Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
koordynacja prac projektowych (od wyboru pracowni architektonicznej po odbiór wszystkich komponentów projektu budowlanego i wykonawczego, w tym projektu wnętrz i zieleni)
koordynacja realizacji prac budowlanych przez generalnego wykonawcę i pozostałych wykonawców (od wyboru, przez nadzór, po odbiór budowy)
udział w kontroli jakości, w odbiorach poszczególnych etapów budowy
pełnienie roli inwestora zastępczego, gdzie to konieczne
koordynacja wszelkiego rodzaju dokumentacji i komunikacji z urzędami, w tym prac powykonawczych
zarządzanie budżetem i harmonogramem
wykonanie wszelkich pobocznych zadań, niezbędnych do poprawnego oddania budynków, w tym udział w uzgodnieniach mediów, prowadzenie rozmów ze wszelkimi stronami procesu budowlanego, itd.
koordynacja spraw związanych z finansowaniem budowy (w tym związanych z rachunkiem powierniczym)
opcjonalne, dla chętnych: koordynacja projektu aż do sprzedaży mieszkań, w tym nadzór nad marketingiem i procesem sprzedaży.
współpraca z działem księgowości i finansowym (procesowanie faktur, obliczanie prowizji, budżetów projektów)
bliska współpraca z zarządem
kontakt i wsparcie firmy podwykonawczej rozliczającej nasz projekt badawczo-rozwojowy z PARP, prowadzenie dokumentacji związanej z projektem
zadania asystenta zarządu, w tym planowanie podróży służbowych, realizacja zakupów, dokonywanie płatności, wysyłka paczek, inwentaryzacja sprzętu firmowego, koordynacja prezentów świątecznych, zlecanie napraw, office management
dla chętnych: wdrażanie optymalizacji procesów administracyjno-księgowo-finansowych
dla chętnych: koordynacja projektów pobocznych, np. projektów CSR, społecznych i non-profit, czy koordynacja inwestycji budowlanej realizowanej przez spółkę zależną.
analiza danych marketingowo-sprzedażowych z różnych źródeł, takich jak GA4, Shopify, Klaviyo, Meta, Pinterest itp
agregacja i prezentacja danych związanych z kampaniami (np. w środowisku GCP i Looker Studio, bądź GA4, w zależności od specyfikacji projektu)
monitorowanie i prezentacja wyników biznesowi na bieżąco, wskazywanie obszarów do optymalizacji, identyfikacja słabo performujących produktów i kampanii
rozumienie i wychwytywanie błędów w danych, dbałość o ich stałą poprawność
analiza danych różnego typu zgodnie z bieżącymi i długofalowymi potrzebami biznesu
efektywna współpraca z zespołem i biznesem w celu wyciągania adekwatnych wniosków i udzielanie rekomendacji na podstawie analizowanych danych
tworzenie i rozwój lead generation funnels, m.in. za pomocą kampanii marketingowych (PPC, organic, content) dotyczących wybranych stosów technologicznych naszej firmy
identyfikacja profili klientów i dopasowanie do nich komunikacji
monitoring i optymalizacja konwersji - stron, kampanii, itd
tworzenie konspektów landing page’ów, stron internetowych, contentu (np. case study) i przekazywanie ich do wdrożenia teamowi UX/dev
ownership aktualności strony internetowej czy profili branżowych (np. Clutch)
koordynacja prac designera, copy- i contentwriterów (3 osoby part-time) oraz programistów
bieżąca współpraca z zarządem firmy, raportowanie rezultatów i realizacja strategii digitalowej
udział w realizacji strategii social media
ciągła optymalizacja SEO
dla chętnych: kreowanie strategii digital marketingu oraz pomoc w fotografowaniu lub tworzeniu video podczas eventów firmowych
tworzenie i rozwój lead generation funnels, m.in. za pomocą kampanii marketingowych (PPC, organic, content) dotyczących wybranych stosów technologicznych naszej firmy
identyfikacja profili klientów i dopasowanie do nich komunikacji
monitoring i optymalizacja konwersji - stron, kampanii, itd.
tworzenie konspektów landing page’ów, stron internetowych, contentu (np. case study) i przekazywanie ich do wdrożenia teamowi UX/dev
ownership aktualności strony internetowej czy profili branżowych (np. Clutch)
koordynacja prac designera, copy- i contentwriterów (3 osoby part-time) oraz programistów
bieżąca współpraca z zarządem firmy, raportowanie rezultatów i realizacja strategii digitalowej
udział w realizacji strategii social media
ciągła optymalizacja SEO
dla chętnych: kreowanie strategii digital marketingu oraz pomoc w fotografowaniu lub tworzeniu video podczas eventów firmowych.
obsługa obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów (w tym osób na stanowiskach np. CMO, dev lead, CTO)
prowadzenie wycen nowych projektów, podpisywanie umów i budowanie relacji z klinetami new business
prowadzenie działań sprzedażowych poprzez realizację naszej strategii cross-sell i up-sell (w ramach obsługi aktualnych klientów)
regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb oraz pracy naszego teamu)
odpowednio wczesne wychwytywanie problemów w rozmowach z klientami (umożliwiające diagnozę problemów z wyprzedzeniem)
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)
na tym stanowisku nie będzie aktywnego pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
samodzielność w realizacji zadań (będziesz jedyną osobą na tego typu stanowisku w firmie)
gotowość do odwiedzania klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
Zadania opcjonalne (dla chętnych):
wsparcie zespołu HR i klienta w optymalnym doborze specjalistów do potrzeb technicznych projektu (dotyczy zarówno aplikacji, jak i stron internetowych)
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (w tym proaktywne doradztwo klientom w wytwarzania oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów (np. z doborem osób do projektu, czy koordynacją audytów technicznych z pomocą naszych programistów, itp.)
