie i współpraca z nowymi partnerami działu,
Administracja działu Avalon Active – tworzenie cennika,
Wdrażanie nowych procedur usprawniających system pracy,
Nadzór nad dokumentacją, tworzenie pism intencyjnych, zaświadczeń oraz innej dokumentacji związanej z prowadzonym działem,
Organizacja eventów, sesji zdjęciowych, kontakt z beneficjentami,
Tworzenie raportów sprzedanych karnetów rehabilitacyjnych, dbanie o rozwój systemu sprzedaży karnetów i innych usług Avalon Active,
Inicjowanie i wdrażanie nowych zajęć, współprac mających na celu rozwój działu,
Współpraca z działem Komunikacji i Rozwoju w systematycznym promowaniu działań realizowanych przez Avalon Active, tworzenie treści, które będą promowane,