wkład w rozwój digital marketingu naszego software house
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
obsługa klienta w sprawach technicznych (w bieżącej komunikacji wspierać Cię może Account Manager)
znajdywanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań, we współpracy z Senior Engineers (po przeszkoleniu; dotyczy np. dobóru wtyczek i integracji, sposobów wdrożenia funkcjonalności w sposób optymalny budżetowo i czasowo)
realizacja wycen i proaktywne wspieranie klienta w decyzjach biznesowych
rozdzielanie pracy pomiędzy odpowiednich członków zespołu technicznego (osoby z PL i US)
jednoczesne prowadzenie kilku projektów o różnym stopniu skomplikowania (od 3 do 6 miesięcy każdy)
zarządzanie systemem Jira (w tym tworzenie ticketów)
testowanie manualne (weryfikacja zgodności funkcjonalności ze specyfikacją)
przygotowywanie rozwiązań dla nowych źródeł danych od załadowania do Snowflake, przez normalizacje, transformacje aż do exportów i zewnętrznej synchronizacji
rozwijanie i utrzymywanie rozwiązań ETL do ładowania i przekształcania danych z różnych źródeł (tworzenie nowych integracji, dodawanie automatyzacji procesów, tworzenie nowych rozwiązań)
praca w SQL: zarządzanie procesami ETL, bazami danych (Snowflake, PostgreSQL), przetwarzanie danych (data updates, cleanups, calculation of intent scores)
migracja i synchronizacja pomiędzy Snowflake (data warehouse) i PostgreSQL (baza dla aplikacji)
obsługa obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia (np. CEO, CTO, CMO, Product Manager)
rozwój sprzedaży naszych usług poprzez proaktywny cross-sell i up-sell, realizowany w ramach zadań account management
regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. naszej pracy oraz aktualnych potrzeb klienta)
dla chętnych: rozwój account i sales management naszego start-upu ShareTheBoard
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (w tym proaktywne doradztwo na rzecz klienta, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
proaktywne wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów (np. z doborem osób do projektu, czy realizacją przez nas audytów technicznych, itp.)
na tym stanowisku nie ma konieczności aktywnego pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem, mile widziane odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
docelowo, po przeszkoleniu - wsparcie zespołu HR i klienta w optymalnym doborze specjalistów do potrzeb technicznych projektu (dotyczy zarówno aplikacji, jak i stron internetowych)
dla chętnych: mile widziany udział w digital marketingu Employer Branding (np. utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)
obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia (w tym osób technicznych, np. CTO)
wsparcie zespołu HR i klienta w optymalnym doborze specjalistów do potrzeb technicznych projektu (dotyczy zarówno aplikacji, jak i stron internetowych)
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (w tym proaktywne doradztwo klientom w wytwarzania oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów (np. z doborem osób do projektu, czy koordynacją audytów technicznych z pomocą naszych programistów, itp.)
regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb oraz biznesowo-technicznych aspektów pracy naszego teamu)
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)
na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
dla chętnych: mile widziany udział w digital marketingu Employer Branding (np. utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)
obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia (w tym osób technicznych, np. CTO)
pełnienie roli hiring managera w wybranych procesach rekrutacyjnych; wsparcie zespołu HR i klienta w optymalnym doborze specjalistów do potrzeb technicznych projektu (dotyczy zarówno aplikacji, jak i stron internetowych)
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów (np. z doborem osób do projektu, czy koordynacją audytów technicznych z pomocą naszych programistów, itp.)
regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb oraz biznesowo-technicznych aspektów pracy naszego teamu)
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)
na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
dla chętnych: mile widziany udział w digital marketingu Employer Branding (np. utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)
na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB.
prowadzenie bazy kandydatów i utrzymywanie z nimi korespondencji
sourcing kandydatów za pomocą m.in. LinkedIn (dot. IT: Programistów, Analityków Biznesowych, Testerów, Product/Project Managerów)
wsparcie prowadzenia firmowych social media
pomoc w organizacji wybranych eventów firmowych
zadania z obszaru twardego, np. zarządzanie systemami wspomagającymi rekrutacje (ATS), dokumentowanie urlopów i udziału pracowników w firmowych benefitach
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
Zadania dla chętnych: współodpowiadanie za team building i tworzenie dobrej atmosfery pracy (dbałość o retencję)
rozwój w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
rozwój w employer brandingu (zewnętrznym i wewnętrznym)
przygotowywanie rozwiązań dla nowych źródeł danych od załadowania do Snowflake, przez normalizacje, transformacje aż do exportów i zewnętrznej synchronizacji
praca w SQL: zarządzanie procesami ETL, bazami danych (Snowflake, PostgreSQL), przetwarzanie danych (data updates, cleanups, calculation of intent scores)
migracja i synchronizacja pomiędzy Snowflake (data warehouse) i PostgreSQL (baza dla aplikacji)
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)
na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i pozostałych interesariuszy, związaną z zenefits.com: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz stronami contentowymi
dbać o wydajność niczym we własnym startupie: wybierając do realizacji odpowiednie zadania, eliminując niepotrzebne spotkania czy poszukując wydajnej komunikacji
zarządzać projektem bez presji: spokojnie realizować poszczególne elementy strategii, z dbałością i jakość i work-life balance zespołu
prowadzić spotkania
priorytetyzować zadania, planować pracę i podejmować decyzje (również biznesowe)
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami (głównie z teamem marketingowym)
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
priorytetyzować zadania i planować pracę
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
koordynować QA oraz launche nowych projektów
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny